Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Нехворощанської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04382613 |
Місцезнаходження: | 39354, Україна , Полтавська обл., село Нехвороща Новосанжарського району, вулиця Миру, 3 |
Контактна особа: |
Сютрик Аліна Михайлівна +380995278205 vukonkom_sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2023 18:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 червня 2023 14:11 |
Початок аукціону: | 21 червня 2023 14:11 |
Очікувана вартість: | 2 805 265,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 026,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-2, КБ-3), підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, уповноваженої особи Замовника та Підрядника протягом 15 робочих днів, з можливістю відсторочення платежу на 90 календарних днів. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 19:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 19:32 |
Перелік змін.docx | |
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 6 лист згода.doc | |
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 5 проєкт договору.docx | |
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 4 тендерна пропозиція.docx | |
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 3 технічні вимоги нова редакція.docx | |
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 2 п. 47.doc | |
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
16 червня 2023 19:32 |
ТД кап ремонт покрівлі нова редакція.docx |
16 червня 2023 19:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 червня 2023 19:32 |
Перелік змін.docx
|
|||
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 6 лист згода.doc
|
|||
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 5 проєкт договору.docx
|
|||
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 4 тендерна пропозиція.docx
|
|||
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 3 технічні вимоги нова редакція.docx
|
|||
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 2 п. 47.doc
|
|||
16 червня 2023 19:32 |
Додаток _ 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
16 червня 2023 19:32 |
ТД кап ремонт покрівлі нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-21-000002 ● 63e6d1a33e814b9fb4c9d91ed11a8c4b
- Статус: вирішено ● Дата: 03 лютого 2025
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 листопада 2023 10:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023 №51-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.11.2023 №51-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-06-13-013491-a 13.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 16:08:46
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі сільського будинку культури за адресою: вул. Перемоги, буд. 36б в с. Соколова Балка, Полтавського району Полтавської області (для внутрішньо переміщених осіб)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-13-013491-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-23 10:14:08
Відповідь на запит
Надаємо відповідь на запит та посилання на обґрунтування https://nchvorosha-gromada.gov.ua/news/1700653064/
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку моніторингу Замовником приведені у відповідність умови Договору № 163 від 14.07.2023 року щодо закупівлі робіт по об`єкту: «Капітальний ремонт покрівлі сільського будинку культури за адресою: вул. Перемоги, буд. 36б в с. Соколова Балка, Полтавського району Полтавської області (для внутрішньо переміщених осіб)» (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Договір) вимогам абз. 3 п. 103 Постанови КМУ № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» від 01.08.2005 р. та ст. 884 ЦКУ шляхом внесення змін до п. 5.3. Договору. Відповідну додаткову угоду оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro. Таким чином, Замовником здійснено необхідні заходи щодо усунення порушень, чим повністю виконано висновок моніторингу. В подальшому зобов’язуємось дотримуватись вимог ч. 3 ст. 22, ч. 1 ст. 41 Закону, абз. 1 п. 28, абз. 15 п. 47 Особливостей та здійснити заходи щодо недопущення порушень даних норм в подальшому.
2023-12-05 10:58:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Положення укладеного договору суперечать вимогам законодавства.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Положення укладеного договору суперечать вимогам законодавства.) • усунуто
.
2023-12-05 12:30:12
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2023 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" |
2 439 638,18
UAH з ПДВ
|
2 411 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЗАЛЬ ТОВ" |
2 468 633,20
UAH з ПДВ
|
2 423 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД " |
2 804 533,76
UAH з ПДВ
|
2 804 533,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" #41718792 |
Відхилено |
2 411 500,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 16:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2023 17:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЗАЛЬ ТОВ" #38632972 |
Відхилено |
2 423 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2023 08:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 червня 2023 09:39
|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОТАЛБУД
" #41719513 |
Переможець |
2 804 533,76
UAH з ПДВ
|
04 липня 2023 16:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2023 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 10:54
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 10:52
|
договір | укладений |
14 липня 2023 10:46
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі сільського будинку культури за адресою: вул. Перемоги, буд. 36б в с. Соколова Балка, Полтавського району Полтавської області (для внутрішньо переміщених осіб) | 1 | роботи |
2 804 533,76
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пп. 3 п. 19 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пп. 11.1., 11.3. Розділу 11 Договору № 163 від 14 липня 2023 року (далі – Договір), сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.3. Розділу 5 «Виконання робіт» та викласти його у наступній редакції: - «5.3. Підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об`єкту після ремонту протягом 10 років.». |
Номер договору про закупівлю: | 163 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт покрівлі сільського будинку культури за адресою: вул. Перемоги, буд. 36б в с. Соколова Балка, Полтавського району Полтавської області (для внутрішньо переміщених осіб) | 1 |
2 804 533,76
UAH з ПДВ
|