Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
10 553 222,40 UAH
UA-2023-06-14-013920-a 121904b45f5f4c198bae1eab487b3a3a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2023 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2023 16:06
Очікувана вартість: 10 553 222,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 14 червня 2023 16:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 червня 2023 16:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 червня 2023 16:20
ТД.docx
14 червня 2023 16:20
Додаток 4.docx
14 червня 2023 16:20
Додаток 5 Технічне завдання.docx
14 червня 2023 16:20
Відомість ресурсів тротуари вул В Бердичівська.rtf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-04-000015 ● a195898dc22a4134aea945290e4b2c16
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2023 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.10.2023 №42-З

Херсон

Про початок моніторингів
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 04.10.2023.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
04.10.2023 №42-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-14-013920-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-04 16:33:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-14-013920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).

1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-09 15:25:01

Відповідь на звернення

Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) розглянувши запит на надання пояснення повідомляє наступне.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 02161-23 від 29.05.2023, виданий ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» м. Київ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі , а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
2. Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» було оприлюднено 15.06.2023 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).
3. Повідомляємо, що станом на 05.10.2023 сума коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, складає 4 943 739,54 грн.
Додатково додаємо:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі затвердженої проектної документації;
- експертний звіт № 02161-23 від 29.05.2023, виданий ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» м. Київ.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-13 10:32:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-14-013920-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).

відповідно до підпункту 1.1. пункту 1. Додатка №1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, що обов’язковою умовою є наявність в учасника виконавця робіт (виконроба) та кошторисника та визначено перелік документів, що підтверджуть кваліфікацію та наявність зазначених осіб.

На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у складі своєї пропозиції надав інформацію про залучення кошторисника Кузьмук Лілії Василівни на підставі укладеної цивільно-правової угоди від 01.02.2021 №1, копію диплому спеціаліста Кулачок Лілії Василівни, яка здобула повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та кваліфікацію спеціаліста з обліку та аудиту.

Поясніть чому Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у зв"язку з тим, що учасником не надано копій дипломів про освіту відповідного напряму підготовки кошторисника?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-18 16:28:29

Відповідь на запит

Управління капітального будівництва Житомирської міської ради як замовник процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-14-013920-a) за результатами розгляду запиту на надання пояснення повідомляє наступне.
Вимогами Тендерної документації (підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації) встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії дипломів про освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст, бакалавр, молодший спеціаліст) виконавця робіт, кошторисника.
Так, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника процедури закупівлі або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення) учасник процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію та документи про залучення кошторисника Кузьмук Лілії Василівни.
Кошторисник на підприємстві-підрядній організації – це спеціаліст, який визначає вартість будівництва під час складання ціни пропозиції учасника конкурсних торгів відповідно до затвердженої проектної документації, а саме технічного завдання, на будівництво об'єктів; обґрунтовує розмір загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку, розмір коштів на покриття ризиків, пов'язаних з зовнішніми причинами та аварійними ситуаціями, комерційних ризиків, додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, коштів на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів; обґрунтовує в кошторисних розрахунках ціни матеріально-технічних ресурсів; аналізує ринкову вартість виконання будівельних робіт; складає у встановленому порядку акти приймання виконаних будівельних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та інші витрати.
Професійний кошторисник поєднує в собі якості, котрі притаманні будівельникам, економістам, бухгалтерам, менеджерам. Адже такий спеціаліст може вести та контролювати облік господарської діяльності, вести облік матеріально-технічних ресурсів (товарно-матеріальних цінностей), що використовуються в процесі будівництва, на підприємстві-підрядній організації.
Більше того, спеціалізовані комп'ютерні програми, які використовуються сьогодні для автоматизації визначення вартості будівництва, наприклад, програмний комплекс АВК-5, має модуль зв’язку з бухгалтерським програмним комплексом для ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку в комерційних організаціях. Під зв’язком програмного комплексу АВК-5 з бухгалтерським програмним комплексом мається на увазі встановлення предметної і кількісної відповідності між врахованими в Акті приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) ресурсами АВК-5 і між товарно-матеріальними цінностями, зафіксованими в бухгалтерії. Такий зв’язок необхідний для обліку фактичної вартості ресурсів (матеріалів, виробів і конструкцій, обладнання) в складі собівартості споруджуваного об’єкта, а також для обліку та контролю їх витрат. Отже, функції кошторисника суміжні з функціями спеціаліста з обліку.
Крім того, заклади вищої освіти України не проводять підготовку фахівців за спеціальністю «Кошторисна справа». А також законодавчо не встановлено визначення терміну «Відповідний напрям підготовки».
Так, в складі тендерної пропозиції окрім копії диплому про отримання повної вищої освіти за спеціальністю «Облік і аудит» та здобуття кваліфікації спеціаліста з обліку та аудиту Кузьмук Лілії Василівни (дівоче прізвище – Кулачок) учасником процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» було надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця робіт (послуг) серія АР № 016917 інженера-проектувальника Кузьмук Лілії Василівни, виданого 10.12.2020 атестаційною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» – саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності, якій відповідно до статей 161 та 17 Закону України “Про архітектурну діяльність” Наказом Мінрегіону від 28.04.2020 № 105 делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури. Кваліфікаційним сертифікатом визначено спроможність Кузьмук Лілії Василівни виконувати роботи (послуги), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, а саме: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури (далі – Порядок) (у редакції, яка діяла на момент видачі кваліфікаційного сертифікату Кузьмук Лілії Василівні), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554, до заяви про проведення професійної атестації виконавець додає зокрема засвідчені в установленому порядку копії документа (документів) про освіту та документів про трудову діяльність та стаж роботи за фахом. Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» до професійної атестації допускаються громадяни, які здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки. Відповідно за результатами розгляду заяви та доданих документів Всеукраїнською громадською організацією «Гільдія проектувальників у будівництві» Кузьмук Лілію Василівну було допущено до проведення професійної атестації. Факт допуску Кузьмук Лілії Василівни до професійної атестації дає замовнику підстави вважати, що вона має освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та стаж роботи за фахом не менше трьох років.
Крім того, згідно зі списком «Повідомлення про внесення в реєстр інженерів-проектувальників станом на 03.08.2023», опублікованим на сайті Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» за посиланням: http://vugip.org.ua/get-the-certificate/ (реєстраційний номер у списку 14677) Кузьмук Лілія Василівна 10.12.2020 пройшла курс підвищення кваліфікації за спеціалізацією КС (кошторисна справа) відповідно до програми підготовки до професійної атестації інженерів-проектувальників за напрямом: «Інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації» (програма додається).
Таким чином, у замовника є підстави вважати, що Кузьмук Лілія Василівна має освіту відповідного напряму та стаж роботи за фахом, які відповідають кваліфікаційним вимогам інженера-проектувальника, спроможного виконувати роботи (послуги), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, а саме: інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації.
Крім того, згідно з Порядком рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката приймається у разі відповідності виконавця кваліфікаційним вимогам і підтвердження його професійної спеціалізації, рівня кваліфікації
і знань. Отже, факт одержання Кузьмук Лілією Василівною кваліфікаційного сертифіката серія АР № 016917 від 10.12.2020 дає замовнику підстави вважати, що вона підтвердила свою відповідність кваліфікаційним вимогам, професійну спеціалізацію та рівень кваліфікації за спеціалізацією кошторисна справа.
Інформація про проведення професійної атестації Кузьмук Лілії Василівни оприлюднена на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, чим підтверджується чинність наданого у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі кваліфікаційного сертифікату (https://econstruction.gov.ua/certified_persons_detail/2616910973931357776?prof=4).
Отже, враховуючи, що заклади вищої освіти України не проводять підготовку фахівців за спеціальністю «Кошторисна справа», а учасник надав у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат Кузьмук Лілії Василівни, що підтверджує її спроможність виконувати роботи з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, у замовника наявні підстави вважати, що учасник процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» підтвердив свою відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в учасника процедури закупівлі або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення). Таким чином, підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у замовника відсутні. Крім того, у разі відхилення пропозиції ТОВ «УК «Комфорт-Буд» у зв’язку з тим, що учасником не надано копій дипломів про освіту відповідного напряму підготовки кошторисника, замовником було би звужено коло можливих учасників процедури закупівлі і порушено таким чином принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них і об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно рішенням від 30.06.2023 (протокол від 30.06.2023) уповноваженої особи за організацію та проведення процедур закупівель ТОВ «УК «Комфорт-Буд» було визначено переможцем процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт тротуарів по вул. Велика Бердичівська (вул. Івана Кочерги - вул. Шевченка, ліворуч) в м. Житомирі», тендерна пропозиція якого відповідає вимогам Тендерної документації.
З огляду на вищенаведене в подальшому при складанні тендерної документації замовником будуть уточнені вимоги до кваліфікаційних критеріїв, а саме про надання копій дипломів про освіту відповідного напряму підготовки.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про аргументовані заперечення

2023-10-24 17:39:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 03 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено в суді
Дата публікації: 06 листопада 2023
Номер відкриття провадження: 240/31190/23/31377/23
Дата відкриття провадження: 01 листопада 2023

Документи:

16 листопада 2023 15:44
Електронний підпис
16 листопада 2023 15:39
Документ_2.html
07 листопада 2023 08:45
Документ.html
16 листопада 2023 15:44
Електронний підпис
07 листопада 2023 08:50
Електронний підпис
16 листопада 2023 15:39
Документ_2.html
07 листопада 2023 08:45
Документ.html

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2023 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 10 372 532,10
UAH з ПДВ
10 372 532,10
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 липня 2023 15:57
Електронний підпис
03 липня 2023 15:42
Витяг про несудимість
29 червня 2023 10:05
Електронний підпис
23 червня 2023 10:07
Електронний підпис
23 червня 2023 10:05
24 Довідка дозвіл.pdf
23 червня 2023 10:05
21 Акт огляду.pdf
23 червня 2023 10:05
18 Кошторис.pdf
23 червня 2023 10:05
17 Технічне завдання.pdf
23 червня 2023 10:05
16 Довідка п 47.pdf
23 червня 2023 10:05
15 Фінансовий звіт 2022.pdf
23 червня 2023 10:05
11 Відгук Флагшток.pdf
23 червня 2023 10:05
9 Відгук Новий бульвар.pdf
23 червня 2023 10:05
6 Довідка про прізвище.pdf
23 червня 2023 10:05
4 Накази працівники.pdf
23 червня 2023 10:05
3 Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 10 372 532,10
UAH з ПДВ
30 червня 2023 16:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2023 17:11

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» в процедурі відкритих торгів за номером: UA-2023-06-14-013920-a виявлено ряд невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких передбачалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пункту 1.20 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації усі подані учасником процедури закупівлі документи (довідки тощо), передбачені Тендерною документацією, подаються дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій. При перенесенні строку розкриття тендерних пропозицій довідки та інші документи залишаються дійсними. Вимогами Тендерної документації (підпунктом 1.2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації) встановлено, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії документів (протоколів, витягів з протоколів), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, на керівника підприємства, виконавця робіт (прораба), відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці. Так, у складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» було надано витяг з протоколу № 07.05/2020-ОП засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 07 травня 2020 р., виданого ТОВ «Центр охорони праці в будівництві», на директора ТОВ «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» Балакішієва Станіслава Закіровича та витяг з протоколу № 07.05/2020-ЕТЛ засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 07 травня 2020 р., виданого ТОВ «Центр охорони праці в будівництві», на директора ТОВ «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» Балакішієва Станіслава Закіровича. Невідповідність полягає у тому, що вищезазначені протоколи втратили чинність на дату розкриття тендерних пропозицій 26.06.2023 р. Крім того, в складі тендерної документації учасник процедури закупівель не надав доказів проходження наступного навчання та перевірку знань з питань охорони праці на директора Балакішієва Станіслава Закіровича. Таким чином, учасник процедури закупівлі ТОВ «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» не підтвердив проходження навчання та перевірку знань з охорони праці директора Балакішієва Станіслава Закіровича відповідно до вимог тендерної документації. Отже, для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в учасника або субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення), просимо надати документи, які усунуть вищевказані невідповідності у тендерній пропозиції, а саме протокол(и), витяг(и) з протоколу(ів), що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах, відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого наказом від 26.01.2005 № 15 Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на директора ТОВ «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» Балакішієва Станіслава Закіровича. 2. У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі ТОВ «Управляюча компанія «Комфорт-Буд» було надано копії: - договору підряду № 47 від 28.09.2020 з усіма додатками; - актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). Здійснивши аналіз вищенаведених документів, що подані учасником процедури закупівлі для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), було виявлено невідповідність, а саме відсутність серед поданих документів останньої сторінки (№ 2) до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) за жовтень 2021 р (І черга). Отже, для підтвердження кваліфікаційного критерію, такого як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) просимо надати документи, які усунуть вищевказані невідповідності у тендерній пропозиції, а саме надати копію останньої сторінки (№ 2) до довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) за жовтень 2021 р (І черга).

Документи

30 червня 2023 16:22
Довідка НАЗК
30 червня 2023 16:22
Електронний підпис
30 червня 2023 16:19
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2023 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
#40223320
10 372 532,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 червня 2023 16:22
Довідка НАЗК
30 червня 2023 16:22
Електронний підпис
30 червня 2023 16:19
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2024 11:44
Дод_угода_2_від_01_07_2024.pdf зміни до договору
01 липня 2024 11:37
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 17:37
Дод_угода_1_від_19_12_2023.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 17:17
Електронний підпис укладений
11 липня 2023 16:53
Договір_68_від_11_07_2023.pdf укладений
11 липня 2023 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п.1.2., п. 2.1., п. 10.1., Додатки № 2 та № 3
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Прийняття в новій редакції п. 2.1. та 1.2. Договору
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML