Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Перечинська лікарня" Перечинської міської ради Закарпатської області |
Код ЄДРПОУ: | 01992386 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., Перечин, вул.Ужанська,8 |
Контактна особа: |
Зубанич Тетяна Юріївна +380314521538 knpperechinrl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2023 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2023 11:04 |
Початок аукціону: | 26 червня 2023 11:04 |
Очікувана вартість: | 14 564 132,36 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 820,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2023 15:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2023 14:23 |
тендерна документація.docx | |
14 червня 2023 14:23 |
Додаток 7 договір.docx | |
14 червня 2023 14:23 |
Додаток 6 субпідрядник.docx | |
14 червня 2023 14:23 |
Додаток 4 кваліфікаційні критерії.docx | |
14 червня 2023 14:23 |
Додаток 3 лист згода.docx | |
14 червня 2023 14:23 |
Додаток 2 технічні вимоги.docx | |
14 червня 2023 14:23 |
Додаток 1 інф.про учасн..docx | |
14 червня 2023 14:23 |
Додаток 5 підстави відмови п.47 особл.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-13-000009 ● 1e25bb2fd4c24c03bef9edff068c09d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2023 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.09.2023 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.09.2023 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2023-06-14-009829-a 14.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-15 09:29:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції гінекологічного відділення під терапевтичне відділення КНП "Перечинська лікарня" Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-14-009829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТЗОВ "ІРБУДТРАНС", у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстави, зазначеної у підпункті 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, а саме витягу або інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, який/яка оформлена на керівника* учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі (пункт 6 додатку №5 тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 14:26:45
Пояснення замовника
15.09.2023 року (09:29) в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит на отримання пояснення (інформації та документів), щодо моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гінекологічного відділення під терапевтичне відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8 (ідентифікатор закупівлі UA2023-06-14-009829-a), стосовно того, на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Комунальне некомерційне підприємство «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради, повідомляє, що обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення закупівлі.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом « Реконструкція гінекологічного відділення під терапевтичне відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8”, визначеної з урахуванням «Настанов з визначення вартості будівництва», які затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Враховуючи затверджений позитивний експертний звіт ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ ТА ЕКСПЕРТИЗА» від 23.09.23 року №07/0178/22 щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим « Реконструкція гінекологічного відділення під терапевтичне відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8», та з урахуванням зазначених норм та документів, замовником була визначена очікувана вартість щодо Закупівлі у розмірі 14564132,36 грн., що містить весь обсяг будівельних робіт, устаткування та інші витрати з урахуванням ПДВ, що включені до проектної документації за робочим проектом « Реконструкція гінекологічного відділення під терапевтичне відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8».
Також повідомляємо, що переможець закупівлі ТзОВ «ІРБУДТРАНС» надав Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який завантажено в електронну систему 03.07.2023р. 17:14
На Ваш запит надаємо:
сканкопію експертного звіту;
сканкопію ПКД;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 14:09:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції гінекологічного відділення під терапевтичне відділення КНП "Перечинська лікарня" Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-14-009829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Чому договір підряду від 13 липня 2023 року №Р-1, завантажений в інформаційно-телекомунікаційну систему закупівель Prozorro не в повному обсязі: відсутня договірна ціна на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція гінекологічного відділення під терапевтичне відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8», яка є невід’ємною частиною договору, відповідно до пункту 4 розділу «Результати торгу та укладання договору про закупівлю» тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-22 15:23:26
Пояснення
20.09.2023 року (14:09) в електронній системі закупівель замовнику надійшов запит на отримання пояснення (інформації та документів), щодо моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція гінекологічного відділення під терапевтичне відділення КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради за адресою м. Перечин, вул. Ужанська, 8 (ідентифікатор закупівлі UA2023-06-14-009829-a).
На Ваш запит повідомляємо, що уповноваженою особою помилково був завантажений в систему лише протокол узгодження договірної ціни без самої договірної ціни.Переможець процедури закупівлі надав замовнику договірну ціну та кошториси за результатами торгів,а також завантажив їх в електронну систему з документами переможця
До пояснення надаємо
Сканкопію договірної ціни
Надання інформації про усунення порушення замовником
На усунення виявлених попушень повідомляємо наступне: замовником завантажено на веб-портал Уповноваженого органу Договірну цшну,а ТОВ "Ірбудтранс" надано довідку(сканкопії додаються). Просимо не застосовувати заходи,щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов'язань за договором, у зв'язку з тим,що на сьогоднішній день повністю демонтовано дах на об'єкті (фото додається).Для проведення нової процедури закупівлі потрібно приблизно місяць, а це може призвести до руйнування будівлі.
2023-10-09 08:29:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | КНП «Перечинська лікарня» Перечинської міської ради не погоджується із висновком від 03.10.2023р.Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області. Висновок оскаржується у Закарпатському окружному адміністративному суді. Позовна заява подана 18.10.2023р. |
Дата публікації: | 20 жовтня 2023 |
Документи:
20 жовтня 2023 14:30
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2023 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" |
13 286 586,00
UAH з ПДВ
|
12 458 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОПАЛ" |
13 289 957,11
UAH з ПДВ
|
12 459 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "ІРБУДТРАНС" #37406974 |
Переможець |
12 458 900,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2024 13:45
|
Додаткова угода №7 | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2024 15:22
|
Додаткова угода №6 | зміни до договору |
01 жовтня 2024 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 08:33
|
Додаткова угода _ 5.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2024 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 10:50
|
Додаткова угода _4.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2024 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2024 14:26
|
додаткова угода №3 | зміни до договору |
20 березня 2024 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 14:18
|
ScanImage631.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:16
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 10:26
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
27 листопада 2023 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 12:22
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 12:20
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 10:43
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2023 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2023 16:22
|
договір підряду | укладений |
13 липня 2023 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток до договору |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | родовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі(виділено додатково кошти на 2024рік) |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі(додаткові кошти на 2024р) |
Номер договору про закупівлю: | Р-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |