Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги по встановленню систем пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей Стайківського ліцею " Світоч" Ржищівської міської ради Київської області,за адресою: Київська область,Обухівський район,с.Стайки,вул. Шкільна,1 ( ДК 021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
1 206 000,00 UAH
UA-2023-06-09-011812-a ● d78bfba020f044dc89374167632c8846
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ РЖИЩІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 20628456 |
Місцезнаходження: | 09230, Україна , Київська обл., місто Ржищів, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 48 |
Контактна особа: |
Світлана Марусенко +380975743056 rmvo_buhgalter@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 206 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по встановленню систем пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей Стайківського ліцею " Світоч" Ржищівської міської ради Київської області,за адресою: Київська область,Обухівський район,с.Стайки,вул. Шкільна,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09210, Україна, Київська область, Стайки, Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 16:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 15:58 |
Специфікація.pdf | |
09 червня 2023 15:58 |
тендерна документація_20230609_0001.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність дискримінаційних вимог
Дата подання: 13 червня 2023 17:57
Дата відповіді: 15 червня 2023 14:26
Добрий день! Шановний Замовнику, надайте роз‘яснення щодо наступних питань:
1. На підставі яких нормативних актів Вами вимагається надання завірених копій чинних посвідчень, що засвідчують проходження працівниками навчань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, а саме: НПАОП 45.2-7.02-12? Доводимо до Вашого відома, що ці Норми поширюються на загальнобудівельні і спеціальні будівельні роботи під час нового будівництва, розширення, реконструкції, технічного переоснащення, капітального ремонту, реставрації будівель та споруд. Тобто це навчання працівників, які організовують, контролюють та здійснюють будівельні роботи. Предметом даної закупівлі є послуги по встановленню системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, що не має жодного відношення до будівельних робіт, у звёязку з тим, що відповідно до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 року № 852 монтаж пожежної сигналізації – комплекс операцій із встановлення, з’єднання окремих складових частин, вузлів та агрегатів, налагодження та проведення перевірки щодо працездатності. Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу щодо надання завірених копій чинних посвідчень НПАОП 45.2-7.02-12.
2. Умовами тендерної документації Вами вимагається надання завірених копій чинних посвідчень, що засвідчують проходження працівниками навчань з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, а саме: НПАОП 0.00-1.15-07 (розділи 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11). Доводимо до Вашого відома, що п. 7.2 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) передбачені вимоги безпеки під час виконання робіт на даху споруд. Специфікація, надана в тендерній документації в якості тех. вимог жодним чином не передбачає надання послуг по встановленню пожежної сигналізації на даху Стайківського ліцею «Світоч», який є місцем надання послуг протипожежного призначення.
Окрім того, п. 7.10 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) передбачені вимоги безпеки під час виконання робіт на висоті в безопорному просторі та на конструкціях (елементах конструкцій) споруд, будівель тощо з використанням верхолазного спорядження. Технічними вимогами з надання послуг протипожежного призначення відповідно до умов тендерної документації не передбачені послуги, що повинні бути виконані за допомогою верхолазного спорядження.
Також повідомляємо, що п. 7.11 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) передбачає вимоги безпеки під час робіт з риштувань та помостів. Вимогами тендерної документації жодним чином не передбачені послуги протипожежного призначення, які надаються за допомогою риштувань та помостів.
Окрім того, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) є правилами, які встановлюють єдиний порядок організації і
виконання робіт на висоті з метою забезпечення безпеки
працівників. Таким чином вимога з деталізації за такими правилами для надання послуг зі встановлення пожежної сигналізації не передбачена жодним нормативно-правовим актом України.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити посилання на розділи (розділи 1-6, 7.2, 7.10 та 7.11) у навчання НПАОП 0.00-1.15-07
3. Вимогами тендерної документації передбачено надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки. Правила надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки передбачені Порядком подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року зі змінами та доповненнями, чинними на даний момент. Згідно п. 1 даного Порядку декларація не подається орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником. Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки не власниками об‘єкта нерухомості, а використовуємо його на умовах договору оренди, який не передбачає перехід права власності на такий об’єкт. Таким чином вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу з надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
4. Однією із вимог тендерної документації є навчання з надання першої медичної долікарської допомоги, проведення інструктажу з дотриманням вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та не доречною, оскільки Постановою КМУ від 23 грудня 2022 року № 1423 було внесено зміни до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 згідно яких дія карантину через COVID-19 було подовжено до 30.04.2023 року. Таким чином, на момент подачі пропозиції дана вимога є неактуальною та нічим не підтвердженою.
Отже вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення вимоги з надання вимоги з першої медичної долікарської допомоги, проведення інструктажу з дотриманням вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19.
5. Вимогою тендерної документації є надання iнформацiї (копiї медичних довiдок) щодо проведення медичних оглядiв прадiвникiв певних категорiй вiдповiдно до наказу Міністерства охорони здоров'я України № 246 вiд 21.05.2007 зi змiнами) на керiвника робiт та виконавцiв робiт). Доводимо до Вашого відома, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки п. 1.2 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій передбачено, що Порядок призначений для: працівників, зайнятих на важких
роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або
таких, де є потреба у професійному доборі, та осіб віком до 21
року підприємств, установ та організацій незалежно від форм
власності, виду економічної діяльності та їх філій, інших
відокремлених підрозділів; фізичних осіб - суб'єктів
підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства
використовують найману працю (далі - роботодавці); осіб, які
забезпечують себе роботою самостійно; закладів державної
санітарно-епідеміологічної служби; закладів охорони здоров'я,
військово-лікарських та відповідних комісій міністерств та інших
центральних органів виконавчої влади, які здійснюють медичні
огляди працівників, спеціалізованих закладів охорони здоров'я, які
мають право встановлювати діагноз щодо професійних захворювань,
кафедр та курсів професійних захворювань вищих медичних навчальних
закладів III-IV рівнів акредитації (далі - закладів охорони
здоров'я); робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального
страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних
захворювань України (далі - робочі органи виконавчої дирекції
Фонду).
Керівник робіт та виконавці робіт, які будуть залучені до виконання умов договору із закупівлі не відносяться до жодних із категорій, зазначених у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій.
Таким чином, ця вимога є дискримінаційною, а отже її необхідно видалити із вимог тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін.
6. Умовами тендерної документації зазначено, що аналогічним вважається договір про надання послуг, що є аналогічними предмету закупівлі, що виконаний у 2022 або 2023 році. Дану вимогу вважаємо дискримінаційною, оскільки жодним нормативно-правовим актом законодавства України не передбачено, до аналогічні договори повинні бути виконані саме у 2022-2023 роках. Окрім того, події 24 лютого 2022 року (повномасштабне вторгнення рф на територію України) змусило багато потенційних учасників призупинити свою діяльність у 2022 року. Окрім того, Законом України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та викласти дану вимогу наступним чином: «Аналогічним вважається договір про надання послуг, що є аналогічними предмету закупівлі».
7. п. 2.4 «Інші документи, що надає Учасник на підтвердження відповідності» зазначено, що на підтвердження відповідності міжнародним стандартам Учасник повинен надати оригінал Сертифікату ДСТУ ISO 5001:2020. Доводимо до Вашого відому, що метою ДСТУ ISO 5001:2020 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» є надання можливості організації створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність використання енергії та споживання енергії. Отже дана вимога жодним чином не може бути використана для надання послуг зі встановлення пожежної сигналізації. Всі роботи протипожежного призначення виконуються у відповідності до Постанови КМУ від 23 листопада 2016 року № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», які жодним чином не передбачають поліпшення енергетичної результативності.
Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу.
8. Ще однією із вимог у тендерні документації є надання сертифікату SA 8000-2014. Доводимо до Вашого відому, що SA 8000 SocialAccountability (Соціальна відповідальність) – міжнародний стандарт, основною метою впровадження якого є забезпечення сталого розвитку організації, етичного походження продукції у всьому ланцюзі її постачання та виробництва. Надання послуг з протипожежного призначення жодним чином не передбачає походження продукції у всьому ланцюзі її постачання. Отже дана вимога є дискримінаційною і такою, що повинна бути видалена шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,дякуємо за питання та повідомляємо,щодо сертифікації повідомляємо наступне. Замовник під час формування тендерної документації, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі» та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель, в тому числі принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до тендерної документації визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 4 статті 22 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначені вимоги не містять жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Наявність відповідних Сертифікатів, які видаються компетентним органом після комплексної перевірки робіт/послуг що виконуються підприємством, в певній мірі підтверджує кваліфікацію Учасника торгів. Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками сертифікатів є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною.
Щодо аналогічного договору. Згідно вимог до закупівлі: «Аналогічним вважається договір про надання послуг, що є аналогічними предмету закупівлі, що виконаний у 2022 або 2023 році». Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Предметом закупівлі є «Послуги по встановленню систем пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей Стайківського ліцею " Світоч" Ржищівської міської ради Київської області,за адресою: Київська область,Обухівський район,с.Стайки,вул. Шкільна,1». У зв’язку з тим, що надання послуг буде здійснюватись на діючому об’єкті де постійно знаходяться діти, Замовником передбачена необхідність підтвердження у потенційного учасника досвіду робіт/послуг, що виконані у 2022 або 2023. У зв’язку з постійною модернізацією обладнання у даній сфері та необхідністю гарантійного обслуговування устаткування після надання послуг, замовнику потрібно підтвердження, що потенційний учасник здійснює свою діяльність на даному ринку послуг. Замовник не обмежує учасника та не конкретизує в вимогах точний перелік робіт/послуг чи назву предмету аналогічного договору.
Щодо робіт на висоті та медичних довідок повідомляємо, що предметом закупівлі є «Послуги по встановленню систем пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей Стайківського ліцею " Світоч" Ржищівської міської ради Київської області,за адресою: Київська область,Обухівський район,с.Стайки,вул. Шкільна,1». Даною закупівлею передбачено виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки". Враховуючи викладене проходження навчання згідно НПАОП 0.00-1.15-07 є обов’язковою умовою. До того ж вiдповiдно до наказу Міністерства охорони здоров'я України № 246 вiд 21.05.2007 передбачено проведення медичних оглядiв прадiвникiв у разі виконання ними робіт на висоті.
Щодо НПАОП 45.2-7.02-12. повідомляємо, що пунктом 4.1 НПАОП 45.2-7.02-12 передбачено – Ці норми містять вимоги з безпеки праці та виробничого середовища у сфері будівництва, охорони довкілля під час виконання будівельно-монтажних робіт.
Умовами даної закупівлі передбачено виконання Електромонтажних робіт. Згідно Державного класифікатора продукції та послуг, передбачений такий клас робіт як «43.21 Електромонтажні роботи» котрий відноситься до Групи «43.2 Електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи», котра відноситься до Розділу «43 Спеціалізовані будівельні роботи» котрий в свою чергу відноситься до Секція «F Будівництво»
Тобто Електромонтажні роботи є складовими будівельно-монтажних робіт що являються роботами з будівництва на котрі поширюються норми НПАОП 45.2-7.02-12, тому вимога навчання згідно даного НПАОП є законною і обґрунтованою.
Щодо навчання з надання першої медичної долікарської допомоги, проведення інструктажу з дотриманням вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19 повідомляємо наступне.
Постановою КМУ №383 від 25.04.2023 р. «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236» дія карантину через COVID-19 було подовжено до 30.06.2023 року. Таким чином, на момент подачі пропозиції дана вимога є актуальною та підтвердженою зазначеним вище документом.
Щодо аналогічного договору. Згідно вимог до закупівлі: «Аналогічним вважається договір про надання послуг, що є аналогічними предмету закупівлі, що виконаний у 2022 або 2023 році». Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Предметом закупівлі є «Послуги по встановленню систем пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей Стайківського ліцею " Світоч" Ржищівської міської ради Київської області,за адресою: Київська область,Обухівський район,с.Стайки,вул. Шкільна,1». У зв’язку з тим, що надання послуг буде здійснюватись на діючому об’єкті де постійно знаходяться діти, Замовником передбачена необхідність підтвердження у потенційного учасника досвіду робіт/послуг, що виконані у 2022 або 2023. У зв’язку з постійною модернізацією обладнання у даній сфері та необхідністю гарантійного обслуговування устаткування після надання послуг, замовнику потрібно підтвердження, що потенційний учасник здійснює свою діяльність на даному ринку послуг. Замовник не обмежує учасника та не конкретизує в вимогах точний перелік робіт/послуг чи назву предмету аналогічного договору.
Щодо робіт на висоті та медичних довідок повідомляємо, що предметом закупівлі є «Послуги по встановленню систем пожежної сигналізації,оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей Стайківського ліцею " Світоч" Ржищівської міської ради Київської області,за адресою: Київська область,Обухівський район,с.Стайки,вул. Шкільна,1». Даною закупівлею передбачено виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки". Враховуючи викладене проходження навчання згідно НПАОП 0.00-1.15-07 є обов’язковою умовою. До того ж вiдповiдно до наказу Міністерства охорони здоров'я України № 246 вiд 21.05.2007 передбачено проведення медичних оглядiв прадiвникiв у разі виконання ними робіт на висоті.
Щодо НПАОП 45.2-7.02-12. повідомляємо, що пунктом 4.1 НПАОП 45.2-7.02-12 передбачено – Ці норми містять вимоги з безпеки праці та виробничого середовища у сфері будівництва, охорони довкілля під час виконання будівельно-монтажних робіт.
Умовами даної закупівлі передбачено виконання Електромонтажних робіт. Згідно Державного класифікатора продукції та послуг, передбачений такий клас робіт як «43.21 Електромонтажні роботи» котрий відноситься до Групи «43.2 Електромонтажні, водопровідні та інші будівельно-монтажні роботи», котра відноситься до Розділу «43 Спеціалізовані будівельні роботи» котрий в свою чергу відноситься до Секція «F Будівництво»
Тобто Електромонтажні роботи є складовими будівельно-монтажних робіт що являються роботами з будівництва на котрі поширюються норми НПАОП 45.2-7.02-12, тому вимога навчання згідно даного НПАОП є законною і обґрунтованою.
Щодо навчання з надання першої медичної долікарської допомоги, проведення інструктажу з дотриманням вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19 повідомляємо наступне.
Постановою КМУ №383 від 25.04.2023 р. «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236» дія карантину через COVID-19 було подовжено до 30.06.2023 року. Таким чином, на момент подачі пропозиції дана вимога є актуальною та підтвердженою зазначеним вище документом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РЕЙДЕР" |
1 206 000,00
UAH з ПДВ
|
1 206 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РЕЙДЕР" #30320090 |
Переможець |
1 206 000,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2023 10:55
|
договір 51_20230629_0001.pdf | укладений |
29 червня 2023 10:55
|