Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Бродівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04055989 |
Місцезнаходження: | 80600, Україна , Львівська обл., Броди, пл.Ринок, 20 |
Контактна особа: |
Сторожинський Богдан Богданович +380326644035 mrbrody@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 27 406 456,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 137 032,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 137000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 30 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 14:51 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
08 червня 2023 14:51 |
2.2. Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_та_послуги (1) (2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-18-000028 ● caa3099505fe4f2096874c3137827fb3
- Статус: вирішено ● Дата: 27 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2023 11:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2023 No 249
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року No
1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
19 UA-2023-06-08-010631-a 08.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-28 10:03:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Юридика та вул.900-річчя Бродів в м. Броди Львівської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-08-010631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-31 12:42:57
Пояснення
Виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області повідомляє Вас, що визначення вартості закупівлі та визначено очікувану вартість на підставі проектно-кошторисної документації та експертного звіту(позитивного) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації (https://e-construction.gov.ua/proj_exp_detail/3039475980163876092). Додаємо також дефектний акт, зведений кошторис, експертний звіт.
Так обґрунтування оприлюднювалось. Його можна переглянути за адресою https://mrbrody.dosvit.org.ua/documents/clix3bjyikz2e0914pf0z8plr
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 19:50:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Юридика та вул.900-річчя Бродів в м. Броди Львівської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-08-010631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА» вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації в частині:
- підтвердження сили протяжки до 72 500 кг машини бурової + змішувальний вузол DITCH WITCH JT2720;
- підтвердження вантажопідйомності не менше 10 тон автокрану MERCEDES-BENZ AXOR3340.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 22:55:54
Пояснення
1. Щодо підтвердження сили протяжки до 72 500 кг машини бурової + змішувальний
вузол DITCH WITCH JT2720 повідомляємо наступне. Згідно п. 1 Додатку №1 тендерної
документації Замовником вимагалося «Для підтвердження підстави володіння та / або
користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право
власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди
обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання,
матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які
підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у
довідці» та «Обов’язкова наявність наступної матеріально-технічної бази в учасника:
установка для горизонтально направленого буріння сила протяжки до 72 500 кг». ТОВ
«Будівельні споруди міста» на дану вимогу надало договір оренди №01/07/01 від 01.07.2023
року на установку горизонтально-спрямованого буріння DITCH WITCH JT2720 та лист-
пояснення №15/23 від 15.06.2023 року, у якому зазначається, що при виконанні робіт буде
використано установку горизонтально-спрямованого буріння DITCH WITCH JT2720 силою
протяжки 12200 кг, що являється підтвердженням сили протяжки до 72 500 кг та є достатнім
для виконання даного виду робіт та не суперечить вимогам тендерної документації.
2. Щодо підтвердження вантажопідйомності не менше 10 тон автокрану MERCEDES-
BENZ AXOR3340 повідомляємо наступне. Виконавчий комітет Бродівської міської ради
користуючись своїм правом, як Замовник має право звернутися за підтвердженням
інформації наданої учасником тендерної закупівлі, до органів державної влади, підприємств,
установ, організацій відповідно до їх компетенції., згідно аб.2 ч.15 ст. 29 Закону України
«Про публічні закупівлі». Згідно тендерної пропозиції ТОВ «Будівельні споруди міста»,
автокран MERCEDES-BENZ AXOR3340 надається товариству згідно договору №06/04/20-1
про надання послуг від «06» квітня 2020 року з Представництвом ОНУР ТААХХУТ
ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ. Виконавчий
комітет Бродівської міської ради звернувся із запитом про надання інформації до
Представництва ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ
АНОНІМ ШИРКЕТІ щодо надання підтвердження вантажопідйомності 10 тон автокрану
MERCEDES-BENZ AXOR3340. На запит Виконавчого комітету Бродівської міської ради було
надано відповідь Представництвом ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ
ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ у якій було підтверджено вантажопідйомності
10 тон автокрану MERCEDES-BENZ AXOR3340 шляхом надання письмової відповіді та
копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконавчий комітет Бродівської міської ради Львівської області вчинив заходи щодо усунення виявлених порушень (шляхом розірвання договору) з ТОВ "Будівельні споруди міста". А саме, надіслано ТОВ "Будівельні споруди міста" пропозицію про розірвання договору від 28.06.2023 №87 та додаткову угоду про розірвання договору №87 від 28.06.2023.р
2023-09-14 17:18:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуто шляхом розірвання Договору № 87 від 28.06.2023
2023-09-27 14:30:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" |
23 034 894,00
UAH з ПДВ
|
23 034 894,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ СПОРУДИ МІСТА" #43037877 |
Переможець |
23 034 894,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2023 07:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 червня 2023 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2023 10:06
|
Розірвання договору | укладений |
26 вересня 2023 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 12:33
|
Договір | укладений |
28 червня 2023 12:31
|