Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
Код ЄДРПОУ: | 44496574 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І.Миколайчука, 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322581125 1_tmo_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 15:24 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 15:24 |
Очікувана вартість: | 11 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 18:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 17:52 |
ТД_інтерактивна система реабілітації__.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-10-000038 ● a2f12e32cdd84c1ca57679839a7d73d9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2023 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.08.2023 №31-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 10.08.2023.
В.о.начальника управління Владислав ЩЕРБЕНОК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
10.08.2023 №31-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-08-015630-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-15 10:33:22
запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару згідно до ДК 021:2015: 33154000-4 — Механотерапевтичні апарати (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-06-08-015630-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1) надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2) надати інформацію про суми коштів, сплачених за даним договором та чи був поставлений товар станом на 15.08.2023
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-16 17:26:32
Інформація на запит
1. Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» з метою реабілітації пацієнтів з порушеннями опорно-рухового апарату, які виникли внаслідок перенесених неврологічних захворювань, а також травм спинного мозку, оголошено закупівлю Інтерактивної системи реабілітації для нейром’язової терапії.
Враховуючи інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики системи реабілітації для нейром’язової терапії, що визначені відповідними фахівцями замовника, сформовано технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики) предмета закупівлі.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі то закупівля системи реабілітації для нейром’язової терапії здійснювалась за КОШТИ ОТРИМАНІ ВІД ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА, з врахуванням фактичної потреби, оптимального співвідношення ціни та якості відповідно до фінансового плану на 2023 рік.
Щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення то у річному плані закупівель вказано що джерело фінансування закупівлі є КОШТИ ОТРИМАНІ ВІД ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА.
Слід зазначити, що бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування (п. 8 ч. 1 ст. 2 Бюджетного Кодексу ).
Бюджетні призначення визначаються шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет). На їх підставі головні розпорядники бюджетних коштів приймають рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляють та доводять до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.
Таким чином, якщо замовник зазначає в річному плані закупівель розмір бюджетного призначення, то він ОРІЄНТУЄТЬСЯ НА ВИДІЛЕНІ КОШТИ, а коли очікувану вартість, то НА РОЗРАХУНКОВУ ЦІНУ ПОТРЕБИ, що він закуповує.
Отже, різниця між очікуваною вартістю та розміром бюджетного призначення є.
Щодо очікуваної вартості, то чинним законодавством не визначено перелік органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), згідно яких закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка регламентується наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися різними методами, серед яких зокрема - розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін.
Отже, очікувану вартість при проведенні закупівлі було визначено за методом порівняння середньо ринкових цін шляхом моніторингу інформації про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників, постачальників відповідної продукції та в електронній системі закупівель ProZorro щодо аналогічного предмету закупівлі, а також шляхом отримання комерційних пропозицій (копії додаються). За основу очікуваної вартості було взято найменшу цінову пропозицію із врахуванням вартості інсталяції обладнання.
2. На виконання умов договору від 06.07.2023 №347, ТзОВ «Аксель Медікал» 07.07.2023 поставило комплекс нейрореабілітаційний з стимуляцією 1 комплект на суму 10 670 040,0 гривень. (Копія видаткової накладної додається). У свою чергу, на підставі виставленого рахунку та накладної, КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» здійснило оплату за поставлений товар. (Платіжний документ додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» з метою реабілітації пацієнтів з порушеннями опорно-рухового апарату, які виникли внаслідок перенесених неврологічних захворювань, а також травм спинного мозку, оголошено закупівлю Інтерактивної системи реабілітації для нейром’язової терапії. Частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною 2 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Відповідно до п.2 ч.2 ст.22 Закону і п.28 Особливостей замовник самостійно встановлює кваліфікаційні критерії і спосіб їх підтвердження. Отже, на виконання п.28 Особливостей та ст. 16 Закону Замовником встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Документом щодо підтвердження інформації про відповідність вказаним вимогам є довідка про ВИКОНАНИЙ ДОГОВІР, із вимогою щодо надання інформації про суму та рік виконання договору, а також контактного телефону підприємства з яким було укладено виконаний аналогічний договір. Таким чином, Замовник отримав усю необхідну інформацію, за якою пересвідчився у виконанні Учасником аналогічного договору без порушень, своєчасно та в повному обсязі. Отже, тендерна документація на закупівлю інтерактивної системи реабілітації для нейром’язової терапії відповідає вимогам Закону та Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Однак, Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у висновку константовано: «вимога Замовника щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у вигляді інформації (довідки) про укладений договір без підтвердних первинних документів (актів, накладних, тощо) не може бути способом підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством». Замовник категорично не погоджується із таким трактуванням, оскільки замовник вимагав інформацію про виконаний договір а не укладений договір, тому вважаємо висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області упередженим, необґрунтованим та безпідставним та змушені будемо оскаржити його до суду відповідно до ч.10 статті 8 Закону. Зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, замовник неухильно дотримується вимог Закону та Особливостей, зокрема принципів здійснення закупівель, таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.
2023-08-24 14:41:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | В порядку передбаченому ч. 10 ст. 8 Закону України " Про публічні закупівлі" повідомляємо про оскарження висновку моніторингу до суду у встановленому законом порядку. Інформація, щодо номеру провадження по справі та дату його відкриття нами буде отримано в порядку передбаченому чинним законодавством з моменту постановлення відповідної ухвали суду та отримання її нами відповідно до вимог встановлених законодавством |
Дата публікації: | 01 вересня 2023 |
Документи:
01 вересня 2023 14:40
|
Електронний підпис |
01 вересня 2023 14:38
|
Адміністративний позов |
01 вересня 2023 14:38
|
Цінний лист та накладна на відправлення |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ |
10 670 040,00
UAH з ПДВ
|
10 670 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДІСТАРЛАБ" |
10 999 065,00
UAH з ПДВ
|
10 999 065,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ #42517437 |
Переможець |
10 670 040,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 11:51
|
347 | укладений |
07 липня 2023 11:49
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Інтерактивна система реабілітації для нейром’язової терапії (ДК 021:2015 - 33150000-6 – Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії, НК 024:2019 - 63312 Аналіз біомеханічних функцій/інтерактивна система реабілітації) | 1 | комплект |
10 670 040,00
UAH з ПДВ
|