Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екскаватор-навантажувач
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2023-06-08-001010-a ● f75a89b01ae14527a9fc4ecaab3438b3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДО-КАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 32089853 |
Місцезнаходження: | 19301, Україна , Черкаська обл., смт Лисянка , площа Миру, будинок 30 |
Контактна особа: |
Мальчик Анатолій +380976709039 mal4ik.an@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 червня 2023 09:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2023 12:21 |
Початок аукціону: | 16 червня 2023 12:21 |
Очікувана вартість: | 3 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
ступінь локалізації виробництва товару не менше ніж 15 відсотків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Екскаватор-навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19301, Україна, Черкаська область, Лисянка, площа Миру ,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2023
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактом поставки протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару та при наявності на рахунках замовника відповідних бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 09:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 09:19 |
Додаток 1.docx | |
08 червня 2023 09:19 |
ТД.docx | |
08 червня 2023 09:19 |
Додаток 3.docx | |
08 червня 2023 09:19 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог додатку 2
Дата подання: 08 червня 2023 16:36
Дата відповіді: 09 червня 2023 17:00
Шановний Замовник! В додатку 2 зазначено : "У разі, якщо Учасник не надав, або надав не в повному обсязі, інформацію, яка вимагається Замовником у Додатку 2 до тендерної документації, його пропозиція буде відхилена, на що Учасник в складі пропозиції надає погодження з даною вимогою". Дана вимога суперечить Постанові 1178, а саме: "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель". Усуньте невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Тендерною документацією, передбачено наступне:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Зауважуємо, що Додаток 2 містить саме інформацію (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тому документація повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Тендерною документацією, передбачено наступне:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Зауважуємо, що Додаток 2 містить саме інформацію (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Тому документація повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Щодо гарантії
Дата подання: 08 червня 2023 16:52
Дата відповіді: 09 червня 2023 17:05
Шановний Замовник! Надайте розьяснення, на підставі, яких нормативних документів Вами самостійно встановлена вимога :"не менше 36 місяців або 3000 мотогодин в залежності від того, що настане раніше". Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник!
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити екскаватор-навантажувач, який би відповідав потребам Замовника, в тому числі це стосується і гарантійного строку.
Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити екскаватор-навантажувач, який би відповідав потребам Замовника, в тому числі це стосується і гарантійного строку.
Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-08-001010-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Техноторг", Код ЄДРПОУ:30976452
Дата подання: 26 червня 2023 14:34
Дата подання: 26 червня 2023 14:34
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 червня 2023 18:54
рішення від 28.06.2023 №9478.pdf
Дата публікації: 28 червня 2023 18:54
інформація про перенесення розгляду скарги від 11.07.2023 №990.pdf
Дата публікації: 11 липня 2023 21:22
про надання інформації від 11.07.2023 №1003.pdf
Дата публікації: 11 липня 2023 21:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.07.2023 №10646.pdf
Дата публікації: 17 липня 2023 17:18
рішення від 14.07.2023 №10646.pdf
Дата публікації: 19 липня 2023 18:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 14.07.2023 № 10646-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Екскаватора-навантажувача, код ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, ID: UA-2023-06-08-001010-a, виконано. Протокол уповноваженої особи від 21.07.2023 №40, додається.
Дата виконання рішення замовником: 21 липня 2023 12:07
Номер скарги: UA-2023-06-08-001010-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Техноторг", Код ЄДРПОУ:30976452
Дата подання: 31 липня 2023 13:37
Дата подання: 31 липня 2023 13:37
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2023 20:01
Рішення від 02.08.2023 № 11938.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2023 20:01
Запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2023 17:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2023 № 12773.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2023 15:20
Рішення від 15.08.2023 № 12773.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2023 13:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 15.08.2023 № 12773-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Екскаватора-навантажувача, код ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, ID: UA-2023-06-08-001010-a, виконано. Протокол уповноваженої особи від 21.082023 №48, додається.
Дата виконання рішення замовником: 21 серпня 2023 16:56
Номер скарги: UA-2023-06-08-001010-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЕАНДА І К", Код ЄДРПОУ:43615126
Дата подання: 25 серпня 2023 16:31
Дата подання: 25 серпня 2023 16:31
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 серпня 2023 15:51
рішення від 29.08.2023 № 13632.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2023 15:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.09.2023 № 14120.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2023 13:05
рішення від 05.09.2023 № 14120.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2023 13:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 05.09.2023 № 14120-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Екскаватора-навантажувача, код ДК 021:2015: 43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, ID: UA-2023-06-08-001010-a, виконано. Протокол уповноваженої особи від 09.09.2023 №50, додається.
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2023 22:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2023 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Техноторг" |
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЕАНДА І К" |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЕАНДА І К" #43615126 |
Рішення скасоване |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 11:49
|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Рішення скасоване |
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 11:50
|
ТОВ "АЛЕАНДА І К" #43615126 |
Рішення скасоване |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2023 11:50
|
ТОВ "АЛЕАНДА І К" #43615126 |
Рішення скасоване |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 16:52
|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Рішення скасоване |
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 16:53
|
ТОВ "АЛЕАНДА І К" #43615126 |
Рішення скасоване |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 16:53
|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Рішення скасоване |
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2023 22:05
|
ТОВ "Техноторг" #30976452 |
Відхилено |
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 10:19
|
ТОВ "АЛЕАНДА І К" #43615126 |
Переможець |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2023 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 03:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 11:40
|
IMG.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 12:01
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 14:51
|
Договір.pdf | укладений |
28 вересня 2023 14:45
|
Додаток 1.pdf | укладений |
28 вересня 2023 14:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Екскаватор-навантажувач | 1 | штуки |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили ( страйки на кордоні України) |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Екскаватор-навантажувач | 1 | штуки |
3 350 000,00
UAH з ПДВ
|