Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дівичківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04361491 |
Вебсайт: | http://stovpjagy.rada.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 08456, Україна , Київська обл., Бориспільський район, с. Дівички, вул. Сонячна, 1а |
Контактна особа: |
Наталія Ващенко +380938324767 vaschenkonatascha@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 832 999,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 329,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 15:14 |
Додаток 1.docx | |
09 червня 2023 15:14 |
Додаток 5.docx | |
09 червня 2023 15:14 |
Додаток 3.docx | |
09 червня 2023 15:14 |
Будівництво вел доріжки з тротуаром.docx | |
09 червня 2023 15:14 |
Додаток 4.docx | |
09 червня 2023 15:14 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-14-000068 ● 15178964e4d14383be1df52f3c190f21
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2023 17:55 |
Н А К А З
14.08.2023 № 56-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.08.2023 № 56-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-06-09-010531-a 09.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 10:00:53
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-09-010531-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-18 14:53:02
Про надання пояснень
Дівичківською сільською радою проводилися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області» (код ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області» здійснено на підставі відомості обсягів робіт за робочим проєктом Фізичної особи-підприємця Кемки Василя Володимировича.
Очікувана вартість закупівлі визначалась відповідно до бюджетних призначень, проектно-кошторисної документації «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області» в сумі 1963,109 тис. грн. (у тому числі будівельні роботи – 1519,326 тис. грн.; інші витрати 443,783 тис. грн.) за робочим проєктом Фізичної особи-підприємця Кемки Василя Володимировича, експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул.. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області» від 07.04.2023 року № 41535.
Додаток:
експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області» від 07.04.2023 року № 41535.
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг.
відомість обсягів робіт.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-23 15:16:50
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-09-010531-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «СК НЕВА+» (далі – ТОВ «СК НЕВА+») відповідно до порушення вимог пункту 3 Особливостей і пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону?
Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації, з іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
В пункті 1 таблиці, наведеної у розділі ІІ додатку до тендерної документації, зазначено перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, а саме: довідка, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах.
Для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання.
Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: щодо кожної одиниці орендованого (залученого) автотранспорту, обладнання – документи (договори), що підтверджують право використання щодо кожного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів/машин або обліку (інструментів, устаткування, приладів).
На виконання вищевказаних вимог в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+» надана Довідка про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій від 16.06.2023 № 22 (далі – Довідка № 22).
Згідно з пунктами 3 та 6 Довідки № 22, учасник має можливість виконувати роботи, визначені предметом закупівлі, компресором ПКСД-5.25ДМ в кількості 1 од. та автомобілем ВКК-СПЕЦМАШ МКД-11-07.08. цистерна власником яких є комунальне підприємство «Шляхово – експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд Солом’янського району» м. Києва (далі – КП «ШЕУ») на підставі договору про надання послуг від 07.02.2023 № 07-02/23 (далі – Договір № 07-02/23).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+» надано Договір № 07-02/23, укладений між Замовником та КП «ШЕУ» , предметом якого є надання КП «ШЕУ» Замовнику послуг автотранспортом, технікою, механізмами та спеціальною технікою з особами, які мають право на керування такою технікою, з додатком 1 «Перелік техніки» до Договору № 07-02/23.
Однак, Договір № 07-02/23 та додаток 1 «Перелік техніки» до Договору № 07-02/23 не містять інформацію щодо надання послуг згідно з умовами даного договору компресором ПКСД-5.25ДМ в кількості 1 од. та автомобілем ВКК-СПЕЦМАШ МКД-11-07.08 цистерна, чим не підтверджено інформацію про наявність матеріально – технічної бази та можливість виконання робіт, визначених предметом закупівлі матеріально –технічною базою, необхідною для виконання робіт згідно технічного завдання.
Крім того, згідно з пунктом 8 Довідки № 22, учасник має можливість виконувати роботи, визначені предметом закупівлі котком вібраційним SANI SSR260С-8 в кількості 1 од. власником яких є товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Ескадор» (далі – ТОВ «БК «Ескадор» на підставі договору про надання послуг від 27.04.2021 № 27/04-21 (далі – Договір № 27/04-21).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+» надано Договір № 27/04-21, укладений між Замовником ТОВ «БК «Ескадор», предметом якого є надання ТОВ «БК «Ескадор» Замовнику послуг автотранспортом, технікою, механізмами та спеціальною технікою з особами, які мають право на керування такою технікою, з додатком 1 «Перелік техніки» до Договору № 27/04-21 в якому зазначені тарифи варості за 1 мотогодину роботи катка вібраційного SANI SSR260С-8 ТОВ «БК «Ескадор».
Однак, згідно з пунктом 4.1. розділу 4 «Строк дії договору» Договору № 27/04-21, даний договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2021 включно, що не відповідає вимогам пункті 1 таблиці, наведеної у розділі ІІ додатку до тендерної документації, згідно з якими документи (договори), що підтверджують право використання мають бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції, яке, згідно з реєстром пропозицій, відбулося 18.06.2023.
Крім того, в підпункті 3 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що для підтвердження використання у ході будівельних робіт якісних основних будівельних матеріалів, учасник у складі пропозиції надає документи, зокрема - документ, що підтверджує право власності/оренди/обліку та/або право власності на приміщення, обладнання та устаткування на вимірювальну лабораторію учасника або копію чинного договору з усіма додатками про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії, з наданням документів, що підтверджує сертифікацію (атестацію) вимірювальної лабораторії.
Згідно з наданою в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+» довідкою про наявність лабораторії від 16.06.2023 № 13, ТОВ «СК «НЕВА+» має залучену випробувальну дорожню лабораторію для вхідного та оперативного контролю – товариство з обмеженою відповідальністю «Науково – виробничий центр «Київський будпроект» (далі – ТОВ «НВЦ «Київбудпроект»).
Також, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+» надано Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 02.09.2021 № ПТ-367/21 ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (далі – Сертифікат № ПТ-367/21), який виданий ТОВ «НВЦ «Київбудпроект» та визнає вимірювальні можливості випробувальної лабораторії, що наведені в додатку до цього сертифіката і є невід’ємною його складовою частиною.
Однак, учасником ТОВ «СК НЕВА+» не надано в складі тендерної пропозиції вищевказаний додаток до Сертифіката № ПТ-367/21, який є його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам підпункту 3 пункту 6 розділу 3 тендерної документації щодо надання документів, підтверджуючих сертифікацію (атестацію) вимірювальної лабораторії.
2. З якої причини не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СК НЕВА+» відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону?
Так, в пункті 2 розділу І додатку 3 до тендерної документації наведено перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства, зокрема - статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+» надано Статут ТОВ «СК НЕВА +», затверджений рішенням засновника ТОВ «СК НЕВА+» від 24.01.2022 № 01-22 (далі – Статут) без відмітки державного реєстратора.
Однак учасником ТОВ «СК НЕВА+» не надано в складі тендерної пропозиції довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію Статуту, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації, пункту 2 розділу І додатку 3 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-25 15:51:02
Про надання пояснення
Дівичківською сільською радою проводилися відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області» (код ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
В пункті 1 таблиці, наведеної у розділі ІІ додатку до тендерної документації, зазначено перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, а саме: довідка, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах.
Для підтвердження можливості виконання робіт, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги, тощо) спеціальний автотранспорт, будівельну техніку, наявність якої необхідна для виконання робіт згідно технічного завдання.
Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати: щодо кожної одиниці орендованого (залученого) автотранспорту, обладнання – документи (договори), що підтверджують право використання щодо кожного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки), які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та свідоцтва державної реєстрації транспортних засобів/машин або обліку (інструментів, устаткування, приладів).
На виконання вищевказаних вимог в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+» надана Довідка про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій від 16.06.2023 № 22 (далі – Довідка № 22).
Згідно з пунктами 3 та 6 Довідки № 22, учасник має можливість виконувати роботи, визначені предметом закупівлі, компресором ПКСД-5.25ДМ в кількості 1 од. та автомобілем ВКК-СПЕЦМАШ МКД-11-07.08. цистерна власником яких є комунальне підприємство «Шляхово – експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд Солом’янського району» м. Києва (далі – КП «ШЕУ») на підставі договору про надання послуг від 07.02.2023 № 07-02/23 (далі – Договір № 07-02/23).
Замовником було розглянуто даний договір та визначено наявність компресора ПКСД-5.25ДМ, який знаходиться в другій частині додатку № 1 до Договіру № 07-02/23 від 07.02.2023 року.
Стосовно автомобіля ВКК-СПЕЦМАШ МКД-11-07.08., який зазначено у Довідці № 22 від 16.06.2023, замовником було розцінено даний автомобіль, як МКД 11.07.08 цистерна, в загальних розуміннях, як поливо-мийний автомобіль. Тому вимога на усунення невідповідностей, не була надіслана учаснику.
Стосовно того, що в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+» надано Договір № 27/04-21, укладений між Замовником ТОВ «БК «Ескадор», предметом якого є надання ТОВ «БК «Ескадор» Замовнику послуг автотранспортом, технікою, механізмами та спеціальною технікою з особами, які мають право на керування такою технікою, з додатком 1 «Перелік техніки» до Договору № 27/04-21 в якому зазначені тарифи варості за 1 мотогодину роботи катка вібраційного SANI SSR260С-8 ТОВ «БК «Ескадор» повідомляємо, що згідно п 6.6 даного Договору, він має пролонгацію, Тому вимога на усунення невідповідностей, не була надіслана учаснику.
Згідно з наданою в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+» довідкою про наявність лабораторії від 16.06.2023 № 13, ТОВ «СК «НЕВА+» має залучену випробувальну дорожню лабораторію для вхідного та оперативного контролю – товариство з обмеженою відповідальністю «Науково – виробничий центр «Київський будпроект» (далі – ТОВ «НВЦ «Київбудпроект»).
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НЕВА+» надано Сертифікат визнання вимірювальних можливостей від 02.09.2021 № ПТ-367/21 ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» (далі – Сертифікат № ПТ-367/21), який виданий ТОВ «НВЦ «Київбудпроект» та визнає вимірювальні можливості випробувальної лабораторії. Інші вимоги, щодо сертифікації у тендерній документації не вимагалися. Додаток до цього сертифіката в самому Сертифікаті не визначений, як невід’ємна його частина. Замовником була визначена, наявність Сертифікату. Тому вимога на усунення невідповідностей, не була надіслана учаснику.
Стосовно пункту 2 розділу І додатку 3 до тендерної документації, де наведено перелік документів, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства, зокрема - статут зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту), повідомляємо, що наявність у тендерній документації оригіналу Статуту наданого замовником, та завірення його нотаріально було розцінено, як справжній та діючий. Тому вимога на усунення невідповідностей, не була надіслана учаснику.
Надання інформації про усунення порушення замовником
на виконання вимоги Cхідного офісу Держаудит служби за результатами здійсненого моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду про дострокове припинення договору
2023-08-29 14:50:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2024-02-02 11:57:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" |
1 470 679,70
UAH з ПДВ
|
1 470 679,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК НЕВА+" #42820720 |
Переможець |
1 470 679,70
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 10:38
|
ДУ № 1 від 29082023 року.pdf | укладений |
09 листопада 2023 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2023 14:33
|
ДУ № 1 від 29082023 року.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 15:50
|
Договір № 202 від 28062023 року.pdf | укладений |
28 червня 2023 15:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на виконання вимоги Cхідного офісу Держаудит служби за результатами здійсненого моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) |
Номер договору про закупівлю: | 202 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | на виконання вимоги Cхідного офісу Держаудит служби за результатами здійсненого моніторингу закупівлі за предметом «Будівництво велосипедної доріжки з тротуаром по вул. Центральна та частині вул. Шкільна в с. Ковалин, Бориспільського району, Київської області» (код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду |