Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хустської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053714 |
Вебсайт: | https://khust-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, Закарпатська область, м.Хуст, вул.900-річчя Хуста,27 |
Контактна особа: |
Гуменюк Наталія Олександрівна 380314243706 gumenyknata@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2023 19:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 12:11 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 12:11 |
Очікувана вартість: | 3 972 073,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 860,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2023 11:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 11:57 |
Перелік змін.doc | |
13 червня 2023 11:57 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx | |
08 червня 2023 14:23 |
Проєкт Договору.doc |
13 червня 2023 11:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 червня 2023 11:57 |
Перелік змін.doc
|
|||
13 червня 2023 11:57 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.docx
|
|||
08 червня 2023 14:23 |
Проєкт Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000035 ● 0824452acfae4cd0a2c56ebf521b3f29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.09.2023 № 241
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 05.09.2023 № 241.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-08-009673-a, 08.06.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-06 15:02:16
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-009673-a, яка проведена Виконавчим комітетом Хустської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 10:26:02
Здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-009673-a,
Відповідь на запит надана в прикріплених файлах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-19 18:47:35
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-009673-a, яка проведена Виконавчим комітетом Хустської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 4.1. розділу 4 укладеного договору від 07.07.2023 №130 (далі – Договір №130) з учасником ПП «СТІК» зазначено, що «Підрядник розпочинає виконання робіт після підписання сторонами договору підряду і повинен завершити їх в строк до 01 серпня 2023 року (з правом дострокового виконання)».
Також, у вищевказаному Договорі №130 зазначено, що роботи вважаються виконаними після підписання уповноваженими представниками сторін акту виконаних робіт. Терміни виконання окремих видів робіт і їх етапів визначаються графіками виконання робіт (пункт 4.2 та 4.3 Договору №130).
Крім того, у Додатку №2 Графік фінансування до Договору №130 визначено, що вартість робіт, які виконуються становить на 2023 рік в сумі 388 431,00 грн, на 2024 рік – 2 961 559,00 грн.
Згідно оголошення про проведення процедури закупівлі, а також у тендерній документації Замовника зазначено, що строк виконання робіт - з дати підписання договору але не пізніше 31.12.2024.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати пояснення стосовно вищевстановлених невідповідностей в укладеному Договорі від 07.07.2023 №130?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-20 16:01:11
Пояснення на запит ДЕРЖАВНої АУДИТОРСЬКої СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Пояснення надані в прикріплених файлах
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 16:19:06
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-009673-a, яка проведена Виконавчим комітетом Хустської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Згідно норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Крім цього, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» (з Додаток Л), встановлено наступні мінімально допустимі гарантійні строки експлуатаційної придатності елементів дороги, зокрема: на земляне полотно – 10 років, на основу дорожнього одягу – 8 років, на покриття з фігурних елементів мощення – 5 років, на водопропускні труби – 6 років, на дорожні знаки – 2 роки.
При проведені моніторингу встановлено, що у пункті 15.1 розділу 15 «Гарантійні терміни експлуатації об’єкта» Договору від 07.07.2023 №130 укладеного Замовником з ПП «СТІК» зазначено, що підрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов проекту: будівельно-монтажні роботи – 5 років з моменту підписання сторонами акту приймання виконаних робіт. Гарантійний термін експлуатації об'єкта починається з дати підписання сторонами акта про прийняття виконаних робіт і переривається на час, упродовж якого об'єкт не міг використовуватися внаслідок вад, відповідальність за які несе Підрядник.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обґрунтоване пояснення стосовно встановлення Замовником в укладеному Договорі від 07.07.2023 №130 гарантійного терміну експлуатації виконаних робіт: будівельно монтажні роботи – 5 років ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-22 14:24:18
Здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-06-08-009673-a
Відповідь на запит надана в прикріпленому файлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено невідповідність нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Замовник не погоджується з висновком Західного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу UA-2023-06-08-009673-a і готує подання позову до суду у строк, визначений Законом. Згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження |
Дата публікації: | 02 жовтня 2023 |
Номер відкриття провадження: | №260/8620/23 |
Дата відкриття провадження: | 13 жовтня 2023 |
Документи:
18 жовтня 2023 09:15
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2023 09:15
|
Електронний підпис |
02 жовтня 2023 12:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТІК" |
3 672 481,10
UAH з ПДВ
|
3 349 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СТІК" #31072342 |
Переможець |
3 349 990,00
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 16:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2023 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:09
|
Додаткова 05.PDF | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 13:19
|
Додаткова угода 04.PDF | зміни до договору |
08 грудня 2023 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2023 17:57
|
Додаткова угода 03.PDF | зміни до договору |
17 листопада 2023 17:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 13:46
|
Додаткова Повловича 02.PDF | зміни до договору |
13 листопада 2023 13:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2023 14:09
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
22 вересня 2023 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2023 17:02
|
130.PDF | укладений |
07 липня 2023 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Договір, а саме в пункт 15.1. |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди вести зміни в графік фінансування та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди вести зміни в графік фінансування та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди вести зміни в графік фінансування та викласти його в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 05 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |