Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 43427067 |
Місцезнаходження: | 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Ковш Норберт Федорович 380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 червня 2023 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 14:29 |
Початок аукціону: | 28 червня 2023 14:29 |
Очікувана вартість: | 36 367 486,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 363 674,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до пунктів 2 та 3 Розділу 3 Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 180000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 червня 2023 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 червня 2023 16:47 |
ТД_230602023.docx | |
23 червня 2023 16:47 |
Зміни_23062023.doc | |
23 червня 2023 16:47 |
Додаток № 3 23062023.docx | |
21 червня 2023 14:44 |
Додаток № 4 21062023.docx | |
21 червня 2023 14:44 |
Зміни_21062023.doc | |
21 червня 2023 14:44 |
ТД_210602023.docx | |
19 червня 2023 17:48 |
ТД_19062023.docx | |
19 червня 2023 17:48 |
Зміни_19062023.doc | |
14 червня 2023 20:11 |
ТД_14062023_2.docx | |
14 червня 2023 20:11 |
Зміни_14062023_2.doc | |
14 червня 2023 20:11 |
Додаток № 3 14062023.docx | |
14 червня 2023 09:20 |
ТД_14062023.docx | |
14 червня 2023 09:20 |
Зміни_14062023.doc | |
13 червня 2023 14:21 |
ТД.docx | |
13 червня 2023 14:21 |
Додаток № 4 проєкт Договору.docx | |
13 червня 2023 14:21 |
Додаток № 3.docx | |
13 червня 2023 14:21 |
Додаток № 2 до ТД.docx |
23 червня 2023 16:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
23 червня 2023 16:47 |
ТД_230602023.docx
|
||||||||||||||||||
23 червня 2023 16:47 |
Зміни_23062023.doc
|
||||||||||||||||||
23 червня 2023 16:47 |
Додаток № 3 23062023.docx
|
||||||||||||||||||
21 червня 2023 14:44 |
Додаток № 4 21062023.docx
|
||||||||||||||||||
21 червня 2023 14:44 |
Зміни_21062023.doc
|
||||||||||||||||||
21 червня 2023 14:44 |
ТД_210602023.docx
|
||||||||||||||||||
19 червня 2023 17:48 |
ТД_19062023.docx
|
||||||||||||||||||
19 червня 2023 17:48 |
Зміни_19062023.doc
|
||||||||||||||||||
14 червня 2023 20:11 |
ТД_14062023_2.docx
|
||||||||||||||||||
14 червня 2023 20:11 |
Зміни_14062023_2.doc
|
||||||||||||||||||
14 червня 2023 20:11 |
Додаток № 3 14062023.docx
|
||||||||||||||||||
14 червня 2023 09:20 |
ТД_14062023.docx
|
||||||||||||||||||
14 червня 2023 09:20 |
Зміни_14062023.doc
|
||||||||||||||||||
13 червня 2023 14:21 |
ТД.docx
|
||||||||||||||||||
13 червня 2023 14:21 |
Додаток № 4 проєкт Договору.docx
|
||||||||||||||||||
13 червня 2023 14:21 |
Додаток № 3.docx
|
||||||||||||||||||
13 червня 2023 14:21 |
Додаток № 2 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
При визначенні машин і механізмів, якими можна виконати роботи, зазначені в Додатку №3 до Тендерної документації, необхідно користуватися Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджений наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 № 753
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-24-000020 ● 5bf2fef0c8634059baaf07388a307afb
- Статус: завершено ● Дата: 30 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2023 18:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2023 №190
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.08.2023 № 190
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
17 UA-2023-06-13-009102-a 13.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 21:00:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071304 Липча – Іза км 3+000 – км 4+500 (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-13-009102-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому Учаснику розміщено повідомлення зокрема з необхідністю надати: «забезпечення тендерної пропозиції, яка відповідає умовам тендерної документації, в якому зазначено, що за зверненням учасника (Принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник (Бенефіціар) повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону».
При цьому, пунктом 43 Особливостей встановлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 16:22:59
Відповідь на запит
1. Обґрунтування бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, затвердженої наказом державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» від 08.06.2023 № 34 (додається), позитивного експертного звіту ТОВ «Будівельний консалтинг та експертиза» № 07/0132/23 від 25 травня 2023 (додається) та відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затверджений наказом Міністерства інфраструктури від 07.10.2022 № 753.
2. Пунктом 43 Особливостей встановлено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Тобто, у разі відсутності забезпечення тендерної пропозиції у складі тендерної препозиції учасника, Замовник не розміщує повідомлення в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а відхиляє тендерну пропозицію учасника. В той же час, якщо учасником надано забезпечення тендерної пропозиції, зміст якого не відповідає вимогам тендерної документації, Замовник зобов’язаний надіслати повідомлення Учаснику з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано забезпечення тендерної документації (файл Guarantee_23-12GR0002-1.zip), зміст якого не відповідав умовам тендерної документації. Про це вказано також і у повідомленні, надісланому Учаснику 03.07.2023: «1) Перелік виявлених невідповідностей: • учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції № 23-12GR0002 від 23.06.2023., видану АТ «Державний експортно-імпортний банк України». Дана гарантія не містить умови про те, що «за зверненням учасника (Принципала), яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, Замовник (Бенефіціар) повідомляє установу (Банк-гарант), що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Ця умова обов'язково має бути зазначено в банківській гарантії учасника згідно вимог пункту 3 Розділу 3. Тендерної документації; » Отже, Замовником вимагалося надати не відсутню у складі тендерної пропозиції банківську гарантію а внести зміни у вже надану учасником банківську гарантію. Ці вимоги були виконані учасником шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель змін до Банківської гарантії (файл Зміни до банківської гарантії.rar). Тобто, Учасником « надано забезпечення тендерної пропозиції, яка відповідає умовам тендерної документації».
З позицією Міністерства економіки України, по даному питанню можна ознайомитись за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/List?id=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA&pageNumber=3&fCtx=inRequest&fCtx2=inRequest&f=%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82&fText=%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%82&fAndOrNot=and&sortCtx=date
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 09:16:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 071304 Липча – Іза км 3+000 – км 4+500 (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-13-009102-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надайте документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору №61 від 17.07.2023 року додатковою угодою №1 від 17 липня 2023 року?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-04 12:14:27
Відповідь на запит
Стосовно підстав для укладання додаткової від 17.07.2023 № 1 до Договору підряду від 17.07.2023 № 61 повідомляємо, що відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Збільшення строків договору також передбачено пунктамии 2.2.3, 3.5 та 17.4 Договору підряду від 17.07.2023 № 61. Об’єктивними обставинами, які вплинули на продовження строку дії договору являється затримка фінансування витрат замовника, документальним підтвердженням якого є розпорядження Закарпатської обласної державної адміністрації – Закарпатської обласної військової адміністрації від 11.04.2023 № 355 (із змінами, внесеними розпорядженням від 28.07.2023 № 682), (додається), згідно якої на даний об’єкт виділено 5000, 000 тис. грн., при сумі договору в 32700,000 тис. грн.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 червня 2023 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
32 700 000,00
UAH з ПДВ
|
32 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА БУДІНВЕСТАЛЬЯНС" |
35 781 421,72
UAH з ПДВ
|
35 781 421,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
32 700 000,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2023 09:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2023 13:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2024 15:47
|
ДУ 5_61.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2024 15:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 11:04
|
ДУ 4_договір 61.PDF | зміни до договору |
14 грудня 2023 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 15:36
|
ДУ 3_договір 61.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2023 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2023 11:41
|
ДУ 2_61 договір.PDF | зміни до договору |
18 вересня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2023 14:48
|
ДУ 1_61 договір.PDF | зміни до договору |
17 липня 2023 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2023 14:40
|
Договір 61.pdf | укладений |
17 липня 2023 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |