Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Турківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056026 |
Місцезнаходження: | 82500, Україна , Львівська обл., місто Турка, м.Турка пл.Ринок 26 |
Контактна особа: |
Шубін Іванна Олександрівна +380992110471 shubina_ivanna@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 червня 2023 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2023 21:00 |
Очікувана вартість: | 11 715 758,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 578,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2023 15:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 червня 2023 15:15 |
Тендерна документація.docx | |
12 червня 2023 15:15 |
Додаток 3.docx | |
12 червня 2023 15:15 |
Додаток 2.docx | |
12 червня 2023 15:15 |
Додаток 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000138 ● 364bd35140324fa8bc6dfd16a970c81e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-06-12-010876-a, 12.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 14:09:49
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 715 758,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-12-010876-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 12:07:06
Пояснення
По суті запиту про надання пояснень по закупівлі за ID: UA-2023-06-12-010876-a «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Молодіжна в м.Турка Самбірського району (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» повідомляю, що очікувана вартість згаданої закупівлі була визначена з врахуванням рішення 37 сесії 8 скликання від 01.12.2022 №1932 «Про бюджет Турківської міської територіальної громади на 2023 рік» (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1311479/ ), «Програми розвитку доріг комунальної власності Турківської міської ради на 2023-2025 роки», затвердженої рішенням 37 сесії 8 скликання від 01.12.2022 року №1931 (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1311474/ ), рішенням 45 сесії 8 скликання від 24.05.2023 року №2205 «Про внесення змін до Програми розвитку доріг комунальної власності Турківської міської ради на 2023-2025 роки» (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1417678/ ) та на підставі затвердженої рішенням 45 сесії 8 скликання від 17.05.2023 року №2175 кошторисної документації по даному об’єкту (експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної документації №1474/23 від 10.05.2023) (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1407210/ ).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі розміщено на власному веб-сайті Турківської міської ради за посиланням https://turka-mrada.gov.ua/news/1694077067/ .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 11:58:54
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 715 758,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-12-010876-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- замовником в тендерній документації (пункт 3.4 додатку 3 до тендерної документації) зазначено, що коригування твердої ціни відбувається лише у випадках, передбачених законодавством, що регулює сферу державних закупівель, Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. При цьому, вищевказаний нормативний документ втратив чинність з 01.11.2021 на підставі Наказу Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281).
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції вимогам Настанови № 281 в частині розрахунку ціни пропозиції учасника (пункт 5.31 та 5.33)?
Відповідно до Настанови № 281, визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт враховується у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника. При цьому, за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5% (п.5.31 Настанови № 281).
Крім того, відповідно до п. 5.33 Настанови № 281 до складу ціни пропозиції учасника (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинені інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Так, учасником ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено Кошторис, який містить договірну ціну (вид договірної ціни: тверда). У графі розрахунку № 11 «Кошти на покриття ризиків» договірної ціни та розрахунку № 12 «Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами» договірної ціни Учасник вказав « - ».
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 17:52:10
пояснення
По суті запиту про надання пояснень по закупівлі за ID: UA-2023-06-12-010876-a «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Молодіжна в м.Турка Самбірського району (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» щодо відповідності тендерної пропозиції вимогам Настанови № 281 в частині розрахунку ціни пропозиції учасника, повідомляю, що в проектно-кошторисній документації, яка була розроблена окремою проектно-кошторисною організацією напередодні та затвердженої рішенням 45 сесії 8 скликання від 17.05.2023 року №2175 кошторисної документації по даному об’єкту (експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної документації №1474/23 від 10.05.2023) (https://turka-mrada.gov.ua/docs/1407210/ ) не передбачається врахування коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, а також коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, які призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинених інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Відповідно до цього, рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "БК ВІАКОМ" відповідає поставленим вимогам, та є доцільним та обґрунтованим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 14:44:17
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 11 715 758,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-12-010876-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
Яким чином замовником перевірено чи дотримано Учасником ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» виконання умов тендерної документації:
- абзацу 7 підпункту 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: « у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг) та оригінали свідоцтв про реєстрацію авто на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Якщо, кінцевим власником машин, механізмів та техніки зазначених учасником в Довідці не являється орендодавець/лізингодавець/надавач послуг, у такому випадку учасник в складі тендерної пропозиції надають лист-пояснення, щодо кінцевого власника транспортних засобів (машин, механізмів та техніки)»;
- підпункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності/ореди асфальтобетонного заводу або підтвердження від виробників про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду та в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг..
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 17:29:49
пояснення
По суті запиту про надання пояснень по закупівлі за ID: UA-2023-06-12-010876-a «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Молодіжна в м.Турка Самбірського району (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» повідомляю, що Учасником ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» було дотримано виконання умов тендерної документації: - абзацу 7 підпункту 1.1. розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: «у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг) та оригінали свідоцтв про реєстрацію авто на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. На дотримання даної вимоги Учасник подав Договір про надання послуг № 02/05/2023-1С від 02.05.2023 р. з ТОВ "АБВ Механізація" - дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, а також відповідні техпаспорта до згаданої техніки. А також надано лист - пояснення з Вихідним номером №15/06-05ТД, датою 15.06.2023 року про кінцевих власників техніки, чим було дотримано вимогу тендерної документації, яку Замовник вважає необхідною для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність необхідної техніки/обладнання/устаткування для виконання робіт у разі перемоги по Закупівлі від Учасників.
Щодо вимоги тендерної документації підпункту 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження наявності/оренди асфальтобетонного заводу або підтвердження від виробників про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду та в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг, на підтвердження даної вимоги Учасник подав Лист - підтвердження від виробника ТОВ "ВЛВТ" з вих.№19/06-01 від 19.05.2023 р. про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду та в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг, дане підтвердження відповідає вимозі тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2023 21:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" |
11 480 635,35
UAH з ПДВ
|
11 480 635,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" #42818575 |
Переможець |
11 480 635,35
UAH з ПДВ
|
22 червня 2023 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 14:01
|
додаток Молодіжна_compressed.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 14:00
|
ДУ 2 Молодіжна.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2023 11:39
|
Додаткова угода Молодіжна_compressed.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2023 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 12:03
|
додаток | укладений |
28 червня 2023 12:01
|
договір | укладений |
28 червня 2023 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | вступ в дію Закону України №3219-ІХ від 30.06.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 057/23-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 057/23-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |