Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт – утеплення фасадів житлового будинку №62 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин Вінницької області - з проведенням ресурсозберігаючих заходів
Очікувана вартість
3 535 903,00 UAH
UA-2023-06-09-013422-a ● cfbb01390782412384419c31a9191a77
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 38023108 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., місто Ладижин, ВУЛИЦЯ ПРОЦИШИНА, 12 |
Контактна особа: |
Ігор Зубрицький +380434364437 lad_servis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 21:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 535 903,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 679,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля проводиться у порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» , постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 ( зі змінами).
Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедури закупівелі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена в Додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Мова тендерної пропозиції – українська.
Під час проведення процедури закупівелі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена в Додатку 4 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт – утеплення фасадів житлового будинку №62 по вул. Ентузіастів в м. Ладижин Вінницької області - з проведенням ресурсозберігаючих заходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводяться ЗАМОВНИКОМ по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКУ після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт з відстроченням платежу протягом 90 календарних днів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 21:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 21:38 |
Тендерна документація на відкриті торги з особливостями.docx | |
09 червня 2023 21:38 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-09-013422-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 13 червня 2023 16:38
ВИмого про внесення змін до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу в частині здійснення огляду та надання у складі пропозиції підписаного уповноваженими представниками акт огляду об’єкта.
Маємо намір повідомити, що встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також вказана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати підписаний уповноваженими представниками акт огляду об’єкта.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та такі принципи закупівель як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання підписаного уповноваженими представниками акту огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може перешкоджати здійсненню огляду та не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.
Разом з тим, відповідно до частини 2 ст. 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку (посилання на ГК України надається як доказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text).
Водночас, згідно з частиною 2 ст. 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається (посилання на ГК України надається як доказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text).
З огляду на це, вимоги щодо здійснення огляду та надання акту огляду об’єкта у складі пропозиції, які ставлять нас у залежність від Замовника, є незаконними та дискримінаційними, тому мають бути видалені шляхом внесення змін до тендерної документації
Окрім того, відповідно до частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
При цьому, частиною четвертою ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог стосовно огляду об’єкта та надання акту за його результатами порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу в частині здійснення огляду та надання у складі пропозиції підписаного уповноваженими представниками акт огляду об’єкта.
Розгорнути
Згорнути
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та такі принципи закупівель як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання підписаного уповноваженими представниками акту огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може перешкоджати здійсненню огляду та не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.
Разом з тим, відповідно до частини 2 ст. 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку (посилання на ГК України надається як доказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text).
Водночас, згідно з частиною 2 ст. 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається (посилання на ГК України надається як доказ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#Text).
З огляду на це, вимоги щодо здійснення огляду та надання акту огляду об’єкта у складі пропозиції, які ставлять нас у залежність від Замовника, є незаконними та дискримінаційними, тому мають бути видалені шляхом внесення змін до тендерної документації
Окрім того, відповідно до частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
При цьому, частиною четвертою ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог стосовно огляду об’єкта та надання акту за його результатами порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу в частині здійснення огляду та надання у складі пропозиції підписаного уповноваженими представниками акт огляду об’єкта.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2023 19:03
Шановний учаснику! Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно п.5.32 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, зазначено, що підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо),що надає можливість вивчити виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
Проведення попереднього огляду об’єкта пов’язано із можливістю учасника оцінити об’єм та особливості майбутньої роботи на місці, із врахуванням якості існуючого об’єкта, в тому числі можливості підключення до існуючих мереж інструменту, розміщення механізмів, визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації. Контакти Замовника (адреса, телефон, електронна адреса) знаходяться у вільному доступі. Щодо можливості сприяння даної вимоги корупційним діям і зловживанням, повідомляємо, що всі учасники, які звернуться до Замовника щодо підписання протоколу огляду об’єкта, не будуть позбавлені права отримати підписаний Замовником протокол, та інформація про їх звернення буде конфіденційною.
Вважаємо вказану вимогу необхідною та доцільною для подальшого ефективного виконання робіт.
Згідно п.5.32 «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, зазначено, що підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо),що надає можливість вивчити виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
Проведення попереднього огляду об’єкта пов’язано із можливістю учасника оцінити об’єм та особливості майбутньої роботи на місці, із врахуванням якості існуючого об’єкта, в тому числі можливості підключення до існуючих мереж інструменту, розміщення механізмів, визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації. Контакти Замовника (адреса, телефон, електронна адреса) знаходяться у вільному доступі. Щодо можливості сприяння даної вимоги корупційним діям і зловживанням, повідомляємо, що всі учасники, які звернуться до Замовника щодо підписання протоколу огляду об’єкта, не будуть позбавлені права отримати підписаний Замовником протокол, та інформація про їх звернення буде конфіденційною.
Вважаємо вказану вимогу необхідною та доцільною для подальшого ефективного виконання робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛЕШОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
3 335 216,73
UAH з ПДВ
|
3 335 216,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "КУЛЕШОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #3216708790 |
Переможець |
3 335 216,73
UAH з ПДВ
|
22 червня 2023 10:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 червня 2023 10:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2024 11:48
|
ДУ 4 доДог 167.pdf | зміни до договору |
08 березня 2024 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2024 15:46
|
ДУ 3 до Дог 167.pdf | зміни до договору |
24 січня 2024 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:25
|
ДУ 2 до Дог 167.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2023 09:05
|
ДУ 1 до Дог 167.pdf | зміни до договору |
27 липня 2023 09:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2023 11:43
|
Договір 167.pdf | укладений |
05 липня 2023 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.10.2. Договору при взаємній згоді сторін Додаток 2 та Додаток 3 до Договору № 167 від 04.07. 2023 року викласти в редакції згідно Додатку 1 та Додатку 2 до даної Додаткової угоди № 1 від 26.07. 2023 р |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п.5.1. розділу 5 «Строки виконання робіт» Договору та викласти в новій редакції: «5.1. Підрядник розпочне виконання робіт з дня підписання даного Договору і завершить виконання робіт до «31» березня 2024 р.». 2.Пункт 3.1 розділу 3 «Договірна ціна» Договору доповнити та викласти у наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна робіт складає 3 335 216,73 грн. ( три мільйони триста тридцять п’ять тисяч двісті шістнадцять гривень 73 копійки) без ПДВ. Згідно наявних кошторисних призначень, договірні зобов’язання виникатимуть в цьому договорі в залежності від обсягів реального фінансування. Фінансування робіт у 2023 році здійснюється в розмірі 1 714 596,85 грн.( один мільйон сімсот чотирнадцять тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 85 копійок) без ПДВ. 3.Внести зміни до п.20.1. розділу 20 «Строк дії Договору » та викласти в новій редакції: «п. 20.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення, і діє до 31.12.2024 року, але у будь-якому разі до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору». 4. Додаток №2- Календарний графік виконання робіт та Додаток №3- Календарний план фінансування викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни Пункт 3.1 розділу 3 «Договірна ціна» Договору доповнити та викласти у наступній редакції: «п.3.1. Договірна ціна робіт складає 3 335 216,73 грн. ( три мільйони триста тридцять п’ять тисяч двісті шістнадцять гривень 73 копійки) без ПДВ. Згідно наявних кошторисних призначень, договірні зобов’язання виникатимуть в цьому договорі в залежності від обсягів реального фінансування. Фінансування робіт у 2023 році згідно актів виконаних робіт здійснювалося в розмірі 1 714 596,85 грн.( один мільйон сімсот чотирнадцять тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 85 копійок) без ПДВ Фінансування робіт у 2024 році здійснюється в розмірі 1 620 619,88 грн.( один мільйон шістсот двадцять тисяч шістсот дев’ятнадцять гривень 88 копійок) без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору №167 від 04.07.2023 року та внести зміни в п.3.1. розділу 3 "Договірна ціна" Договору і викласти у наступній редакції: "п. 3.1. Договірна ціна робіт складає 2967958,63 грн. Згідно наявних кошторисних призначень, договірні зобов'язання виникатимуть в цьому договорі в залежності від обсягів реального фінансування. Фінансування робіт у 2023 р. згідно актів виконаних робіт здійснювалося в розмірі 1714596,85 грн без ПДВ. Фінансування робіт у 2024 р. здійснюється в розмірі 1253361,78 грн. без ПДВ." |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |