Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053714 |
Вебсайт: | https://khust-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27 |
Контактна особа: |
Гуменюк Наталія Олександрівна 380314243706 gumenyknata@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2023 19:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 12:03 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 12:03 |
Очікувана вартість: | 4 462 262,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 311,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2023 12:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 12:01 |
Перелік змін.doc | |
13 червня 2023 12:01 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx | |
08 червня 2023 14:41 |
Проєкт Договору.doc |
13 червня 2023 12:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2023 12:01 |
Перелік змін.doc
|
|||
13 червня 2023 12:01 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx
|
|||
08 червня 2023 14:41 |
Проєкт Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000020 ● e25d1e63b03a48f9b4f21f18198e2719
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 11:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2023
№25-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.09.2023 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9.UA-2023-06-08-010288-а 08.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 15:39:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Степана Росохи в м.Хуст Закарпатської області (Коригування), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-06-08-010288-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-05 12:34:56
У межах проведення моніторингу Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Степана Росохи в м.Хуст Закарпатської області (Коригування)
Пояснення надані в прикріплених файлах
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
4 099 993,57
UAH з ПДВ
|
4 077 682,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "СТІК" |
4 118 990,53
UAH з ПДВ
|
4 096 679,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" #36856010 |
Відхилено |
4 077 682,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 12:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 червня 2023 09:08
|
ПП "СТІК" #31072342 |
Переможець |
4 096 679,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2023 12:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 16:17
|
129.PDF | укладений |
07 липня 2023 16:16
|