Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство з питань будівництва житлових будинків "Житлоінвестбуд-УКБ" |
Код ЄДРПОУ: | 31958324 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул. Володимирська, будинок 42 |
Контактна особа: |
Войтович Вікторія Анатоліївна 380445900265 ykbtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 15:25 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 15:25 |
Очікувана вартість: | 522 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 612 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку № 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 600 000,00 грн. (два мільйони шістсот тисяч грн. 00 коп.). Вид забезпечення тендерної пропозиції: Електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта щодо підпису банківської гарантії та печатки банку-гаранта відповідно. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (у складі тендерної пропозиції надається скан-копія ліцензії або витягу з Державного реєстру банків), крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляється Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КП «Житлоінвестбуд-УКБ» Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 42 Код ЄДРПОУ: 31958324 IBAN UA UA623223130000026004000026225 в філії АТ «Укрексімбанк» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2600000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов проекту договору: 6.5. Забезпечення виконання зобов’язань за Договором здійснюється відповідно до вимог законодавства та умов Договору. 6.6. Підрядник вносить забезпечення виконання цього Договору у розмірі 5 000 000,00 грн. (п’ять мільйонів гривень 00 коп.) без ПДВ. 6.7. Підрядник зобов’язується особисто перерахувати грошові кошти, зазначені в пункті 6.6. цього Договору, в повному обсязі на рахунок Замовника. 6.8. Підрядник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно умов договору та чинного законодавства | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 16:41 |
розпорядження 254.PDF | |
09 червня 2023 16:41 |
Звіт.PDF | |
09 червня 2023 16:41 |
Додаток 7.pdf | |
09 червня 2023 16:41 |
Додаток 6.pdf | |
09 червня 2023 16:40 |
Додаток 5.pdf | |
09 червня 2023 16:40 |
Додаток 3.pdf | |
09 червня 2023 16:40 |
Додаток 4.pdf | |
09 червня 2023 16:40 |
Додаток 2-2.pdf | |
09 червня 2023 16:40 |
Додаток 2.pdf | |
09 червня 2023 16:39 |
Додаток 1.pdf | |
09 червня 2023 16:39 |
ТД Кольцова.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000034 ● b29755ccbe2145c5a2f1ce42adaba96d
- Статус: вирішено ● Дата: 04 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 13:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-06-09-012433-a 09.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-28 16:17:50
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Завершення реконструкції житлового будинку на бульварі Кольцова, 24-а у Святошинському районі м. Києва (Інші завершальні будівельні роботи, код CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-09-012433-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог частини 7 розділу VI тендерної документації Замовника в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до умов забезпечення виконання договору про закупівлю, визначених у проекті договору (додаток № 4 до тендерної документації Замовника).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-01 19:20:34
Пояснення-відповідь
Комунальне підприємство з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд-УКБ» (далі – КП «Житлоінвестбуд-УКБ»), розглянуло Ваш запит про надання пояснень у зв’язку з проведенням моніторингу процедури закупівлі: «Завершення реконструкції житлового будинку на бульварі Кольцова, 24-а у Святошинському районі м. Києва (Інші завершальні будівельні роботи, код CPV за ДК 021:2015 — 45450000-6)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-09-012433-a) та повідомляє наступне.
По першому питанню, повідомляє, що вказану процедуру Закупівлі було оголошено відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості). Крім того слід зазначити, що частиною 4¹ Постанови Кабінету міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.11.2016 № 710 (зі змінами) (далі Постанова) передбачено рекомендаційний характер, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вказаної Постанови КП «Житлоінвестбуд-УКБ» по зазначеній закупівлі було розміщено додаткові файли з обґрунтуванням, а саме: Додаток 2, Додаток 2-2, Звіт; Розпорядження.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилось на підставі експертного звіту (позитивного) виданого Товариством з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» м. Київ від
09 червня 2023 року № 3-021-23-EK/КО.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку «Реконструкція будинку на бульварі Кольцова, 24-А у Святошинському районі м. Києва. І пк та ІІ пк (залишки витрат за проєктом на 05 червня 2023 року) (відкориговано за зауваженнями експертизи)» залишки витрат складають 537 090,053 тис. грн. З них на виконання робіт, встановлення обладнання та часткове виконання інжинірингових послуг орінтовна вартість складає 522 400,00 тис. грн.
По другому питанню надаємо підтвердні документи про виконання переможцем процедури закупівлі вимог частини 7 розділу VI тендерної документації, а саме: платіжка від 27.06.2023, виписка по рахунку, відомість по рахунку, картка рахунку.
Додатки:
1. Звіт – Експертний звіт;
2. Розпорядження;
3. Додаток 2;
4. Додаток 2-2;
5. Платіжка від 27.06.2023;
6. Виписка по рахунку;
7. Відомість по рахунку;
8. Картка рахунку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу процедури закупівлі від 11.08.2023 UA-2023-06-09-012433-a Ознайомившись із результатами моніторингу процедури закупівлі, зазначеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (дата публікації: 11 серпня 2023 року, ID моніторингу: UA-M-2023-07-21-000034) (далі – Висновок) по предмету закупівлі: «Завершення реконструкції житлового будинку на бульварі Кольцова, 24-а у Святошинському районі м. Києва (Інші завершальні будівельні роботи, код CPV за ДК 021:2015 — 45450000-6)», 522 400 000,00 грн. з ПДВ, Роботи) Комунальне підприємство з питань будівництва житлових будинків «Житлоінвестбуд-УКБ» (далі – КП «Житлоінвестбуд-УКБ»/ Замовник) у порядку, визначеному абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку. 1. У Висновку зазначено, що згідно із частиною 4 таблиці «Інформація про відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 44 Особливостей» додатку № 1 до тендерної документації Замовника на підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2022 рік, зокрема: - Баланс підприємства учасника (Форма № 1); - Звіт про фінансові результати учасника (Форма № 2). Учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «Аскон» у складі тендерної пропозиції надав власні Баланс (форма № 1-м) станом на 31.12.2022, Звіт про фінансові результати (форма № 2-м) за 2022 рік та квитанцію № 2 про прийняття Держстатом України зазначеної звітності. Згадані форми та квитанція надані учасником процедури закупівлі ТОВ «БК «Аскон» не містять ні власноручного підпису зазначеного учасника, ні електронного підпису, що не відповідає вимогам пункту 1.3 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Проте, при розгляді вказаних документів на відповідність Тендерній документації Державною аудиторською службою України не враховані вимоги пункту 2.1. частини 2 розділу V Тендерної документації, яким передбачено, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до Переліку формальних помилок затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). Беручи до уваги зазначене, вказане у висновку не можу бути прийняте, як невідповідність вимогам Тендерної документації. 2. Крім того, у висновку вказано, що згідно із пунктом 2 розділу 4 таблиці «Інші документи» додатку № 1 до тендерної документації Замовника учасник надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначає дані про наявність чинної ліцензії та документу/документів дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу та ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «Аскон» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками, та дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий головним управлінням Держпраці у Київської області, а саме – зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, газополум’яні роботи. Також зазначений учасник повідомив, що не має наміру залучати сторонніх суб’єктів господарювання. Відповідно до локальних кошторисів 02-01-036, 02-01-039, 02-02-037 та 02-02-040 додатку № 2 до тендерної документації Замовника передбачені монтажні та пусконалагоджувальні роботи, а саме: систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією; пусконалагоджувальні роботи систем пожежної сигналізації. Згідно із Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 визначено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, зокрема: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Однак учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «Аскон» у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про наявність чинної ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, чим не дотримався вимог пунктом 2 розділу 4 таблиці «Інші документи» додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Повідомляємо, що в тендерній документації не було встановлено вимог щодо ліцензій конкретної кількості, видів тощо. У вимогах пункту 2 розділу 4 таблиці «Інші документи» додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати: «2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії та документу/документів дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу та ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» На виконання вказаної вимоги ТОВ «БК «Аскон» надав копію Ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України 11.09.2019 року № 51-Л на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середнім та значними наслідками, тобто виконав вимоги щодо ліцензування власної господарської діяльності. Крім того слід зазначити, що у Тендерній пропозиції ТОВ «БК «Аскон» є письмова згода з проєктом договором та умовами договору п. 8.2.2. якого передбачено обов’язок підрядника «8.2.2. Одержати встановлені законом дозволи на виконання окремих видів робіт, розробити організаційно-технологічну документацію для виконання робіт по будівництву Об’єкт, узгодивши з Замовником календарний графік виконання робіт.» Тобто, на певні види робіт Учасником/Переможцем можуть бути отриманні додаткові дозвільні документи, а отже в даній частині вказана Тендерна пропозиція повністю відповідає Тендерній документації. 3. У висновку також зазначено, що згідно із частиною 1 Таблиці додатку № 1 до тендерної документації Замовника учасник надає документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме – довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у додатку 2 до цієї тендерної документації. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та програмного комплексу (чи програмного забезпечення), зазначеного у довідці учасник у пропозиції на кожну одиницю надає оборотно-сальдову відомість складену відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт введення в експлуатацію або видаткову накладну, або договір** оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір** про надання послуг або договір** про користування, або інший договір**). Учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «Аскон» у складі тендерної пропозиції надав, зокрема: довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (далі – Довідка МТБ), оборотно-сальдову відомість; договори від 19.01.2023 № 19/01/23 щодо оренди опалубки, від 15.03.2023 № СО-23-0000243 щодо оренди опалубки, від 22.05.2020 № А00082328 щодо оренди будівельного та іншого обладнання (далі – Договори оренди МТБ). У довідці МТБ зазначений учасник повідомив, що володіє всім необхідним обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями для виконання робіт за предметом закупівлі, в тому числі офісним приміщенням, організаційною та комп’ютерною технікою, програмним забезпеченням, засобами зв’язку, інструментом та іншим обладнанням матеріально-технічною базою та технологіями. При цьому учасник у довідці МТБ не вказав переліку найменувань конкретного майна, яким він володіє. Відповідно до умов Договорів оренди МТБ передача обладнання здійснюється за актами приймання-передачі. При цьому учасник у складі тендерної пропозиції таких актів не надав. Проте учасник процедури закупівлі ТОВ «БК «Аскон» у складі тендерної пропозиції не підтвердив за оборотносальдовою відомістю та Договорами оренди МТБ наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, наведених у пунктах 10-47, 51,52, 61-77, 83-94, 99-104, 106-113, 115-117, 124, 126-129, 131, 132, 137, 143-145, 148, 151 розділу ІІ відомості ресурсів (наприклад – автомобілів бортових, самоскидів, тракторів, кранів баштових, кранів козлових, кранів на автомобільному ходу та на гусеничному ходу, автонавантажувачів, підіймачів гідравлічних, екскаваторів, бульдозерів, автогудронаторів, автогрейдерів, котків дорожніх самохідних, асфальтоукладальників, машин бурильно-кранових, машин навантажувальних, установки горизонтально спрямованого буріння тощо), що є додатком до додатку 2 до тендерної документації Замовника, чим недотримався вимог частини 1 Таблиці додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Вказане твердження Державної аудиторської служби України не відповідає дійсним обставинам та наданим документам, оскільки відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у Додатку 2 до тендерної документації. На кожну одиницю зазначеного власного обладнання учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку). Наголошуємо, що в тендерній документації не було встановлено вимог щодо конкретної кількості, видів, та типів обладнання про наявність якого мали надати довідки та підтверджуючі документи учасники торгів. На виконання вказаної вимоги, ТОВ «БК «Аскон» надано довільної форми довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 15.06.2023 № вих. № 2311-15, яка містила інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що підтверджується оборотно-сальдовими відомостями та копіями договорів оренди. Крім того, у зазначені довідці вказано, що у разі необхідності буде додатково залучено необхідна кількість обладнання, матеріально-технічна база та технології для своєчасного виконання робіт. Таким чином, учасник процедури закупівлі завантажив у складі пропозиції Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з якою визначив наявне у нього обладнання разом з підтверджуючими документами, чим було повністю виконані вимоги тендерної документації. За таких обставин, зважаючи на відсутність у тендерній документації вимоги надання вичерпного та деталізованого переліку обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, а також достатність наданих учасником техніки та обладнання для виконання робіт, що є предметом закупівлі у замовника були відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Таким чином, твердження Державної аудиторської служби України про значущість порушень, та необ’єктивність визначення переможця, про невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам Тендерної документації та вимогам законодавства є суб’єктивним, не обґрунтованим та бездоказовим. За результатами моніторингу Державної аудиторської служби України зобов’язав Замовника розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку. Разом з тим, ні Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні іншими нормативно-правовими актами не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до вимог чинного законодавства України визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. Аналогічна позиція викладена у постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 26.05.2021 по справі № 260/3794/20. Аналізуючи наведені правові норми Замовник вважає, що висновок Державної аудиторської служби України від 11.08.2023 про результати моніторингу закупівлі UA-2023-06-09-012433-a є протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
2023-08-17 16:11:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-11-22 14:31:37
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу оскаржено до Київського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 21 серпня 2023 |
Документи:
21 серпня 2023 14:15
|
Електронний підпис |
21 серпня 2023 14:13
|
Позовна заява по бул. Кольцова 24-А.pdf |
21 серпня 2023 14:13
|
Чек до позову Держаудитслужби.pdf |
21 серпня 2023 14:13
|
Чек в Київський окружний адмін суд до позову Держаудитслужби.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "АСКОН" |
521 931 606,00
UAH з ПДВ
|
521 931 606,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДЖЕНЕРАЛ ТЕХНОЛОДЖІ |
522 312 793,20
UAH з ПДВ
|
522 312 793,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "АСКОН" #40981378 |
Переможець |
521 931 606,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2023 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2023 17:07
|
ДУ 2 Кольцова 24 а.PDF | укладений |
14 вересня 2023 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2023 12:17
|
ДУ 1 до договору 4-1618.PDF | зміни до договору |
02 серпня 2023 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 12:12
|
Договір 4 1618.PDF | укладений |
30 червня 2023 12:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Завершення реконструкції житлового будинку на бульварі Кольцова, 24-а у Святошинському районі м. Києва (Інші завершальні будівельні роботи, код CPV за ДК 021:2015 — 45450000-6)» | 1 | роботи |
521 931 606,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (уточнення порядку здійснення оплати) |
Номер договору про закупівлю: | 4/1618 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Завершення реконструкції житлового будинку на бульварі Кольцова, 24-а у Святошинському районі м. Києва (Інші завершальні будівельні роботи, код CPV за ДК 021:2015 — 45450000-6)» | 1 | роботи |
521 931 606,00
UAH з ПДВ
|