Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фінансове забезпечення виконання робіт з ремонту та експлуатаційного
утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства ( автомобільних доріг загального
користування державного та місцевого значення): :Поточний ремонт дороги комунальної власності по вул.
Шулявка с. Митниця ,Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2023-06-15-007284-a ● 29c3b1a263fd406697598a4f97c7ee20
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ М. ВАСИЛЬКОВА" |
Код ЄДРПОУ: | 37627469 |
Місцезнаходження: | 08601, Україна , Київська обл., місто Васильків, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 32 |
Контактна особа: |
Аліна Добровольська +380981086366 kpkkp_v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 12:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2023 14:19 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2023 14:15 |
Початок аукціону: | 13 вересня 2023 14:15 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 000, 00 (п'ять тисяч грн. 00 коп.) строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 30 к.д.; у разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції ____________________________ ГАРАНТІЯ № ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі ______________ Місце складання ___________________ Повне найменування гаранта ________________________ Повне найменування принципала _____________________ Найменування бенефіціара ________________ Сума гарантії ____________________ Назва валюти, у якій надається гарантія ____________________ Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) ____________________________________ Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане ______________________________________________________ Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ______________________________________________________ Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі ______________________________________________________ Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності) ______________________ 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, визначений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підставвідмови в участі у закупівлі. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов’язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі складання гарантії на паперовому носії) ______________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та печатка бенефіціара (у разі наявності)) Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) _________________________________________________________________________________ (посада, підпис, прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Фінансове забезпечення виконання робіт з ремонту та експлуатаційного
утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства ( автомобільних доріг загального
користування державного та місцевого значення): :Поточний ремонт дороги комунальної власності по вул.
Шулявка с. Митниця ,Обухівського району Київської області
утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства ( автомобільних доріг загального
користування державного та місцевого значення): :Поточний ремонт дороги комунальної власності по вул.
Шулявка с. Митниця ,Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08601, Україна, Київська область, Васильків, 32 вул. Гоголя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 вересня 2023
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згода щодо затримки фінансування та сплати за виконанні роботи до 31.12.23 року, в зв’язку з воєнним станом, оголошеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), з можливістю перенесення сплати на 2024 рік. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 вересня 2023 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 вересня 2023 14:34 |
протокол зімн.docx | |
07 вересня 2023 14:34 |
Дороги Шулявка вересень.docx | |
21 липня 2023 10:13 |
протокл змін НР (1).docx | |
21 липня 2023 10:13 |
Дороги Шулявка.docx | |
18 липня 2023 09:17 |
протокол зімн.docx | |
18 липня 2023 09:17 |
Дороги Шулявка.docx | |
19 червня 2023 22:15 |
перелік змін.docx | |
19 червня 2023 22:15 |
Дороги Митниця (1).docx | |
15 червня 2023 12:50 |
Дороги Митниця.docx |
07 вересня 2023 14:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
07 вересня 2023 14:34 |
протокол зімн.docx
|
|||||||||||||||
07 вересня 2023 14:34 |
Дороги Шулявка вересень.docx
|
|||||||||||||||
21 липня 2023 10:13 |
протокл змін НР (1).docx
|
|||||||||||||||
21 липня 2023 10:13 |
Дороги Шулявка.docx
|
|||||||||||||||
18 липня 2023 09:17 |
протокол зімн.docx
|
|||||||||||||||
18 липня 2023 09:17 |
Дороги Шулявка.docx
|
|||||||||||||||
19 червня 2023 22:15 |
перелік змін.docx
|
|||||||||||||||
19 червня 2023 22:15 |
Дороги Митниця (1).docx
|
|||||||||||||||
15 червня 2023 12:50 |
Дороги Митниця.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 червня 2023 15:25
Дата відповіді: 19 червня 2023 09:05
У технічному завданні зазначено ширина фрезерування 500 мм, а ви вимагаєте обов'яжкову наявність фрези дорожньої шириною фрезерування 2000 мм та ще й з протоколом пеервірки тех стану. Повідомляємо, що машини дорожньо-будівельні, які зарежстровані Держпродспоживслужжби або Держ інспекцією сільського господарства - НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБОВ'ЯЗКОВОМУ ТЕХНІОСУ ОБГЛЯДУ відповідно до закону.
Наша компанія не має такої машини у власності, а отримати її за договорами послуг чи оренди не є можливим у строк до закінчення подпння пропозицій. Крім того це несе додаткові витрати. Отже ця вимога дискримінує насм як учасника. Ми мамо власну фрезу шириною фрезерування 500 мм і зможемо виконати роботи за даним предметом закупівлі.
ВИМАГАЄМО УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЮ!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: технічне завдання і вимоги до техніки надає технічний відділ, у робочий час уточниться дане запитання, у разі відсутності необхідності в струменевому автомобілі, технічне завдання буде відкореговане. Уповноважена особа не має відповідної освіти та не є компетентна в розумінні необхідного транспорту для виконання робіт, всю необхідну інформацію, для технічного завдання та вимог необхідної технічної матеріальної бази, уповноважена особа отримує від технічного відділу. КП ККП м. Василькова, вимагає технічний огляд автомобіля, і кожному учаснику достатньо часу для його проходження
пропозиція співпраці з ремонту доріг
Дата подання: 17 червня 2023 17:28
Дата відповіді: 19 червня 2023 09:07
ФОП "Бровко Г.А." іин2720910866.
Пропозиція співпраці:
1. Бухгалерські послуги:
= отримання, обробка, перевірка наявності первинної документації, звірка з контрагентами.
= звірка документів згідно договорів та виконаних робіт.
= контроль наявності договорів, перелік робіт, дозволів, дата закінчення.
2. Заправка картриджів, закупівля нових, ремонти.
= заправка стандартних картриджів 300,00 грн.
ФОП Бровко Г.А. –підпис –печятка ----
+380975351805 / 3-тя група без ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, прошу зв язатись з агентом з постачання 0986003654 Татьяна, шукали послуги з заправки картриджів
Матеріали
Дата подання: 18 червня 2023 08:06
Дата відповіді: 19 червня 2023 09:06
Яким чином майбутній Підрядник може надати видаткові накладні до початку виконання робіт, а тим більше для участі в тендері, якщо видаткові накладні видаються по факту отримаття матеріалу ? Просимо прибрати даний пункт Вашої вимоги, а саме: 5. Підтвердження наявності потрібних матеріалів для виконання робіт, видатковими накладними.
ВАша відповідь: В учасника має бути закуплений необхідний матеріал для виконання робіт, в зв'язку з стрімким коливанням цін на ринку в даний період, Замовник має бути впевненим в твердій ціновій пропозиції, в необхідній кількості товару, відповідної якості.
Шановний Замовнику, для виконання цього пункту: а, саме: п.5 Додаток 4 Технічне завдання
Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей[ [на однiйполовинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]][ [на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй]] має бути використаний гарячий асфальтобетон . Питання:
1. Як отримати видаткову накладну на гарячий асфальтобетон ? А тим більше як його перемістити на територію Підрядника? Так як наголошую видаткова накладна видається не на закуплений матеріал а на ОТРИМАНИЙ (виданий) ???
2. Можливо потрібно відразу проплатити податки і надави Вам платіж для впевненості ?
3. Чи можемо ми оплатити зарплату працівників і надати Вам виписку і звіт ? Для Вашої впевниності ?
4. Також пропонуємо оплатити ПДВ ? Ви не проти ?
Тому видаліть не правомірну вимогу щодо видаткових накладних, інакше ми подамо Скаргу на некоректну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В учасника має бути закуплений необхідний матеріал для виконання робіт, в зв'язку з стрімким коливанням цін на ринку в даний період, Замовник має бути впевненим в твердій ціновій пропозиції, в необхідній кількості товару, відповідної якості.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-15-007284-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 16 червня 2023 15:15
Запит на отримання листа (довідки)
Тендерною документацією вимагається у складі пропозиції надати довідку, що видана і підписана Замовником про відсутність досвіду негативної співпраці учасника з даним замовником.
Шановний Замовнику!
Просимо Вас видати Товариству з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (Код ЄДРПОУ 39391847) довідку про відсутність досвіду негативної співпраці, належного змісту з усіма необхідними реквізитами і підписами відповідно до умов тендерної документації.
