Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053625 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Людмила Павленко +380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2023 12:21 |
Початок аукціону: | 20 червня 2023 12:21 |
Очікувана вартість: | 12 790 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 червня 2023 17:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 червня 2023 17:46 |
додаток 2 Квадрокоптери ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
15 червня 2023 17:46 |
Додаток 4 Проєкт Договору (КВ) ЗМІНИ.docx | |
15 червня 2023 17:46 |
Додаток 4 Проєкт Договору (КВ) ЗІ ЗМІНАМИ.docx | |
15 червня 2023 17:46 |
ТД Квадрокоптер ЗМІНИ.doc | |
15 червня 2023 17:46 |
додаток 2 Квадрокоптери ЗМІНИ.doc | |
12 червня 2023 16:25 |
додаток 2 Квадрокоптери.doc | |
12 червня 2023 16:25 |
додаток 5.doc | |
12 червня 2023 16:25 |
ТД Квадрокоптер 2.doc | |
12 червня 2023 16:25 |
Додаток 4 Проєкт Договору (КВ).docx | |
12 червня 2023 16:25 |
додаток 3 Квадрокоптери.doc | |
12 червня 2023 16:25 |
Додаток1 ТТХ-Mavic3-FlyMoreCombo_1.docx |
15 червня 2023 17:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 червня 2023 17:46 |
додаток 2 Квадрокоптери ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
|||
15 червня 2023 17:46 |
Додаток 4 Проєкт Договору (КВ) ЗМІНИ.docx
|
|||
15 червня 2023 17:46 |
Додаток 4 Проєкт Договору (КВ) ЗІ ЗМІНАМИ.docx
|
|||
15 червня 2023 17:46 |
ТД Квадрокоптер ЗМІНИ.doc
|
|||
15 червня 2023 17:46 |
додаток 2 Квадрокоптери ЗМІНИ.doc
|
|||
12 червня 2023 16:25 |
додаток 2 Квадрокоптери.doc
|
|||
12 червня 2023 16:25 |
додаток 5.doc
|
|||
12 червня 2023 16:25 |
ТД Квадрокоптер 2.doc
|
|||
12 червня 2023 16:25 |
Додаток 4 Проєкт Договору (КВ).docx
|
|||
12 червня 2023 16:25 |
додаток 3 Квадрокоптери.doc
|
|||
12 червня 2023 16:25 |
Додаток1 ТТХ-Mavic3-FlyMoreCombo_1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформуємо, що ті сторінки паспорту учасника, які містять персональні дані членів його сім'ї, можуть бути знеособлені. У даному випадку це не буде вважатися порушенням умов тендерної документації та не буде підставою для відхилення пропозиції учасника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-17-000002 ● 098325bdc4f54916ab9312166e520e25
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2023 11:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.08.2023 № 26-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 17.08.2023 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-06-12-013250-a 12.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-17 16:24:34
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Квадрокоптер», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-12-013250-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-22 17:18:23
Про розгляд запиту про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, щодо закупівлі Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном та прийняття рішення про надання відповідних пояснень інформації, документів).Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
№131-Т
м. Житомир 22 серпня 2023 року
Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2, код ЄДРПОУ 04053625.
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу - уповноважена особа розглядає
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, щодо закупівлі Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до п.23 Особливостей - Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо закупівлі за ідентифікатором: UA-2023-06-12-013250-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області було оприлюднено рішення про початок моніторингу.
Конкретна назва закупівлі – Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість 12 790 000,00 грн. у порядку, встановленому Законом та Особливостями.
Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану.
24.05.2023 затверджено зміни до річного плану закупівель на 2023 рік та оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю - Квадрокоптер (3 лоти) (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість - 19 483 000,00 грн. :
1лот - Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 12 790 000,00 грн. кількість – 100 комплектів;
2 лот - Квадрокоптер DJI Matrice 30 Enterprise + батарея DJI Matrice 30 Series Intelligent Flight Battery (2 шт) або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 3 842 000,00 грн. кількість – 10 комплектів;
3 лот -Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 2 851 000,00 грн. кількість – 10 комплектів у порядку, встановленому Законом та з урахуванням Особливостей зазначених у постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Очікувана вартість закупівлі проведена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, та визначена за результатами проведеного моніторингу ринкових цін, аналізу відкритих інтернет-сайтів постачальників. Очікувана вартість є середнім арифметичним із отриманих даних.
Був проведений моніторинг цін:
- комплект: квадрокоптер DJI Matrice 30 Enterprise + батарея DJI Matrice.
Ціна 319 600,00 – 385 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 352 300,00 грн.
Батарея. Ціна 13 900,00 – 17 999,00 грн.
Середнє арифметичне – 15 945,50 грн.;
- квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo.
Ціна 106 784,00 – 149 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 127 892,00 грн.;
- квадрокоптер DJI Mavic 3Т.
Ціна 232 000,00 – 338 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 285 100,00 грн.
Прийом пропозицій по даній закупівлі проводився до 00:00 год. 01.06.2023 року. У відкритих торгах з особливостями по лоту № 1 Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент (ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) взяв участь один учасник.
№ Учасник Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) Ціна пропозиції, грн.
1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Комел» 24083083 11 200 000,00
02.06.2023 Замовник надав Товариству з обмеженою відповідальністю «Комел» 24 години для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції.
05.06.2023 відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Комел» (ідентифікаційний номер 24083083), з ціновою пропозицією – 11 200 000,00 грн. по 1 лоту - Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент предмета закупівлі - Квадрокоптер (3 лоти) (ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) з підстав, передбачених абз.4 пп.1 п. 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
По 2 та 3 лотах визначено переможців торгів.
Таким чином, по 1 лоту торги не відбулись, водночас потреба залишилась.
Так як потреба у даному товарі не відпала та цей товар є так необхідним засобом нашим Захисникам, то було повторно оголошено закупівлю на даний лот на ту саму кількість та очікувану вартість. Тому 12.06.2023 внесено та оприлюднено зміни до річного плану закупівель на 2023 рік по предмету закупівель (протокол від 12.06.2023 №52-Т):
- Квадрокоптер згідно ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість - 12790000,00 грн. кількість – 100 комплектів, в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей.
Затверджено Тендерну документацію та розпочато закупівлю відкритих торгів з Особливостями на предмет закупівлі – Квадрокоптер згідно з ДК 021:2015 34710000- 7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (протокол від 12.06.2023 №53-Т).
На виконання підпункту 1 пункту 4 та пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість закупівлі, відповідно до вищевказаних розрахунків, становить 12 790 000,00 грн.
Підсумовуючи вищевикладене, очікувана вартість розрахована у відповідності до вимог чинного законодавства.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Прийнято рішення оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) у порядку, передбаченому Законом та Особливостями в електронній системі закупівель.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення щодо моніторингу з предмету закупівлі Квадрокоптер згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість - 12 790 000,00 грн., ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-12-013250-a.
2. Оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) у порядку, передбаченому Законом в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Павленко Л.Б. Підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-17 16:24:36
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Квадрокоптер», інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-12-013250-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-22 17:22:03
Про розгляд запиту про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, щодо закупівлі Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
№131-Т
м. Житомир 22 серпня 2023 року
Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2, код ЄДРПОУ 04053625.
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу - уповноважена особа розглядає
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, щодо закупівлі Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до п.23 Особливостей - Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо закупівлі за ідентифікатором: UA-2023-06-12-013250-a Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області було оприлюднено рішення про початок моніторингу.
Конкретна назва закупівлі – Квадрокоптер, згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість 12 790 000,00 грн. у порядку, встановленому Законом та Особливостями.
Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану.
24.05.2023 затверджено зміни до річного плану закупівель на 2023 рік та оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю - Квадрокоптер (3 лоти) (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість - 19 483 000,00 грн. :
1лот - Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 12 790 000,00 грн. кількість – 100 комплектів;
2 лот - Квадрокоптер DJI Matrice 30 Enterprise + батарея DJI Matrice 30 Series Intelligent Flight Battery (2 шт) або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 3 842 000,00 грн. кількість – 10 комплектів;
3 лот -Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент (ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість 2 851 000,00 грн. кількість – 10 комплектів у порядку, встановленому Законом та з урахуванням Особливостей зазначених у постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Очікувана вартість закупівлі проведена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, та визначена за результатами проведеного моніторингу ринкових цін, аналізу відкритих інтернет-сайтів постачальників. Очікувана вартість є середнім арифметичним із отриманих даних.
Був проведений моніторинг цін:
- комплект: квадрокоптер DJI Matrice 30 Enterprise + батарея DJI Matrice.
Ціна 319 600,00 – 385 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 352 300,00 грн.
Батарея. Ціна 13 900,00 – 17 999,00 грн.
Середнє арифметичне – 15 945,50 грн.;
- квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo.
Ціна 106 784,00 – 149 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 127 892,00 грн.;
- квадрокоптер DJI Mavic 3Т.
Ціна 232 000,00 – 338 000,00 грн.
Середнє арифметичне – 285 100,00 грн.
Прийом пропозицій по даній закупівлі проводився до 00:00 год. 01.06.2023 року. У відкритих торгах з особливостями по лоту № 1 Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент (ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) взяв участь один учасник.
№ Учасник Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) Ціна пропозиції, грн.
1 Товариство з обмеженою відповідальністю «Комел» 24083083 11 200 000,00
02.06.2023 Замовник надав Товариству з обмеженою відповідальністю «Комел» 24 години для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції.
05.06.2023 відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Комел» (ідентифікаційний номер 24083083), з ціновою пропозицією – 11 200 000,00 грн. по 1 лоту - Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент предмета закупівлі - Квадрокоптер (3 лоти) (ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) з підстав, передбачених абз.4 пп.1 п. 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
По 2 та 3 лотах визначено переможців торгів.
Таким чином, по 1 лоту торги не відбулись, водночас потреба залишилась.
Так як потреба у даному товарі не відпала та цей товар є так необхідним засобом нашим Захисникам, то було повторно оголошено закупівлю на даний лот на ту саму кількість та очікувану вартість. Тому 12.06.2023 внесено та оприлюднено зміни до річного плану закупівель на 2023 рік по предмету закупівель (протокол від 12.06.2023 №52-Т):
- Квадрокоптер згідно ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) на очікувану вартість - 12790000,00 грн. кількість – 100 комплектів, в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом з урахуванням Особливостей.
Затверджено Тендерну документацію та розпочато закупівлю відкритих торгів з Особливостями на предмет закупівлі – Квадрокоптер згідно з ДК 021:2015 34710000- 7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (протокол від 12.06.2023 №53-Т).
На виконання підпункту 1 пункту 4 та пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість закупівлі, відповідно до вищевказаних розрахунків, становить 12 790 000,00 грн.
Підсумовуючи вищевикладене, очікувана вартість розрахована у відповідності до вимог чинного законодавства.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Прийнято рішення оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) у порядку, передбаченому Законом та Особливостями в електронній системі закупівель.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення щодо моніторингу з предмету закупівлі Квадрокоптер згідно з ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном на очікувану вартість - 12 790 000,00 грн., ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-12-013250-a.
2. Оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) у порядку, передбаченому Законом в електронній системі закупівель.
Уповноважена особа Павленко Л.Б. Підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2023 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" |
12 222 200,00
UAH з ПДВ
|
11 741 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Чорномаз Микола Миколайович" |
12 682 000,00
UAH з ПДВ
|
11 742 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРТАІР" |
12 490 000,00
UAH з ПДВ
|
11 966 399,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" #42293604 |
Переможець |
11 741 999,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 09:51
|
Длговір_140.PDF | укладений |
07 липня 2023 09:50
|