Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Бродівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04055989 |
Місцезнаходження: | 80600, Україна , Львівська обл., Броди, пл.Ринок, 20 |
Контактна особа: |
Сторожинський Богдан Богданович +380326644035 mrbrody@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 14 226 357,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 131,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 3 пункту 3.3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA468999980314000556000013853, МФО 899998, ЄДРПОУ 24061900. 2. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку (або витяг з Державного реєстру банків про право банків на здійснення банківської діяльності), копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія договору з банком про надання банківської гарантії. 3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 70 000, 00 грн. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Додатково надати документ з банку, який підтверджує отримання коштів під грошове покриття баком-гарантом. 4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації). 6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 7. Тендерна пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пп. 1 п. 44 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 12:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 12:37 |
Тендерна документацiя.doc | |
09 червня 2023 12:37 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
09 червня 2023 12:37 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
09 червня 2023 12:37 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Згідно частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Щодо твердження про те, що вимога про надання сертифікатів ISO є дискримінаційною, то Замовник торгів не погоджується з нею, оскільки:
Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
У перекладі з латинської мови слово "дискримінація" означає будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Враховуючи те, що право вимагати надання сертифікатів ISO передбачено Законом, а також те, що отримати зазначений сертифікат може будь-яке підприємство, яке організовує свою діяльність у відповідності до цього стандарту, та враховуючи те, що предметом закупівлі є «Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Львівської області» вимога про надання сертифікату ISO 9001:2018 стосовно підготовчих робіт на будівельному майданчику; будівництва доріг і автострад; інших робіт із завершення будівництва; виготовлення виробів із бетону для будівництва є обґрунтованою.
Таким чином, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін.
Враховуючи те, що дана закупівля не передбачає авансу, Замовник торгів має бути впевнений, що потенційний підрядник зможе в повній мірі виконати роботи, які передбачені технічною специфікацією. Таким чином, Замовник торгів не вбачає необхідності у внесені зазначених Вами змін.
Фігурні елементи для мощення повинні бути типу «Римський камінь». Колір – сірий. Такі вимоги використовуються для того, щоб не було порушено цілісність та вигляд попередніх робіт.
1 60 150 90,3 80,3
2 60/80 150 133 123
3 60/80 150 173 163
4 60/80 150 216 206
3. Хочеться наголосити, що чинним законодавством України не передбачено заборони для замовників отримувати послуги з наданням юридично-консультаційних послуг.
Виконавчим комітетом Бродівської міської ради укладено договір про надання вищезазначених послуг задля недопущення порушень в даній сфері, а також отримання професійних консультацій щодо кваліфікації учасників та іншої правової допомоги уповноваженій особі, прийнято рішення укласти договір.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що в тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи уповноваженої особи, а оплата послуг консультанта МОЖЕ здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні МОЖЕ бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника МОЖЕ бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документації положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-21-000001 ● 66d45e652e2e4fd9a9a3d34fab990ba8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2023 10:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2023 № 41-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.09.2023 №41-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-06-09-006203-a 09.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-22 12:34:51
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Львівської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-006203-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-27 17:08:52
Пояснення
Виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області повідомляє Вас, що обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі проектно-кошторисної документації, експертного звіту(позитивного) (https://e-construction.gov.ua/proj_exp_detail/3072627461595334596). . Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до рішення сесії Бродівської міської ради Львівської області №931 від 28.02.2023р. «Про внесення змін до програми проведення будівництва, реконструкції капітального, поточного ремонту та утримання доріг Бродівської міської ради на 2022-2024 роки» на суму 14000000,00 з ПДВ(https://mrbrody.dosvit.org.ua/documents/cleyeatmwht5t0914pk70cxut) та рішення №935 від 28.02.2023р. «Про внесення змін до показників Бродівського міського бюджету на 2023 рік(https://mrbrody.dosvit.org.ua/documents/cleyeg76hhttr0914kc5povsm) . Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано відповідно до діючих будівельних норм і правил, типових проектів та відомчих рекомендацій. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої кошторисної документації. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторису вартості робіт, в яку входять вартості матеріалів, заробітної плати в сфері будівництва. Відповідно очікувана вартість предмета закупівлі становить: 14 226 357,60 грн. з ПДВ.
Додаємо зведений кошторис, експертний звіт. Обгрунтування закупівлі можна переглянути за адресою https://mrbrody.dosvit.org.ua/documents/clix2tk8mkx4d0914ka98reab
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-27 17:17:36
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Львівської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-09-006203-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДЕМЧУКБУД» з огляду на те, що:
1. Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації виконання робіт проводяться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Крім того, підпунктом 3.1 проекту договору, що є додатком 5 до тендерної документації, Замовник передбачив, що договірна ціна на момент укладення договору є твердою, при цьому, ТОВ «ДЕМЧУКБУД» до складу ціни пропозиції (договірної ціни) не включено кошти на покриття ризиків, що не відповідає вимогам пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва».
2. Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕМЧУКБУД», під час виконання робіт передбачено використання машини маркірувальної самохідної, місткістю 460 л., проте в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 16.06.2023 № 19-д/23, наданої ТОВ «ДЕМЧУКБУД», інформація про наявність вказаної машини відсутня, документи, підтверджуючі право власності (використання) такої машини у складі тендерної пропозиції також відсутні.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-29 17:40:37
Відповідь
У відповідь на запит замовнику на пояснення в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне:
1. Щодо першого запитання запиту:
Відповідно до п. 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 р. № 281 (далі по тексту - Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відтак, кошти на покриття ризиків включаються не завжди, а лише у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови.
Щодо п. 5.31 Настанови У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання
будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Враховуючи зазначене, розмір коштів на покриття ризиків повинен становити до 1.5 % (при твердій договірній ціні), що означає «не більше ніж», тобто, фактично підрядник міг врахувати менше, і навіть в розмірі 0 %.
Окрім цього, відповідно до п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- розрахунок договірної ціни.
Тобто, в тендерній документації не містилося вимоги про те, що договірна ціна учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також відсутня вимога щодо обов’язково включення в обрахунок договірної ціни коштів на покриття ризиків. Єдиною вимогою до договірної ціни було те, що договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника, яка є виконаною ТОВ "ДЕМЧУКБУД".
2. Щодо другого запитання в запиті:
Відповідно до п. 3.1 Розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Розділом 1 Додатком №1 до цієї тендерної документації).
Так, згідно Розділу 1 Додатку №1 тендерної документації до переліку документів та інформації, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відносяться:
1. Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (згідно Таблиці А). Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати:
- у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;
- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
- належно оформлені копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення (в тому числі в разі використання транспортними засобами та\або механізмами субпідрядника).
2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту 1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг).
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містила окремих вимог щодо зазначення в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій інформації про наявність транспортних засобів/обладнання/устаткування, відомості про яких містяться у Підсумковій відомості ресурсів Учасника, та надання підтверджуючих документів на них.
Таким чином, враховуючи відсутність такої вимоги в тендерній документації, в Замовника торгів не було підстав ні для відхилення такої тендерної пропозиції, ні для застосування п. 43 Особливостей.
Отже, Учасник вправі був зазначити в довідці лише наявні на момент подання тендерної пропозиції будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування, технології тощо, які ТОВ "ДЕМЧУКБУД" планує використовувати під час виконання робіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» (UA-2023-06-09-006203-a) від 12 жовтня 2023 р. повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень замовником торгів прийнято рішення про припинення зобов’язання за договором №105 від 28.06.2023 р. На даний час Виконавчий комітет Бродівської міської ради вживає заходів щодо розірвання вищезазначеного договору, зокрема, шляхом надсилання до Підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №105 від 28.06.2023 р. буде оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
2023-10-19 15:01:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-11-01 15:38:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕМЧУКБУД" |
12 811 383,71
UAH з ПДВ
|
12 811 383,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДЕМЧУКБУД" #41522365 |
Переможець |
12 811 383,71
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 16:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 14:50
|
ДУ _1а.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2023 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 16:42
|
додаткова угодаруська.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2023 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2023 10:10
|
Договір | укладений |
29 червня 2023 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |