Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи з виготовлення проектної документації на стадії "П" та проходження експертизи по об'єкту: "Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини "Берізка" з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі" Коригування, (ДК021-2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
395 711,60 UAH
UA-2023-06-08-016033-a cb3d6c615cb14c8791d6840adcf5f3d0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайко Ольга Григорівна

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 червня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, будинок 12 А
Контактна особа: Чайко Ольга Григорівна
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проектні роботи з виготовлення проектної документації на стадії "П" та проходження експертизи по об'єкту: "Реконструкція будівлі Київського міського будинку дитини "Берізка" з прибудовою корпусу фізичної та реабілітаційної медицини на вул. Кубанської України (Маршала Жукова), 4 в Деснянському районі" Коригування, (ДК021-2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

08 червня 2023 19:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРМЕДПРОЕКТ"
#41637813
Переможець 395 711,60
UAH з ПДВ
08 червня 2023 19:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2024 13:02
ДУ № 3 до Договору №172_23-15 від 08.06.2024.pdf зміни до договору
30 серпня 2024 13:02
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2024 12:59
ДУ № 2 до Договору № 172_23-15 від 08.06.2023.pdf зміни до договору
30 серпня 2024 12:58
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 14:49
ДУ №1 до Дог.172_23-15 від 08.06.23_проет.роб.-БЕРІЗКА_pdf.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 14:48
Договір_Жукова,4_проект.роб._коригування_№ 172_23-15 від 08.06.23.pdf укладений
08 червня 2023 19:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4.1
Номер договору про закупівлю: 172/23-15
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 172/23-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл коштів по роках.
Номер договору про закупівлю: 172/23-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 червня 2023 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 395 711,60
UAH (в тому числі ПДВ 65 951,93 UAH)