Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Журавнівська міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 20763852 |
Місцезнаходження: | 81780, Україна , Львівська обл., Журавно, смт.Журавно Жидачівського р-ну Львівської обл. |
Контактна особа: |
Овсянецький Ярослав Олександрович +380973057306 mlzuravno@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2023 14:14 |
Початок аукціону: | 20 червня 2023 15:07 |
Початок аукціону: | 20 червня 2023 15:07 |
Очікувана вартість: | 304 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 520,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 14:10 |
Тендерна документація дрова.doc | |
09 червня 2023 14:10 |
Scan_20230609_103535.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції було подано такими учасниками:
- Жидачівське ДЛГП ЛГП "Галсільліс" (далі – Учасник);
- ФОП "АНДРЕЙЧУК ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА" (далі – Скаржник);
- ФОП Сах Олег Володимирович;
26.06.2023 Замовником було визначено Жидачівське ДЛГП ЛГП "Галсільліс" переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
Проте, фізична особа-підприємець Андрейчук В.В. категорично не погоджується з рішенням Замовника про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі та рішенням про намір укласти з ним договір про закупівлю, вважає такі рішення Замовника неправомірними та такими, що порушують законні права та інтереси Скаржника та підлягають скасуванню з огляду на таке.
1. Підпунктом 6.2. пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником встановлено, що учасник готує свою тендерну пропозицію та підтверджує відповідність пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідним технічним специфікаціям (у разі потреби - планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) відповідно до Додатку 4 тендерної документації.
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, учасник у складі пропозиції, на підтвердження відповідності вимогам технічної специфікації надає технічне завдання (ДОДАТОК 4) у редакції тендерної документації, яке підписується учасником.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Жидачівське ДЛГП ЛГП "Галсільліс" не надано підписане учасником технічне завдання (ДОДАТОК 4) у редакції тендерної документації, тому Учасник не підтвердив відповідність своєї пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідним технічним специфікаціям відповідно до Додатку 4 тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
2. Підпунктом 3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції потрібно надати гарантійний лист учасника про те, що постачальник (учасник) має забезпечити зважування вугілля мобільними вагами під час приймання вугілля за адресою (місцем поставки) замовника власними силами та за власний рахунок.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Учасника не надано гарантійний лист учасника про те, що постачальник (учасник) має забезпечити зважування вугілля мобільними вагами під час приймання вугілля за адресою (місцем поставки) замовника власними силами та за власний рахунок.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
З огляду на вищезазначене вважаємо, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути поновлені шляхом зобов'язання замовника скасувати рішення про визначення Жидачівське ДЛГП ЛГП "Галсільліс" переможцем процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст., ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 55 Особливостей, -
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Журавнівська міська лікарня» Журавненської селищної ради Львівської області, скасувати рішення про визначення Жидачівське ДЛГП ЛГП "Галсільліс" переможцем за процедурою закупівлі – «Деревина (Паливна деревина твердих листяних порід)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-09-008330-a.
Скарги до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000026 ● 67b3c42bfb164d6b89ebedf2538c2b62
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 13:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.08.2023 №226
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 № 226.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-09-008330-a, 09.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-09 17:12:46
Про надання пояснення
Дата: 09.08.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-09-008330-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством "Журавнівська міська лікарня"
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 13:12:20
відповідь на ID-M-2023-08-08-000026
Подаю відповідь на IDмоніторинг UA-М-2023-08-08-000026 про закупівлю UA-2023-06-09-008330-а згідно наданих запитань:
1)бюджетні кошти на закупівлю предмету.а саме «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 – 03410000-7 – Деревина (Паливна деревина твердих листяних порід), затверджено сесією Журавненської селищної ради від15.12.2022р. №21-19;
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі подані у тендерній документації , як додатки 2,3,4,
2)тендерна документація оприлюдненна через авторизований електронний майданчик «ProZorro» на веб-порталі dzo.com.ua , витяг додатків 2,3,4 з тендерної документації додається.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-08-31 11:12:51
Роз'яснення щодо висновку
На виконання IDмоніторингу UA-М-2023-08-08-000026 про закупівлю UA-2023-06-09-008330-а Державної аудиторської служби України «Західний офіс Держаудитслужби», подаю інформацію щодо неможливості усунення виявлених порушень даної закупівлі, а саме:
1. Договір з ЖДЛГП «Галсільліс» №1 від 04.07.2023року виконано в повному обсязі, товар закуплено та поставлено за місцем знаходження – смт.Журавно, вул. Чубинського,2 , згідно п. 2.3 та п.3 даного договору.
2. Товар оплачено в повному обсязі (сканкопії платіжних документів додається).
3. Виявлені порушення законодавства у даній закупівлі визнаю. Крім того мною буде вжито заходи (зокрема шляхом додаткових навчань) щодо недопущення в подальшому порушень в сфері закупівель.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку моніторингу UA-M-2023-08-08-000026 Державної аудиторської служби України « Західний офіс Держаудитслужби» , щодо порушень у сфері публічних закупівель за закупівлею UA-2023-06-09-008330-а , внести зміни у Договір № 1 від 04.07.2023року, а саме : 1. Розірвати договір № 1 від 04.07.2023 р. , в повному обсязі. 2. Виявлені порушення законодавства у даній закупівлі визнаю. 3. Прошу без моєї присутності розглянути дану справу.
2023-09-28 15:13:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | №13/0185/2023пр |
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0185/2023пн |
Дата відкриття провадження: | 27 вересня 2023 |
Документи:
24 жовтня 2024 16:52
|
Електронний підпис |
27 вересня 2023 17:33
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | №13/0186/2023пр |
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 13/0185/2023 |
Дата відкриття провадження: | 27 вересня 2023 |
Документи:
27 вересня 2023 17:36
|
Електронний підпис |
27 вересня 2023 17:35
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2023 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Жидачівське ДЛГП ЛГП "Галсільліс" |
283 200,00
UAH з ПДВ
|
283 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "АНДРЕЙЧУК ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА" |
299 200,00
UAH з ПДВ
|
299 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Сах Олег Володимирович |
304 000,00
UAH з ПДВ
|
302 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Жидачівське ДЛГП ЛГП "Галсільліс" #31206582 |
Переможець |
283 200,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2023 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 15:01
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 09:20
|
договір1.pdf | укладений |
04 липня 2023 09:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно пункту 7 договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |