Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Очікувана вартість
520 000,00 UAH
UA-2023-06-08-007278-a 9f47dc12ebca4ed5a10420a7c2ede8e1
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинська Леся Василівна

+380969608962 ecologybuh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34971442
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Кам"янецька, 74
Контактна особа: Бачинська Леся Василівна
+380969608962
ecologybuh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 червня 2023 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2023 00:00
Початок аукціону: 10 липня 2023 12:24
Початок аукціону: 10 липня 2023 12:24
Очікувана вартість: 520 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Кам’янецька, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71251000-2 — Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата наданих послуг здійснюється за фактом їх надання упродовж 5 робочих днів після підписання сторонами відповідного акту прийому-передачі щодо кожного етапу окремо, або щодо послуги в цілому згідно з Календарним планом Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 08 червня 2023 12:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

22 червня 2023 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 червня 2023 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2023 17:01
2. ЗТД прибережна.docx
22 червня 2023 16:56
2. ЗТД прибережна.docx
08 червня 2023 12:47
2. ТД прибережна.docx
22 червня 2023 16:56
Перелік змін в документацію.docx
08 червня 2023 12:47
2.4. Інформація про субпідрядників.doc
08 червня 2023 12:47
2.3. Технічне завдання.doc
08 червня 2023 12:47
2.2. Інформація про відсутність підстав встановлених ст.17 Закону (1).docx
08 червня 2023 12:47
2.1. Кваліфікаційні критерії.docx
08 червня 2023 12:47
2.5. Проєкт договору ЗАМОВНИК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

це який кваліфікаційний критерій ? щось нове ?
Дата подання: 08 червня 2023 17:58
Дата відповіді: 09 червня 2023 12:27
На підтвердження факту належного виконання послуг учасником необхідно надати не менше 10 витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, які підтверджують внесення у 2023 році відомостей про земельні ділянки. При цьому, інформація про документацію із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки має підтверджувати факт виконання таких робіт/надання послуг саме учасником. Це мають бути просто 10 витягів з ДЗК з інформацією про розробролення проекту, чи по технічних теж? чи це підтвердити по аналогічних договорах які надаються ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасником необхідно надати не менше 10 витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, які підтверджують внесення у 2023 році відомостей про земельні ділянки. Не обов'язково по аналогічних договорах. Будь-яких 10 витягів
Технічне завдання
Дата подання: 09 червня 2023 17:26
Дата відповіді: 12 червня 2023 11:58
Шановний Замовнику просимо уточнити, чи потрібно формувати та реєструвати земельну ділянку водного фонду (прибережної смуги) встановлючи обмеження, чи лише реєструвати обмеження в межах водоохоронної зони та прибережних смуг ? Для чіткішовго формулювання прдемету закупівлі та визначення коректної вартості, просимо надати відповідь на це питання. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Учасник переможець має надати послуги відповідно до наявного технічного завдання! Відомості про встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади підлягають внесенню до Державного земельного кадастру Виконавцем послуги. У разі виникнення необхідності виконання додаткових послуг Замовником вчинятимуться дії відповідно до вимог чинного законодавства.
Технічне завдання
Дата подання: 09 червня 2023 17:28
Дата відповіді: 12 червня 2023 11:58
в складі технічного завдання серед переліків є : акт перенесення в натуру (на місцевість) меж території оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, меж обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів у натурі (на місцевості); яким чином потрібно встановити межі обмежень у використанні земель? чи мають це бути межові знаки, якщо так, то якого типу ? дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлення меж земельної ділянки в Україні, в тому числі, регулюється визначеною нормативно-правовою базою, а саме: стаття 106 Земельним кодексом, статті 55 "Про землеустрій", Законом України "Про Державний Земельний Кадастр" і полягає у винесенні в натуру меж земельної ділянки відповідно до координат довготи та широти в розробленій технічній документації.
Згідно змін та офіційного роз'яснення від Держгеокадастру - https://land.gov.ua/do-uvahy-rozrobnykiv-dokumentatsii-iz-zemleustroiu-zemlevlasnykiv-ta-zemlekorystuvachiv/, наразі встановлення й відновлення меж земельної ділянки не регулюється вище описаним наказом. Зараз діє стаття 106 й 107 Земельного кодексу, про порядок погодження встановлення меж землі й відповідного відновлення межових знаків. Це дерегуляція й можливість встановлювати знаки не встановленого зразку й проводити будь-які види встановлення меж.
Аналізуючи між того ці нормативно-правові акти можна пояснити ці дії в якості терміну, через родо-видові ознаки.
Встановлення меж земельної ділянки - це установка межових знаків, шляхом виносу в натуру поворотних точок земельної ділянки у відповідності до координат довготи й широти, які фіксуються в технічній документації із землеустрою, об'єктами робіт можуть бути ділянки всіх категорій земель, окрім тих які передбачені для лінійних споруд, землях водного фонду, територіях де заборонено проводити земельні роботи.
Обмеження у використанні земель встановити документально, шляхом надання відповідних документів та встановлення межових знаків згідно чинного законодавства.
Формування земельної ділянки
Дата подання: 12 червня 2023 12:30
Дата відповіді: 15 червня 2023 11:49
Шановний Замовнику, дайте будь ласка чітку відповідь, чи треба кадастровий номер робити, чи тільки встановити обмеження ? Це принципова різниця для формування цінової пропозиції по закупівлі. З технічного завдання це незрозуміле
Відповідь: Формування земельної ділянки з присвоєнням кадастрового номеру (відповідно ст. 79-1 Земельного кодексу України)
Акт огляду
Дата подання: 12 червня 2023 16:17
Дата відповіді: 15 червня 2023 15:52
Доброго дня, шановний Замовнику. У ч..II " Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації" до Тендерної документації вказана вимога: "Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно у період звернення за роз’ясненням особисто відвідати та оглянути земельні ділянки, щодо яких будуть виготовлені проземлеустрою, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі пропозиції підписаний замовником та учасником Акт огляду. " Встановлюючи відповідну вимогу, Ви як Замовник порушуєте право потенційного Учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт огляду» за підписом Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права Учасників та наступні принципи закупівель : добросовісна конкуренція серед Учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлення вимога є необґрунтованою та суперечливою вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від потенційного Учасника Замовник може не надати наведений вище Акт, що в подальшому може стати з не залежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Дискримінація полягає в тому, що огляд об’єкту має бути ПРАВОМ Учасників, а не ОБОВ’ЯЗОК та не має бути обов’язкового складання Акту за підписом Замовника. Зазначаємо, що встановлення такого дискримінаційного критерію є прямим умислом Замовника щодо обмеження конкуренції , а також суперечить усім принципам здійснення публічних закупівель. Просимо внести зміни до ТД шляхом анулювання даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо попереднього відвідування та огляду земельних ділянок, щодо яких будуть виготовлені проекти землеустрою, оцінки можливості надання послуг, їх види та обсяги дозволяє учаснику на місці оглянути можливості виконання робіт, мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в Законі. Таким чином, дана вимога не порушує права учасників. При цьому, кожен із потенційних учасників може здійснити такий огляд.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-06-08-007278-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:39358561
Дата подання: 16 червня 2023 17:08
Скарга на неправомірні дії Замовника
ТОВ «Зеніт Експерт» (надалі – Товариство) вважає умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також «Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке. 08.06.2023 Замовником Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі «Виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення меж прибережних захисних смуг р. Південний Буг на території Хмельницької міської територіальної громади» , за ДК 021:2015 71251000-2 Геодезичні послуги у галузях архітектури та будівництва Єдиного закупівельного словника (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі оприлюднено тендерну документацію з додатками. ТОВ «Зеніт Експерт» вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне. Вивчивши тендерну документацію , ТОВ «Зеніт Експерт» (далі також - Скаржник, Учасник) виявлено вимогу, яка дискримінує нашу компанію і не допускає до участі у закупівлі , обмежуючи коло конкуренції. Так, виявлено наступну дискримінаційну вимогу: Тендерна документація (файл “ТД прибережна.doc” ) у Розділі II. Порядок унесення змін та надання роз'яснень до тендерної документації містить: « 2.1.5. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно у період звернення за роз’ясненням особисто відвідати та оглянути земельні ділянки, щодо яких будуть виготовлені проекти землеустрою, оцінити можливості надання послуг, їх види та обсяги. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі пропозиції підписаний замовником та учасником Акт огляду. » Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Таким чином, спілкування учасників і Замовника повинно відбуватися виключно через систему закупівель без можливості встановити особи учасника. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 Закону встановлено принцип добросовісної конкуренції, що зокрема передбачає відсутність у замовника інформації про кількість учасників, їх найменування /ПІБ, за якими можливо зробити цінові та інші прогнози щодо закупівлі, чинити тиск, розголосити інформацію про намір даним учасником брати участь у закупівлі, демпінгувати ціну пропозиції з боку інших учасників тощо. Є очевидним, що вимога про надання у складі підписаного Замовником та Учасником Акт огляду, в порушення статті 24 Закону, дозволяє встановити особу учасника (у.т.ч. Скаржника) та впливати на нього різними способами, в т.ч. розголосити про намір таким учасником брати участь у закупівлі, що вплине на цінові пропозиції інших учасників; не підписати Акт огляду з незалежних від Учасника причин тощо. Отже, застосована Замовником вимога про надання у складі підписаного Замовником та Учасником Акт огляду є такою, що порушує статтю 24 Закону і принцип добросовісної конкуренції, визначений статтею 5 Закону. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника, та подавати її в складі пропозиції. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Не зрозуміло, для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення , малюнки чи опис предмета закупівлі. Ознайомитись з видами та об'ємами послуг, які потрібно надати, Учасник може з Технічного завдання (додаток 3 Документації), що надається Замовником у складі Документації та відповідно до ч.1 ст.23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду земельних ділянок є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань, а також зобов’язує для участі в закупівлі здійснювати непередбачені витрати, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою, зміст якої Замовником розкрито в технічному завданні. Враховуючи викладене Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з підстав наведених вище. ТОВ «Зеніт Експерт» є організацією, основним видом діяльності якої є діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, та відповідно має на меті взяти участь в процедурі закупівлі. Встановлені поточною редакцією Тендерної документації умови обмежують можливість участі, як ТОВ «Зеніт Експерт» , так і інших учасників, в Процедурі закупівлі. Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є потенційним Учасником відповідної процедури та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Вважаємо, що Замовник при формуванні тендерної документації Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» , п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України ), ПРОСИМО 1. Прийняти скаргу ТОВ «ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ» до розгляду. 2. Визнати умови встановлені Тендерною документацією Процедури закупівлі, такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, виключити з тендерної документації вимогу : «надати у складі пропозиції підписаний замовником та учасником Акт огляду». 4. Зобов’язати Замовника привести документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 20 червня 2023 19:31
Рішення від 20.06.2023 № 8968.pdf
Дата публікації: 20 червня 2023 19:31
Рішення від 03.07.2023 № 9724.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 20:07
Номер скарги: UA-2023-06-08-007278-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:39358561
Дата подання: 17 липня 2023 17:09
Порушення при визначенні переможця процедури закупівлі
Замовник порушив процедуру кваліфікації переможця. При поданні пропозиції ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1" було допущено помилки, які було проігноровано Замовником. Замовник, Управління з питань екології та контролю за благоустроєм Хмельницької міської ради, повинно було або відхилити тендерну пропозицію ПП «ДІОРІТ ПЛЮС 1» або надати строк для усунення недоліків і потім прийняти рішення. Проте, в порушення наведених норм законодавства було прийнято рішення про визнання його переможцем.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 липня 2023 17:19
Рішення від 19.07.2023 № 10960.pdf
Дата публікації: 19 липня 2023 17:19
Рішення від 04.08.2023 № 12117.pdf
Дата публікації: 09 серпня 2023 15:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 11 серпня 2023 14:56

Документи подані скаржником

16 червня 2023 16:58
2. ТД прибережна.docx
16 червня 2023 16:59
Скарга до АМКУ.pdf

Документи подані замовником

22 червня 2023 17:00
екологія.doc
22 червня 2023 17:00
2. ЗТД прибережна.docx

Документи Органу Оскарження

20 червня 2023 19:31
Рішення від 20.06.2023 № 8968.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2023 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1" 460 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ" 398 000,00
UAH з ПДВ
394 990,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 серпня 2023 21:39
Електронний підпис
16 серпня 2023 15:10
Довідка (1) (1).zip
11 серпня 2023 15:16
Електронний підпис
12 липня 2023 13:51
Електронний підпис
12 липня 2023 13:44
Довідка.zip
20 червня 2023 15:35
Електронний підпис
20 червня 2023 15:34
7. Звіт ісо.pdf
20 червня 2023 15:34
20. Аналогічний договір.pdf
20 червня 2023 15:34
6. Атестат ФАКТУМ.pdf
20 червня 2023 15:34
18. Начичко І,Д..PDF
20 червня 2023 15:34
11. Працівники.pdf
20 червня 2023 15:34
15. Войтюк Б.І..PDF
20 червня 2023 15:34
17. Гунько М.В..PDF
20 червня 2023 15:34
5. Iso діоріт плюс.pdf
20 червня 2023 15:34
2. Статут.PDF
20 червня 2023 15:34
Витяги ДЗК.rar
20 червня 2023 15:34
3. виписка, рішення.PDF
20 червня 2023 15:34
9. Офісне приміщення.pdf
20 червня 2023 15:34
19. Цибульський А.В..PDF
20 червня 2023 15:34
16. Гунько Л.С..PDF
20 червня 2023 15:34
12. Сертифікати.pdf
20 червня 2023 15:34
14. Віват А.Й..PDF
20 червня 2023 15:34
1. Акт огляду.pdf

Публічні документи

26 червня 2023 18:55
Електронний підпис
26 червня 2023 18:51
Витяг з ЄДР 06.2023.pdf
26 червня 2023 18:51
26 Не платник ПДВ.pdf
26 червня 2023 18:51
18 Довідка МТБ.pdf
26 червня 2023 18:51
Витяги з ДЗК 2023.pdf
26 червня 2023 18:51
15 Неподача додатку 4.pdf
26 червня 2023 18:51
11 Технічне завдання.pdf
26 червня 2023 18:51
ISO 9001 всі документи.pdf
26 червня 2023 18:51
19 Довідка працівники.pdf
26 червня 2023 18:51
Статут Зеніт2021 + Опис.pdf
26 червня 2023 18:51
Документи працівників.pdf
26 червня 2023 18:51
25 Обов'язок виконавця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕНІТ ЕКСПЕРТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1"
#37825234
Рішення скасоване 350 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2023 14:51
ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1"
#37825234
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2023 15:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2023 14:56

Документи

12 липня 2023 09:50
Довідка НАЗК
12 липня 2023 09:50
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі документів тендерної пропозиції ПП «ДІОРІТ ПЛЮС 1» відсутній гарантійний лист або довідка в довільній формі про відсутність саме в ПП «ДІОРІТ ПЛЮС 1» підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначена абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 4 Додатку 2 до тендерної документації: - учасник процедури закупівлі документально підтверджує відсутність підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, шляхом надання гарантійного листа або довідки в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначена абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції: - гарантійний лист або довідку в довільній формі про відсутність в ПП «ДІОРІТ ПЛЮС 1» підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначена абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей.

Документи

15 серпня 2023 15:03
Довідка НАЗК
15 серпня 2023 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2023 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДІОРІТ ПЛЮС 1"
#37825234
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2023 15:03
Довідка НАЗК
15 серпня 2023 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 15:34
Електронний підпис укладений
22 серпня 2023 13:54
Договір 306 -22.08.2023.PDF укладений
22 серпня 2023 13:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 350 000,00
UAH