Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту по заміні алюмінієвих вітражів (вікон) клубної частини редакційно-видавничого корпусу літ. "А" державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44; код ДК 021:2015 - 45420000-7 - «Столярні та теслярні роботи»
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2023-06-09-003927-a ● bf20986be4284e64926d9ded4936e7ad
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Анна Андебура +380444810487 a.andebura@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 12:14 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 12:14 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту по заміні алюмінієвих вітражів (вікон) клубної частини редакційно-видавничого корпусу літ. "А" державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45421112-2 — Встановлення віконних рам
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | вартість наданих Послуг за Договором сплачується Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (типові форми № КБ-2в, № КБ-3) за звітний календарний місяць за цим Договором | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 11:21 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
09 червня 2023 11:21 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
09 червня 2023 11:21 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
09 червня 2023 11:17 |
Оголошення.pdf | |
09 червня 2023 11:17 |
Тендерна документація.DOCX |
09 червня 2023 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2023 11:21 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
|||
09 червня 2023 11:21 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
|||
09 червня 2023 11:21 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
|||
09 червня 2023 11:17 |
Оголошення.pdf
|
|||
09 червня 2023 11:17 |
Тендерна документація.DOCX
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-09-003927-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНТЕР-НОРМ", Код ЄДРПОУ:37696239
Дата подання: 28 червня 2023 09:22
Дата подання: 28 червня 2023 09:22
Скарга АМКУ_Оскарження рішення про визначення переможця
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупі
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів «Послуги з поточного ремонту по заміні алюмінієвих вітражів (вікон) клубної частини редакційно-видавничого корпусу літ. "А" державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44; код ДК 021:2015 - 45420000-7 - «Столярні та теслярні роботи» (далі – Процедура закупівлі)».
Протоколом розгляду пропозицій № 135 від 23.06.2023 року уповноваженої особи Замовника (далі – Протокол) було прийнято рішення щодо визначення переможця ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ".
Але ж, ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" (далі – Скаржник) вивчивши Протокол та надану Переможцем документацію не погоджуємося з цим. Вважаємо, підстави для обрання саме переможцем ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" такими, що не відповідають тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель! Отже, прийняте рішення дискримінують законні права та інтереси Скаржника, як учасника процедури закупівлі.
Таким чином, Протоколом Замовника № 135 від 23.06.2023 року, неправомірно визнано переможцем ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ", з наступних підстав.
Так, предметом закупівлі є Послуги з поточного ремонту по заміні алюмінієвих вітражів (вікон) клубної частини редакційно-видавничого корпусу літ. "А" державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44; код ДК 021:2015 - 45420000-7 - «Столярні та теслярні роботи» (далі – Процедура закупівлі). Детальний опис предмету закупівлі (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) викладено у Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, технічне завдання).
Так, по перше, п. 4 Додатку 1 (Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). п.п.2 Інші документи від Учасника, Замовником встановлено критерій надати:
Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, наприклад:
для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників про призначення та/або протокол зборів засновників про призначення та/або наказ про призначення (витягу з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника (якщо документи пропозиції та пропозиція підписуються керівником учасника);
для іншої посадової особи учасника - довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника (якщо документи пропозиції та пропозиція підписуються іншою посадовою особою учасника).
ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" в складі своєї пропозиції надав довідку в довільній формі Вих.№ 02 від 25 червня 2023 р. з назвою: «Довідка про право підпису тендерної пропозиції, укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника».
Зміст тексту довідки: Цією довідкою, фізична особа-підприємець Міщук Богдан Миколайович, що діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №2 065 000 0000 056011, платник податку (3 група) який є учасником процедури відкритих торгів, повідомляє, про те, що право підпису має тільки він.
Отже, виходячи з тексту в довідці не зазначено хто саме має право підпису тендерних пропозицій. В довідці зазначено, що ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" діє на підставі Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №2 065 000 0000 056011,
але в складі тендерної документації Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань №2 065 000 0000 056011 взагалі відсутня.
Також Замовник зазначив, що на підтвердження підпису учасника мають бути Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, тобто Замовник не зазначив, що на підтвердження підпису учасника потрібно подавати довідку в довільній формі.
Виходячи з вищезазначеного, Довідка в довільній формі Вих.№ 02 від 25 червня 2023 р. не відповідає вимогам Замовника зазначених в тендерній документації.
Так, по друге, п. 4 та п. 5 Додатку 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі, технічне завдання) вимогами до предмету закупівлі є:
Вітражні світлопрозорі конструкції в рішенні – стійково рігельна система з двокамерними склопакетами (надалі світлопрозора конструкція) повинен виконуватися з використанням склопакетів підвищеної міцності. Світлопрозора конструкція повинна являти собою несучий теплий алюмінієвий каркас поперечний переріз головних елементів не менше 50 х 190 мм згідно проектних розрахунків зі встановленими у ньому склопакетами за формулою: 6 Silver 35/26 ESG -18 ar – 4ESG-18 arg - 6 і ESG (52 мм) Опір теплопередачі світлопрозорої конструкції не менше 0,9 м2 К/Вт, колір несучих елементів і нащільників Ral 9006. Для виготовлення світлопрозорих конструкцій повинні застосовуватися сучасні технології та матеріали. Виготовлення каркасу із ПВХ-профілів не допускається.
Тобто виготовлення та монтаж АЛЮМІНІЄВИХ ВІТРАЖІВ З СТІЙКО-РІГЕЛЬНОЇ СИСТЕМИ!
Так, по третє, п. 1 Додатку 2 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 2 пункту 45 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)).
Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити) в Систему у сканованому вигляді наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
Відповідно до п.п.1 (Кваліфікаційних критерії Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям**) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного* (них*) договору (ів).
У довідці бажано зазначити наступні відомості: контактну інформацію про замовника(ів), дату(и) виконання договору(ів), перелік послуг, що надавалися.
1.2. Сканована(і) копія(ї) договору(ів) зазначеного(их) у довідці з інформацією про виконання аналогічного* (аналогічних*) у повному обсязі.
1.3. Сканована копія позитивного відгуку (-ків) замовника про роботу учасника по виконанню аналогічного(-их) договору(-ів) зазначеного (их) у довідці.
1.4. Скановані копій актів виконаних робіт (надання послуг) які підтверджують повне виконання договору (ів) зазначеного (их) в довідці.
*Аналогічним договором (ами) у розумінні даної документації вважається (ються) договір(и) за кодом ДК предмету закупівлі, який підтверджує виконання робіт/(надання послуг)з встановлення та/або заміни алюмінієвих вітражів (вікон) в геометричних розмірах та/або площею однієї конструкції не меншому за передбачені у технічному завданні (Додатку 2 до тендерної документації).
В аналогічному договорі мають бути зазначені не тільки загальний обсяг встановлених вікон, а геометричні розміри (площа) однієї конструкції вікна (вітража) не менше ніж розміри (або площа), вказані в п. 5 «Ескізи» Додатку 2 до тендерної документації, а саме 4,88 м х 5,45 м = 26,60 м2.
**У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Виходячи з вищезазначеного ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" відповідно до довідки про виконання аналогічний договорів надав аналогічний договір:
- Замовник ВГСП ПАТ ««Київський радіозавод» Готельний-Комплекс»
- № 31/08/20 від 31 серпня 2020 року
- Предмет договору: Ремонт приміщень та заміна віконних вітражів 5 поверху будівлі головного корпусу.
Відповідно до кошторисної документації та актів виконаних робіт до Договору - №31/08/20 від 31 серпня 2020 року , п. 21 Локального кошторису зазначена інформація про Монтаж вітражів із алюмінієвих сплавів, кількість: 4,2х5х2=42 м2
Тобто з розрахунку 4,2х5=21 м2, що не відповідає вимогам до аналогічного договору обсягу конструкцій 26 м2 відповідно до Додатку 2
Таким чином аналогічний договір - № 31/08/20 від 31 серпня 2020 року, що надав ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником
Згідно з ч.1,2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вище наведені обставини, тендерна пропозиція ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає умовам тендерної документації, рішення щодо визначення переможця ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" – є неправомірним та необґрунтованим.
З огляду на вищевказане, на необґрунтованість та безпідставність дій Замовника, щодо яких подається дана скарга, керуючись положенням статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недопущення порушення законодавства в сфері публічних закупівель, -
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 червня 2023 15:55
рішення від 30.06.2023 № 9643.pdf
Дата публікації: 30 червня 2023 15:55
інформація про резолютивну частину рішення від 13.07.2023 № 10568.pdf
Дата публікації: 14 липня 2023 16:36
рішення від 13.07.2023 № 10568.pdf
Дата публікації: 18 липня 2023 18:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" |
1 528 508,80
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" |
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" #3590906139 |
Рішення скасоване |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2023 12:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 червня 2023 15:43
|
ФОП "МІЩУК БОГДАН МИКОЛАЙОВИЧ" #3590906139 |
Відхилено |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2023 12:51
|
|
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" #37696239 |
Переможець |
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2023 13:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 липня 2023 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 13:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2023 14:11
|
Додаткова угода №1 від 12.10.2023 до Договору про закупівлю від 04.08.2023 №203.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2023 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2023 09:15
|
Договір про закупівлю №203 від 04.08.2023.pdf | укладений |
04 серпня 2023 09:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту по заміні алюмінієвих вітражів (вікон) клубної частини редакційно-видавничого корпусу літ. "А" державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 | 1 | послуга |
1 492 500,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись пунктами 11.1, 11.2, 13.2 Договору від 04.08.2023 № 203 (далі – Договір), статтею 188 Господарського кодексу України, статтею 651 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду № 1 до Договору про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяги закупівлі Робіт за Договором, у зв‘язку з чим вирішили внести такі зміни до Договору: 1.1. Локальний кошторис (Додаток 2 до Договору) змінити та викласти його у новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди № 1. 1.2. Договірну ціну (Додаток 1 до Договору) змінити та викласти її у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1. 1.3. Пункт 2.1. Договору змінити та викласти у такій редакції: «2.1. Загальна вартість Послуг за цим Договором визначається в Договірній ціні (Додаток 1 до цього Договору) та становить: 1 422 017,28 грн. (один мільйон чотириста двадцять дві тисячі сімнадцять грн. 28 коп.), у тому числі ПДВ (20%) – 237 002,88 грн.». 2. З дати набрання чинності цією Додатковою угодою № 1, пункт 2.1 Договору, Договірна ціна (Додаток 1 до Договору), Локальний кошторис (Додаток 2 до Договору) діють в редакції цієї Додаткової угоди № 1. Інші положення Договору залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо їх виконання. 3. Додаткова угода № 1 набирає чинності після підписання її обома Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє впродовж строку дії Договору. 4. Ця Додаткова угода № 1 складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному примірнику для кожної зі Сторін. 5. До цієї Додаткової угоди № 1 додається та є невід‘ємною частиною Договору: - Договірна ціна (Додаток 1 до Договору). - Локальний кошторис (Додаток 2 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 203 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 від 12.10.2023 до Договору №203 від 04.08.2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту по заміні алюмінієвих вітражів (вікон) клубної частини редакційно-видавничого корпусу літ. "А" державного підприємства "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 | 1 | послуга |
1 422 017,28
UAH з ПДВ
|