Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42096753 |
Місцезнаходження: | 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Незалежності, 20а |
Контактна особа: |
Андрущишин Наталія 380984257834 natalia_teslyuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 18:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 117 347 052,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 586 735,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії . Перерахування коштів здійснюється на рахунок Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради, UA128201720355189039088065817 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 42096753 МФО 820172 Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 до тендерної документації). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 18:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 18:49 |
Обгрунтування предмету закупівлі.docx | |
08 червня 2023 17:30 |
Умови забезпечення.docx | |
08 червня 2023 17:30 |
Додаток № 6.docx | |
08 червня 2023 17:29 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
08 червня 2023 17:29 |
Додаток № 2 Технічна специфікація 123.docx | |
08 червня 2023 17:29 |
Тендерна документацiя.doc |
08 червня 2023 18:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
08 червня 2023 18:49 |
Обгрунтування предмету закупівлі.docx
|
||||||||||||
08 червня 2023 17:30 |
Умови забезпечення.docx
|
||||||||||||
08 червня 2023 17:30 |
Додаток № 6.docx
|
||||||||||||
08 червня 2023 17:29 |
Додаток № 5 Проект договору.docx
|
||||||||||||
08 червня 2023 17:29 |
Додаток № 2 Технічна специфікація 123.docx
|
||||||||||||
08 червня 2023 17:29 |
Тендерна документацiя.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-05-000004 ● 4b99291b8d42422684e1454bef10cc6a
- Статус: вирішено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2023 № 207
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2023 № 207.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-08-015401-a, 08.06.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-19 10:53:57
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-015401-a, яка проведена Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено, зокрема, виконання робіт з установлення насосів та монтаж каналізаційно-насосної станції.
Крім того, у розділі IV «Устаткування» (Будівельні матеріали та устаткування) Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації) включено каналізаційну насосну станцію «БІГКАН» в комплекті (корпус каналізаційної насосної станції (ПЕ-100); патрубок самопливного вхідного трубопроводу (ПЕ-100); корзина для збору грубого сміття, із ланцюгом (ПЕ-100); направляючі трубки корзини (нерж.); майданчик обслуговування (ПЕ-100); драбина експлуатаційна (алюм.); патрубок напірного трубопроводу (ПЕ-100);патрубок для входу електричних кабелів (ПЕ-100); направляючі трубки насоса (нерж.); експлуатаційні люки (полімерно-піщана композиція); вентиляційна труба (НПВХ); шафа керування та живлення MS-L-2x4kW-DOL; насос Rexa FIT V05DA-122/EAD1-2-T0011-540-O; стаціонарна установка у зануреному стані DN 50/2RK; поплавковий вимикач MS1, довжина кабелю 10 м); циркуляційний насос PN 10; 0,075 кВт; 230В; 0,86 м3/год; 3, 5 м.в.ст Wilo Yonos PICO 1.0 25/1-8 (2 шт); циркуляційний насос PN 10; 0,075 кВт; 230В; 0,94 м3/год; 6,0 м.в.ст Wilo Yonos PICO 1.0 25/1-8 (2 шт), циркуляційний насос PN 10; 0,07 кВт; 230В; 2,4 м3/год; 4,0 м.в.ст ALPHA2 15-40 130 Grundfos (1 шт), циркуляційний насос PN 6/10; 0,19 кВт; 230В; 5,17 м3/год; 6,0 м.в.ст Wilo Yonos Maxo 32/0,5-10 (2 шт), циркуляційний насос PN 6/10; 0,19 кВт; 230В; 3,64 м3/год; 7,0 м.в.ст Wilo Yonos Maxo 32/0,5-10 (4 шт), циркуляційний насос PN 6/10; 0,19 кВт; 230В; 4.44 м3/год; 5,0 м.в.ст Wilo Yonos Maxo 32/0,5-10 (2 шт), циркуляційний насос; 0,02 кВт; 230В; 0,37 м3/год; 3,0 м.в.ст (для ПВ-1, ПВ-2) Wilo Yonos PICO 1.0 15/1-4 (2 шт), циркуляційний насос PN 10; 0,075 кВт; 230В; 2,22 м3/год; 3,0 м.в.ст Wilo Yonos PICO1.0 25/1-8 (2 шт) та насос дренажний переносний Unilift AP 12.50.11 (5 шт).
Учасником - ТОВ «Технології клімату та автоматизації систем» у складі тендерної пропозиції надано локальні кошториси, відповідно до яких при виконанні робіт за предметом закупівлі вказаним учасником будуть виконуватись роботи із установлення насосів, монтаж каналізаційно-насосної станції, встановлення насосів дренажних переносних Unilift AP 12.50.11 (5 шт), циркуляційних насосів (17 шт), а також Підсумкову відомість ресурсів, до якої включено: каналізаційну насосну станцію "БІГКАН" в комплекті (корпус каналізаційної насосної станції (ПЕ-100); патрубок самопливного вхідного трубопроводу (ПЕ-100); корзина для збору грубого сміття, із ланцюгом (ПЕ-100); направляючі трубки корзини (нерж.); майданчик обслуговування (ПЕ-100); драбина експлуатаційна (алюм.); патрубок напірного трубопроводу (ПЕ-100);патрубок для входу електричних кабелів (ПЕ-100); направляючі трубки насоса (нерж.); експлуатаційні люки (полімерно-піщана композиція); вентиляційна труба (НПВХ); шафа керування та живлення MS-L-2x4kW-DOL; насос Rexa FIT V05DA-122/EAD1-2-T0011-540-O; стаціонарна установка у зануреному стані DN 50/2RK; поплавковий вимикач MS1, довжина кабелю 10 м) вартістю 430 391,85 грн, насоси дренажні переносні Unilift AP 12.50.11 в кільткості 5 шт на суму 262 987,25 грн; циркуляційний насос PN 10; 0,07 кВт; 230В; 2,4 м3/год; 4,0 м.в.ст ALPHA2 15-40 130 Grundfos – 1 шт на 11 816,91 грн; циркуляційні насоси PN 10; 0,075 кВт; 230В; 0,86 м3/год; 3,5 м.в.ст Wilo Yonos PICO 1.0 25/1-8 – 2 шт на 31 382,86 грн; циркуляційні насоси PN 10; 0,075 кВт; 230В; 0,94 м3/год; 6,0 м.в.ст Wilo Yonos PICO 1.0 25/1-8 – 2 шт на 35 121,10 грн; циркуляційні насоси PN 10; 0,075 кВт; 230В; 2,22 м3/год; 3,0 м.в.ст Wilo Yonos PICO1.0 25/1-8 – 2 шт на 26 031,88 грн; циркуляційні насоси PN 6/10; 0,19 кВт; 230В; 5,17 м3/год; 6,0 м.в.ст Wilo Yonos Maxo 32/0,5-10 – 2 шт на 59 255,74 грн; циркуляційні насоси PN 6/10; 0,19 кВт; 230В; 3,64 м3/год; 7,0 м.в.ст Wilo Yonos Maxo 32/0,5-10 – 4 шт на 118 511,48 грн; циркуляційні насоси PN 6/10; 0,19 кВт; 230В; 4.44 м3/год; 5,0 м.в.ст Wilo Yonos Maxo 32/0,5-10 – 2 шт на 59 255,74 грн; циркуляційні насоси 0,02 кВт; 230В; 0,37 м3/год; 3,0 м.в.ст (для ПВ-1, ПВ-2) Wilo Yonos PICO 1.0 15/1-4 – 16 219,08 гривень.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати обгрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток №2 до тендерної документації).
4. Надати документальне підтвердження щодо відповідності пропонованого учасником ТОВ «Технології клімату та автоматизації систем» обладнання (насоси), що буде ним монтуватися при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі (про які зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-24 12:19:04
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради повідомляє наступне:
І. Щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік визначений Рішенням XXXI Сесії VIII Скликання Кам’янка-Бузької міської ради від 16 березня 2023 року №57 «Про внесення змін до рішення сесії міської ради від 15.12.2022 року №24 «Про місцевий бюджет Кам’янка-Бузької міської ради на 2023 рік»».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування) виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281, та інших нормативних документів. У проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт № 04-07-0177 від 05 червня 2023 року. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за ДК 45210000-2 — Будівництво будівель «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування), визначені у проекті на та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від № 04-07-0177 від 05 червня 2023 року.
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації по об’єкту «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування). При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Сканкопію зведеного кошторисного розрахунку та експертного звіту додаємо в складі пояснення.
ІІ. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
https://voktmskb.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-nove/
ІІІ. Щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, встановлення якого передбачено Технічною специфікацією (Додаток №2 до тендерної документації).
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону;
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
8) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
9) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами;
10) перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
У разі застосування критерію оцінки вартість життєвого циклу, методика оцінки тендерних пропозицій повинна містити опис усіх складових вартісних елементів та перелік документів і інформації, які повинні надати учасники для підтвердження вартості складових елементів життєвого циклу. Замовник у разі необхідності дисконтування витрат життєвого циклу майбутніх періодів може використовувати поточну облікову ставку Національного банку України. Вартість життєвого циклу може рахуватися як сума всіх витрат життєвого циклу або сума всіх витрат життєвого циклу, поділена на розрахункову одиницю експлуатації предмета закупівлі;
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
12) валюта, у якій повинна бути зазначена ціна тендерної пропозиції;
13) мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
14) кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
15) розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати);
17) прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
19) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відтак, ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає що повинно бути зазначено в тендерній документації не містить положення щодо необхідності зазначення вимог щодо підтвердження ступеню локалізації.
Згідно Листа № 3323-04_62315-06 від 30.08.2022.pdf Міністерства економіки України, додаємо в складі пояснення: для підтвердження відповідного ступеню локалізації згідно Закону замовник може встановити в тендерній документації вимогу про зазначення у тендерній пропозиції учасника інформації про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, або встановити вимогу вказати безпосередньо посилання на відповідний товар тощо.
Відтак, на Законом України «Про публічні закупівлі» ні Постановою КМУ №1178 ні Листом № 3323-04_62315-06 від 30.08.2022.pdf Міністерства економіки України не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації учасниками.
Відтак, Тендерна документація замовника складена повністю у відповідності до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Лист № 3323-04_62315-06 від 30.08.2022.pdf Міністерства економіки України додаємо в складі пояснення.
IV. Надати документальне підтвердження щодо відповідності пропонованого учасником ТОВ «Технології клімату та автоматизації систем» обладнання (насоси), що буде ним монтуватися при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі (про які зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Щодо відповідності пропонованого учасником ТОВ «Технології клімату та автоматизації систем» обладнання (насоси), що буде ним монтуватися при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі (про які зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону повідомляємо про те, що Учасником - ТОВ «Технології клімату та автоматизації систем» у складі тендерної пропозиції надано локальні кошториси, відповідно до яких при виконанні робіт за предметом закупівлі вказаним учасником будуть виконуватись роботи із установлення насосів, монтаж каналізаційно-насосної станції, встановлення насосів дренажних переносних Unilift AP 12.50.11 (5 шт), циркуляційних насосів (17 шт), а також Підсумкову відомість ресурсів, до якої включено: каналізаційну насосну станцію "БІГКАН" в комплекті (корпус каналізаційної насосної станції (ПЕ-100); патрубок самопливного вхідного трубопроводу (ПЕ-100); корзина для збору грубого сміття, із ланцюгом (ПЕ-100); направляючі трубки корзини (нерж.); майданчик обслуговування (ПЕ-100); драбина експлуатаційна (алюм.); патрубок напірного трубопроводу (ПЕ-100);патрубок для входу електричних кабелів (ПЕ-100); направляючі трубки насоса (нерж.); експлуатаційні люки (полімерно-піщана композиція); вентиляційна труба (НПВХ); шафа керування та живлення MS-L-2x4kW-DOL; насос Rexa FIT V05DA-122/EAD1-2-T0011-540-O; стаціонарна установка у зануреному стані DN 50/2RK; поплавковий вимикач MS1, довжина кабелю 10 м) вартістю 430 391,85 грн, насоси дренажні переносні Unilift AP 12.50.11 в кільткості 5 шт на суму 262 987,25 грн; циркуляційний насос PN 10; 0,07 кВт; 230В; 2,4 м3/год; 4,0 м.в.ст ALPHA2 15-40 130 Grundfos – 1 шт на 11 816,91 грн; циркуляційні насоси PN 10; 0,075 кВт; 230В; 0,86 м3/год; 3,5 м.в.ст Wilo Yonos PICO 1.0 25/1-8 – 2 шт на 31 382,86 грн; циркуляційні насоси PN 10; 0,075 кВт; 230В; 0,94 м3/год; 6,0 м.в.ст Wilo Yonos PICO 1.0 25/1-8 – 2 шт на 35 121,10 грн; циркуляційні насоси PN 10; 0,075 кВт; 230В; 2,22 м3/год; 3,0 м.в.ст Wilo Yonos PICO1.0 25/1-8 – 2 шт на 26 031,88 грн; циркуляційні насоси PN 6/10; 0,19 кВт; 230В; 5,17 м3/год; 6,0 м.в.ст Wilo Yonos Maxo 32/0,5-10 – 2 шт на 59 255,74 грн; циркуляційні насоси PN 6/10; 0,19 кВт; 230В; 3,64 м3/год; 7,0 м.в.ст Wilo Yonos Maxo 32/0,5-10 – 4 шт на 118 511,48 грн; циркуляційні насоси PN 6/10; 0,19 кВт; 230В; 4.44 м3/год; 5,0 м.в.ст Wilo Yonos Maxo 32/0,5-10 – 2 шт на 59 255,74 грн; циркуляційні насоси 0,02 кВт; 230В; 0,37 м3/год; 3,0 м.в.ст (для ПВ-1, ПВ-2) Wilo Yonos PICO 1.0 15/1-4 – 16 219,08 гривень.
Згідно викладеного вище, як і власне інформації, що міститься в запиті про надання пояснення слідує, що Учасником - ТОВ «Технології клімату та автоматизації систем» у складі тендерної пропозиції надано локальні кошториси, відповідно до яких при виконанні робіт за предметом закупівлі вказаним учасником будуть виконуватись роботи із установлення насосів, вартість кожного з яких становить менше 200 тисяч гривень. Щодо каналізаційної насосної станції "БІГКАН", повідомляємо про те, що в Пункті 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону відсутній такий предмет закупівлі як каналізаційна насосна станція, відтак, в даному випадку вимоги Пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону застосовуватись не можуть.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Звертаємо вашу увагу на те, що на сьогоднішній день немає жодного нормативно-правового акту, який б зазначав про те, що вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» застосовуються, якщо вартість всіх товарів в сукупності (визначених розділом X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону), які замовник набуває у власність при закупівлі робіт дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Відтак, оскільки вартість кожного з насосів, (кожен з яких є власне тим товаром, який замовник набуває у власність при закупівлі робіт) визначених Учасником в складі Тендерної пропозиції є меншою ніж 200 тисяч гривень, вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються.
Відтак, Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Просимо прийняти надані пояснення до уваги.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-08-015401-a повідомляємо наступне: 1. Щодо порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 1.1 Невідповідність банківської гарантії вимогам тендерної документації як підстава відхилення тендерної пропозиції Тендерною документацією Замовника (підпункт 3.3.1 пункту 3.3. розділу 3) встановлено вимогу щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2. пункту 3.4. цього ж розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, розмір забезпечення тендерної пропозиції – 100 000 грн (підпункт 3.3.3 пункту 3.3. розділу 3), строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, згідно тендерної документації, банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 до тендерної документації), (підпункт 3.3.5 пункту 3.3 розділу 3). Пунктом 26 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 встановлено, що гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби). Реквізити гарантії банку, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", повинні відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції, установленим нормативно-правовим актом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель. Таким актом є наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, в пунктах 3,4 якого зазначається, що реквізити гарантії, визначені у формі (додається, як Додаток №6 до тендерної документації) є обов’язковими для складання гарантії. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування - для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Така умова неповернення гарантії, як «ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону» передбачена безпосередньо у формі, яка є Додатком №6 до тендерної документації і відповідно до якої була оформлена гарантія. Виходячи з викладеного вище, Тендерна документація складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а надана учасником електронна банківська гарантія оформлена відповідно до вимог тендерної документації та вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Тому у даній частині підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відсутні. 2. Щодо порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» Пункт 3 Особливостей № 1178 передбачає, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси. Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Однак, як уже зазначалося у наданому під час моніторингу поясненні, що частина друга статті 22 Закону, яка передбачає, що повинно бути зазначено в тендерній документації, не містить положення щодо необхідності зазначення вимог щодо підтвердження ступеню локалізації, а також, що відповідно до листа Міністерства економіки України від 30.08.2022 №3323-04/62315-06 для підтвердження відповідного ступеню локалізації згідно Закону замовник може встановити в тендерній документації вимогу про зазначення у тендерній пропозиції учасника інформації про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, або встановити вимогу вказати безпосередньо посилання на відповідний товар тощо, ні Законом, ні Особливостями №1178, ні листом №3323-04/62315-06 від 30.08.2022 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації учасниками. Відповідно в тендерній документації такі вимоги не зазначалися. У той же час пунктом 47 Особливостей №1178 передбачено підстави, коли замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Однак серед цього переліку відсутня така підстава, як відсутність підтвердження ступеня локалізації виробництва товарі, які набуває у власність замовник при закупівлі робіт чи послуг. Відповідно підстав для відхилення тендерної пропозиції та неукладення договору з переможцем немає. Також у листі Мінекономіки №3323-04/62315-06 від 30.08.2022 надано роз’яснення щодо вартісних меж локалізації, в якому зазначається, що вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі, вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом), становить або перевищує 200 тисяч гривень. Однак, згідно за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. На сьогоднішній день немає жодного нормативно-правового акту, який б зазначав про те, що вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону застосовуються, якщо вартість всіх товарів в сукупності, які замовник набуває у власність при закупівлі робіт дорівнює або перевищує 200 тис. грн, та вказано, що оскільки вартість кожного з насосів (кожен з яких є товаром, який Замовник набуває у власність при закупівлі робіт) визначених учасником в складі тендерної пропозиції є меншою ніж 200 тис. грн, вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовуються. Відтак, оскільки вартість кожного з насосів, (кожен з яких є власне тим товаром, який замовник набуває у власність при закупівлі робіт) визначених Учасником в складі Тендерної пропозиції є меншою ніж 200 тисяч гривень, вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються. Відтак, Тендерна пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Виходячи з вищевикладеного, у даному випадку підстав для відхилення пропозиції та не укладення договору не було, відповідно порушення відсутні. Крім того, повідомляємо про те, що Замовником вживаються заходи для розірвання Договору про закупівлю від 07.07.2023 р.№05/1/04/084, про що буде розміщено інформацію та додаткову угоду в електронні системі закупівель. Просимо прийняти надані пояснення до уваги.
2023-08-04 14:49:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей №1178, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону) • усунуто
порушення усунені, тендер відмінено
2023-10-17 17:20:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" |
117 300 320,86
UAH з ПДВ
|
117 300 320,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" #36767497 |
Переможець |
117 300 320,86
UAH з ПДВ
|
28 червня 2023 15:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2023 11:55
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 червня 2023 15:26
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" #36767497 |
117 300 320,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2023 10:41
|
Додаткова угода №1 від 07.08.2023р..pdf | укладений |
07 серпня 2023 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 15:31
|
Договір №05.1.04.084 від 07.07.2023р. Нове будівництво спортивного комплексу по вул.Незалежності, 53а в м.Кам'янка-Бузька Львівського району Львівської області (коригування).pdf | укладений |
07 липня 2023 15:31
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 липня 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Під час розгляду першого питання порядку денного: Керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ» щодо розірвання договору. ВИРІШИЛА: 1. Відповідно до ст.188 ГК України та ст.651,653,654 ЦК України у зв'язку з зобов'язанням Західного офісу Держаудитслужби щодо розірвання договору укладеного за результатами проведення тендеру., розірвати Договір № 05/1/04/084 від 07.07.2023 р. з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ»; 2. Повідомити про прийняте рішення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ» у строки та спосіб, передбачені Договором; 3. Укласти додаткову угоду до Договору про розірвання Договору; 4. Прийняте рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом. |