Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2023-06-08-007278-a ● 9f47dc12ebca4ed5a10420a7c2ede8e1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34971442 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Кам"янецька, 74 |
Контактна особа: |
Бачинська Леся Василівна +380969608962 ecologybuh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 10 липня 2023 12:24 |
Початок аукціону: | 10 липня 2023 12:24 |
Очікувана вартість: | 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Кам’янецька, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71251000-2 — Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата наданих послуг здійснюється за фактом їх надання упродовж 5 робочих днів після підписання сторонами відповідного акту прийому-передачі щодо кожного етапу окремо, або щодо послуги в цілому згідно з Календарним планом | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2023 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2023 17:01 |
2. ЗТД прибережна.docx | |
22 червня 2023 16:56 |
Перелік змін в документацію.docx | |
08 червня 2023 12:47 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc | |
08 червня 2023 12:47 |
2.3. Технічне завдання.doc | |
08 червня 2023 12:47 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону (1).docx | |
08 червня 2023 12:47 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx | |
08 червня 2023 12:47 |
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК.doc |
22 червня 2023 17:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
22 червня 2023 17:01 |
2. ЗТД прибережна.docx
|
||||
22 червня 2023 16:56 |
Перелік змін в документацію.docx
|
||||
08 червня 2023 12:47 |
2.4. Інформація про субпідрядників.doc
|
||||
08 червня 2023 12:47 |
2.3. Технічне завдання.doc
|
||||
08 червня 2023 12:47 |
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону (1).docx
|
||||
08 червня 2023 12:47 |
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||
08 червня 2023 12:47 |
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
це який кваліфікаційний критерій ? щось нове ?
Дата подання: 08 червня 2023 17:58
Дата відповіді: 09 червня 2023 12:27
На підтвердження факту належного виконання послуг учасником необхідно надати не менше 10 витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, які підтверджують внесення у 2023 році відомостей про земельні ділянки. При цьому, інформація про документацію із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки має підтверджувати факт виконання таких робіт/надання послуг саме учасником.
Це мають бути просто 10 витягів з ДЗК з інформацією про розробролення проекту, чи по технічних теж? чи це підтвердити по аналогічних договорах які надаються ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасником необхідно надати не менше 10 витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, які підтверджують внесення у 2023 році відомостей про земельні ділянки. Не обов'язково по аналогічних договорах. Будь-яких 10 витягів
Технічне завдання
Дата подання: 09 червня 2023 17:26
Дата відповіді: 12 червня 2023 11:58
Шановний Замовнику просимо уточнити, чи потрібно формувати та реєструвати земельну ділянку водного фонду (прибережної смуги) встановлючи обмеження, чи лише реєструвати обмеження в межах водоохоронної зони та прибережних смуг ? Для чіткішовго формулювання прдемету закупівлі та визначення коректної вартості, просимо надати відповідь на це питання. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник переможець має надати послуги відповідно до наявного технічного завдання! Відомості про встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади підлягають внесенню до Державного земельного кадастру Виконавцем послуги. У разі виникнення необхідності виконання додаткових послуг Замовником вчинятимуться дії відповідно до вимог чинного законодавства.
Технічне завдання
Дата подання: 09 червня 2023 17:28
Дата відповіді: 12 червня 2023 11:58
в складі технічного завдання серед переліків є : акт перенесення в натуру (на місцевість) меж території оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, меж обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів у натурі (на місцевості); яким чином потрібно встановити межі обмежень у використанні земель? чи мають це бути межові знаки, якщо так, то якого типу ? дякуємо за відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Встановлення меж земельної ділянки в Україні, в тому числі, регулюється визначеною нормативно-правовою базою, а саме: стаття 106 Земельним кодексом, статті 55 "Про землеустрій", Законом України "Про Державний Земельний Кадастр" і полягає у винесенні в натуру меж земельної ділянки відповідно до координат довготи та широти в розробленій технічній документації.
Згідно змін та офіційного роз'яснення від Держгеокадастру - https://land.gov.ua/do-uvahy-rozrobnykiv-dokumentatsii-iz-zemleustroiu-zemlevlasnykiv-ta-zemlekorystuvachiv/, наразі встановлення й відновлення меж земельної ділянки не регулюється вище описаним наказом. Зараз діє стаття 106 й 107 Земельного кодексу, про порядок погодження встановлення меж землі й відповідного відновлення межових знаків. Це дерегуляція й можливість встановлювати знаки не встановленого зразку й проводити будь-які види встановлення меж.
Аналізуючи між того ці нормативно-правові акти можна пояснити ці дії в якості терміну, через родо-видові ознаки.
Встановлення меж земельної ділянки - це установка межових знаків, шляхом виносу в натуру поворотних точок земельної ділянки у відповідності до координат довготи й широти, які фіксуються в технічній документації із землеустрою, об'єктами робіт можуть бути ділянки всіх категорій земель, окрім тих які передбачені для лінійних споруд, землях водного фонду, територіях де заборонено проводити земельні роботи.
Обмеження у використанні земель встановити документально, шляхом надання відповідних документів та встановлення межових знаків згідно чинного законодавства.
Згідно змін та офіційного роз'яснення від Держгеокадастру - https://land.gov.ua/do-uvahy-rozrobnykiv-dokumentatsii-iz-zemleustroiu-zemlevlasnykiv-ta-zemlekorystuvachiv/, наразі встановлення й відновлення меж земельної ділянки не регулюється вище описаним наказом. Зараз діє стаття 106 й 107 Земельного кодексу, про порядок погодження встановлення меж землі й відповідного відновлення межових знаків. Це дерегуляція й можливість встановлювати знаки не встановленого зразку й проводити будь-які види встановлення меж.
Аналізуючи між того ці нормативно-правові акти можна пояснити ці дії в якості терміну, через родо-видові ознаки.
Встановлення меж земельної ділянки - це установка межових знаків, шляхом виносу в натуру поворотних точок земельної ділянки у відповідності до координат довготи й широти, які фіксуються в технічній документації із землеустрою, об'єктами робіт можуть бути ділянки всіх категорій земель, окрім тих які передбачені для лінійних споруд, землях водного фонду, територіях де заборонено проводити земельні роботи.
Обмеження у використанні земель встановити документально, шляхом надання відповідних документів та встановлення межових знаків згідно чинного законодавства.
Формування земельної ділянки
Дата подання: 12 червня 2023 12:30
Дата відповіді: 15 червня 2023 11:49
Шановний Замовнику, дайте будь ласка чітку відповідь, чи треба кадастровий номер робити, чи тільки встановити обмеження ? Це принципова різниця для формування цінової пропозиції по закупівлі. З технічного завдання це незрозуміле
Відповідь: Формування земельної ділянки з присвоєнням кадастрового номеру (відповідно ст. 79-1 Земельного кодексу України)
Акт огляду
Дата подання: 12 червня 2023 16:17
Дата відповіді: 15 червня 2023 15:52
Доброго дня, шановний Замовнику. У ч..II " Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації" до Тендерної документації вказана вимога: "Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно у період звернення за роз’ясненням особисто відвідати та оглянути земельні ділянки, щодо яких будуть виготовлені проземлеустрою, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі пропозиції підписаний замовником та учасником Акт огляду. "
Встановлюючи відповідну вимогу, Ви як Замовник порушуєте право потенційного Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт огляду» за підписом Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права Учасників та наступні принципи закупівель : добросовісна конкуренція серед Учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення вимога є необґрунтованою та суперечливою вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від потенційного Учасника Замовник може не надати наведений вище Акт, що в подальшому може стати з не залежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції.
Дискримінація полягає в тому, що огляд об’єкту має бути ПРАВОМ Учасників, а не ОБОВ’ЯЗОК та не має бути обов’язкового складання Акту за підписом Замовника.
Зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції , а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель.
Просимо внести зміни до ТД шляхом анулювання даної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо попереднього відвідування та огляду земельних ділянок, щодо яких будуть виготовлені проекти землеустрою, оцінки можливості надання послуг, їх види та обсяги дозволяє учаснику на місці оглянути можливості виконання робіт, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників. При цьому, кожен із потенційних учасників може здійснити такий огляд.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-08-007278-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:39358561
Дата подання: 16 червня 2023 17:08
Дата подання: 16 червня 2023 17:08
Скарга на неправомірні дії Замовника
ТОВ «Зеніт Експерт» (надалі – Товариство) вважає умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
08.06.2023 Замовником Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади» , за ДК 021:2015 71251000-2 Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію з додатками.
ТОВ «Зеніт Експерт» вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Вивчивши тендерну документацію , ТОВ «Зеніт Експерт» (далі також - Скаржник, Учасник) виявлено вимогу, яка дискримінує нашу компанію і не допускає до участі у закупівлі , обмежуючи коло конкуренції.
Так, виявлено наступну дискримінаційну вимогу:
Тендерна документація (файл “ТД прибережна.doc” ) у Розділі II. Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації містить: « 2.1.5. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно у період звернення за роз’ясненням особисто відвідати та оглянути земельні ділянки, щодо яких будуть виготовлені проекти землеустрою, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі пропозиції підписаний замовником та учасником Акт огляду. »
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів.
Таким чином, спілкування учасників і Замовника повинно відбуватися виключно через систему закупівель без можливості встановити особи учасника.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 5 Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, що зокрема передбачає відсутність у замовника інформації про кількість учасників, їх найменування /ПІБ, за якими можливо зробити цінові та інші прогнози щодо закупівлі, чинити тиск, розголосити інформацію про намір даним учасником брати участь у закупівлі, демпінгувати ціну пропозиції з боку інших учасників тощо.
Є очевидним, що вимога про надання у складі підписаного Замовником та Учасником Акт огляду, в порушення статті 24 Закону, дозволяє встановити особу учасника (у.т.ч. Скаржника) та впливати на нього різними способами, в т.ч. розголосити про намір таким учасником брати участь у закупівлі, що вплине на цінові пропозиції інших учасників; не підписати Акт огляду з незалежних від Учасника причин тощо.
Отже, застосована Замовником вимога про надання у складі підписаного Замовником та Учасником Акт огляду є такою, що порушує статтю 24 Закону і принцип добросовісної конкуренції, визначений статтею 5 Закону.
Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника, та подавати її в складі пропозиції. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Не зрозуміло, для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення , малюнки чи опис предмета закупівлі.
Ознайомитись з видами та об'ємами послуг, які потрібно надати, Учасник може з Технічного завдання (додаток 3 Документації), що надається Замовником у складі Документації та відповідно до ч.1 ст.23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду земельних ділянок є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань, а також зобов’язує для участі в закупівлі здійснювати непередбачені витрати, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, зміст якої Замовником розкрито в технічному завданні.
Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище.
ТОВ «Зеніт Експерт» є організацією, основним видом діяльності якої є діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як ТОВ «Зеніт Експерт» , так і інших учасників, в Процедурі закупівлі.
Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є потенційним Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому.
Вважаємо, що Замовник при формуванні тендерної документації Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» , п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України ),
ПРОСИМО
1. Прийняти скаргу ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» до розгляду.
2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, виключити з тендерної документації вимогу : «надати у складі пропозиції підписаний замовником та учасником Акт огляду».
4. Зобов’язати Замовника привести документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 20 червня 2023 19:31
Рішення від 20.06.2023 № 8968.pdf
Дата публікації: 20 червня 2023 19:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2023 № 9724.pdf
Дата публікації: 04 липня 2023 18:49
Рішення від 03.07.2023 № 9724.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 20:07
Номер скарги: UA-2023-06-08-007278-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:39358561
Дата подання: 17 липня 2023 17:09
Дата подання: 17 липня 2023 17:09
Порушення при визначенні переможця процедури закупівлі
Замовник порушив процедуру кваліфікації переможця. При поданні пропозиції ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1" було допущено помилки, які було проігноровано Замовником. Замовник, Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради, повинно було або відхилити тендерну пропозицію ПП «ДІОРІТ ПЛЮС 1» або надати строк для усунення недоліків і потім прийняти рішення. Проте, в порушення наведених норм законодавства було прийнято рішення про визнання його переможцем.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 липня 2023 17:19
Рішення від 19.07.2023 № 10960.pdf
Дата публікації: 19 липня 2023 17:19
інформація про перенесення розгляду скарги від 02.08.2023 № 1135.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2023 09:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2023 № 12117.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2023 18:35
Рішення від 04.08.2023 № 12117.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2023 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 11 серпня 2023 14:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 липня 2023 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1" |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ" |
398 000,00
UAH з ПДВ
|
394 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1" #37825234 |
Рішення скасоване |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 14:51
|
|
ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1" #37825234 |
Переможець |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2023 15:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2023 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2023 13:54
|
Договір 306 -22.08.2023.PDF | укладений |
22 серпня 2023 13:50
|