Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Люботинської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 33814659 |
Вебсайт: | http://www.lubotin.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., м. Люботин, вул. Слобожанська, буд. 26 |
Контактна особа: |
Надія Файзрахманова +380667067593, +380577413418, +380577411166 0667067593@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
09 червня 2023 13:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-28-000040 ● c826074caf984712b75eaa115d1c1c96
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 15:55 |
Н А К А З
28.09.2023 № 87-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 28.09.2023 №87-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-06-09-006914-a, яку проводить Виконавчий комітет Люботинської міської ради Харківської області
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 14:21:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Слобожанській, від будинку № 86 до будинку № 98/2 в
м. Люботин Харківської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-006914-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Надія СЕЛЯВІНА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 16:40:38
Відповідь стосовно надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт дороги по вул. Слобожанська, від будинку №86 до будинку №98/2 в м. Люботин Харківської області. (ідентифікатор закупівлі на prozorro.gov.ua UA-2023-06-09-006914-a)
На виконання вимог п.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (від 25 грудня 2015 року № 922-VIII зі змінами) на запит Східного офісу Державної аудиторської служби України від 04.10.2023 року про надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість закупівлі робіт за предметом «Капітальний ремонт дороги по вул. Слобожанській, від будинку № 86 до будинку № 98/2 в м. Люботин Харківської області» повідомляємо, що згідно п. 27 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та п. 4 розділу 1 “Порядку визначення предмета закупівлі”, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, капітальний ремонт – це є роботи та їх закупівля здійснюється замовником за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 року № 301 .
Так, визначивши предметом закупівлі – роботи з капітального ремонту дороги та на виконання вище зазначених норм, виконавчий комітет Люботинської міської ради Харківської області розробив проектно-кошторисну документацію (робочий проект) для визначення попередніх обсягів і вартості робіт з капітального ремонту дороги по вул. Слобожанській, від будинку №86 до будинку №98/2 в м. Люботин Харківської області, складовою якого є зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Проектно-кошторисна документація розроблена у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» і «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Даний проект пройшов експертизу і після отримання позитивного висновку, на засіданні виконкому Люботинської міської ради Харківської області рішенням №87 від 23 травня 2023 року Проект було затверджено (сканкопія додається).
Тож, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікувана вартість визначена згідно даної проектно – кошторисної документації, затвердженої рішенням замовника.
Щодо п.2 запиту про підтвердження наявності підстав здійснення закупівлі шляхом укладання прямого договору, повідомляємо, що дані підстави передбачені на законодавчому рівні. Так, пп.1 п.1 ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі”, визначено, що Закон застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 ч. 1 ст. 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 1,5 мільйона гривень. Оскільки закупівля робіт з капітального ремонту дороги по вул. Слобожанській, від будинку №86 до будинку №98/2 в м. Люботин Харківської області відбувалась з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , то слід зазначити також, що ст. 11 визначено, що для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Вартість робіт за данною закупівлею є менше, ніж 1.5млн.грн, тож на законодавчому рівні передбачена можливість здійснення закупівлі шляхом укладання прямого договору з публікацією звіту про укладений договір.
Додатково слід зауважити, що за даним договором роботи виконані, підписано відповідний акт та проведено розрахунки (сканкопія додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГІОНБУД" #42901715 |
Переможець |
1 427 146,94
UAH
|
09 червня 2023 13:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дод. до дог. 01-06-08.pdf | укладений |
09 червня 2023 13:17
|
Договір 01-06-08.pdf | укладений |
09 червня 2023 13:17
|