Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43375352 |
Вебсайт: | https://kivertsi-gumviddil.department.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 45201, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, м. Ківерці, вул. Киричука, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ольга Лойко +380666302884 olhalloiko1994@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2023 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 червня 2023 12:37 |
Початок аукціону: | 21 червня 2023 12:37 |
Очікувана вартість: | 72 576 019,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 362 880,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2023 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 16:11 |
Додаток № 1 до тендерної документації.docx | |
13 червня 2023 16:11 |
Додаток № 2 до тендерної документації.docx | |
13 червня 2023 16:11 |
Додаток № 3 до тендерної документації.docx | |
13 червня 2023 16:11 |
Тендерна документація Футбольне поле.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000055 ● 500b34a6232f4945a23e2a0d5d4584d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 17:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.08.2023 № 37-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 28.08.2023 № 37-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-13-012520-a від 13.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 12:44:57
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт футбольного поля по вул. Шевченка, 17, м. Ківерці Волинської області (благоустрій населених пунктів, інші території загального користування)» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-13-012520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-31 11:01:06
Пояснення на запит по закупівлі Капітальний ремонт футбольного поля по вул. Шевченка, 17, м. Ківерці Волинської області (благоустрій населених пунктів, інші території загального користування)» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-13-012520-a)(ID моніторингу: UA-UA-M-2023-08-28-000055)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені згідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Очікувану вартість закупівлі розраховано відповідно до кошторису проектно-кошторисної документації розробленої, пройдену державну експертизу відповідно до Порядку затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх державної експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 р. N 1269 та затверджену Замовником.
Технічна документація і кошторис розроблені проектною організацією відповідно до нормативно-правових актів, яким регулюються питання в сфері будівництва та проведення будівельних робіт. Зокрема, згідно з Правилами визначення вартості будівництва ДБН Д. 1.1-1-2000, затвердженими наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України N 174 від 27.08.2000 року, Правилами визначення вартості проектно- вишукувальних робіт для будівництва, що здійснюється на території України, ДБН Д. 1.1-7-2000 та іншими нормативно-правовими актами залежно від виду
робіт та відповідно вся інформація опублікована на сайті гуманітарного відділу Ківерцівської міської ради
Таким чином для підтвердження надаємо Вам наказ на затвердження проектно-кошторисної документації, експертний звіт та пояснювальну записку до проектно-кошторисної документації та зведений кошторисний розрахунок https://kivertsi-gumviddil.department.org.ua/ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 15:07:20
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт футбольного поля по вул. Шевченка, 17, м. Ківерці Волинської області (благоустрій населених пунктів, інші території загального користування)» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-13-012520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" вимогам пункту 6.3. розділу ІІІ та додатку 2 до тендерної документації в частині включення в розрахунок договірної ціни усереднених показників (розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат), в розмірі, що відрізняються від встановлених Додатком 25 та 27 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, показників для об’єктів класу СС1.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-06 15:57:10
Пояснення на запит по закупівлі Капітальний ремонт футбольного поля по вул. Шевченка, 17, м. Ківерці Волинської області (благоустрій населених пунктів, інші території загального користування)» (Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-13-012520-a)(ID моніторингу: UA-UA-M-2023-08-28-000055)
Відповідно при розгляді тендерної пропозиції уповноважена особа керувалась Додатком 25 та 27 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 де зазначено, що Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників). Також, у «Ціноутворення у будівництві» №8'2023 зазначено, що: Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників наведених у Додатку 25 Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об'єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці Додатка 25 Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).
У деяких випадках розмір кошторисного прибутку може визначатися за окремими видами робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці Додатка 25 Настанови, а саме для ремонту житла, об'єктів соціальної сфери, комунального призначення і благоустрою та реставраційно-відновлювальних робіт на пам’ятниках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв № 4,6,7.10,11.16,19,21, для яких розмір кошторисного прибутку складає 7,65 грн /люд год, крім того, для реставраційно- відновлювальних робіт, вартість яких визначається за збірниками норм на реставраційно-відновлювальні роботи (КНУ РЕКНрв) (крім збірників №№ 4,6 7,10,11,16,19,21), для яких розмір кошторисного прибутку складає 3,69 грн /люд год, а також для пусконалагоджувальних робіт, для яких розмір кошторисного прибутку складає 1 99 грн /люд год.
Враховуючи вище ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" було застосовано Показники для визначення розміру кошторисного прибутку, в розмірі 7,65 грн/люд.год., що не суперечить вимогами дод.25 та дод. 27.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — UA-M-2023-08-28-000055, Договір №09 від 14.08.2023 року укладений між гуманітарним відділом Ківерцівської міської ради та Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ «РСГ» розірвано (припинено). Додаткова угода №1 від 18 вересня 2023 року додається.».
2023-09-20 11:40:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" |
63 325 000,00
UAH з ПДВ
|
63 325 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" |
72 556 170,00
UAH з ПДВ
|
72 556 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791 |
Відхилено |
63 325 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2023 11:33
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ" #43914609 |
Переможець |
72 556 170,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2023 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 10:37
|
ДОД УГОДА 1 ВІД 18.09.23.pdf | укладений |
18 вересня 2023 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 14:45
|
договір 09 футбольне поле.pdf | укладений |
14 серпня 2023 14:44
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 14 серпня 2023 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України,у зв'язку із неможливістю виконання Сторонами своїх зобов'язань у повному обсязі |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 27 червня 2023 19:32 |
Кінець періоду оскарження: | 08 липня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 27 червня 2023 19:31 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | враховуючи неможливою усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме у тендерній документації не встановлено вимога про надання антикорупційної програми та наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми від учасника відповідно до п.10 ч.1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що виявлено та викладено у листі №2175/55/102/01-2023 від 23.06.2023 р. від Національної поліції України |
27 червня 2023 19:32
|
Електронний підпис |
27 червня 2023 19:31
|
Протокол 115 футбольне поле.pdf |
Дата подання: 07 липня 2023 14:23