Кольорову скан-копію довідки просимо надіслати на офіційну електронну адресу ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», а саме: regdorstroy2014@gmail.com
Паперовий оригінал Просимо приготувати до отримання на руки представником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Просимо Вас видати Товариству з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (Код ЄДРПОУ 39391847) довідку про відсутність досвіду негативної співпраці, належного змісту з усіма необхідними реквізитами і підписами відповідно до умов тендерної документації.
Кольорову скан-копію довідки просимо надіслати на офіційну електронну адресу ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», а саме: regdorstroy2014@gmail.com
Паперовий оригінал Просимо приготувати до отримання на руки представником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2023 09:00
Шановний Учаснику, Ваше звернення отримано в неробочій час, КП ККП м Василькова, в п'ятницю має скорочений роб день. Лист - відгук підготує юридичний відділ і надішле вам на вказану ел.адресу, також просимо вказати адресу зручної пошти, для отримання оригінала відгуку
Номер вимоги: UA-2023-06-15-007284-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 16 червня 2023 15:36
вимога надати лист
Тендерною документацією вимагається у складі пропозиції «Позитивний лист-відгук від КП «ККП м.Василькова» у разі співпраці з організацією Замовником в минулому, лист має бути 2023 року, за підписом керівника».
Шановний Замовнику!
Просимо Вас видати Товариству з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (Код ЄДРПОУ 39391847 Позитивний лист-відгук від КП «ККП м.Василькова» у зв’язку з наявністю співпраці з організацією Замовником в минулому. Лист має бути 2023 року, за підписом керівника, належного змісту з усіма необхідними реквізитами і підписами відповідно до умов тендерної документації.
Кольорову скан-копію Листа просимо надіслати на офіційну електронну адресу ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», а саме: regdorstroy2014@gmail.com
Паперовий оригінал Листа просимо приготувати до отримання на руки представником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику!
Просимо Вас видати Товариству з обмеженою відповідальністю «РЕГДОРСТРОЙ» (Код ЄДРПОУ 39391847 Позитивний лист-відгук від КП «ККП м.Василькова» у зв’язку з наявністю співпраці з організацією Замовником в минулому. Лист має бути 2023 року, за підписом керівника, належного змісту з усіма необхідними реквізитами і підписами відповідно до умов тендерної документації.
Кольорову скан-копію Листа просимо надіслати на офіційну електронну адресу ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», а саме: regdorstroy2014@gmail.com
Паперовий оригінал Листа просимо приготувати до отримання на руки представником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2023 08:59
Шановний Учаснику, Ваше звернення отримано в неробочій час, КП ККП м Василькова, в п'ятницю має скорочений роб день. Лист - відгук підготує юридичний відділ і надішле вам на вказану ел.адресу, також просимо вказати адресу зручної пошти, для отримання оригінала відгуку
Номер вимоги: UA-2023-06-15-007284-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 19 червня 2023 11:30
щодо дискримінаційних вимог по машинам
Доброго дня. Ви дали відповідь " ""технічне завдання і вимоги до техніки надає технічний відділ, у робочий час уточниться дане запитання, у разі відсутності необхідності в струменевому автомобілі, технічне завдання буде відкореговане. Уповноважена особа не має відповідної освіти та не є компетентна в розумінні необхідного транспорту для виконання робіт, всю необхідну інформацію, для технічного завдання та вимог необхідної технічної матеріальної бази, уповноважена особа отримує від технічного відділу. КП ККП м. Василькова, вимагає технічний огляд автомобіля, і кожному учаснику достатньо часу для його проходження""
Ця відповідь не витримує критики. Технічне завдання це дефектний акт. Вимога про струменево-ін'єкційну машину і фрезу 2000мм шириною розміщена не у дефектному акті і не в розділі технічні вимоги, а у розділі КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ (ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" критерій наявність обладнання і матеріально-технічної бази"). Нами написано причину чому вони не потрібні у даній закупівлі. Крім того, мережа Інтернет з легкістю дозволяє ознаймоитись з тим – що таке машина для ямкового ремонту доріг струменево-ін’єкційним методом і також фреза 2000мм шириною.
Нагадуємо Вам, що відповідно до ст. 11 ЗУ "Про публічні закупівлі", кінцевою ланкою на погодження документації закупівлі є УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА, яка і є відповідальною за проведення процедур закупівель. Зокрема, вищенаведеною статтею передбачено, що УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА забезпечує СКЛАДАННЯ, ЗАТВЕРДЖЕННЯ та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом.
Таким чином, просимо не ухилятися і не перекладати відповідальність на інші відділи (юридичний, технічний тощо), а відповідати за зміст тендерної документації як уповноважена особа по закону.
Уповноважена особа щонайменше затверджує зміст тендерної документації .І у Вас це відображено на титульній сторінці («затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи…»).
Таким чином технічне завдання, як ви пишете, не передбачає наявність струменево-ін'єкційної машини і юридичний відділ тут ні до чого. ЗМІСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ ЩОНАЙМЕНШЕ ПОГОДЖЕНИЙ уповноваженою особою А. Добровольською і він якраз таки СУПЕРЕЧИТЬ технічному завданню. Тому вимагаємо виключити струменево-ін'єкційну машину і фрезу 2000 мм шириною з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Ця відповідь не витримує критики. Технічне завдання це дефектний акт. Вимога про струменево-ін'єкційну машину і фрезу 2000мм шириною розміщена не у дефектному акті і не в розділі технічні вимоги, а у розділі КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ (ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" критерій наявність обладнання і матеріально-технічної бази"). Нами написано причину чому вони не потрібні у даній закупівлі. Крім того, мережа Інтернет з легкістю дозволяє ознаймоитись з тим – що таке машина для ямкового ремонту доріг струменево-ін’єкційним методом і також фреза 2000мм шириною.
Нагадуємо Вам, що відповідно до ст. 11 ЗУ "Про публічні закупівлі", кінцевою ланкою на погодження документації закупівлі є УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА, яка і є відповідальною за проведення процедур закупівель. Зокрема, вищенаведеною статтею передбачено, що УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА забезпечує СКЛАДАННЯ, ЗАТВЕРДЖЕННЯ та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом.
Таким чином, просимо не ухилятися і не перекладати відповідальність на інші відділи (юридичний, технічний тощо), а відповідати за зміст тендерної документації як уповноважена особа по закону.
Уповноважена особа щонайменше затверджує зміст тендерної документації .І у Вас це відображено на титульній сторінці («затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи…»).
Таким чином технічне завдання, як ви пишете, не передбачає наявність струменево-ін'єкційної машини і юридичний відділ тут ні до чого. ЗМІСТ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ ЩОНАЙМЕНШЕ ПОГОДЖЕНИЙ уповноваженою особою А. Добровольською і він якраз таки СУПЕРЕЧИТЬ технічному завданню. Тому вимагаємо виключити струменево-ін'єкційну машину і фрезу 2000 мм шириною з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2023 16:09
КП ККП м.Василькова, було написано відгук, виключно нашого бачення, на підхід до співпраці, ТОВ РЕГДОРСТРОЙ без перестану є скаржником та блокувальником не лише нашої організації. Учасник не обмежений у праві оскаржити рішення замовника в порядку та спосіб визначений чинним законодавством України у сфері публічних закупівель
Номер вимоги: UA-2023-06-15-007284-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 19 червня 2023 15:43
Дискримінація по листу відгуку від Замовника
о 15-31 19.06.2023 на елеткронну адресу ТОВ РЕГДОРСТРОЙ надійшов лист від Замовника КП "Комбінат комунальних підприємств м. Василькова" (ДОДАЄТЬСЯ). У листі зазначено про НЕМОЖЛИВІСТЬ НАДАТИ ЛИСТ ПРО ПОЗИТИВНУ СПІВПРАЦЮ ЧЕРЕЗ НЕОДНОРАЗОВЕ БЛОКУВАННЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУР ЗАКУПІВЕЛЬ ШЛЯХОМ ПОДАННЯ СКАРГ У СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ. Звертаємо Вашу увагу, що співпраця починається з моменту укладання договору. До моменту укладання Договору взаємодія між учасниками і Замовниками не є співпрацею, а виконанням посадових функцій Замовника з проведення закупівель та реалізація учасниками права на участь у закупівлях, де відомості про учасників приховані, їх ціни та інші показники пропозицій приховані електронною системою закупівель. Право на оскарження рішень дій і бездіяльності органів державної влади і органів місцевого самоврядування є КОНСТИТУЦІЙНИМ ПРАВОМ кожної особи незалежно від обґрунтованості скарг (стаття 55 Конституції). Право оскарження умов тендерної документації передбачено статтею 18 ЗУ "Про публічні закупівлі". Крім того, Скарги ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" задовольнялися і Комісія АМКУ встановлювала наявність порушень Замовником при проведенні закупівель. Отже ненадання листа про позитивну співпрацю у зв'язку з реалізацією Учасником своїх прав у попередніх закупівлях є чистою неприкритою дискримінацією і обмеженням конкуренції. Нами буде оскаржено тендерну документацію до АМКУ та інших уповноважених органів
