Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01981738 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121 |
Контактна особа: |
Хмельницька Наталя Сергіївна 380445633879 tender_kmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 15:09 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 15:09 |
Очікувана вартість: | 34 991 506,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 174 957,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | У формі електронної банківської гарантії у розмірі 174957,00 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 174957 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
8 поверху лікувально-палатного корпусу К-1 КНП «КМКЛ № 1» за адресою: м. Київ, вул. Харківське шосе, 121
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 16:10 |
Додатки до ТД.pdf | |
09 червня 2023 15:35 |
ТД.pdf |
09 червня 2023 16:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2023 16:10 |
Додатки до ТД.pdf
|
|||
09 червня 2023 15:35 |
ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-02-000004 ● 6fda5249f94a46b896885d4e1298f052
- Статус: вирішено ● Дата: 09 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2023 14:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-06-09-011211-a 09.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 15:16:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт 45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-011211-a) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про
Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні
пояснення (інформації та документів) з наступного питання, а саме: надати
інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію,
технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами
здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та
якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-14 12:52:43
Пояснення
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт 45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-011211-a), замовник надає наступні пояснення та підтвердні документи.
Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Умови проведення тендеру (відкритих торгів) зазначаються в тендерній документації, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини 1 статті 31 Закону).
Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Замовник визначив технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно проєктної документації, що пройшла експертизу (сканкопія експертного звіту № 01-0144-22-ЦБ від 31 січня 2023 додається). Відповідна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була оприлюднена замовником разом з тендерною документацією у додатках 3 та 6, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель. Зокрема, замовником було оприлюднено дефектний акт (додаток 6), що узгоджується з вимогами пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, де зазначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів замовнику достатньо надати лише дефектний акт.
Згідно експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 20.01.2023 року склала 36164,083 тис. грн.
Замовник визначив очікувану вартість предмета закупівлі на підставі проєктної документації в розмірі 34991506,00 грн. з ПДВ, що не перевищує загальної кошторисної вартості будівництва підтвердженої експертним звітом.
Разом з тим, варто зауважити, що Закон не містить визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також опису чи посилань на підстави, методики, критерії, тощо, для її визначення.
Також, повідомляємо, що відповідну інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено замовником на сторінці інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua.
Враховуючи великий обсяг інформації, що міститься у запитуваних документах, а також з огляду підстави проведення моніторингу закупівлі (виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель), вважаємо за можливе надати наступні документи:
1) скан-копія експертного звіту (позитивного) № 01-0144-22-ЦБ від 31 січня 2023 з додатком;
2) скан-копія зведеного кошторисного розрахунку.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-09-011211-a Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), 01981738, Україна, Київ, вул. Харківське шоссе 121, не погоджується з результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-09-011211-a, викладеними у Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (оприлюднено в електронній системі закупівель 24.08.2023 р.), та вважає за необхідне надати ці заперечення. Підстава для подання заперечень: пункт 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Короткий опис змісту Висновку. «….За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація містить в своєму складі проект договору (пункт 16.7 додаток 4) та в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пункт 2.1 додатку 3), в яких визначено, що гарантійний термін (строк) на всі виконані генпідрядником та прийняті Замовником роботи встановлюється: 5 (п’ять) років – для конструктивних елементів, 3 (три) роки – для всіх інших робіт. Учасник закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА» в складі тендерної пропозиції 17.06.2023 завантажив завірений Проект договору на підпис та лист-згода з проектом договору від 14.06.2023 № 14-06/03 (файл «Інші документи»), яким надав згоду з проектом договору (додаток 4 до тендерної документації), в тому числі щодо гарантійного терміну (строку) на всі виконані генпідрядником та прийняті Замовником роботи, який встановлюється: 5 (п’ять) років – для конструктивних елементів, 3 (три) роки – для всіх інших робіт. Положення пункту 16.7 без змін в остаточній редакції були включені в укладений між сторонами Договір. Водночас, частиною четвертою розділу 6 тендерної документації Замовником встановлено вимогу про те, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 були затверджені Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до пункту 5 Загальних умов, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва). Тобто, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об’єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Окрім цього, відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України (далі –ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років. Таким чином положення пункту 16.7 проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації та Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ. Отже, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Окрім, цього Договір між Замовником та переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АНТА», був укладений з порушенням вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ». За результатами аналізу питань щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Держаудитслужба дійшла висновку про наявність порушення частини четвертої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель Держаудитслужба зобов’язала замовника вжити заходи щодо приведення у відповідність пункт 16.7 Договору до вимог статті 884 ЦКУ та абзаців другого і третього пункту 103 Постанови № 668, а також забезпечити недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Обґрунтування заперечень. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178). За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону з урахуванням цих особливостей. З огляду на положення частини 2 ст. 22 Закону проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов віднесено до числа відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Замовник у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей №1178 підготував тендерну документацію та включив до неї проект договору про закупівлю у вигляді окремого додатка. За умовами проекту договору про закупівлю (пункт 16.1) генпідрядник гарантує досягнення визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного терміну (строку). Крім того, умовами пункту 16.7 проекту договору про закупівлю було передбачено, що гарантійний термін (строк) на всі виконані генпідрядником та прийняті замовником роботи встановлюється: 5 (п’ять) років - для конструктивних елементів, 3 (три) роки – для всіх інших робіт. За результатами здійснення закупівлі робіт, 05.07.2023 року між замовником та переможцем закупівлі – ТОВ «Будівльна компанія «АНТА» було укладено договір підряду № 177. Згідно укладеного договору підряду № 177 генпідрядник гарантує досягнення визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до Договору протягом гарантійного терміну (строку) (пункт 16.1); гарантійний термін (строк) на всі виконані Генпідрядником та прийняті Замовником роботи встановлюється: 5 (п’ять) років -для конструктивних елементів, 3 (три) роки –для всіх інших робіт (пункт 16.7). Отже, за умовами тендерної документації та відповідно до укладеного договору підряду № 177 генпідрядник зобов'язаний: 1) за свій рахунок та своїми силами усувати недоліки (дефекти) у разі виявлення неможливості експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного терміну (строку); 2) за свій рахунок та своїми силами усувати недоліки (дефекти) у виконаних роботах протягом гарантійного терміну (строку), що складає для конструктивних елементів – 5 (п’ять) років, для всіх інших робіт – 3(три) роки. Вищезазначені умови договору підряду № 177 повністю узгоджуються з вимогами діючого законодавства. Так, згідно частини 1 ст. 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) підрядник гарантує досягнення об`єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об`єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об`єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Наведена норма містить поняття гарантійного строку експлуатації об`єкта замовлення. Про такий строк - гарантійний строк експлуатації об`єкта будівництва, також зазначено у пункті 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 р. №668. А саме, згідно з пункту 103 Загальних умов підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій - визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об`єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Як вбачається з вищенаведених положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, чітко розрізняються та є окремими поняттями “Гарантійні строки якості закінчених робіт” та “Гарантійний строк експлуатації об`єкта”. Відповідно до Загальних умов “Гарантійні строки якості закінчених робіт” встановлюється сторонами у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації, і на ці строки поширюється дія статті 863 ЦК України, якою визначено, що до вимог щодо неналежної якості роботи, виконаної за договором підряду, застосовується позовна давність в один рік, а щодо будівель і споруд - три роки від дня прийняття роботи замовником. Сторонами в пункті 16.7 Договору підряду № 177, при його укладені, обумовлено гарантійний строк якості робіт у 5 та 3 роки відповідно. Тоді як, “Гарантійний строк експлуатації об`єкта”, визначений ст. 884 ЦК України становить десять років від дня його прийняття замовником, і сторонами у договорі підряду № 177 тривалість гарантійного строку експлуатації об`єкта не визначалася. Не зважаючи на положення діючого законодавства, які регулюють гарантійні строки у будівництві, при формуванні висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-09-011211-a, уповноважена особа Держаудитслужби безпідставно ототожнила поняття “гарантійні строки якості закінчених робіт”, які визначається сторонами за домовленістю у договорі відповідно до проектно-кошторисної документації, з поняттям “гарантійного строку експлуатації об`єкта”, який визначений ст. 884 ЦК України і становить десять років від дня його прийняття замовником. Таке ототожнення є помилковим, оскільки, гарантійні строки якості закінчених робіт, що визначається сторонами у договорі, є відмінним поняттям від гарантійного строку експлуатації об`єкта, визначеним ст. 884 ЦК України і ніяким чином не пов`язаний з ним. Пункт 16.7 договору підряду № 177 містить поняття саме гарантійних строків доброякісних робіт, а не гарантійного строку експлуатації об`єкта, а тому, положення цього пункту договору ніяким чином не суперечить положенням ст. 884 ЦК України, що стосуються гарантійного строку експлуатації об`єкта в 10 років. У постанові Верховного Суду України від 16.03.2016 р. №3-112гс16, зокрема, зазначено: "... діючим законодавством встановлено гарантії якості у правовідносинах будівельного підряду шляхом установлення гарантійного строку експлуатації об`єкта будівництва, незалежно від того, як цей строк названо у договорі: гарантійний строк експлуатації чи гарантійний строк об`єкта, договір може містити й обидва ці поняття, розділені на складові частини". Отже, пункт 16.7 договору підряду № 177 в повній мірі відповідає положенням ст. 627-628 ЦК України, ст. 179 Господарського кодексу України (далі – ГК України) та волевиявленню сторін під час укладення договору. Більше того, гарантійні строки у пункті 16.7 договору підряду № 177, не скасовують гарантійний строк встановлений у законі (ст. 884 ЦК України), не є свідченням скорочення такого строку або усунення його дії шляхом поділення на частини. З огляду на вищевикладене з доводами Держаудитслужби, якими обґрунтовуються її вимоги за результатами моніторингу, погодитися не можна. Також, вважаємо безпідставними та необґрунтованими висновки Держаудитслужби, викладені у пункті 2 розділу ІІ висновку, про наявність порушення частини четвертої статті 22 Закону та частини першої статті 41 Закону, з наступних підстав. Згідно частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Хоча, у своєму висновку Держаудислужба хибно констатує включення замовником до складу тендерної документації інформації щодо ганантійних строків на будівельні роботи, вимоги щодо наявності якої, на її думку, не передбачені законодавством, проте, із висновку не зрозуміло, як зазначена вимога тендерної документації порушує вимоги саме частини четвертої ст. 22 Закону, тобто, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, або як зазначена вимога стосується документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним??? Крім того, замовник у цих запереченнях доводить, посилаючись на норми діючого законодавства, що тендерна документація складена у відповідності із законом. Згідно частини першої ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. У цих запереченнях замовник довів, що умови договору підряду № 177 не суперечать вимогам ст. 884 ЦК України, а висновки Держаудитслужби про порушення зазначеної статті при укладанні договору ґрунтуються виключно на хибному розумінні понять “Гарантійні строки якості закінчених робіт” та “Гарантійний строк експлуатації об`єкта”, їх безпідставному ототожненню. Водночас, гарантійні строки про які йде мова в пунктах 16.1 та 16.7 договору підряду № 177, є істотними умовами договору будівельного підряду. Відповідно до статті 638 ЦК України договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Частинами другою та третьою статті 180 ГК України передбачено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Оскільки, між замовником та генпідрядником не існує розбіжностей щодо розуміння змісту пунктів 16.1 та 16.7 договору підряду № 177, тому, за результатами двосторонніх консультацій сторонами прийняте рішення підтвердити для Держаудитслужби, що гарантійний строк експлуатації об`єкта, про який іде мова у пункті 16.1 договору підряду № 177, становить саме 10 років, шляхом внесення відповідних уточнень до зазначеного пункту договору (скан-копію додаткової угоди № 1 від 30.08.2023 р. розміщено в електронній системі закупівель). З урахуванням вищевикладеного, просимо розглянути всі обставини та факти, викладені у цих запереченнях до висновку, та утриматися від прийняття будь-яких неправомірних рішень відносно замовника в подальшому.
2023-08-31 13:38:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Невідповідність умов договору нормам ЦКУ))
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Невідповідність умов договору нормам ЦКУ)) • усунуто
Порушення усунуто
2023-10-09 14:22:28
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" |
34 990 010,00
UAH з ПДВ
|
34 990 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" |
34 990 784,72
UAH з ПДВ
|
34 990 784,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" #43560780 |
Відхилено |
34 990 010,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2023 17:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" #42126756 |
Переможець |
34 990 784,72
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 16:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2023 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:03
|
Додаткова угода 2 до Договору 177.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2023 13:29
|
Додаткова угода 1 до Договору 177.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 16:09
|
Договір підряду 177 від 05.07.2023.pdf | укладений |
06 липня 2023 16:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення № 2 8 поверху лікувально-палатного корпусу К-1 КНП «КМКЛ № 1» за адресою: м. Київ, вул. Харківське шосе, 121 | 1 | Роботи |
34 990 784,72
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни у пункт 16.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення № 2 8 поверху лікувально-палатного корпусу К-1 КНП «КМКЛ № 1» за адресою: м. Київ, вул. Харківське шосе, 121 | 1 | Роботи |
2 458 146,77
UAH з ПДВ
|