Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Квадрокоптер
Очікувана вартість
12 790 000,00 UAH
UA-2023-06-12-013250-a a60022f7f6ed4875a3f2c2c1a57f1be8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Павленко

+380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04053625
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Контактна особа: Людмила Павленко
+380412481209
mvk@zt-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 червня 2023 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2023 00:00
Початок аукціону: 20 червня 2023 12:21
Початок аукціону: 20 червня 2023 12:21
Очікувана вартість: 12 790 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 127 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 комплект
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2023
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 12 червня 2023 16:24

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

15 червня 2023 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2023 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 червня 2023 17:46
додаток 2 Квадрокоптери ЗІ ЗМІНАМИ.doc
15 червня 2023 17:46
Додаток 4 Проєкт Договору (КВ) ЗМІНИ.docx
15 червня 2023 17:46
Додаток 4 Проєкт Договору (КВ) ЗІ ЗМІНАМИ.docx
15 червня 2023 17:46
ТД Квадрокоптер ЗМІНИ.doc
15 червня 2023 17:46
додаток 2 Квадрокоптери ЗМІНИ.doc
12 червня 2023 16:25
додаток 2 Квадрокоптери.doc
12 червня 2023 16:25
додаток 5.doc
12 червня 2023 16:25
ТД Квадрокоптер 2.doc
12 червня 2023 16:25
Додаток 4 Проєкт Договору (КВ).docx
12 червня 2023 16:25
додаток 3 Квадрокоптери.doc
12 червня 2023 16:25
Додаток1 ТТХ-Mavic3-FlyMoreCombo_1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 15 червня 2023 16:26
Дата відповіді: 15 червня 2023 17:17
Доброго дня! В пункті 2 Розділу III «Інші документи» додатку №3 «Кваліфікаційні критерії до Учасників» зазначено, що для участі в процедурі відкритих торгів необхідно надати наступні документи (ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»): Копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи, або витягу (подається лише фізичними особами або ФОП). Хочемо зазначити, що паспорт громадянина України у формі книжечки, окрім інформації про ПІБ громадянина, його дату та місце народження, серію та номер паспорту, дату видачі та орган, який його видав, зазвичай містить інформацію, що не стосується самого володільця паспорту, це зокрема відомості про сімейний стан, де зазначено персональні дані його дружини, а також персональні дані неповнолітніх дітей такої особи, відомості про яких жодним чином не стосуються закупівлі та не впливають на неї. Враховуючи ту обставину, що умовами тендерної документації вимагається подання серед інших документів також копію всіх сторінок паспорту громадянина України у формі книжечки, то у випадку надання Учасником - ФОП такої копії паспорту буде оприлюднено персональні дані інших осіб, зокрема, дружини та неповнолітніх дітей, згоду на обробку яких, такі особи не надають. У зв’язку з вищенаведеним, просимо повідомити, яким чином замовник обґрунтовує необхідність подання серед інших документів також копію всіх сторінок паспорту громадянина України, де міститься інформація про персональні дані інших осіб, зокрема, дружини та неповнолітніх дітей, згоду на обробку яких, такі особи не надають? І у випадку якщо Замовник все ж таки наполягатиме на необхідності подання всіх копій сторінок паспорту, чи вважатиме Замовник позначення Учасником копії такого документу як конфіденційного, порушенням умов тендерної документації та підставою для відхилення пропозиції Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В пункті 2 Розділу III «Інші документи» додатку №3 «Кваліфікаційні критерії до Учасників» зазначено, що учасник повинен подати: копію довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх сторінок), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи, або витягу (подається лише фізичними особами або ФОП).
Інформуємо, що ті сторінки паспорту учасника, які містять персональні дані членів його сім'ї, можуть бути знеособлені. У даному випадку це не буде вважатися порушенням умов тендерної документації та не буде підставою для відхилення пропозиції учасника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-17-000002 ● 098325bdc4f54916ab9312166e520e25
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 серпня 2023 11:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

17.08.2023 № 26-з

Ужгород

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.08.2023 № 26-з

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-06-12-013250-a 12.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-17 16:24:34

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Квадрокоптер», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-12-013250-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-22 17:18:23

Про розгляд запиту про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, щодо закупівлі Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном та прийняття рішення про надання відповідних пояснень інформації, документів).Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.

ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

№131-Т
м. Житомир 22 серпня 2023 року

Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2, код ЄДРПОУ 04053625.
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу - уповноважена особа розглядає
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, щодо закупівлі Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.

Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до п.23 Особливостей - Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо закупівлі за ідентифікатором: UA-2023-06-12-013250-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області було оприлюднено рішення про початок моніторингу.
Конкретна назва закупівлі – Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість 12 790 000,00 грн. у порядку, встановленому Законом та Особливостями.
Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану.
24.05.2023 затверджено зміни до річного плану закупівель на 2023 рік та оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю - Квадрокоптер (3 лоти) (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість - 19 483 000,00 грн. :
1лот - Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 12 790 000,00 грн. кількість – 100 комплектів;
2 лот - Квадрокоптер DJI Matrice 30 Enterprise + батарея DJI Matrice 30 Series Intelligent Flight Battery (2 шт) або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 3 842 000,00 грн. кількість – 10 комплектів;
3 лот -Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 2 851 000,00 грн. кількість – 10 комплектів у порядку, встановленому Законом та з урахуванням Особливостей зазначених у постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Очікувана вартість закупівлі проведена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, та визначена за результатами проведеного моніторингу ринкових цін, аналізу відкритих інтернет-сайтів постачальників. Очікувана вартість є середнім арифметичним із отриманих даних.
Був проведений моніторинг цін:
- комплект: квадрокоптер DJI Matrice 30 Enterprise + батарея DJI Matrice.
Ціна 319 600,00 – 385 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 352 300,00 грн.
Батарея. Ціна 13 900,00 – 17 999,00 грн.
Середнє арифметичне – 15 945,50 грн.;

- квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo.
Ціна 106 784,00 – 149 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 127 892,00 грн.;

- квадрокоптер DJI Mavic 3Т.
Ціна 232 000,00 – 338 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 285 100,00 грн.

Прийом пропозицій по даній закупівлі проводився до 00:00 год. 01.06.2023 року. У відкритих торгах з особливостями по лоту № 1 Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент (ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) взяв участь один учасник.

№ Учасник Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) Ціна пропозиції, грн.
1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Комел» 24083083 11 200 000,00

02.06.2023 Замовник надав Товариству з обмеженою відповідальністю «Комел» 24 години для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції.
05.06.2023 відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Комел» (ідентифікаційний номер 24083083), з ціновою пропозицією – 11 200 000,00 грн. по 1 лоту - Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент предмета закупівлі - Квадрокоптер (3 лоти) (ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) з підстав, передбачених абз.4 пп.1 п. 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
По 2 та 3 лотах визначено переможців торгів.

Таким чином, по 1 лоту торги не відбулись, водночас потреба залишилась.

Так як потреба у даному товарі не відпала та цей товар є так необхідним засобом нашим Захисникам, то було повторно оголошено закупівлю на даний лот на ту саму кількість та очікувану вартість. Тому 12.06.2023 внесено та оприлюднено зміни до річного плану закупівель на 2023 рік по предмету закупівель (протокол від 12.06.2023 №52-Т):
- Квадрокоптер згідно ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість - 12790000,00 грн. кількість – 100 комплектів, в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей.
Затверджено Тендерну документацію та розпочато закупівлю відкритих торгів з Особливостями на предмет закупівлі – Квадрокоптер згідно з ДК 021:2015 34710000- 7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (протокол від 12.06.2023 №53-Т).

На виконання підпункту 1 пункту 4 та пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість закупівлі, відповідно до вищевказаних розрахунків, становить 12 790 000,00 грн.
Підсумовуючи вищевикладене, очікувана вартість розрахована у відповідності до вимог чинного законодавства.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Прийнято рішення оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) у порядку, передбаченому Законом та Особливостями в електронній системі закупівель.

