Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015 –22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Очікувана вартість
2 872 000,00 UAH
UA-2023-06-09-013472-a ● 8800057655ff4bb49099eb19f939a232
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки |
Код ЄДРПОУ: | 07774420 |
Місцезнаходження: | 04112, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Парково-Сирецька, буд. 19 |
Контактна особа: |
Юрій Фітінгоф +380444563234 zakupki_mtck@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 22:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 11:31 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 11:31 |
Очікувана вартість: | 2 872 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Згідно специфікації що зазначена в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
851820 штуки
Код ДК 021-2015 –22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Київська область, Київ, вул.Парково-Сирецька, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2023
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 22:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 22:07 |
1. 09.06.2023 Тендер_ОНОВЛЕНО1 (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи
Дата подання: 13 червня 2023 15:16
Дата відповіді: 15 червня 2023 13:15
Доброго дня!
У додатку №1 до тендерної документації є вимога у вигляді довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій необхідно зазначити наявність власної друкарні Учасника та перелік обладнання, яке буде використовуватись при виконанні послуг, з наданням копій документів, що підтверджують право користування або залучення невласних активів (договір оренди, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг або інші документи), але зазначимо, що вище перелічене обладнання та їх підтверджуючі документи стосуються виключно виробників продукції.
Таким чином просимо повідомити які саме документи потрібно надати в складі тендерної пропозиції у випадку якщо учасник не є виробником продукції!?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник! Дякуємо за Ваш інтерес до закупівлі.
Інформуємо Вас що згідно ст. 16 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв учаників закупівлі, серед яких (згідно п.п. 1; 2 п.2. ст 16 Закону) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дана вимога Замовника обумовлена необхідністю договірних стосунків з надійним постачальником- виробником продукції, що в свою чергу гарантує високу якість продукції, виготовлену відповідно до вимог специфікації і зразків Замовника.
Пропонуємо Вам при формуванні тендерної пропозиції надати всі необхідні документи що підтверджують виконання зазначених критеріїв.
Дякуємо за запитання!
Інформуємо Вас що згідно ст. 16 Закону Замовник має право зазначати вимоги щодо кваліфікаційних критеріїв учаників закупівлі, серед яких (згідно п.п. 1; 2 п.2. ст 16 Закону) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дана вимога Замовника обумовлена необхідністю договірних стосунків з надійним постачальником- виробником продукції, що в свою чергу гарантує високу якість продукції, виготовлену відповідно до вимог специфікації і зразків Замовника.
Пропонуємо Вам при формуванні тендерної пропозиції надати всі необхідні документи що підтверджують виконання зазначених критеріїв.
Дякуємо за запитання!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСПАРЕЛЬ" |
2 309 839,80
UAH з ПДВ
|
2 295 479,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
2 403 033,00
UAH з ПДВ
|
2 307 933,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" |
2 409 684,00
UAH з ПДВ
|
2 380 956,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКАЙ СОЛЮШЕНС" |
2 848 600,00
UAH з ПДВ
|
2 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Кіт Принт" |
2 811 852,12
UAH з ПДВ
|
2 811 852,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСПАРЕЛЬ" #33597441 |
Переможець |
2 295 479,79
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 13:15
|
2. Доп угода №1 до Договору №58.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 19:42
|
2. Підписаний Договір і Додатки.pdf | укладений |
04 липня 2023 17:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода на зменшення обсягів закупівлі, і ціни договору. |
Номер договору про закупівлю: | 58 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |