Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Тодорова Юлія Вадимівна 380442397822 TODOROVA-YV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2023 14:28 |
Початок аукціону: | 22 червня 2023 14:28 |
Очікувана вартість: | 6 990 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 906,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 5% від вартості договору. Повинно відповідати вимогам, що викладені в Додатку 6.2 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно умов, що зазначені в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 червня 2023 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 червня 2023 10:27 |
23-1148-Перелік змін_1.docx | |
16 червня 2023 10:27 |
23-1148_ТД_зм.docx | |
16 червня 2023 10:27 |
23-1148_Додаток_1_Технічні вимоги_зм.docx | |
09 червня 2023 14:13 |
23-1148_Додаток_6.2_Забезпечення виконання договору.docx | |
09 червня 2023 14:13 |
23-1148_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
09 червня 2023 14:13 |
23-1148_Додаток_4_Проект договору.docx | |
09 червня 2023 14:13 |
23-1148_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
09 червня 2023 14:13 |
23-1148_Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf |
16 червня 2023 10:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 червня 2023 10:27 |
23-1148-Перелік змін_1.docx
|
|||
16 червня 2023 10:27 |
23-1148_ТД_зм.docx
|
|||
16 червня 2023 10:27 |
23-1148_Додаток_1_Технічні вимоги_зм.docx
|
|||
09 червня 2023 14:13 |
23-1148_Додаток_6.2_Забезпечення виконання договору.docx
|
|||
09 червня 2023 14:13 |
23-1148_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx
|
|||
09 червня 2023 14:13 |
23-1148_Додаток_4_Проект договору.docx
|
|||
09 червня 2023 14:13 |
23-1148_Додаток_2_Перелік інформації.docx
|
|||
09 червня 2023 14:13 |
23-1148_Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000033 ● bdcac585514c44a7ace101280a6147c0
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.11.2023 № 318
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2023-06-09-008438-a 09.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 14:30:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці, крісла)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-008438-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Імперіос» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-15 12:14:55
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 13.11.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-09-008438-a (Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці, крісла))
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 13.11.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-09-008438-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню повідомляємо, що кількість необхідних товарів (стільців та крісел) відповідає наявній потребі в офісних меблях Замовника.
Найменування товарів (стільці, крісла) та відповідно технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника і відповідають базовим технічним вимогам до таких товарів.
Товариство закуповує аналогічні товари, оскільки має досвід закупівлі минулих років «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці, крісла)» (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-04-009605-a).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та чинного «Порядку визначення очікуваної вартості товарів, робіт та послуг в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
2. По другому питанню, зазначена процедура закупівлі проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості).
Згідно з пунктом 17 Особливостей «договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю».
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Зазначена норма закону викладена у пункті 1.2.1 Додатку 3 до тендерної документації:
«Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія одного з документів: - виписки/витягу з протоколу учасників, та/або наказу про призначення, та/або статуту, та/або довіреності, та/або доручення, та/або іншого документа, що підтверджує відповідні повноваження), якщо такий документи не було надано в складі тендерної пропозиції».
Тобто, якщо переможець процедури закупівлі, згідно вимог пункту 3 частини І Додатку 2 до тендерної документації, надав зазначені вище документи в складі своєї тендерної пропозиції, повторне їх надання Замовником не вимагається.
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «Імперіос» були надані наступні документи в складі тендерної пропозиції щодо повноважень директора Загоруйка Миколи Павловича, а саме:
- протокол № 1 Загальних зборів учасників ТОВ «Імперіос» від 18.02.2015, зокрема, «Про призначення директора товариства з обмеженою відповідальністю» та «Про затвердження статуту товариства з обмеженою відповідальністю та державну реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю» (завантажено 19.06.2023 о 14:59 файлом з найменуванням «Додаток_2.pdf»);
- наказ № 1 «Про вступ на посаду директора» від 18.02.2015 (завантажено 19.06.2023 о 14:59 файлом з найменуванням «Додаток_2.pdf»);
- Статут ТОВ «Імперіос» від 2015 року, затверджений протоколом № 1 Загальних зборів учасників ТОВ «Імперіос» від 18.02.2015 (завантажено 19.06.2023 о 14:59 файлом з найменуванням «Додаток_2.pdf»).
Водночас, зауважуємо, що переможцем процедури закупівлі ТОВ «Імперіос» надані документи на виконання вимоги, викладеної у пункті 1.2.1 Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
- протокол № 1 Загальних зборів учасників ТОВ «Імперіос» від 18.02.2015, зокрема «Про призначення директора товариства з обмеженою відповідальністю» та «Про затвердження статуту товариства з обмеженою відповідальністю та державну реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю» (завантажено 01.09.2023 о 14:37 файлом з найменуванням «Підтвердження»);
- наказ № 1 «Про вступ на посаду директора» від 18.02.2015 (завантажено 01.09.2023 о 14:37 файлом з найменуванням «Підтвердження»);
- Статут ТОВ «Імперіос» від 2015 року, затверджений протоколом № 1 Загальних зборів учасників ТОВ «Імперіос» від 18.02.2015 (завантажено 01.09.2023 о 14:37 файлом з найменуванням «Підтвердження»).
З урахуванням викладеного, переможцем процедури закупівлі ТОВ «Імперіос» у повному обсязі надані документи щодо підтвердження повноважень про право підписання договору про закупівлю
Щодо виконання вимог пункту 2 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей повідомляємо наступне.
У відповідності до приписів пункту 17 Особливостей Замовник не вимагав від переможця процедури закупівлі надання документів, передбачених абзацом 3 пункту 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі».
Додатки: 1. Розрахунок очікуваної вартості;
2. Комерційна пропозиція ФОП Оніщенко Л.В.;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «Світловодська меблева фабрика «Престиж»;
4. Комерційна пропозиція ПП «Сучасні технології;
5. Комерційна пропозиція ТОВ «Епіцентр К».
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-09-008438-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-2
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2023 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
5 950 296,50
UAH
|
5 950 296,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ" |
6 990 600,00
UAH
|
6 390 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Сучасні технології" |
6 900 000,00
UAH
|
6 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Імперіос |
6 913 011,67
UAH
|
6 913 011,67
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Рішення скасоване |
5 950 296,50
UAH
|
18 липня 2023 12:33
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Відхилено |
5 950 296,50
UAH
|
18 липня 2023 12:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВИЙ ДІМ "БАРСКІ" #40638884 |
Відхилено |
6 390 000,00
UAH
|
31 липня 2023 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 липня 2023 15:50
|
ПП "Сучасні технології" #32689583 |
Відхилено |
6 900 000,00
UAH
|
18 серпня 2023 15:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 серпня 2023 12:03
|
ТОВ Імперіос #39649490 |
Переможець |
6 913 011,67
UAH
|
31 серпня 2023 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 12:10
|
ДУ 2 від 07.12.2023 р..pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 12:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:04
|
Додаткова угода № 1 від 27.09.2023.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 13:37
|
Договір 4600008381 від 15.09.2023 р.pdf | укладений |
15 вересня 2023 13:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 4600008381 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 4600008381 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |