Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент муніципального управління Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44921382 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, пр.Соборний, будинок 214 |
Контактна особа: |
Широких Олена Анатоліївна +380617171881 dmu.zmr@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2023 16:23 |
Очікувана вартість: | 10 062 358,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 311,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 3 % відсотки від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю: протягом всього строку дії договору про закупівлю. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу банківської гарантії. До банківської гарантії додаються копії банківських документів – документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі оформлених належним чином форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», узгоджених, підписаних організацією, що здійснює технічний нагляд і контроль за наданням Послуг протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника на послуги за даним Договором | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2023 16:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2023 16:19 |
Проєкт договору поточний ремонт доріг ВР ШР 2023.doc | |
12 червня 2023 16:19 |
ТД-поточний ремонт доріг ВР ШР 2023.DOC |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-24-000013 ● a5c3bc8ff6ca40b6a22e6f1ad91d0ced
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2023 18:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2023 № 190
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 23.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.08.2023 № 190
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-06-12-013054-a 12.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-25 10:19:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Вознесенівському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-12-013054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-29 10:11:48
Пояснення
На Ваш запит від 25.08.2023 щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Вознесенівському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2023-06-12-013054-а, (далі -- Закупівля) надаємо наступні інформацію.
1. Щодо підстав обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахунку його очікуваної вартість.
Підставою здійснення закупівлі є потреба в утриманні вулично-шляхової мережі міста Запоріжжя, визначеної Програмою комплексного благоустрою вулично-дорожньої мережі, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 17.03.2023 №70 (зі змінами та доповненнями) (інформація розміщена на офіційному веб-сайті за посиланням https:// https://zp.gov.ua/). Види, обсяги та вартість послуг розраховано з урахуванням вимог Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 та на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ), враховуючи граничні обсяги доведеного бюджетного фінансування у 2023 році на поточний ремонт доріг міста Запоріжжя, використовуючи інформацію про усереднені ціни, що склалися в розрізі регіонів України, які доведені ТОВ «НВФ «Інпроект» і зазначені в банку даних програмних кошторисних комплексів.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 10 062 358,80 грн. (десять мільйонів шістдесят дві тисячі триста п’ятдесят вісім грн. 80 коп.) з ПДВ, що не перевищує розмір бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Вознесенівському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», не перевищує видатків, які передбачені на надання послуг по поточному ремонту дорігв міста Запоріжжя на 2023 рік в межах Програми комплексного благоустрою вулично-дорожньої мережі, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 17.03.2023 №70 (зі змінами та доповненнями) та відповідає розрахунку видатків до кошторису департаменту муніципального управління Запорізької міської ради на 2023 рік (загальний фонд) за КПКВК 1417461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Вознесенівському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» визначено згідно з вимогами Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, який затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства (наразі - Міністерство розвитку громад та територій України) від 23.09.2003 №154 (із змінами) (далі - Порядок №154), Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (наразі - Міністерство розвитку громад та територій України) від 14.02.2012 №54 (із змінами) (далі - Правила №54).
Види та обсяги послуг визначаються з урахуванням наданих послуг по поточному ремонту доріг за попередні роки та враховуючи перелік об'єктів з поточного ремонту доріг, який зазначено у технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації), відповідно до наданих пропозицій, переліків площ ремонту районними адміністраціями Запорізької міської ради та балансоутримувачів. У технічному завданні на закупівлю «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Вознесенівському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» зазначено перелік місць надання послуг, який оформляється окремим додатком до договору. Під час надання послуг, у зв’язку з погодними умовами, технічним станом, враховуючи експлуатаційно-ремонтні періоди та інтенсивність руху, керуючись Порядком №154, Правилами №54, місця надання послуг можуть коригуватися без зміни розцінки за одиницю складової кошторису та без зміни загальної суми договору у бік збільшення.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі міститься в паперовому вигляді в матеріалах тендерної документації.
Також слід зазначити, що відповідно до ч. 4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) відносини, пов`язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.
Статтею 10 Закону визначено порядок оприлюднення інформації про закупівлю та інформацію, яка підлягає оприлюдненню. Так, до інформації що підлягає оприлюдненню згідно статті 10 Закону не входить оприлюднення (розміщення) на власному веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі.
Таким чином, постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) не належить до законодавства про закупівлі, відповідальність за її порушення в рамках Закону не настає. (Аналогічна правова позиція викладена у постанові Третього Апеляційного Адміністративного Суду від 06.09.2022 у справі №280/7700/21)
Додаток: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-01 12:31:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Вознесенівському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-12-013054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином Учасником процедури закупівель виконано вимогу пункту 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників» до тендерної документації замовника Замовника, щодо надання необхідних документів на підтвердження технічного стану транспортних засобів (крім: спецiалiзований вантажний спецiалiзований самоскид МАЗ 6501C5-524-000, АР4412НІ; спецiалiзований вантажний спецiалiзований самоскид МАЗ 6501C5-524-000, АР4415НІ; вантажний-спецiалiзований самоскид МАЗ 6501С5, АР2731ІЕ; вантажний-спецiалiзований самоскид МАЗ 6501С5, АР2732ІЕ; вантажний самоскид МАЗ 5551, АР6747АК; вантажний самоскид МАЗ 5551, АР6748АК; машина поливально - мийна (спецiалізований вантажний сiдловий тягач VOLVO FН 440)), АР9336ІХ) у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортного засобу» від 30 січня 2012 р. № 137, чинні на момент подання тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-05 14:33:19
Пояснення
На Ваш запит від 01.09.2023 щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Вознесенівському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2023-06-12-013054-а, (далі -- Закупівля) надаємо наступні інформацію.
1. Яким чином Учасником процедури закупівель виконано вимогу пункту 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників» до тендерної документації замовника Замовника, щодо надання необхідних документів на підтвердження технічного стану транспортних засобів (крім: спецiалiзований вантажний спецiалiзований самоскид МАЗ 6501C5-524-000, АР4412НІ; спецiалiзований вантажний спецiалiзований самоскид МАЗ 6501C5-524-000, АР4415НІ; вантажний-спецiалiзований самоскид МАЗ 6501С5, АР2731ІЕ; вантажний-спецiалiзований самоскид МАЗ 6501С5, АР2732ІЕ; вантажний самоскид МАЗ 5551, АР6747АК; вантажний самоскид МАЗ 5551, АР6748АК; машина поливально - мийна (спецiалізований вантажний сiдловий тягач VOLVO FН 440)), АР9336ІХ) у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортного засобу» від 30 січня 2012 р. № 137, чинні на момент подання тендерної пропозиції?
Відповідно до частин четвертої та десятої статті 35 Закону України “Про дорожній рух” Кабінет Міністрів України постановою від 30 січня 2012 року № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортного засоб» (далі – Постанова) затвердив порядок, згідно з яким проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС.
Відповідно до статті 35 Закону України «Про дорожній рух» обов'язковому технічному контролю не підлягають:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років.
3) технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України
Відповідно до Закону України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України» технічні засоби для агропромислового комплексу – це машини, механізми, обладнання, устаткування, технологічні комплекси і лінії з них, які використовуються в сільському господарстві, харчовій та переробній промисловості для вирощування, збирання, зберігання та перероблення сільськогосподарської продукції, а також для надання послуг з технічного сервісу. До машин відносяться трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні та меліоративні машини, сільськогосподарська техніка, інші механізми відповідно до Закону України "Про дорожній рух", що беруть участь у русі на вулично-дорожній мережі загального користування під час переїзду до/з місця виконання робіт у встановленому законодавством порядку, перелік видів яких ведеться і постійно оновлюється в електронному вигляді центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Котки, асфальтоукладники, машина для холодного фрезерування (фреза, навісна фреза), трактор, навантажувач, екскаватор, автогрейдер, погрузчик відносяться до технічних засобів для агропромислового комплексу тому, не зареєстровані уповноваженими органами МВС та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортного засобу від 30 січня 2012 року № 137» не підлягають обов'язковому технічному контролю.
Тому вимога відповідно до пункту 1 Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасників» до тендерної документації щодо підтвердження технічного стану транспортних засобів (крім: спецiалiзований вантажний спецiалiзований самоскид МАЗ 6501C5-524-000, АР4412НІ; спецiалiзований вантажний спецiалiзований самоскид МАЗ 6501C5-524-000, АР4415НІ; вантажний-спецiалiзований самоскид МАЗ 6501С5, АР2731ІЕ; вантажний-спецiалiзований самоскид МАЗ 6501С5, АР2732ІЕ; вантажний самоскид МАЗ 5551, АР6747АК; вантажний самоскид МАЗ 5551, АР6748АК; машина поливально - мийна (спецiалізований вантажний сiдловий тягач VOLVO FН 440)), АР9336ІХ), які зазначені у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ТОВ «РЕМШЛЯХБУД» не застосовується та документи для підтвердження технічного стану транспортних засобів (крім: спецiалiзований вантажний спецiалiзований самоскид МАЗ 6501C5-524-000, АР4412НІ; спецiалiзований вантажний спецiалiзований самоскид МАЗ 6501C5-524-000, АР4415НІ; вантажний-спецiалiзований самоскид МАЗ 6501С5, АР2731ІЕ; вантажний-спецiалiзований самоскид МАЗ 6501С5, АР2732ІЕ; вантажний самоскид МАЗ 5551, АР6747АК; вантажний самоскид МАЗ 5551, АР6748АК; машина поливально - мийна (спецiалізований вантажний сiдловий тягач VOLVO FН 440)), АР9336ІХ) не надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РЕМШЛЯХБУД».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 10:49:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Вознесенівському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-12-013054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 3% від вартості договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 14:49:26
Пояснення
На Ваш запит від 06.09.2023 щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт доріг по Вознесенівському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2023-06-12-013054-а, (далі -- Закупівля) надаємо наступні інформацію.
1. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у формі грошових коштів, розміром 3% від вартості договору про закупівлю.
Відповідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від вартості договору. До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
На виконання пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком, учасник-переможець ТОВ «Ремшляхбуд» не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надав банківську гарантію АБ «УКРГАЗБАНК» від 28.06.2023 № 499/2023/ЗОД-МСБ-Г (розмір складає 3% від вартості договору), довіреність від 30.11.2022 та банківську ліцензію від 06.10.2011 № 123 АБ «УКРГАЗБАНК», завірені банком (додаються).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2023 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" |
10 002 277,57
UAH з ПДВ
|
10 002 277,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" #20488682 |
Переможець |
10 002 277,57
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 12:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2023 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 09:41
|
Договір | укладений |
30 червня 2023 09:39
|