Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Павловича в м.Хуст Закарпатської області (Коригування)
Очікувана вартість
3 972 073,20 UAH
UA-2023-06-08-009673-a 4239c230f66a4180b841725ab21b13ed
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталія Олександрівна

380314243706 gumenyknata@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хустської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04053714
Вебсайт: https://khust-miskrada.gov.ua
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27
Контактна особа: Гуменюк Наталія Олександрівна
380314243706
gumenyknata@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2023 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2023 19:00
Початок аукціону: 19 червня 2023 12:11
Початок аукціону: 19 червня 2023 12:11
Очікувана вартість: 3 972 073,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 860,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Павловича в м.Хуст Закарпатської області (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.Павловича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2023  —  31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 14:23

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

13 червня 2023 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2023 11:57
Перелік змін.doc
13 червня 2023 11:57
ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx
08 червня 2023 14:23
Проєкт Договору.doc
13 червня 2023 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2023 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2023 11:57
Перелік змін.doc
13 червня 2023 11:57
ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx
08 червня 2023 14:23
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
08 червня 2023 14:23
Проєкт Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл/декларація
Дата подання: 11 червня 2023 19:47
Дата відповіді: 13 червня 2023 12:04
Згідно Додатку 3, замовник встановлює вимогу: "4.8. Учасник надає копію дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих Учаснику органом Держпраці (Держгірпромнагляду), з наступним переліком: - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів (та /або роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників); - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - спорудження доріг, обслуговування доріг. " Шановний замовник, просимо надати розяснення, до якої групи Виконання видів робіт підвищеної небезпеки належить спорудження доріг, обслуговування доріг? Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б 1. Виколювання, звалення, розпилювання і обробка блоків природного каменю, переміщення і навантаження їх в транспортні засоби. 2. Промислово-геофізичні дослідження свердловин. 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 4. Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів. 5. Водолазні роботи. 6. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання. 7. Сейсморозвідка. 8. Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. 9. Буксирувальні роботи всіх видів на морському та річковому транспорті. 10. Монтаж, демонтаж, експлуатація, ремонт і переміщення насосних і землесосних установок, драг і земснарядів. 11. Обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення. 12. Обслуговування лампових, обладнання лампової, апаратури аерогазового контролю і сейсмопрогнозу. 13. Експлуатація та ремонт водозбірних споруд. 14. Гранулювання доменного шлаку. 15. Спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів. 16. Гідрометричні, гідрологічні і гідрохімічні роботи: на великих і середніх річках у період повені; рейдові виїзди на безмоторних човнах на озерах і водоймищах; роботи на річках і каналах, пов’язані з використанням човнових переправ, роботи і спостереження з льоду у період нестійкого льодоставу; гідрографічні обстеження водних об’єктів у важкодосяжних і необжитих районах. 17. Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). 18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. 19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. 20. Обслуговування верстатів з обробки деревини і металів. 21. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів. 22. Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. 23. Ручне виробництво скловиробів (видування), де існує контакт працівника із скломасою. 24. Роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти.”;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення розглянуто, внесено зміни в тендерну документацію
Дозвіл/декларація
Дата подання: 12 червня 2023 22:10
Дата відповіді: 13 червня 2023 12:04
Просимо надати розяснення, чому Замовник вимагає надати дозвіл/декларацію на спорудження доріг, обслуговування доріг? До якої групи Виконання видів робіт підвищеної небезпеки належить спорудження доріг, обслуговування доріг? Якщо ви маєте на увазі Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Групи Б п.15 Спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів, то просимо розяснити, як цей вид робіт відноситься до Додатку 3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, якщо в Додатку 3 до ТД непередбачені дані види робіт. Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу, інакше ми змушені будемо звернутись в АМКУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звернення розглянуто, внесено зміни в тендерну документацію

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-05-000035 ● 0824452acfae4cd0a2c56ebf521b3f29
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 вересня 2023 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

05.09.2023 № 241

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.09.2023 № 241.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-08-009673-a, 08.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-06 15:02:16

Запит про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-009673-a, яка проведена Виконавчим комітетом Хустської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-07 10:26:02

Здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-009673-a,

Відповідь на запит надана в прикріплених файлах

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-19 18:47:35

Запит про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-009673-a, яка проведена Виконавчим комітетом Хустської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 4.1. розділу 4 укладеного договору від 07.07.2023 №130 (далі – Договір №130) з учасником ПП «СТІК» зазначено, що «Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання сторонами договору підряду і повинен завершити їх в строк до 01 серпня 2023 року (з правом дострокового виконання)».
Також, у вищевказаному Договорі №130 зазначено, що роботи вважаються виконаними після підписання уповноваженими представниками сторін акту виконаних робіт. Терміни виконання окремих видів робіт і їх етапів визначаються графіками виконання робіт (пункт 4.2 та 4.3 Договору №130).
Крім того, у Додатку №2 Графік фінансування до Договору №130 визначено, що вартість робіт, які виконуються становить на 2023 рік в сумі 388 431,00 грн, на 2024 рік – 2 961 559,00 грн.
Згідно оголошення про проведення процедури закупівлі, а також у тендерній документації Замовника зазначено, що строк виконання робіт - з дати підписання договору але не пізніше 31.12.2024.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати пояснення стосовно вищевстановлених невідповідностей в укладеному Договорі від 07.07.2023 №130?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-20 16:01:11

Пояснення на запит ДЕРЖАВНої АУДИТОРСЬКої СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Пояснення надані в прикріплених файлах

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-21 16:19:06

Запит про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-009673-a, яка проведена Виконавчим комітетом Хустської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Крім цього, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» (з Додаток Л), встановлено наступні мінімально допустимі гарантійні строки експлуатаційної придатності елементів дороги, зокрема: на земляне полотно – 10 років, на основу дорожнього одягу – 8 років, на покриття з фігурних елементів мощення – 5 років, на водопропускні труби – 6 років, на дорожні знаки – 2 роки.
При проведені моніторингу встановлено, що у пункті 15.1 розділу 15 «Гарантійні терміни експлуатації об’єкта» Договору від 07.07.2023 №130 укладеного Замовником з ПП «СТІК» зазначено, що підрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов проекту: будівельно-монтажні роботи – 5 років з моменту підписання сторонами акту приймання виконаних робіт. Гарантійний термін експлуатації об'єкта починається з дати підписання сторонами акта про прийняття виконаних робіт і переривається на час, упродовж якого об'єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обґрунтоване пояснення стосовно встановлення Замовником в укладеному Договорі від 07.07.2023 №130 гарантійного терміну експлуатації виконаних робіт: будівельно монтажні роботи – 5 років ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-22 14:24:18

Здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-009673-a

Відповідь на запит надана в прикріпленому файлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено невідповідність нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник не погоджується з висновком Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу UA-2023-06-08-009673-a і готує подання позову до суду у строк, визначений Законом. Згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження
Дата публікації: 02 жовтня 2023
Номер відкриття провадження: №260/8620/23
Дата відкриття провадження: 13 жовтня 2023

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2023 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "СТІК" 3 672 481,10
UAH з ПДВ
3 349 990,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 3 700 000,00
UAH з ПДВ
3 350 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 червня 2023 14:34
Електронний підпис
28 червня 2023 14:34
паспорт.pdf.p7s
28 червня 2023 14:34
МВС1.rar.p7s
28 червня 2023 14:34
Кор.СТІК1.rar.p7s
28 червня 2023 14:34
Кор.Дюгов1.rar.p7s
28 червня 2023 14:34
паспорт.pdf
28 червня 2023 14:34
МВС1.rar
28 червня 2023 14:34
ліцензія з додатками.pdf
28 червня 2023 14:34
Кор.СТІК1.rar
28 червня 2023 14:34
Кор.Дюгов1.rar
28 червня 2023 14:34
довідка щодо ліцензії.pdf
26 червня 2023 14:54
Електронний підпис
26 червня 2023 14:26
Електронний підпис
17 червня 2023 13:24
Електронний підпис
17 червня 2023 13:24
Охорона праці.pdf
17 червня 2023 13:24
ISO до лабораторії.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Атестат АБЗ.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Додаток 6.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Довідкак еквівалент.pdf
17 червня 2023 13:24
Лист розяснення КЕП.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
UA.СУ.37001.230516.02-23 ПП СТІК.pdf
17 червня 2023 13:24
Довідка про АБЗ.pdf
17 червня 2023 13:24
Проект договору.pdf
17 червня 2023 13:24
ISO.pdf
17 червня 2023 13:24
UA.ES.230616.01-23 ПП СТІК.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
довідка щодо ціни.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Договір Мале Валулуй.pdf
17 червня 2023 13:24
накази хуст.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
посвідчення з ОП.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Інформація щодо ціни.pdf
17 червня 2023 13:24
ISO до лабораторії.pdf
17 червня 2023 13:24
довідка щодо Ліцензії.pdf
17 червня 2023 13:24
бенефіціар.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Додаток 6.pdf
17 червня 2023 13:24
ліцензія з додатками.pdf
17 червня 2023 13:24
UA.ES.230616.01-23 ПП СТІК.pdf
17 червня 2023 13:24
ISO.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Декларація.pdf
17 червня 2023 13:24
Декларація.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Бухгалтерська довідка.pdf
17 червня 2023 13:24
Довідка про АБЗ.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Охорона праці.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
бенефіціар.pdf
17 червня 2023 13:24
паспорт.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
посвідчення з ОП.pdf
17 червня 2023 13:24
накази хуст.pdf
17 червня 2023 13:24
довідка щодо ціни.pdf
17 червня 2023 13:24
Довідка щодо ціни 2.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
UA.MQ.230516.04-23 ПП СТІК.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
паспорт.pdf
17 червня 2023 13:24
UA.MQ.230516.04-23 ПП СТІК.pdf
17 червня 2023 13:24
Витяг ЄДРПОУ за 15.06.2023.pdf
17 червня 2023 13:24
Довідкак еквівалент.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Проект договору.pdf.p7s
17 червня 2023 13:24
Атестат АБЗ.pdf
17 червня 2023 13:24
Лист розяснення КЕП.pdf
17 червня 2023 13:24
Довідка щодо ціни 2.pdf
17 червня 2023 13:24
Інформація щодо мови.pdf

Публічні документи

18 червня 2023 12:00
Електронний підпис
18 червня 2023 11:58
9. Лист санкції.pdf
18 червня 2023 11:58
15. АБЗ.rar
18 червня 2023 11:58
14. Аналогічний договір.rar
18 червня 2023 11:58
4.2. Ліцензія.rar
18 червня 2023 11:58
12. Наявність техніки.rar
18 червня 2023 11:58
3.3. ISO.rar
18 червня 2023 11:58
16. Лабораторія.rar
18 червня 2023 11:58
5.1. Додаток 5 Завіз. дог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТІК"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СТІК"
#31072342
Переможець 3 349 990,00
UAH з ПДВ
27 червня 2023 16:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2023 12:41

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Павловича в м.Хуст Закарпатської області (Коригування) UA-2023-06-08-009673-a 1) Перелік виявлених невідповідностей: Не надано підтвердження інформації, що зазначена у довідці №98/35 від 09.06.2023 Довідка про виконання аналогічного договору, а саме: кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору укладеного із Тячівською міською радою за предметом договору Капітальний ремонт проїзної частини вул.Тичини в м.Тячів з ціною договору 1 404 533,89 гривень кольорову скан копiю акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3); 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток №1 Тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:. кольорову скан копiю аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору укладеного із Тячівською міською радою за предметом договору Капітальний ремонт проїзної частини вул.Тичини в м.Тячів з ціною договору 1 404 533,89 гривень кольорову скан копiю акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3);

Документи

27 червня 2023 16:14
Довідка НАЗК
27 червня 2023 16:14
Електронний підпис
27 червня 2023 16:14
Протокол.PDF
22 червня 2023 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2023 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СТІК"
#31072342
3 349 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 червня 2023 16:14
Довідка НАЗК
27 червня 2023 16:14
Електронний підпис
27 червня 2023 16:14
Протокол.PDF
22 червня 2023 16:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 12:09
Додаткова 05.PDF зміни до договору
26 грудня 2023 12:07
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 13:19
Додаткова угода 04.PDF зміни до договору
08 грудня 2023 13:19
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2023 17:57
Додаткова угода 03.PDF зміни до договору
17 листопада 2023 17:56
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2023 13:46
Додаткова Повловича 02.PDF зміни до договору
13 листопада 2023 13:46
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2023 14:09
Додаткова угода.PDF зміни до договору
22 вересня 2023 14:09
Електронний підпис укладений
07 липня 2023 17:02
130.PDF укладений
07 липня 2023 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Договір, а саме в пункт 15.1.
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди вести зміни в графік фінансування та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди вести зміни в графік фінансування та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди вести зміни в графік фінансування та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML