Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Героїв України (від вул. Героїв-рятувальників до вул. Генерала Жадова), м. Кропивницький
Очікувана вартість
116 075 696,00 UAH
UA-2023-06-09-013289-a ce897bee02d64415bfa2634ba54a5389
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Горпинченко

+380522320635 torgy_amd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42852223
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2
Контактна особа: Сергій Горпинченко
+380522320635
torgy_amd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2023 20:20
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2023 00:00
Очікувана вартість: 116 075 696,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 160 756,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 580 000,00 (п’ятсот вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Датою розкриття тендерних пропозицій є кінцева дата подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Гарантія повинна бути складена за формою, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна відповідати Вимогам до гарантії затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу. - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Реквізити для оформлення гарантії: Державне підприємство "Агентство місцевих автомобільних доріг", вул. Преображенська, 2, м. Кропивницький, 25006; код ЄДРПОУ 42852223; р/р UA408201720355149001000162452, Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Кіровоградській області, Код банку 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику при виникненні обставин, вказаних у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції. На гарантію та документи передбачені цим пунктом повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи яка вказана як підписант в самому документі на який накладається КЕП. Разом із електронною банківською гарантією надаються завірені банком: копія ліцензії/витягу з державного реєстру банків.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 580000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2; Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону; Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації; Забезпечення тендерних пропозицій: гарантія, умови надання згідно вимог тендерної документації ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Героїв України (від вул. Героїв-рятувальників до вул. Генерала Жадова), м. Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Героїв України
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 09 червня 2023 20:20

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 580 000,00 (п’ятсот вісімдесят тисяч) грн. 00 коп. (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Датою розкриття тендерних пропозицій є кінцева дата подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Гарантія повинна бути складена за формою, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна відповідати Вимогам до гарантії затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу. - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, має бути надана у складі тендерної пропозиції. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Реквізити для оформлення гарантії: Державне підприємство "Агентство місцевих автомобільних доріг", вул. Преображенська, 2, м. Кропивницький, 25006; код ЄДРПОУ 42852223; р/р UA408201720355149001000162452, Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Кіровоградській області, Код банку 820172. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику при виникненні обставин, вказаних у п.3 інструкції з підготовки тендерної пропозиції), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції. На гарантію та документи передбачені цим пунктом повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи яка вказана як підписант в самому документі на який накладається КЕП. Разом із електронною банківською гарантією надаються завірені банком: копія ліцензії/витягу з державного реєстру банків.

Сума забезпечення: 580000 UAH
14 червня 2023 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2023 20:30
ТД Кап. рем. Героїв України, Кропивницький 1 .doc
14 червня 2023 20:30
Додаток 3 (проект договору).doc
14 червня 2023 20:30
Додаток 2 .doc
14 червня 2023 20:30
Перелік змін до тендерної документації 1.doc
14 червня 2023 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2023 20:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2023 20:30
ТД Кап. рем. Героїв України, Кропивницький 1 .doc
09 червня 2023 20:20
ТД Кап. рем. Героїв України, Кропивницький .doc
14 червня 2023 20:30
Додаток 3 (проект договору).doc
09 червня 2023 20:20
Додаток 3 (проект договору).doc
14 червня 2023 20:30
Додаток 2 .doc
09 червня 2023 20:20
Додаток 2 .doc
14 червня 2023 20:30
Перелік змін до тендерної документації 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 13 червня 2023 16:07
Дата відповіді: 14 червня 2023 19:23
Шановний Замовнику! У Додатку 1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) до тендерної документації визначено, що: «Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) у складі пропозиції учасник повинен надати повністю виконаний(ні) аналогічний(ні) договір(и), укладений(ні) в період 2020-2023 років, та акти (акт) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідкою (довідками) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі та в повному обсязі копії податкових накладних до наданих довідок за формою № КБ-3. Аналогічним вважається договір, за яким учасником виконувались роботи/ на дорогах (вулицях) комунальної власності з капітального ремонту або реконструкції або будівництва. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі не менше 80 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі та об’ємах, зазначених в основних видах робіт в натуральних величинах, зокрема: знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів 6000,0м2; влаштування покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону/ЩМА 20000,0м2; влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною 6,0км. Викладені умови тендерної документації є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на нижчевикладене. Згідно чинних нормативних документів дорожня розмітка (в тому числі пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною) виконується згідно ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови». Сферою застосування даного документу є розмітка автомобільних доріг і вулиць. Згідно чинних нормативних документів влаштування покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону/ЩМА виконується згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови». Сферою застосування даного документу є влаштування верхніх та нижніх шарів покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону, що застосовуються для автомобільних доріг, аеродромів, мостів, вулиць населених пунктів, площ, проїздів, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств. Також слід зауважити, що використовувані механізми, технологія виробництва, якість робіт та застосовувані методи та матеріали під час знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів; влаштування покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону/ЩМА; влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною є однаковими для будь якого виду будівництва, зокрема поточного середнього, капітального ремонту, реконструкції та будівництва автомобільних доріг загального користування. Отже, досвід виконання робіт/надання послуг із знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів; влаштування покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону/ЩМА; влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною у складі поточного середнього, капітального ремонту, реконструкції та будівництва автомобільних доріг загального користування або будь-яких інших об’єктів благоустрою є ідентичним (аналогічним) роботам із знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів; влаштування покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону/ЩМА; влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною під час ремонту на дорогах (вулицях) комунальної власності. Наше підприємство має великий досвід виконання аналогічних технічному завданню робіт/надання послуг із поточного середнього, капітального ремонту, реконструкції та будівництва автомобільних доріг загального користування. Але згідно наданої тендерної документації вимагається виконання аналогічних робіт саме під час ремонту на дорогах (вулицях) комунальної власності, що є дискримінаційного вимогою. Вищевикладені доводи підтверджуються практикою Антимонопольного комітету України (наприклад рішення: № 3499-р/пк-пз від 21.03.2023, № 3500-р/пк-пз від 21.03.2023 № 759-р/пк-пз від 23.01.2019, №11818-р/пк-пз від 27.08.2019, №12384-р/пк-пз від 04.09.2019, №12224-р/пк-пз від 02.09.2019, №18350-р/пк-пз від 10.12.2019, №14034-р/пк-пз від 21.07.2020). З огляду на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації у Додатку 1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме надати можливість підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) у складі пропозиції договором(ами), за яким(и) учасником виконувались роботи/надавались послуги із поточного середнього, капітального ремонту, реконструкції та будівництва автомобільних доріг загального користування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-30-000004 ● a42303cf54834658827bc690fe11507c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 серпня 2023 12:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

30.08.2023 №32-з

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 серпня 2023 року № 32-з

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2023-06-09-013289-а від 09.06.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-05 16:08:11

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Героїв України (від вул. Героїв-рятувальників до вул. Генерала Жадова), м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-013289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте інформацію (пояснення) та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем ТОВ «РДС» вимог пункту 2 розділу 5 тендерної документації в частині надання Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, договірної ціни та підтверджуючих до неї розрахунків (пояснювальна записка; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості послуг з капітального ремонту; Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; Розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат; Розрахунок прибутку; Розрахунки інших витрат (у разі необхідності); Розрахунок витрат на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами; Календарний план виконання робіт).

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-08 16:30:58

Відповідь на запит від 05.09.23

На Ваш запит від 05.09.2023, повідомляємо наступне по суті заданих питань.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі (відповідно до) зведеного кошторисного розрахунку, що є частиною проектно-кошторисної документації, експертного звіту (позитивного) та розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 01.03.2023р. №207-р «Про затвердження напрямків використання коштів субвенції та переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, фінансування яких буде здійснюватися у 2023 році за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах . Окрім цього надаємо копії (додаються в окремих файлах) зведеного кошторисного розрахунку, експертного звіту (позитивного) та копію розпорядження начальника Кіровоградської обласної військової адміністрації від 01.03.2023р. №207-р.
2. Переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі ТОВ «РДС»), в повному обсязі дотримані вимоги пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «Договірна ціна, на суму, що склалася за результатами аукціону, без зміни видів і обсягу робіт, зазначених в Додатку 2 до цієї тендерної документації та підтверджуючі до неї розрахунки, надані Переможцем Замовнику, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення (на веб-порталі Уповноваженого органу) повідомлення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 08.07.2023р. Документи надані переможцем 13.07.2023р. Тобто переможцем надані в повному обсязі документи передбачені Тендерною документацією у встановлені строки на підтвердження чого надаємо копію супровідного листа ТОВ «РДС» з переліком наданих документів "№12/07/23-Р від 12.07.2023р. (додається в окремому файлі).
Тобто переможцем надані в повному обсязі документи передбачені Тендерною документацією на підтвердження чого надаємо копію супровідного листа ТОВ «РДС» з переліком наданих документів "№12/07/23-Р від 12.07.2023р. (додається в окремому файлі).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-08 12:45:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Героїв України (від вул. Героїв-рятувальників до вул. Генерала Жадова), м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-013289-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Відповідно до вимог кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», викладених Додатку № 1 до тендерної документації, у разі надання Учасником підтверджуючих документів щодо мобільного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів)/ установки (ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону або ЩМАС тощо), який планується переміщати для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання, Учасник додатково надає: - картку обліку основних засобів/ витяг з балансу підприємства та/або інвентарна картка власника асфальтобетонного заводу; - копію договору з власником/постійним користувачем земельної ділянки на якій планується розташування АБЗ; - лист-згоду власника/постійного користувача на право розташування АБЗ на його території - документи, що підтверджують право власності/постійного користування на земельну ділянку.
Яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТДОРСТРОЙ» виконав зазначені вище вимоги, якщо учасник закуповує асфальтобетонні суміші, що виготовляються на мобільному асфальтобетонному заводі, щодо якого (АБЗ) надані підтверджуючі документи?

Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-13 17:20:58

Відповідь на запит від 08.09.23

На Ваш запит від 08.09.2023, повідомляємо наступне по суті заданих питань.

Учасник процедури закупівлі ТОВ «РДС» в повному обсязі виконав вимоги тендерної документації (далі – ТД) в тому числі в частині надання підтверджуючих документів стосовно асфальтобетонного заводу (АБЗ), що доводиться нижченаведеним.
Як і зазначено в Запиті в Додатку 1 тендерної документації встановлена наступна вимога:
У разі надання Учасником підтверджуючих документів щодо мобільного (их) асфальтобетонного (их) заводу (ів)/ установки (ок) (власний, оренда, лізинг, договір поставки, надання послуг щодо виготовлення асфальтобетону або ЩМАС тощо), який планується переміщати для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання, Учасник додатково надає:
- картку обліку основних засобів/ витяг з балансу підприємства та/або інвентарна картка власника асфальтобетонного заводу.
- копію договору з власником/постійним користувачем земельної ділянки на якій планується розташування АБЗ,
- лист-згоду власника/постійного користувача на право розташування АБЗ на його території - документи, що підтверджують право власності/постійного користування на земельну ділянку.
Тобто виходячи з вимоги ТД надання вищенаведених документів є обов’язковим для надання Учасниками лише у випадку якщо планується переміщення мобільного АБЗ для виконання робіт на конкретному об’єкті, що є предметом закупівлі відповідно до конкретного Технічного завдання (в даному випадку саме адресно для виконання робіт на вул. Героїв України в м. Кропивницький).
Виходячи з наданих в складі пропозиції Учасника ТОВ «РДС» документів стосовно залученого АБЗ, а також аналізу інших процедур закупівель в системі «Прозоро» де також надавались підтверджуючі документи стосовно даного АБЗ цілком є очевидним, що даний АБЗ не планується переміщати для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання саме для виконання робіт на вул. Героїв України в м. Кропивницький.
Так в складі пропозиції ТОВ «РДС» на виконання вимог ТД надана «Інформаційна довідка про наявність АБЗ» в якій зазначено, що залучається мобільний асфальтобетонний завод MARINI BE TOWER ECO 2000P з місцезнаходженнм АБЗ (адреса) м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27. Також зазначено, що АБЗ залучається на підставі договору поставки №16/2 від 16.02.2022р. Даний договір поставки наданий в складі пропозиції з якого вбачається, що власником АБЗ є ТОВ «РЕНТА ЛІЗИНГ» в підтвердження чого надана інвентарна картка на АБЗ.
Окрім цього в складі пропозиції на вимогу ТД надана Транспортна схема згідно з якою підтверджено, що постачання асфальтобетонної суміші на об’єкт капітального ремонту буде здійснюватися з АБЗ з місцем виробництва м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27 постачальником ТОВ «РЕНТА ЛІЗИНГ»
Також на вимогу ТД в складі пропозиції наданий Атестат виробництва виданий ДП «Дорцентр» 02.11.2022р. власнику ТОВ «РЕНТА ЛІЗИНГ» зі строком дії до 01.11.2023р. стосовно АБЗ MARINI BE TOWER ECO 2000P. В атестаті також зазначена адреса розташування АБЗ м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27. Також на цей факт вказує п 1.1 наданого Договору №315/22 від 24.10.2022р. на надання науково-технічних послуг укладений між ДП «Дорцентр» та ТОВ «РЕНТА ЛІЗИНГ» в якому зазначено, що буде проведена атестація АБЗ MARINI BE TOWER ECO 2000P за адресою розташування АБЗ м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27.
Таким чином, як випливає з Атестату виробництва та договору №315/22 від 24.10.2022р. в період з 02.11.2022 року (майже за 7 місяців до даного тендеру), на момент проведення даних торгів та як мінімум до 01.11.2023р. (майже до закінчення робіт по об’єкту) АБЗ перебуває/буде знаходитись за адресою м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27.
Поряд з цим в складі пропозиції на вимогу ТД наданий Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами виданий ТОВ «РЕНТА ЛІЗИНГ» із зазначеною адресою/ місцезнаходженням об’єкту (Додаток 1 до дозволу) м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27. Поряд з цим в Дозволі зазначений строк дії дозволу: 10 років з 18.08.21р. по 18.08.2031р.
Виходячи з вищенаведеного АБЗ MARINI BE TOWER ECO 2000P був розташований за адресою м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27. з 18.08.21р. і буде там перебувати як мінімум до 18.08.2031р без будь-якого переміщення. Також відповідна інформація про місце розташування АБЗ за за адресою м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27 зазначена в листах за 2021 рік Кіровоградської міської ради, ГУ Дерпродспоживслужби в Кіровоградській області та Департаменту екології та природних ресурсів Кіроворгадської ОДА наданих на підтвердження вищезазначеного в складі пропозиції Учасника.
Таким чином, виходячи з вищенаведених документів наданих Учасником в складі пропозиції залучений для випуску асфальтобетонної суміші АБЗ не планується до преміщення для виконання робіт на конкретному об’єкті, що є предметом закупівлі відповідно до конкретного Технічного завдання (в даному випадку саме адресно для виконання робіт на вул. Героїв України в м. Кропивницький) тому Учаснику відповідно до вимог ТД не потрібно надавати в складі пропозиції додатково документи про які іде мова у Висновку стосовно АБЗ, а саме:
- копію договору з власником/постійним користувачем земельної ділянки на якій планується розташування АБЗ,
- лист-згоду власника/постійного користувача на право розташування АБЗ на його території - документи, що підтверджують право власності/постійного користування на земельну ділянку.
Такі документи надаються лише стосовно АБЗ які плануються до переміщати для виконання робіт, відповідно до предмета закупівлі та Технічного завдання.
Поряд з вищенаведеним як вбачається з моніторингу та аналізу процедур закупівель в системі «Прозоро» в яких брав участь ТОВ «РДС» в період з 2021 по 2023 рік, зокрема закупівлі UA-2023-06-09-013315-a; UA-2021-10-25-010188-b; UA-2021-12-17-003839-b; UA-2021-10-21-004109-a; UA-2021-12-17-006770-b; UA-2021-12-17-002591-b, в даних закупівлях Учасник надавав ідентичні підтверджуючі документи стосовно того ж самого АБЗ MARINI BE TOWER ECO 2000P (довідку про АБЗ, атестат виробництва, дозвіл на викиди) розташованого за адресою м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27, а також транспортні схеми які свідчать про поставку асфальтобетонної суміші на різні об’єкти з даного АБЗ з місцем розташування м. Кропивницький, вул. Мурманська, 27. Тобто про будь-яке переміщення АБЗ для виконання робіт на конкретному об’єкті, що є предметом закупівлі відповідно до конкретного Технічного завдання (в даному випадку саме адресно для виконання робіт на вул. Героїв України в м. Кропивницький) мова не іде взагалі.
Визодячи з вищенаведеного ТОВ «РДС» в повному обсязі виконано вимоги ТД.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 20 вересня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "РДС" 112 543 939,03
UAH з ПДВ
112 543 939,03
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 липня 2023 14:07
Електронний підпис
11 липня 2023 09:08
Електронний підпис
11 липня 2023 09:06
Довідка (1) (1).zip
11 липня 2023 09:06
витяг МВС (1).rar
11 липня 2023 09:06
Довідка (3).zip
11 липня 2023 09:06
довідка (4).PDF
08 липня 2023 09:23
Електронний підпис
08 липня 2023 09:18
Лист БПТ.pdf
07 липня 2023 18:29
Електронний підпис
07 липня 2023 18:28
лист згода 092 зміни 1.zip
07 липня 2023 17:07
лист згода 092 зміни 1.zip
07 липня 2023 17:07
Гарантія 092 Зміни 1.zip
07 липня 2023 17:07
Накладні 78.pdf
07 липня 2023 17:07
Накладні 2.pdf
07 липня 2023 17:07
Листи Сварог та ТЛГ.PDF
07 липня 2023 17:07
Лист лабораторія.pdf
07 липня 2023 17:07
Лист АТЛ.pdf
07 липня 2023 17:07
Документи на техніку.pdf
07 липня 2023 17:07
Бурова ГАЗ.pdf
07 липня 2023 17:07
Довідка про техніку.pdf
07 липня 2023 17:07
8 КБ2-в.pdf
17 червня 2023 15:34
Електронний підпис
17 червня 2023 15:33
u_19_ДЦ_ДЦ інфляція.rtf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ОС_02-01.rtf
17 червня 2023 15:33
КБ 4-Д ч.1.pdf
17 червня 2023 15:33
Договір _78 з КБ.pdf
17 червня 2023 15:33
Лист лабораторія.pdf
17 червня 2023 15:33
28 дс15.pdf
17 червня 2023 15:33
28 ДС2.PDF
17 червня 2023 15:33
8 КБ3.pdf
17 червня 2023 15:33
6 КБ3.pdf
17 червня 2023 15:33
5 КБ3.pdf
17 червня 2023 15:33
3 КБ3.pdf
17 червня 2023 15:33
Доп уг 2 (2-21).pdf
17 червня 2023 15:33
Доп уг 1 (2-21).pdf
17 червня 2023 15:33
Договір _43 з КБ.pdf
17 червня 2023 15:33
Відгук УДХ.pdf
17 червня 2023 15:33
Відгук 30 Черкаси.pdf
17 червня 2023 15:33
Відгук 4-Д.pdf
17 червня 2023 15:33
30.pdf
17 червня 2023 15:33
30 КБ.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ОПРЛС_07-01-02.rtf
17 червня 2023 15:33
4-Д.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ИВРОБ_07-01.rtf
17 червня 2023 15:33
Акти КБ 28.pdf
17 червня 2023 15:33
28 ДС14.pdf
17 червня 2023 15:33
28 ДС13.pdf
17 червня 2023 15:33
28 ДС12.PDF
17 червня 2023 15:33
28 ДС11.pdf
17 червня 2023 15:33
28 ДС8-10.PDF
17 червня 2023 15:33
28 ДС6.PDF
17 червня 2023 15:33
28 ДС5_7.PDF
17 червня 2023 15:33
28 ДС4.PDF
17 червня 2023 15:33
28 ДС3.PDF
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ОПРЛС_07-01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
28 _ дс1.PDF
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.rtf
17 червня 2023 15:33
8 КБ2-в.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
u_19_ДЦ_ИВР.rtf
17 червня 2023 15:33
7 КБ3.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ОПРЛС_01-01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
u_19_ДЦ_ДЦ.rtf
17 червня 2023 15:33
7 КБ2-в.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ОПР.rtf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ОС_07-01.rtf
17 червня 2023 15:33
6 КБ2-в.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ЛС1_07-01-02.rtf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ОС_01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
5 КБ2-в.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ЛС1_07-01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
Накладні 4-Д.pdf
17 червня 2023 15:33
4 КБ-3.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ЛС1_02-01-02.rtf
17 червня 2023 15:33
Накладні 2.pdf
17 червня 2023 15:33
4 КБ2-в.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
3 КБ2-в.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ЛС1_01-01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
2 КБ3.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ИВРОБ_02-01.rtf
17 червня 2023 15:33
2 КБ2-в.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ИВРОБ_01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
1 КБ3.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ИВРЛС_07-01-02.rtf
17 червня 2023 15:33
1 КБ2-в.pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ИВРЛС_07-01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
Доп уг 8 (2-21).pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ИВРЛС_02-01-02.rtf
17 червня 2023 15:33
Доп уг 7 (2-21).pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
Доп уг 6 (2-21).pdf
17 червня 2023 15:33
19_ДЦ_ИВРЛС_01-01-01.rtf
17 червня 2023 15:33
Доп уг 5 (2-21).pdf
17 червня 2023 15:33
Доп уг 4 (2-21).pdf
17 червня 2023 15:33
Транспортна схема.pdf
17 червня 2023 15:33
Доп уг 3 (2-21).pdf
17 червня 2023 15:33
ТЗ.pdf
17 червня 2023 15:33
Гарантії 092.rar
17 червня 2023 15:33
Проект договору.pdf
17 червня 2023 15:33
Рішення власника.pdf
17 червня 2023 15:33
Накладні 78.pdf
17 червня 2023 15:33
Форма 4-ОПП.pdf
17 червня 2023 15:33
Накладні 43.pdf
17 червня 2023 15:33
ОДЕСЭНЕРГОМОНТАЖ.pdf
17 червня 2023 15:33
Техпаспорти.pdf
17 червня 2023 15:33
Накладні 30.pdf
17 червня 2023 15:33
Накази на працівників.pdf
17 червня 2023 15:33
Статут РДС 2022 _ опис.pdf
17 червня 2023 15:33
Накладні 28.pdf
17 червня 2023 15:33
Ліцензія РДС.pdf
17 червня 2023 15:33
КБ 4-Д ч.2.pdf
17 червня 2023 15:33
Дипломи.pdf
17 червня 2023 15:33
Листи та довідки.pdf
17 червня 2023 15:33
Витяг РДС 25.05.23.pdf
17 червня 2023 15:33
Лист АБЗ.pdf
17 червня 2023 15:33
Договір оренди 2023-ТЗ.PDF
17 червня 2023 15:33
Довідка АБЗ.pdf
17 червня 2023 15:33
Декларація РДС.PDF
17 червня 2023 15:33
Витяг з реєєстру ПДВ.pdf
17 червня 2023 15:33
Довідка про техніку.pdf
17 червня 2023 15:33
АБЗ Кіровоград.pdf
17 червня 2023 15:33
ISO 45001.pdf
17 червня 2023 15:33
ISO 37001.pdf
17 червня 2023 15:33
ISO 14001.pdf
17 червня 2023 15:33
ISO 9001.pdf
17 червня 2023 15:33
14.pdf

Конфіденційні документи

17 червня 2023 15:33
Договір з банком МТБ (конфіденційно).PDF

Обґрунтування конфіденційності

Наказ та пояснення про конфіденційнисть

17 червня 2023 15:33
Заявки (конфіденційно).pdf

Обґрунтування конфіденційності

Наказ та пояснення про конфіденційнисть

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РДС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РДС"
#33658865
Переможець 112 543 939,03
UAH з ПДВ
08 липня 2023 15:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2023 15:03

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації/документах (пункт 43 Особливостей). Виявлені невідповідності: 1. В наданій в складі пропозиції Інформації про наявність машин та механізмів зазначено значно менша номенклатура техніки ніж зазначено у Підсумковій відомості ресурсів (згідно вимог тендерної документації) яка надана в складі пропозиції. 2. Надана в підтвердження аналогічного договору форма КБ-2 № 8/2 за грудень 2022р. (аналогічний договір №2 від 16.03.21р.) надана без останньої сторінки (де вказана сума форми). 3. В складі пропозиції надані податкові накладні до аналогічних договорів підряду - №2 від 16.03.21р. та № 78 від 08.12.20р. сума яких є меншими ніж суми актів виконаних робіт (КБ-3, КБ-2) за даними договорами. 4. В наданій в складі пропозиції Довідці про наявність працівників в п.5 стосовно інженера з охорони праці не зазначена освіта в колонці 4 (вища, проф.технічна, тощо). 5. В складі пропозиції наданий лист від власника Лабораторії ТОВ «ЕСКАДОР-2022» в якому зазначене посилання на договір про надання послуг лабораторії № 18-21/Л від 07.12.2018р. тоді як в складі пропозиції наданий договір на лабораторію №24-Л-Р від 19.05.2023р. 6. В складі пропозиції надана електронна банківська гарантія окремі формулювання якої не відповідають «Формі забезпечення тендерної пропозиції» затвердженої наказом Мінекономіки від 14.12.2020р. №2628 (зі змінами) Невідповідність вимогам : Невідповідність п.2 розділу 3 тендерної документації, Додатку 1 тендерної документації. Перелік інформації та\або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати оновлену Інформацію про наявність машин та механізмів номенклатура якої вдповідає Підсумковій відомості ресурсів (згідно вимог ТД) з підтверджуючими документами згідно вимог ТД. Надати оновлену Інформацію (довідку) про наявність в учасник працівників з переліком працівників відповідно інформації наданої в Інформації про наявність машин та механізмів та підтверджуючі документи згідно ТД та виправленою інформацією в п.5 Довідки 2. Надати в підтвердження аналогічного договору форму КБ-2 № 8/2 за грудень 2022р. (аналогічний договір №2 від 16.03.21р.) в повному обсязі. 3. Надати/додати податкові накладні до аналогічних договорів підряду - №2 від 16.03.21р. та № 78 від 08.12.20р. сума яких відповідає сумам актів виконаних робіт (КБ-3, КБ-2) за даними договорами. 4. Надати оновлений лист від власника лабораторії з вірно зазначеною інформацією. 5. Надати оновлену банківську гарантію/зміни відповідно до вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2023 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РДС"
#33658865
112 543 939,03
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2024 09:17
ДУ 108-23-22 (22.04.24).pdf зміни до договору
25 квітня 2024 09:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 13:43
ДУ 108-23-241 (Г. України) 26.12.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 13:42
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2023 17:55
ДУ 108-23-177 (23.11).pdf зміни до договору
28 листопада 2023 17:26
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 17:35
ДУ 108-23-156 Г. України (11.10.23).pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 17:33
Електронний підпис укладений
14 липня 2023 08:33
108-23 (Г.України).pdf укладений
14 липня 2023 08:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна параметрів фінансування
Номер договору про закупівлю: 108/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 108/23/156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна параметрів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 108/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 108/23/177
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 108/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 108/23/241
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна параметрів фінансування, зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 108/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 108/23/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML