Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ПОЛТАВСЬКОГО МІСЬКВИКОНКОМУ |
Код ЄДРПОУ: | 04057600 |
Місцезнаходження: | 36000, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, Октябрський район, вул. Соборності, 36 |
Контактна особа: |
Юлія Гончар +380532562014 04057600ukb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 31 957 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 159 786,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплати проводяться Замовником після пред’явлення Підрядником рахунку на оплату робіт та/або поставлене обладнання (устаткування) та після підписання Сторонами актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.2. або накладної на поставку обладнання (устаткування), підтверджуючих документів (накладних та товаро-транспортних накладних) та за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 90 (дев’яноста) календарних днів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 16:37 |
Додаток 4_Відомість обсягів.rtf | |
08 червня 2023 16:37 |
Додаток 5_Відомість ресурсів.rtf | |
08 червня 2023 16:37 |
Додаток 3 Проект договору_закупівлі_робіт.docx | |
08 червня 2023 16:37 |
Додаток 3 (додатки до проєкту договору).docx | |
08 червня 2023 16:37 |
Тендерна документація (зі змінами від 12.05.2023).docx | |
08 червня 2023 16:37 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
08 червня 2023 16:37 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону та інші вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємо увагу, на те що, дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
«Відповідно до Додатку 4 Відомість обсягів робіт Розділ 2, зазначено види та обсяги робіт щодо утеплення фасаду вищезазначеного об’єкту, що є предметом даної закупівлі. Тому, Замовник не вбачає в даному кваліфікаційному критерію дискримінації Учасників».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-27-000016 ● beb907c319d14493bb38f49f7b33cb86
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 червня 2023 14:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2023 № 64-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
27.06.2023 № 64-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2023-06-08-014461-a, 08.06.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-03 11:46:15
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 31957200,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-08-014461-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що Замовником в тендерній документації (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу про надання документів, а саме «Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності офісного та складського приміщень (власне/орендоване). Для підтвердження інформації стосовно наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, учасник має надати документи, які підтверджують право власності відповідним майном (бухгалтерська довідка, або інвентаризаційний опис, або видаткова накладна, або оборотно-сальдова відомість, або інший документ про право власності згідно з чинним законодавством України)».
При цьому, в тендерній пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують право власності на відповідне майно.
Надайте пояснення щодо причин обрання учасника ТОВ «ПСВ-ІНЖИНІРИНГ» переможцем процедури закупівлі за відсутності вищевказаних документів.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-06 17:05:30
Відповідь на запит моніторингу
На Ваш запит, відповідно до Вимог тендерної документації, а саме (додаток 1 до тендерної документації) встановлено вимогу про надання документів, а саме «Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності офісного та складського приміщень (власне/орендоване). Для підтвердження інформації стосовно наявності власного обладнання, зазначеного в довідці, учасник має надати документи, які підтверджують право власності відповідним майном (бухгалтерська довідка, або інвентаризаційний опис, або видаткова накладна, або оборотно-сальдова відомість, або інший документ про право власності згідно з чинним законодавством України)» надаємо роз’яснення, що Бухгалтерська довідка – це первинний документ довільної форми, який складає бухгалтер, аби оформити господарську операцію. Відтак, документ може бути одноосібним. Іноді довідку посвідчує також головний бухгалтер.
Згідно з частиною другою ст. 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996) первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України:
- назву документа (форми);
- дату складання;
- назву підприємства, від імені якого складено документ;
- зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
- особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Первинні документи, складені в електронній формі, застосовуються у бухгалтерському обліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Учасник в складі пропозиції надав документ на бланку підприємства встановленої форми із зазначеними реквізитами підприємства під назвою «Довідка_техніка_обладнання.pdf», де в Довідці №38/1 від 12.06.2023 року про власні технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) та/або технічні можливості (машини та/або механізми та/або обладнання та/або устаткування тощо) орендовані та/або суборендовані, та/або лізинг та/або залучені на основі договірних відносин та/або інших не заборонених чинним законодавством умовах для виконання робіт щодо предмету закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварії внутрішніх приміщень та зовнішніх стін будівлі Комунального закладу «Полтавська спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву № 2» на вул. Європейській, 9б» позиції 29-126 зазначає, що перелік обладнання «власне». Також для підтвердження власного майна додає перелік обладнання ТОВ «ПСВ-Інжиніринг» від 12.06.2023 року, яке є тотожним з вищезгаданою Довідкою та скріпленою печаткою, і підписом директора вищезазначеного підприємства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, з відповідальними особами проведена роз’яснювальна робота та винесене усне попередження фахівцю з публічних закупівель з метою недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
2023-07-24 16:36:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" |
31 769 703,60
UAH з ПДВ
|
31 769 703,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПСВ-ІНЖИНІРИНГ" #36984872 |
Переможець |
31 769 703,60
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 12:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2024 14:11
|
ДУ_5_24_юр_23.pdf | зміни до договору |
30 січня 2024 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 16:27
|
ДУ_4_24_юр_23.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:44
|
ДУ_3_24_юр_23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:58
|
ДУ_2_24_юр_23.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2023 16:06
|
ДУ_1_24_юр_23.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2023 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 10:31
|
Договір_24_юр_23.pdf | укладений |
27 червня 2023 10:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено вартість робіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 24-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до виділеного фінансування зменшено вартість робіт на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 24-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено вартість рорбіт на 2023 рік відповідно наданого фінансування та враховуючи затримку фінансування Замовника, продовжено термін дії Договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 24-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт на 2024 рік відповідно до наданого фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 24-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи затримку фінансування витрат Замовника, продовжено строк виконання робіт та термін дії Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 24-юр/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |