Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
6 600,00 UAH
UA-2023-06-13-003986-a 0ac42389c67d4cb999ee6a704d93c600
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літовчук Наталія

380671507015 buh@te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Код ЄДРПОУ: 00022622
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 8
Контактна особа: Літовчук Наталія
380671507015
buh@te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 пачок
Файл А4, 40мкм, глянець пачка 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Файл А4, 40мкн ЕК 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Папка А5 синя скорошивач пр.верх. Norma
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 штуки
Папка з 10 файлами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штуки
Папка на гумку А4 Norma черв.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штуки
Папка на гумку А4 Norma зелен.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Папка на кнопку А4 асорті EconoMix
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
28 пачок
Папір для друку А4 (210*297) "Xerox Performer" 500листів/пачка, 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

15 червня 2023 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2023 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2023 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Світязь"
#32481905
Переможець 6 600,00
UAH з ПДВ
15 червня 2023 08:42

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 14:19
Договір_23 від 09.06.2023р..pdf укладений
15 червня 2023 09:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Файл А4, 40мкм, глянець пачка 100шт 4 пачок 67,61
UAH з ПДВ
Файл А4, 40мкн ЕК 100шт 3 штуки 84,00
UAH з ПДВ
Папка А5 синя скорошивач пр.верх. Norma 10 штуки 5,00
UAH з ПДВ
Папка з 10 файлами 6 штуки 29,00
UAH з ПДВ
Папка на гумку А4 Norma черв. 3 штуки 28,01
UAH з ПДВ
Папка на гумку А4 Norma зелен. 7 штуки 27,99
UAH з ПДВ
Папка на кнопку А4 асорті EconoMix 20 штуки 9,88
UAH з ПДВ
Папір для друку А4 (210*297) "Xerox Performer" 500листів/пачка, 80 г/м2 28 пачок 192,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 099,99 UAH)