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення щодо моніторингу з предмету закупівлі Квадрокоптер згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість - 12 790 000,00 грн., ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-12-013250-a.
2. Оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) у порядку, передбаченому Законом в електронній системі закупівель.


Уповноважена особа Павленко Л.Б. Підпис


Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-17 16:24:36

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Квадрокоптер», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-12-013250-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-22 17:22:03

Про розгляд запиту про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, щодо закупівлі Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.

ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

№131-Т
м. Житомир 22 серпня 2023 року

Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2, код ЄДРПОУ 04053625.
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу - уповноважена особа розглядає
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, щодо закупівлі Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.

Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до п.23 Особливостей - Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо закупівлі за ідентифікатором: UA-2023-06-12-013250-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області було оприлюднено рішення про початок моніторингу.
Конкретна назва закупівлі – Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість 12 790 000,00 грн. у порядку, встановленому Законом та Особливостями.
Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану.
24.05.2023 затверджено зміни до річного плану закупівель на 2023 рік та оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю - Квадрокоптер (3 лоти) (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість - 19 483 000,00 грн. :
1лот - Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 12 790 000,00 грн. кількість – 100 комплектів;
2 лот - Квадрокоптер DJI Matrice 30 Enterprise + батарея DJI Matrice 30 Series Intelligent Flight Battery (2 шт) або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 3 842 000,00 грн. кількість – 10 комплектів;
3 лот -Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 2 851 000,00 грн. кількість – 10 комплектів у порядку, встановленому Законом та з урахуванням Особливостей зазначених у постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Очікувана вартість закупівлі проведена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, та визначена за результатами проведеного моніторингу ринкових цін, аналізу відкритих інтернет-сайтів постачальників. Очікувана вартість є середнім арифметичним із отриманих даних.
Був проведений моніторинг цін:
- комплект: квадрокоптер DJI Matrice 30 Enterprise + батарея DJI Matrice.
Ціна 319 600,00 – 385 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 352 300,00 грн.
Батарея. Ціна 13 900,00 – 17 999,00 грн.
Середнє арифметичне – 15 945,50 грн.;

- квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo.
Ціна 106 784,00 – 149 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 127 892,00 грн.;

- квадрокоптер DJI Mavic 3Т.
Ціна 232 000,00 – 338 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 285 100,00 грн.

Прийом пропозицій по даній закупівлі проводився до 00:00 год. 01.06.2023 року. У відкритих торгах з особливостями по лоту № 1 Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент (ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) взяв участь один учасник.

№ Учасник Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) Ціна пропозиції, грн.
1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Комел» 24083083 11 200 000,00

02.06.2023 Замовник надав Товариству з обмеженою відповідальністю «Комел» 24 години для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції.
05.06.2023 відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Комел» (ідентифікаційний номер 24083083), з ціновою пропозицією – 11 200 000,00 грн. по 1 лоту - Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент предмета закупівлі - Квадрокоптер (3 лоти) (ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) з підстав, передбачених абз.4 пп.1 п. 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
По 2 та 3 лотах визначено переможців торгів.

Таким чином, по 1 лоту торги не відбулись, водночас потреба залишилась.

Так як потреба у даному товарі не відпала та цей товар є так необхідним засобом нашим Захисникам, то було повторно оголошено закупівлю на даний лот на ту саму кількість та очікувану вартість. Тому 12.06.2023 внесено та оприлюднено зміни до річного плану закупівель на 2023 рік по предмету закупівель (протокол від 12.06.2023 №52-Т):
- Квадрокоптер згідно ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість - 12790000,00 грн. кількість – 100 комплектів, в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей.
Затверджено Тендерну документацію та розпочато закупівлю відкритих торгів з Особливостями на предмет закупівлі – Квадрокоптер згідно з ДК 021:2015 34710000- 7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (протокол від 12.06.2023 №53-Т).

На виконання підпункту 1 пункту 4 та пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість закупівлі, відповідно до вищевказаних розрахунків, становить 12 790 000,00 грн.
Підсумовуючи вищевикладене, очікувана вартість розрахована у відповідності до вимог чинного законодавства.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Прийнято рішення оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) у порядку, передбаченому Законом та Особливостями в електронній системі закупівель.

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення щодо моніторингу з предмету закупівлі Квадрокоптер згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість - 12 790 000,00 грн., ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-12-013250-a.
2. Оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) у порядку, передбаченому Законом в електронній системі закупівель.


Уповноважена особа Павленко Л.Б. Підпис



Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2023 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" 12 222 200,00
UAH з ПДВ
11 741 999,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "Чорномаз Микола Миколайович" 12 682 000,00
UAH з ПДВ
11 742 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АРТАІР" 12 490 000,00
UAH з ПДВ
11 966 399,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 червня 2023 19:38
Електронний підпис
23 червня 2023 19:38
Довідка (3).zip.p7s
23 червня 2023 19:38
Довідка (4).zip.p7s
23 червня 2023 19:38
Довідка щодо ліцензії.pdf
23 червня 2023 19:38
Довідка (3).zip
23 червня 2023 19:38
Довідка (4).zip
19 червня 2023 19:25
Електронний підпис
19 червня 2023 19:25
Тенендерна пропозиція.pdf
19 червня 2023 19:25
Аналогічні документи.pdf
19 червня 2023 19:25
Проект договору.pdf
19 червня 2023 19:25
Проект договору.pdf.p7s
19 червня 2023 19:25
Рішення 27.pdf
19 червня 2023 19:25
Витяг ПДВ.PDF
19 червня 2023 19:25
Довідка щодо ліцензії.pdf
19 червня 2023 19:25
Рішення 27.pdf.p7s
19 червня 2023 19:25
Витяг ПДВ.PDF.p7s
19 червня 2023 19:25
ІСО.pdf.p7s
19 червня 2023 19:25
ІСО.pdf

Публічні документи

19 червня 2023 12:53
Електронний підпис
19 червня 2023 12:50
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2023 12:50
Витяг з ЄДР.pdf
19 червня 2023 12:50
Лист-гарантія.pdf
19 червня 2023 12:50
Довідка (довкілля).pdf
19 червня 2023 12:50
відгук.pdf
19 червня 2023 12:50
Виписка Чорномаз М.М..pdf
19 червня 2023 12:50
Витяг Єдиний податок.pdf
19 червня 2023 12:50
код Чорномаз М.М..pdf
19 червня 2023 12:50
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

19 червня 2023 22:08
Електронний підпис
19 червня 2023 22:04
30. Лист згода.pdf
19 червня 2023 22:04
22. Аналогічний договір.PDF
19 червня 2023 22:04
10. Опис.PDF
19 червня 2023 22:04
20. Витяг.pdf
19 червня 2023 22:04
23. Відгук.pdf
19 червня 2023 22:04
29. Гарантійний лист.pdf
19 червня 2023 22:04
22. Договір аналог.pdf
19 червня 2023 22:04
2. Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2023 22:04
23. Видаткові.PDF
19 червня 2023 22:04
23. Лист-відгук.PDF
19 червня 2023 22:04
0. Реєстр.pdf
19 червня 2023 22:04
9. Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП "Чорномаз Микола Миколайович"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "АРТАІР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА"
#42293604
Переможець 11 741 999,00
UAH з ПДВ
23 червня 2023 09:47

Документи

23 червня 2023 09:47
Довідка НАЗК
23 червня 2023 09:47
Електронний підпис
23 червня 2023 09:46
ПРОТОКОЛ_73.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2023 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА"
#42293604
11 741 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 червня 2023 09:47
Довідка НАЗК
23 червня 2023 09:47
Електронний підпис
23 червня 2023 09:46
ПРОТОКОЛ_73.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 14:06
Електронний підпис укладений
07 липня 2023 09:51
Длговір_140.PDF укладений
07 липня 2023 09:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2023 — 19 серпня 2023
Сума оплати за договором: 11 741 999,00
UAH