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2023 16:09
КП ККП м.Василькова, було написано відгук, виключно нашого бачення, на підхід до співпраці, ТОВ РЕГДОРСТРОЙ без перестану є скаржником та блокувальником не лише нашої організації. Учасник не обмежений у праві оскаржити рішення замовника в порядку та спосіб визначений чинним законодавством України у сфері публічних закупівель
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-15-007284-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 19 червня 2023 17:00
Дата подання: 19 червня 2023 17:00
Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Скарга на дискримінаційні умови в Тендерній документації Замовника по закупівлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 червня 2023 15:00
рішення від 21.06.2023 № 9087.pdf
Дата публікації: 21 червня 2023 14:59
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2023 № 9748.pdf
Дата публікації: 04 липня 2023 17:39
рішення від 03.07.2023 № 9748.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 16:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВОМ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ підприємств м. Василькова», виконало рішення АМКУ № 9748-р/пк-пз від 03.07.2023 року щодо закупівлі з Особливостями, відповідно Постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 року, на роботи з Поточний ремонт дороги комунальної власності по вул. Шулявка, с. Митниця в м. Васильків, Обухівського району Київської області, UA-2023-06-15-007284-а, а саме внесення змін до тендерної документації (нова редакція ТД додається з протоколом переліку змін)
Дата виконання рішення замовником: 18 липня 2023 09:25
Номер скарги: UA-2023-06-15-007284-a.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 18 липня 2023 16:33
Дата подання: 18 липня 2023 16:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 липня 2023 19:54
Рішення від 20.07.2023 № 11040.pdf
Дата публікації: 20 липня 2023 19:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2023 № 11983.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2023 16:13
Рішення від 02.08.2023 № 11983.pdf
Дата публікації: 07 серпня 2023 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 02.08.2023 року №11983 (опублікованого 07.08.23), виконано в повному обсязі та відповідно Закону, з дотриманням всіх вимог
Дата виконання рішення замовником: 07 вересня 2023 14:36
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-06-20-000007 • f05741ce3a664b5f94a5892ed6d1c378
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-06-20
•
12:04
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Замовником всупереч ст 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" та п 67 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 (зі змінами) ПІСЛЯ подання учасником Скарги до Антимонопольного комітету України через систему закупівель, внесено зміни до тендерної документації, ЯКІ ЗАБОРОНЕНО ВНОСИТИ, а саме - які не спрямовані на усунення порушень, зазначених у скарзі. ЗОКРЕМА ЗМІНЕНО СТАВКУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ.
Відповідно до вищевказаних норм законодавства «ЗАМОВНИКУ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВЧИНЯТИ БУДЬ-ЯКІ ДІЇ ТА ПРИЙМАТИ БУДЬ-ЯКІ РІШЕННЯ ЩОДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ПРИЙМАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДМІНУ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ, УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, КРІМ ДІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ, ЗАЗНАЧЕНИХ У СКАРЗІ.»
Просимо провести моніторинг закупівлі та притягнути до відповідальності осіб, які винні у порушеннях закупівельного законодавства.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 вересня 2023 14:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" |
850 448,36
UAH з ПДВ
|
759 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД-11" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГДОРСТРОЙ" #39391847 |
Переможець |
759 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2023 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2024 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2023 10:07
|
20231012-095656.pdf | укладений |
12 жовтня 2023 10:04
|