Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРЕМЕНЕЦЬКИЙ ЛІСОТЕХНІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ |
Код ЄДРПОУ: | 00994006 |
Місцезнаходження: | 47013, Україна , Тернопільська обл., с. Білокриниця, вул. Молодіжна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Олеся Іванюк +380686292178 olesya-work@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2023 01:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 06:00 |
Очікувана вартість: | 391 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 955,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкового перерахування 100 відсотків коштів на розрахунковий рахунок Продавця, згідно наданого рахунку та/чи видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 01:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 01:23 |
Тендерна документація ВТ з Особливостями (зі змінами ) Дрова 2023 .docx | |
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 7 (зразок довідки відомості про учасника).docx | |
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція) .docx | |
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 6 (зразок згоди на обробку персональних даних) .docx | |
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 5 (проєкт договору).doc | |
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 3 ( пункт 47 Особливостей).docx | |
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги) .docx | |
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 4 (технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі).docx |
09 червня 2023 01:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
09 червня 2023 01:23 |
Тендерна документація ВТ з Особливостями (зі змінами ) Дрова 2023 .docx
|
||
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 7 (зразок довідки відомості про учасника).docx
|
||
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 1 (тендерна пропозиція) .docx
|
||
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 6 (зразок згоди на обробку персональних даних) .docx
|
||
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 5 (проєкт договору).doc
|
||
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 3 ( пункт 47 Особливостей).docx
|
||
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги) .docx
|
||
09 червня 2023 01:18 |
Додаток 4 (технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-18-000012 ● 94a76c1b14f840c1ac468330b8e32433
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2023 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2023 № 48-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.07.2023 № 48-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2023-06-09-000045-a від 09.06.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 17:11:03
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (03413000-8 Паливна деревина (Дрова паливні твердолистяні) )» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-09-000045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. У додатку №3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, для переможця процедури закупівлі про надання у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель окрім інших документів « Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача».
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів Фізичної особи-підприємця Юрчишин Сергія Анатолійовича встановлено, що ним як переможцем торгів надано довідку в довільній формі про відсутність підстав передбачених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей №1178, а не інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
У зв’язку з чим, прошу пояснити причину не відхилення пропозиції ФОП Юрчишин С.А., як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3 пункту 47 Особливостей №1178.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-24 22:54:07
Про надання інформації по моніторингу закупівлі UA-2023-06-09-000045-a
Про надання інформації по моніторингу
закупівлі UA-2023-06-09-000045-a
На Ваш запит щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (03413000-8 Паливна деревина (Дрова паливні твердолистяні))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-09-000045-a) повідомляю наступне:
Під час визначення технічно-якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа керувалась вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму» з усіма змінами, Наказу Мінекономрозвитку від 18.02.2020 року № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" (зі змінами), Наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 року № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (зі мінами) та іншими нормативно-правовими актами.
Під час визначення технічно-якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа враховувала технічні характеристики предмету закупівлі (товщина, довжина, вимоги до групи порід, вимоги до однорідності, відповідність стандартам/оцінка відповідності та ін.) (Додаток №1). Уповноважена особа при даному визначені використовувала вимоги ДСТУ, діючі стандарти і технічні умови (ТУ), встановлені чинним законодавством для даного виду товару, а також уповноваженою особою було прийнято до уваги функціональність твердопаливних котлів, які встановлені у закладі освіти, що потребують товар саме з такими технічними параметрами та якісними характеристиками для їх повноцінної роботи. Крім того уповноважена особа проводила консультації з технічними питань з спеціалістами закладу (заступник директора з господарської діяльності, завгосп) щодо визначення технічно-якісних характеристик товару для здійснення закупівлі, обсягу та орієнтовної вартості, виходячи з потреби та аналізу минулих опалювальних сезонів. Очікувана вартість закупівлі товару визначена за результатами проведеного моніторингу та аналізу ринку. Отримано цінові пропозиції на запит аналізу ціни.
Щодо публікації на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) можу повідомити наступне:
Відповідно до вимог п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити оприлюднення власному веб-сайті (або веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Кременецький лісотехнічних фаховий коледж має статус одержувача коштів місцевого обласного бюджету та є розпорядником третього ступеня в особі директора.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (03413000-8 Паливна деревина (Дрова паливні твердолистяні))» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-09-000045-a) опублікована на нашому офіційному веб-сайті за посиланням:
https://kltk.com.ua/images/publish_infa/obgruntuvanna%20tehnicno akisnih%20harakteristik%20ta%20ocikuvanoi%20vartosti%20predmeta%20zakupivli.pdf
Щодо встановлення факту неподання переможцем торгів Фізичною особою-підприємцем Юрчишин Сергієм Анатолійовичем підтвердження про відсутність підстав передбачених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей №1178, а саме неподання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, можу повідомити наступне:
Довідка переможцем Фізичною особою-підприємцем Юрчишин Сергієм Анатолійовичем була подана як така, що є від імені переможця в довільній формі про відсутність таких підстав, так і на підтвердження про відсутність підстав передбачених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей №1178 переможець подав Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Документ: Номер запиту: 630473 Дата формування: 23.06.2023 12:34год.), завантаження документу: 23.06.2023р. о 12:40год. ) (додаток №2).
Щодо визначення переможцем торгів Фізичної особи-підприємця Юрчишин Сергія Анатолійовича, то уповноваженою особою було дотримано норм закупівельного законодавства в цій частині, оскільки ФОП Юрчишин С.А. надав документи на підтвердження про відсутність підстав передбачених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей №1178 в повному обсязі.
Отже, враховуючи вище зазначене, підтверджую, що уповноваженою особою при проведенні закупівлі було дотримано усіх норм Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму» з усіма змінами та Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Додаток:
1. Обґрунтування технічно-якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснення закупівлі в умовах воєнного стану по процедурі закупівлі «ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (03413000-8 Паливна деревина (Дрова паливні твердолистяні).
2. Інформаційна Довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення ФОП ЮРЧИШИН С.А. (Документ: Номер запиту: 630473 Дата формування: 23.06.2023 12:34год.)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заходи, що були здійсненні для усунення порушень за результатами висновку моніторингу процедури закупівлі закупівлі ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (03413000-8 Паливна деревина (Дрова паливні твердолистяні)) за номером UA-2023-06-09-000045 Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами (далі – Закон) з урахуванням особливостей, визначених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами на виконання вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про усунення порушень за результатами висновку моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015:03410000-7 Деревина (03413000-8 Паливна деревина (Дрова паливні твердолистяні)) за номером UA-2023-06-09-000045, для належної організації та ефективного проведення публічних закупівель на всіх стадіях, з метою попередження недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону, було здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону уповноваженою особою з публічних закупівель, фахівцем з публічних закупівель Кременецького лісотехнічного фахового коледжу, а саме: 1. Було проведено директором роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою. 2. Направлено уповноважену особу на проходження навчання з публічних закупівель та економічних навчань для підвищення кваліфікації. 3. Покладено обов’язок на уповноважену особу в подальшому забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель, забезпечити здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг із дотриманням норм передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів, які регулюють питання в сфері публічних закупівель.
2023-08-04 15:40:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Відповідь на запит Управління надано з порушенням вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Відповідь на запит Управління надано з порушенням вимог частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто.
2023-09-04 13:59:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2023 06:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЮРЧИШИН СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
377 890,00
UAH з ПДВ
|
377 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЮРЧИШИН СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ #2344800613 |
Переможець |
377 890,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 18:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 12:41
|
Додаткова угода дрова (розірвання договору по непоставці товару).pdf | укладений |
02 жовтня 2023 12:35
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 13:05
|
Договір дрова 155.pdf | укладений |
03 липня 2023 13:02
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (03413000-8 Паливна деревина (Дрова паливні твердолистяні)) | 230 | метри кубічні |
1 643,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 липня 2023 — 02 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Договір розірвано у зв'язку із порушенням п.5.2. Договору. Згідно відповідного пункту крайній термін поставки до 30.09.2023 року. ФОП Юрчишин С.А. не поставив товар у відповідний термін чим порушив умови даного Договору, дія якого припиняється відповідно до п. 13.1 Договору з 02.10.2023року. |