Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03345998 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, вулиця Євшана, 9 |
Контактна особа: |
Марія Бухтарьова +380347262968 ujkgkalushtender@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 11:19 |
Початок аукціону: | 19 червня 2023 11:19 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок проводиться в 10 денний термін з моменту підписання сторонами Акту наданих Послуг. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 11:53 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
08 червня 2023 11:53 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Microsoft Office Word.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-28-000008 ● dd800addf6c94b80966735c28455d142
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 10:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.09.2023 № 64-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.09.2023 №64-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-06-08-005950-a 08.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-28 12:30:55
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-08-005950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 10:46:26
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 28 вересня о 12:30 год., виходячи зі змісту Запиту повідомляю наступне:
«08.06.2023р. відділом закупівель УЖКГ Калуської міської ради в системі публічних закупівель «Prozorro» на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua розміщено оголошення щодо закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» UA-2023-06-08-005950-a за процедурою відкриті торги (з особливостями).
З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. N 1266 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» UA-2023-06-08-005950-a , уповноваженою особою було оприлюднено на офіційному сайті Калуської міської ради обґрунтування розміру бюджетного призначення, вартості предмета закупівлі, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням сесії Калуської міської ради № 1849 від 22.12.2022р. «Про бюджет калуської міської територіальної громади на 2023 рік», згідно затвердженого «Переліку послуг по ремонту та відновленню об’єктів благоустрою відповідно до зобов’язань» від 17.05.2023р. на послугу з поточного ремонту доріг міста та старостинських округів з місцевого бюджету передбачено 12 000 000,00 грн.
2. Обґрунтування очікуваної вартості щодо закупівлі:
Очікувана вартість щодо закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» визначена на підставі дефектного акту, наданого балансоутримувачем КП «Калуавтодор» та відповідно до розробленого кошторисного розрахунку на дану послугу, із врахуванням передбачених бюджетних призначень у 2023 році.
3. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:
В зв’язку з виникненням необхідності у наданні послуг з поточного ремонту доріг міста та старостинських округів та згідно Актів обстеження умов дорожнього руху вулично-шляхової мережі від 28.03.2023 р. необхідно провести закупівлю послуги «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів».
Послуги повинні бути виконані відповідно до Технічної специфікації:
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
до закупівлі
«Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів»
за кодом ДК 021:2015: (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
№ з/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
Частина 1. Влаштування водовідведення
1 Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 2 100 м3 0,448
2 Перевезення ґрунту до 10 км, без завантаження т 78,4
3 Улаштування піщаної основи під трубопроводи м3 13,89
4 Укладання трубопроводів гофрованих для безнапірної каналізації діаметром 160 мм 100 м 1,12
5 Труби гофровані для будівництва безнапірних каналізаційних мереж, діаметр 160 мм м 112
6 Засипка траншей і котлованів, група ґрунтів 2 1000 м3 0,028672
7 Улаштування круглих колодязів зі збірного залізобетону в мокрих ґрунтах 10 м3 0,264
8 Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В20 100 м3 0,01152
9 Кільця для оглядових колодязів водопровідних та каналізаційних мереж КС10-9 шт 8
10 Плити покриттiв з отвором для дощоприймача шт 8
11 Готування важких кладкових цементних розчинів, марка 50 100 м3 0,00088
12 Решітка дощеприймального колодязя шт 8
13 Улаштування підстилаючих бетонних шарів (вимощення навколо решітки) м3 1,152
14 Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В20 100 м3 0,01168
15 Пробивання отворів в залізобетонних колодязях шт 16
16 Перевезення ґрунту до 10 км, без завантаження т 50,512
Частина 2. Ямковий ремонт
17 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2 100 м2 3
18 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 100 м2 15
19 Перевезення сміття до 10 км (з навантаженням) т 216
Частина 3. Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5см
20 Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону 100 т суміші 0,3
21 Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування, глибиною фрезерування 50 мм 1000 м2 2,43
22 Перевезення сміття до 5 км (зрізаний асфальт) т 194,4
23 Виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу 100 м2 4,5684
24 Улаштування покриттів товщиною 5 см із гарячих асфальтобетонних сумішей 100 м2 29,0
25 Суміш асфальтобетонна т 350,32
26 Розбирання бортових каменів 100 м 0,25
27 Перевезення сміття до 10 км (з навантаженням) т 1,8
28 Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів 100 м 0,5
29 Камені бортові м 50
Частина 4. Улаштування щебеневого покриття
30 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню 100 м3 2,5
31 Щебінь фр. 20-40 м3 315
Основні характеристики асфальту:
Гаряча асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» (із змінами) та нормативних актів України на даний вид товару.
Клас суміші Гаряча
Вид асфальтобетонної суміші Крупнозерниста або Дрібнозерниста
Група асфальтобетону Щільний або Пористий
- Учасник зобов'язаний за вимогою Замовника на кожну партію асфальту надати сертифікат/паспорт якості або інший документ, який підтверджує якість асфальту встановленим вимогами нормативних актів України на даний вид товару;
- Учасник повинен забезпечити контроль якості кожної партії асфальту, що постачається та своєчасну заміну неякісного товару якісним. У разі виникнення суперечностей щодо якості асфальту спір вирішується у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Вимоги до надання послуг:
1. Місце виконання робіт облаштувати сигнальною стрічкою та попереджувальними дорожніми знаками.
2. Розмітку границь ремонту вибоїн виконувати прямими лініями паралельно і перпендикулярно осі дороги із захопленням незруйнованого шару покриття на 3-5 см, при цьому близько розташовані вибоїни поєднують одним контуром або картою.
3. Контур пошкодженого асфальтобетонного покриття обрубувати відбійними молотками або вирізати ручною чи пересувною спеціалізованою технікою (обладнанням). Вказана вимога не поширюється на ділянки доріг з основою з бруківки або булижного каменю.
4. Дно і стінки місця ремонту очищувати від дрібних шматків‚ крихти‚ пилу‚ бруду та вологи.
5. Дно та стінки вибоїни обробляти тонким суцільним шаром рідкого (гарячого) або розрідженого бітуму або бітумної емульсії, але не менше нормативної кількості відповідно до Державних будівельних норм і стандартів.
6. Під час виконання робіт з ямкового ремонту товщина асфальтобетону повинна складати не менше 5 см.
7. Укладати і ущільнювати ремонтний матеріал. Ущільнення виконувати від країв до середини вібротрамбівками або вібраційними котками.
8. Після завершення робіт Учасник повинен прибрати територію, на якій проводились ремонтні роботи.
9. Рух транспорту по відремонтованому покриттю дозволяти тоді, коли суміш охолола до температури нижче + 50 ºC.
10. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів, якщо вони є необхідними для надання такого виду послуг згідно предмету закупівлі.
11. Послуги з поточного ремонту здійснюють з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху.
12. Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема, забезпечити унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг.
13. Всі роботи з поточного ремонту доріг міста та старостинських округів виконуються після отримання відповідного замовлення (переліку вулиць, на яких необхідно проводити ремонт) від УЖКГ Калуської міської ради та у відповідності до «Технічних правил ремонту та утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 і Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України. До надання послуг Учасник приступає наступного дня після отримання замовлення.
14. Учасник зобов’язаний попередньо узгоджувати з Замовником обсяги послуг, що плануються до виконання та повідомляти про них технічний нагляд.
15. Організацію дорожнього руху і облаштування місця перед початком та на період проведення робіт виконує Учасник власними силами, відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух» та Правил дорожнього руху України.
Учасники до кінцевого строку подання пропозицій повинні здійснити огляд об’єкту, про що складається відповідний акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний учасником та представником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.
Із обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням :
https://kalushcity.gov.ua/news/08-06-2023r-viddilom-zakupivel-uzhkg-kaluskoyi-miskoyi-radi-v-sistemi-publichnih-zakupivel-prozorro-na-veb-portali-upovnovazhenogo-organu-prozorro-gov-ua-rozmisheno-ogoloshennya-shodo-zakupivli-potochnij-remont-dorig-mista-ta-starostinskih-okrugiv-ua-2023-06-08-005950-a-za-proceduroyu-vidkriti-torgi
Принагідно хочу додати, що економія коштів місцевого бюджету за результатом проведення даної закупівлі склала 1 500 001,00 грн.
Додатково додаються скановані копії:
- дефектного акту;
- локального кошторису;
- «Перелік послуг по ремонту та відновленню об’єктів благоустрою відповідно до зобов’язань» від 17.05.2023 р.;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-05 11:06:59
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-08-005950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи надано Замовнику під час укладення договору переможцем ПП «НВПП «Комбі» цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо, відповідно до Технічної специфікації (Додатку 2), як вимагалось у пункті 3.2 Додатку 1 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-09 14:34:43
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 05 жовтня о 11:07 год., виходячи зі змісту Запиту повідомляємо наступне:
На виконання пункту 3.2. Додатку 1 до тендерної документації переможець закупівлі ПП «НВПП «Комбі» 26.06.2023р. було надано УЖКГ Калуської міської ради супровідний лист за вих. № 21 від 26.06.2023р. із переліком документів, зазначеними у пункті 3.2. Додатку 1 до тендерної документації, а саме: цінову пропозицію (договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат), яка розраховується відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві», з врахуванням змін та складена із застосуванням програмного комплексу АВК-5, АС 4, тощо, відповідно до Технічної специфікації (Додатку 2).
Додатково додаються скановані копії:
- супровідного листа за вих. № 21 від 26.06.2023р.;
- договірної ціни;
- пояснювальної записки;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- розрахунку прибутку;
- загальновиробничих та адміністративних витрат.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО„ КОМБІ“" |
2 894 719,20
UAH з ПДВ
|
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО„ КОМБІ“" #22174539 |
Переможець |
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
20 червня 2023 16:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2023 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 11:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:52
|
Додаткова угода 1 286.PDF | зміни до договору |
19 грудня 2023 16:45
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 15:09
|
Договір 91.PDF | укладений |
27 червня 2023 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/286 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |