Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Коломияводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 32148690 |
Вебсайт: | http://kpvodokanal.if.ua |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., м. Коломия, пл. Відродження, 1 |
Контактна особа: |
Зумер Славомир +30343349845 kolomyavoda@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2023 20:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 891 496,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 914,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-21-000004 ● f1ad4b077dd24fac8cf6ef18727cd4ec
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2023 10:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2023 № 41-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.09.2023 №41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-06-11-000583-a 11.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-22 12:28:15
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво каналізаційної мережі по вул. Довбуша від будинку №84 до вул. Майданського в м. Коломия Івано-Франківської області. (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-11-000583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-27 18:11:30
Пояснення до запиту
У відповідь на отриманий запит у межах проведення моніторингу (ІD моніторингу:UA-M-2023-09-21-000004) процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво каналізаційної мережі по вул. Довбуша від будинку №84 до вул. Майданського в м. Коломия Івано-Франківської області. (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-11-000583-a, повідомляємо, що закупівля робіт «Нове будівництво каналізаційної мережі по вул. Довбуша від будинку №84 до вул. Майданського в м. Коломия Івано-Франківської області. (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» проведена в межах взятих зобов’язань при укладенні угоди №24 від 24 лютого 2023 року між Управлінням комунального господарства Коломийської міської ради (Головний розпорядник) та комунальним підприємством «Коломияводоканал» (Одержувач), щодо перерахування внесків до статутного капіталу КП «Коломияводоканал».
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі виготовленої проектної-кошторисної документації «Нове будівництво каналізаційної мережі по вул. Довбуша від будинку №84 до вул. Майданського в м. Коломия Івано-Франківської області», розробленої та затвердженої в установленому порядку (реєстраційний номер Проектної документації PD01:6274-5240-7441-1384, Реєстраційний номер експертного звіту EX01:3913-8582-4388-8412).
Так як Замовник закупівлі: «Нове будівництво каналізаційної мережі по вул. Довбуша від будинку №84 до вул. Майданського в м. Коломия Івано-Франківської області. (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-11-000583-a, не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не відноситься до суб’єкту господарювання державного сектору економіки, тому на сторінці власного веб-сайту не оприлюднювалась інформація, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 10:12:52
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Нове будівництво каналізаційної мережі по вул. Довбуша від будинку №84 до вул. Майданського в м. Коломия Івано-Франківської області». (ДК 021:2015 код 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-11-000583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА» з огляду на те, що відповідно до пункту 19 додатку 7 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати засвідчену сканкопію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (ліцензія повинна бути видана на Учасника або на суб’єкт господарювання, в якого учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтверджуючий документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу). Проте в складі тендерної пропозиції ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА» надана ліцензія № 01/44074, видана Плужнику В.М. на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, без права передачі третім особам та договір оренди програмного комплексу від 01.01.2023 № 4/АВК, відповідно до якого Плужник В.М. надає в оренду ПК АВК-5 учаснику ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА», що не передбачено ліцензійними умовами ліцензії № 01/44074, адже ліцензія без права передачі третім особам.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 14:23:09
Пояснення до запиту
Уповноваженою особою КП "Коломияводоканал" розглянуто запит, отриманий через електронну систему закупівель 28.09.2023 року в рамках проведення моніторингу (ІD моніторингу:UA-M-2023-09-21-000004), щодо процедури відкритих торгів на закупівлю: «Нове будівництво каналізаційної мережі по вул. Довбуша від будинку №84 до вул. Майданського в м. Коломия Івано-Франківської області». (ДК 021:2015 КОД 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.), ідентифікатор закупівлі - UA-2023-06-11-000583-a.
За результатами розгляду надаємо відповідь на запитувану інформацію:
На виконання вимоги, передбаченої пунктом 19 додатку 7 до тендерної документації, а саме: «учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати засвідчену сканкопію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (ліцензія повинна бути видана на Учасника або на суб’єкт господарювання, в якого учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтверджуючий документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу)», Учасник процедури закупівлі ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА» надало договір оренди програмного комплексу №4/АВК від 01.01.2023, що передбачає право користування Учасником безпосередньо програмного комплексу з відповідними обмеженнями, а не право використання ліцензії Орендодавця. Фактично в оренду передається одне робоче місце, без права використання іншими суб’єктами господарювання, окрім Учасника. На думку Замовника, Учасником не використовується ліцензія Орендодавця для створення предмета інтелектуальної власності (в даному випадку – кошторисної документації), який передається Замовникам згідно договорів про надання послу із виготовлення проектно-кошторисної документації.
Паралельно інформуємо, що Замовник не вправі перевіряти дотримання ліцензійних умов (чи умов отримання ліцензії) суб’єктів господарювання, які подали свої пропозиції при проведенні даної Закупівлі, а перевіряє наявність документів, які вимагалися в тендерній документації та додатках до неї.
Тому, враховуючи вищевикладене, виходячи із суті вимоги Замовника, вона задоволена Учасником у повному обсязі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" |
1 871 126,06
UAH з ПДВ
|
1 871 126,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА" #14180891 |
Переможець |
1 871 126,06
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2023 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 20:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:50
|
Додаткова угода №1 Довбуша.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 20:44
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2023 14:28
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
29 червня 2023 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 295 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |