Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аптечка медична індивідуальна поліцейського
Очікувана вартість
411 102,00 UAH
UA-2023-06-15-000417-a ● 36a2f80a2f6b4a83aa0608d781e1ddd8
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109063 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8 |
Контактна особа: |
Микола Мироненко +380442893155 1mir.dpp@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 червня 2023 08:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 червня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 411 102,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 111,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Аптечка медична індивідуальна поліцейського
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
—
20 липня 2023
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 16:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 16.06.docx | |
16 червня 2023 16:28 |
ТД аптечки - оновлена.docx | |
15 червня 2023 08:40 |
ТД аптечки.docx |
16 червня 2023 16:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 червня 2023 16:28 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 16.06.docx
|
|||
16 червня 2023 16:28 |
ТД аптечки - оновлена.docx
|
|||
15 червня 2023 08:40 |
ТД аптечки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо скаду (оклюзивна)
Дата подання: 15 червня 2023 15:07
Дата відповіді: 15 червня 2023 15:44
Просимо надати роз'яснення щодо наступного. У Додатку 3 в таблиці зазначено: "Оклюзійна торакальна пов’язка (наліпка) з клапаном (або без клапана) (на гелевій основі). Може мати вентильовані канали, які не пропускають повітря в грудну порожнину під час вдиху, дозволяючи повітрю виходити через вентиляційні канали під час видиху. Оклюзійні наліпки у складі аптечки повинні не перегинатися та не втрачати свої властивості". Тобто, надання учасником 2 штук пов'язок БЕЗ клапану - не буде невідповідністю? Адже "може мати" це не обов'язок для учасника. І що означає, не повинні перегинатися? На ринку України 90% оклюзивних пов'язок саме зігнуті всередині .... що пропонувати? Чи пропонувати рівну, НЕ зігнуту пов'язку взагалі? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, дякуємо за запитання. Відповідно до вашого запитання, надаємо роз‘яснення: на рахунок оклюзійної пов’язки , ми маємо на увазі, що ця пов’язка не повинна згинатись саме в аптечці, тобто розмір повинен бути таким, щоб пов’язка помістилась в сумку , без згину.
Щодо сумки.
Дата подання: 15 червня 2023 15:50
Дата відповіді: 16 червня 2023 12:35
Надайте чіткі роз'яснення, як має виглядати сумка. "Сумка-укладка медична, має одне основне відділення та внутрішні три окремі кишені з сімома еластичними чарунками, які сформовані за допомогою трьох тканих еластичних стрічок, що настрочені однолінійною двонитковою прямою човниковою строчкою та відкидна кишеня на застібці-блискавці (розмір 15смх16см). З трьома кишенями окремими всередині сумки - зрозуміло (дві кишені на одній половинці, одна кишеня - на іншій половинці підсумка. На цих кишенях настрочені три гумові стрічки, які утворюють 7 чарунок - зрозуміло. Проте, що таке "відкидна кишеня на застібці-блискавці (розмір 15смх16см)"? Це ще одна кишеня на шнурку, розміром 15*16 см? Вона знаходиться всередині підсумка, окрім тих трьох кишень? Просимо надати своє фото сумки, адже Замовник вочевидь бачить цю сумку, і може навести її в ТД. Бо з такими поясненнями учасник не зможе нічого підтвердити фотографіями - найменша невідповідність на фото буде приводом для відхилення. Учасником надається підтвердження виконання всіх зазначених вище вимог у вигляді фотозразка виробу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчім часом будуть внесені до Тендерної документації
щодо підсумка 2
Дата подання: 15 червня 2023 16:21
Дата відповіді: 16 червня 2023 12:35
В ТД зазначено, "Аптечку можна кріпити на пояс для наружної носки або на інші елементи обмундирування, і при необхідності зняти за допомогою спеціального кріплення "швидкого зкиду" для надання екстреної допомоги чи передавання іншій людині". За таких вимог (наявність системи швидкоскида), аптечка повинна додатково кріпитись стрічкою з фастексом на фронтальній частині, адже швидкоскидна аптечка кріпиться на липучу платформу. і для того, щоб вона не відірвалась сама по собі, її фіксують ще і стрічкою з фастексом. Проте, у Вашій ТД не зазначено нічого про таку стрічку і фастекс... Просимо пояснити щодо цієї деталі у підсумку
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчім часом будуть внесені до Тендерної документації
підсумок
Дата подання: 15 червня 2023 16:27
Дата відповіді: 16 червня 2023 12:35
Щодо підсумка, у ТД зазначено: ".....та відкидна кишеня на застібці-блискавці (розмір 15см х 16см)", і замовник не зазначає відсоток похибки у цьому розмірі. Але, розмір самого підсумка зазначається, як 19 х 14 см,... з похибками... Тому, учаснику треба обов'язково надавати відкидну кишеню такого розміру 15х16? ( але при ширині підсумка 14 см кишеня туди вже не влазить)... То або зазначте похибку і в самій викидній кишені, або встановіть чіткі розміри для підсумка, який би відповідав кишені, якщо її чіткий розмір такий важлиий. Або роз'ясніть, що це взагалі таке за математика.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчім часом будуть внесені до Тендерної документації
щодо оклюзивок
Дата подання: 15 червня 2023 17:15
Дата відповіді: 16 червня 2023 12:36
Просимо надати роз'яснення щодо наступного. У Додатку 3 в таблиці зазначено: "Оклюзійна торакальна пов’язка (наліпка) з клапаном (або без клапана) (на гелевій основі). Може мати вентильовані канали, які не пропускають повітря в грудну порожнину під час вдиху, дозволяючи повітрю виходити через вентиляційні канали під час видиху. Тобто, надання учасником 2 штук пов'язок БЕЗ клапану - не буде невідповідністю? Адже "може мати" це не обов'язок для учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Найближчім часом будуть внесені до Тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-15-000417-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 15 червня 2023 14:21
Наявність необгрунтованих законодавством вимог
Вимоги Тендерної документації (далі - ТД) містять наступне:
"п. 6 Додатку 3 до ТД, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.
6. Відповідно до вимог чинного законодавства України усі товари медичного призначення повинні бути сертифіковані в Україні та повинні бути внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення (надати сертифікат відповідності на предмет закупівлі).
По-перше, немає в законодавстві вимог щодо того, що "усі товари медичного призначення повинні бути сертифіковані в Україні", також, немає вимог що вони "повинні бути внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення", адже такий Реєстр ведеться лише на І клас виробів, стерильний та нестерильний та на процедурні набори, на які не встановлено клас ризику застосування. Облік решти медичних виробів, які не відносяться до цих класів - ведуться лише Органами з оцінки відповідності.
По-друге, як доказ наданій вище інформації щодо сертифікації, зазначаємо, що згідно Декрету Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» з 1 січня 2018 року в Україні скасована обов'язкова сертифікація. В Україні діє лише обов'язкова відповідність Технічним регламентам. Відповідно, введення в обіг медичного виробу (процедурного набору, аптечки) не підтверджується ніяким сертифікатом відповідності, а підтверджується іншими документами.
Докладніше - у файлі "Вимога", а також у прикріплених додатках (для зручного вивчення інформації, у листі ООВ зроблені кольорові відмітки) .
Розгорнути
Згорнути
"п. 6 Додатку 3 до ТД, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.
6. Відповідно до вимог чинного законодавства України усі товари медичного призначення повинні бути сертифіковані в Україні та повинні бути внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення (надати сертифікат відповідності на предмет закупівлі).
По-перше, немає в законодавстві вимог щодо того, що "усі товари медичного призначення повинні бути сертифіковані в Україні", також, немає вимог що вони "повинні бути внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення", адже такий Реєстр ведеться лише на І клас виробів, стерильний та нестерильний та на процедурні набори, на які не встановлено клас ризику застосування. Облік решти медичних виробів, які не відносяться до цих класів - ведуться лише Органами з оцінки відповідності.
По-друге, як доказ наданій вище інформації щодо сертифікації, зазначаємо, що згідно Декрету Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» з 1 січня 2018 року в Україні скасована обов'язкова сертифікація. В Україні діє лише обов'язкова відповідність Технічним регламентам. Відповідно, введення в обіг медичного виробу (процедурного набору, аптечки) не підтверджується ніяким сертифікатом відповідності, а підтверджується іншими документами.
Докладніше - у файлі "Вимога", а також у прикріплених додатках (для зручного вивчення інформації, у листі ООВ зроблені кольорові відмітки) .
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 червня 2023 15:32
Шановний Учаснику! Дякую за запитання та роз’яснення з приводу внесення змін до Тендерної документації. Найближчим часом будуть внесені зміни до Додатку 3 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-06-15-000417-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 15 червня 2023 16:18
Щодо підсумка
Вимагаємо внести зміни в ТД та долучити фото сумки, яку бажає бачити замовник, як зсередини, так і ззовні. Також, вимагаємо внести зміни стосовно розмірів сумки. Адже, в ТД зазначається "Розміри виробу: фронтальна частина –14 х 19 см ± 10 %, нижня частина - 12 х 10 см ± 10 %, бокова частина—19 х 10 см ± 105 %". Не зрозуміло, як нижня частина може бути 12*10 см, тоді як ширина підсумка 14 см.. Тобто, має бути зазначено "нижня частина 14 х 10 см ± 10 %". Також, не зрозуміло, який допуск у 105% може бути для розміру бокової частини: "бокова частина—19 х 10 см ± 105 %". Якщо 105%, то сумка вже в боковій частині зростає в рази... В нашому розумінні, це технічна описка, тому вимагаємо виправити розміри підсумка, і також надати його фото. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 червня 2023 15:31
Шановний Учаснику! Дякую за запитання та роз’яснення з приводу внесення змін до Тендерної документації. Найближчим часом будуть внесені зміни до Додатку 3 тендерної документації.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 21 червня 2023 15:38 |
Кінець періоду оскарження: | 02 липня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 02 липня 2023 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів |
Документи:
21 червня 2023 15:38
|
Електронний підпис |
21 червня 2023 15:37
|
115-М Протокол про відміну відкритих торгів згідно підп. 3 п. 50 Особливостей.pdf |