Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт системи опалення зі заміною котлів в КЗ ЛОР "Підкамінський психоневрологічний інтернат" за адресою: вул. Нагірна, 11а в смт. Підкамінь Золочівського району Львівської області (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
9 956 058,00 UAH
UA-2023-06-13-015158-a ● de47b6f188f84fb6ab47d4c32e9758ed
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Комунальний заклад Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" |
Код ЄДРПОУ: | 03188926 |
Місцезнаходження: | 80670, Україна , Львівська обл., селище міського типу Підкамінь, вулиця Нагірна, 11 |
Контактна особа: |
Галушка Василь Васильович +380326631534 pidkaminpsyh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2023 22:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2023 13:01 |
Початок аукціону: | 23 червня 2023 13:01 |
Очікувана вартість: | 9 956 058,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49 780,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Міститься в тендерній документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 48000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення зі заміною котлів в КЗ ЛОР "Підкамінський психоневрологічний інтернат" за адресою: вул. Нагірна, 11а в смт. Підкамінь Золочівського району Львівської області (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80670, Україна, Львівська область, смт. Підкамінь, вул. Нагірна, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2023 22:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2023 22:32 |
Перелік змін від 18.06.23.docx | |
18 червня 2023 22:32 |
Тендерна документація.docx | |
13 червня 2023 22:44 |
Додаток 4 Техічні вимоги.docx | |
13 червня 2023 22:44 |
Дотаток 3-Проект договору-.docx |
18 червня 2023 22:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2023 22:32 |
Перелік змін від 18.06.23.docx
|
|||
18 червня 2023 22:32 |
Тендерна документація.docx
|
|||
13 червня 2023 22:44 |
Додаток 4 Техічні вимоги.docx
|
|||
13 червня 2023 22:44 |
Дотаток 3-Проект договору-.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний договір
Дата подання: 17 червня 2023 20:33
Дата відповіді: 18 червня 2023 21:22
Шановний Замовнику, у вимозі 1.3 Довідка про виконання аналогічних договорів Вами встановлено такі дискримінаційні вимоги:
-надати як мінімум три аналогічні договори;
- обмеження по роках - надати аналогічні договори не раніше 2022 року – небагато робіт такого масштабу (більше, ніж 163 радіаторів) виконувались в 2022 році у зв’язку з військовим станом;
- встановили відсоткові межі вартості закупівлі – сумарна вартість договорів має бути на суму не менше 65% від очікуваної вартості закупівлі;
- встановили чіткий предмет та кількість придбання конкретних матеріалів, а саме встановлення радіаторів, сумарна кількість яких не повинна бути меншою за кількість, що встановлена у технічному завданні до цієї закупівлі (163 шт.)
Ці вимоги є обмежуючими, дискримінаційними та порушують принципи проведення тендерних закупівель у рівних умовах для всіх учасників ст5 ч.4 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, в протилежному випадку ми будемо звертатись до громадських організацій – таких як DOZORRO: Громадський контроль держзакупівель і т д. щодо моніторингу даної закупівлі, що в свою чергу приверне увагу контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку із тим, що роботи за даним предметом передбачають встановлення 163 радіаторів, замовник вимагає від учасників підтвердження досвіду виконання договорів, роботи по яких містили встановлення радіаторів у загальному обсязі не менше 163 радіаторів. Для доведення можливості виконання договору саме на суму 9 956 058,00 грн, загальна сума аналогічних договір не повинна бути меншою ніж 65% вартості закупівлі. З приводу виконання аналогічних договорів за 2022 рік, повідомляємо, що під час воєнного стану не проводяться надання авансових платежів підрядникам. Для Замовника важливо, щоб учасник мав досвід виконання аналогічних договорів без авансових платежів для перевірки його надійності.
Замовником враховано вимоги учасників та виключено всі вимоги, які могли б хоч в мінімальній мірі на думку учасників їх дискримінувати та не були визначальними для даного предмету закупівлі. Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Замовником враховано вимоги учасників та виключено всі вимоги, які могли б хоч в мінімальній мірі на думку учасників їх дискримінувати та не були визначальними для даного предмету закупівлі. Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 17 червня 2023 20:35
Дата відповіді: 18 червня 2023 21:23
Просимо пояснити, яке відношення має свідоцтво як мінімум на одного працівника (постійні трудові відносини) про проходження курсу «Проектування та будівництво в районах з підвищеною сейсмічною активністю та складними геологічними умовами» до капітального ремонту системи опалення (клас наслідків СС1), коли ніякі будівельні конструкції не будуть порушені/замінені при виконанні даного типу робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації та виключено дану вимогу.
технічні вимоги
Дата подання: 17 червня 2023 20:35
Дата відповіді: 18 червня 2023 21:20
На основі п.2 Технічного завдання (вимоги) на закупівлю просимо надати контакти проектувальника-розробника проекту для погодження застосування еквіваленту обладнання, устаткування (у випадку, якщо такий еквівалент застосовується) щодо відповідності запропонованого еквіваленту обладнанню, устаткуванню затвердженим проектною документацією
Відповідь: Товариство з обмеженою відповідальністю "7 БУДПРОЕКТ"
+380938563601
+380938563601
Довідка про відсутність заборгованості
Дата подання: 17 червня 2023 21:09
Дата відповіді: 18 червня 2023 21:23
Добрий день, на час воєнного стану вимога викладена вами в п.1.4 Кваліфікаційних вимог Тендерної документаціїт "Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану не раніше ніж за 20 днів до оголошення закупівлі."- не вимагається, оскільки Довідку про відсутність заборгованості з платежів в умовах воєнного стану її отримати неможливо.
У системі Prozorro передбачена можливість замовника власноруч перевіряти в учасника закупівлі наявність чи відсутність податкової заборгованості, завдяки інтеграції електронної системи закупівель та Державної податкової служби , тому просимо забрати дану вимогу, інакше будемо звертатися до контролюючих органів з метою проведення перевірки ДаСУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, можна отримати протягом 5 робочих днів. Таким чином, будь-який учасник має можливість отримати довідку та немає жодних обмежень по її отриманню в умовах воєнного стану.
неправомірні вимоги
Дата подання: 19 червня 2023 21:09
Дата відповіді: 21 червня 2023 22:44
Відповідно до ч.1.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, відповідно до якої Учасники процедури закупівлі повинні довідку про виконання аналогічних договорів. Для підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються як мінімум три договори, виконані не раніше 2022 року, загальна сума виконання яких становить не менше ніж 65% очікуваної вартості предмета даної закупівлі що відповідають роботам, які передбачені технічним завданням. Договори повинні містити роботи із встановлення радіаторів, сумарна кількість яких не повинна бути меншою за кількість, що встановлена у технічному завданні до цієї закупівлі (163 шт.). Також учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання робіт із встановлення котла.
Для підтвердження відповідних критеріїв учасник повинен надати:
- копії як мінімум трьох договорів (з усіма додатками) на капітальний ремонт або поточний ремонт системи опалення;
- копії документів, що підтверджують виконання договорів (платіжні доручення, довідки форми КБ-2, Довідки форми КБ-3, за весь період виконання робіт);
- оригінали листів-відгуків про виконання договорів, що наведені у довідці, не раніше дати оголошення закупівлі з посиланням на ідентифікатор закупівлі.
Замовником згідно з договорами може бути лише суб’єкт державної або комунальної форми власності.
Щодо вимоги встановленої Замовником в тендерній документації, а саме:
«Для підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються як мінімум три договори, виконані не раніше 2022 року, загальна сума виконання яких становить не менше ніж 65% очікуваної вартості предмета даної закупівлі що відповідають роботам, які передбачені технічним завданням»,
варто зазначити наступне, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Вимога про встановлення вимоги про надання в складі пропозиції як мінімум трьох аналогічних договорів є дискримінаційною та такою, що обмежує право потенційних учасників взяти участь в даній процедурі закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вважаємо, що замовником не обгрунтовано необхідності встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати документально підтверджену інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання саме як мінімум 3 (трьох) аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників процедури закупівлі. Також, вважаємо дискримінаційною вимогою про те, що Замовником згідно з аналогічними договорами може бути лише суб’єкт державної або комунальної форми власності, оскільки це необгрунтовано звужує кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
також, потрібно наголосити на тому, що встановлюючи вимоги по надання трьох аналогічних договорів, які виконані не раніше 2022 року Замовник таким чином надає перевагу тим учасникам, які набули досвід виконання аналогічних договорів в окремий період, без належного обґрунтування вибору зазначеного періоду, тим самим обмеживши доступ до прийняття участі у даній процедурі закупівлі тих учасників, які мають досвід виконання аналогічних договорів до 2022 року, тим самим створюючи дискримінаційні та не однакові умови для всіх учасників, які виявили бажання взяти участь в процедурі закупівлі. Питання про встановлення проміжку виконання аналогічного договору, яке обмежене певними часовими межами було предметом оскарження в Рішенні КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 8186-р/пк-пз від 06.06.2023, в якому Комісія зазначила, що встановлення вимоги в тендерній документації про надання аналогічного договору, який виконаний в певних часових межах є дискримінаційною вимогою.
Щодо оригіналів листів-відгуків про виконання договорів, що наведені у довідці, не раніше дати оголошення закупівлі з посиланням на ідентифікатор закупівлі слід зазначити наступне, що вимоги щодо дати видачі відгуку, а саме не раніше дати оголошення закупівлі та необхідність посилання Замовниками у відгуку на інформацію щодо ідентифікатора закупівлі є дискримінаційними вимогами Замовника. Ми, як Учасники процедури закупівлі вважаємо, що Замовником необґрунтовано звужено строки щодо дати видачі відгуку та нічим не обгрунтована вимога Замовника щодо необхідності зазначення ідентифікатора закупівлі. Обмеження щодо дати видачі відгуку, встановлені Замовником у Документації, значно обмежують конкуренцію та є незаконними, оскільки є абсолютно не обґрунтованими та дискримінаційними. Питання про визнання вищенаведеної вимоги дискримінаційною міститься у Рішенні КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 6061-р/пк-пз від 08.05.2023.
3. Замовником у п. 1.4 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога, відповідно до якої Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану не раніше ніж за 20 днів до оголошення закупівлі.
Вважаємо, що вищенаведена вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки з моменту прийняття Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ №1178 Замовниками заборонено на час воєнного стану вимагати у будь-якій формі, зокрема й у формі довідки з контролюючого органу, інформацію про відсутність заборгованості з платежів, а тому наведені вище вимоги Замовника, встановлені в тендерній документації не узгоджуються із положеннями встановленими в Особливостях. Також, необхідно зазначити про те, що в Законі України не міститься обов’язку про те, що учасники процедури закупівлі повинні надавати в складі тендерної пропозиції довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Вважаємо, що дана вимога, яка встановлена Замовником в тендерній документації суперечить чинному закупівельному законодавству України.
В разі не внесення змін ми будемо ініціювати перевірку контролюючих органів даної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що у зв’язку із тим, що роботи за даним предметом передбачають встановлення 163 радіаторів, замовник вимагає від учасників підтвердження досвіду виконання договорів, роботи по яких містили встановлення радіаторів у загальному обсязі не менше 163 радіаторів. Для доведення можливості виконання договору саме на суму 9 956 058,00 грн, загальна сума аналогічних договір не повинна бути меншою ніж 65% вартості закупівлі. З приводу виконання аналогічних договорів за 2022 рік, повідомляємо, що під час воєнного стану не проводяться надання авансових платежів підрядникам. Для Замовника важливо, щоб учасник мав досвід виконання аналогічних договорів без авансових платежів для перевірки його надійності. Надання листів-відгуків не раніше дати оголошення закупівлі та необхідність посилання Замовниками у відгуку на інформацію щодо ідентифікатора закупівлі не є дискримінаційними, адже учасник має 7 календарних днів на підготовку пропозиції та має можливість звернутись із запитами до контрагентів щодо надання таких-листів-відгуків. Ідентифікатор міститься у системі Prozorro та не є обмеженим у доступі.
Також повідомляємо, що довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, можна отримати протягом 5 робочих днів. Таким чином, будь-який учасник має можливість отримати довідку та немає жодних обмежень по її отриманню в умовах воєнного стану.
Тендерна документація складається у відповідності до п. 28 Постанови КМУ №1178 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник має право вимагати від учасників надання документів, які кожен із учасників може отримати. Немає жодного обмеження ні у Постанові №1178, ні у Законі про те, що забороняється вимагати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Замовником враховано вимоги учасників та виключено всі вимоги, які могли б хоч в мінімальній мірі на думку учасників їх дискримінувати та не були визначальними для даного предмету закупівлі. Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Також повідомляємо, що довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, можна отримати протягом 5 робочих днів. Таким чином, будь-який учасник має можливість отримати довідку та немає жодних обмежень по її отриманню в умовах воєнного стану.
Тендерна документація складається у відповідності до п. 28 Постанови КМУ №1178 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник має право вимагати від учасників надання документів, які кожен із учасників може отримати. Немає жодного обмеження ні у Постанові №1178, ні у Законі про те, що забороняється вимагати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Замовником враховано вимоги учасників та виключено всі вимоги, які могли б хоч в мінімальній мірі на думку учасників їх дискримінувати та не були визначальними для даного предмету закупівлі. Замовник у своїй діяльності керується виключно чинним законодавством у сфері публічних закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2023 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
9 580 392,00
UAH з ПДВ
|
9 580 392,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРАСТ БУД-Ф" |
9 955 068,00
UAH з ПДВ
|
9 955 068,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Відхилено |
9 580 392,00
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 18:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2023 21:21
|
ТОВ "ТРАСТ БУД-Ф" #43829530 |
Переможець |
9 955 068,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 23:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 червня 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2023 10:08
|
Договір | укладений |
21 липня 2023 10:07
|