Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 21724512 |
Місцезнаходження: | 24000 , Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський , Пл. Шевченка, 6/16 |
Контактна особа: |
Олексій Сурдоленко +380968076365 alecs.s@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2023 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 11 224 704,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 56 123,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | учасник разом із тендерною пропозицією одночасно надає її грошове забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639) у розмірі 0,5% очікуваної вартості закупівлі із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації, та подається у вигляді Електронної банківської гарантії у форматі PDF з накладанням ЕЦП (електронним цифровим підписом) банка-гаранта. Файл з ЕЦП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - Замовником не розглядається та тендерна пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам даної тендерної документації. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Банківська гарантія має містити інформацію про предмет закупівлі, номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу, строк дії. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням ЕЦП банка-гаранта. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банку – гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення тендерної пропозиції. У разі, якщо кінцевий строк подання тендерних пропозицій був продовжений, банківські гарантії учасників, які були оформленні на попередню дату вважаються чинними. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Реквізити замовника для зарахування забезпечення тендерної пропозиції: р/р UA048201720355199012002050271 в ГУДКСУ у Вінницькій області, код ЄДРПОУ 21724512, одержувач: Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 56123.52 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | переможець - учасник повинен внести не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії (безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5% від вартості договору із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія надається в паперовій формі відповідно до статті 547 Цивільного кодексу України разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику, а також копією документу, який підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, що завірені цим банком. Термін дії гарантії повинен закінчуватись після спливу строку дії Договору в забезпечення якого вона надана. В разі продовження терміну дії Договору учасник-переможець зобов’язується продовжити термін гарантії на відповідний термін. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення договору, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця. Умови повернення забезпечення: після виконання учасником-переможцем договору згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення: невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань. У випадку відсутності підстав для повернення забезпечення виконання Договору кошти, передбачені забезпеченням підлягають перерахуванню у відповідний бюджет. Гарантія має містити: назву документа «Гарантія» (банківська гарантія або гарантія забезпечення договору); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала (для фізичної особи-підприємця: прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)), його місцезнаходження; сума гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу); назву бенефіціара, його місцезнаходження (Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради, площа Шевченка, 6/16 м. Могилів-Подільський, Вінницька область, 24000), назва банку бенефіціара та адреса (Управління державної казначейської служби України у Могилів-Подільському районі та м. Могилів-Подільський); назву банка-гаранта; умови за яких надається право вимагати платіж. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю до підписання договору, учасник надає у складі пропозиції відповідний гарантійний лист. Замовник має право з власної ініціативи перевірити наявність у банка-гаранта права на проведення операцій з надання гарантій шляхом звернень до відповідних державних установ. Відсутність права на проведення операцій з надання гарантій прирівнюється до відсутності забезпечення виконання договору про закупівлю. Ненадання банківської гарантії на виконання договору про закупівлю до його підписання буде розцінене як відмову від підписання договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 червня 2023 09:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 червня 2023 09:38 |
Тендерна документація.doc | |
13 червня 2023 09:38 |
Перелік змін.docx | |
13 червня 2023 09:38 |
107. Протокольне рішення УО.doc | |
13 червня 2023 09:38 |
Тендерна документація — нова редакція.doc | |
12 червня 2023 16:44 |
106. Протокольне рішення УО.doc | |
07 червня 2023 14:49 |
Додаток 7 Дозвіл на обробку персональних даних.doc | |
07 червня 2023 14:49 |
Додаток 6. Тендерна пропозиція.doc | |
07 червня 2023 14:49 |
Додаток 8 Вимоги до розрахунків ціни пропозиції.doc | |
07 червня 2023 14:49 |
Додаток 5 Проект договору Зарічна.doc | |
07 червня 2023 14:49 |
Додаток 3 Перелік документів для Переможця.doc | |
07 червня 2023 14:49 |
Додаток 2. Перелік документів для Учасників .doc | |
07 червня 2023 14:49 |
Додаток 1 Кваліфікаційні.doc | |
07 червня 2023 14:49 |
Додаток 4 Технічне завдання Зарічна.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
«Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення:
статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей;
статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 цих особливостей.»
До п.3 розділу ІІІ тендерної документації буде внесено зміни.
Згідно п.п. 11 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
Згідно п.1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.»
Строки дії тендерної пропозиції та термін дії забезпечення тендерної пропозиції обрано Замовником.
«Учасник подає згоду з викладеними в ньому додатку характеристиками предмета закупівлі та умовами виконання робіт.»
Характеристики предмета закупівлі описані в додатку №4 до тендерної документації.
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі»
«У тендерній документації зазначаються:
один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;»
Вимога оприлюднення розрахунків вартості комерційної пропозиції у форматі *.pdf та *.IMD є кваліфікаційним критерієм і надає змогу перевірити перелік робіт, об’єми робіт, складову ціноутворення даної цінової пропозиції.
«У разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом.»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000090 ● b934f64e28494566ac60a9766a9ade2c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 17:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 50-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.09.2023 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1. UA-2023-06-07-010467-a 07.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 14:55:12
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-010467-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 54 Особливостей (в редакції від 20.05.2023) та підпунктом 2.2 пункту 2 розділу ІІ тендерної документації (із змінами) встановлено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, Замовником оприлюднено нову редакцію тендерної документації, яку відображено в електронній системі закупівель о 16:44 12.06.2023 року.
Виходячи з вищевикладеного, чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-26 16:37:16
Роз'яснення на запит Держаудитслужби
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ
уповноваженої особи № 190
26.09.2023 р. м. Могилів-Подільський
Порядок денний:
Про розгляд запиту замовнику на пояснення Західного офісу Держаудитслужби щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Зарічній (від вулиці Ракова Шийка до буд. № 54) та вулиці Карпівській (від буд. № 101 до вулиці Нижня Зарічна с. Карпівка) у м. Могилеві-Подільському Вінницької області», ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі - Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень.
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-010467-a
21.09.2023 уповноваженою особою Західного офісу Держаудитслужби, був опублікований запит замовнику на пояснення щодо закупівлі UA-2023-06-07-010467-a (ID моніторингу: UA-M-2023-09-11-000090) про наступне:
1. «Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 54 Особливостей (в редакції від 20.05.2023) та підпунктом 2.2 пункту 2 розділу ІІ тендерної документації (із змінами) встановлено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Так, Замовником оприлюднено нову редакцію тендерної документації, яку відображено в електронній системі закупівель о 16:44 12.06.2023 року.
Виходячи з вищевикладеного, чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися?.»
Щодо розгляду питання № 1:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повністю описані в технічному завданні, що є складової тендерної документації на закупівлю робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Зарічній (від вулиці Ракова Шийка до буд. № 54) та вулиці Карпівській (від буд. № 101 до вулиці Нижня Зарічна с. Карпівка) у м. Могилеві-Подільському Вінницької області» та оприлюднено в електронній системі закупівель за адресою:
«https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/43120512».
Також обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на власному веб сайті Могилів-Подільської міської ради за посиланням: «https://www.mpmr.gov.ua/25092023-kapitalnij-remont-doroznogo-pokritta-po-vulzaricnij-vid-vulrakova-sijka-do-bud-no-54-ta-vulkarpivskij-vid-bud-no-101-do-vulnizna-zaricna-s-karpivka-u-mmogilevi-podilskomu.html».
Щодо розгляду питання № 2:
Керуючтсь абзацом 4 пункту 53 Особливостей, а саме: «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.» управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради повідомляє наступне:
10.06.2023 року Замовнику надійшло ряд запитань з приводу надання роз’яснень щодо тендерної документації. Розглянувши їх, Замовник вирішив внести зміни та розмістив їх на авторизованому електронному майданчику о 16:44 від 12.06.2023 року у вигляді наступних документів: Тендерна документація — нова редакція.doc та 106. Протокольне рішення УО.doc (перелік змін, що вносяться до тендерної документації).
Документ 106. Протокольне рішення УО.doc. містить вичерпний перелік змін, що вносились до тендерної документації закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Зарічній (від вулиці Ракова Шийка до буд. № 54) та вулиці Карпівській (від буд. № 101 до вулиці Нижня Зарічна с. Карпівка) у м. Могилеві-Подільському Вінницької області».
Відповідно, 13.06.2023 року Замовнику надійшло чергове запитання стосовно змісту тендерної документації, у зв’язку з чим управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради прийняло рішення внести чергові зміни до тендерної документації.
Керуючись пунктом 54 Особливостей, Замовник опублікував нову редакцію тендерної документації під назвою - Тендерна документація — нова редакція.doc та перелік змін під назвою - Перелік змін.docx о 9:38 від 13.06.2023 року.
Уповноважена особа Олексій СУРДОЛЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МОГИЛІВ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ уповноваженої особи № 195 03.10.2023 р. м. Могилів-Подільський Порядок денний: Про розгляд висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області щодо закупівлі робіт з «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Зарічній (від вулиці Ракова Шийка до буд. № 54) та вулиці Карпівській (від буд. № 101 до вулиці Нижня Зарічна с. Карпівка) у м. Могилеві-Подільському Вінницької області», ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі - Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень. Ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-010467-a 27.09.2023 уповноваженою особою Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, був опублікований висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства закупівлі UA-2023-06-07-010467-a (ID моніторингу: UA-M-2023-09-11-000090) про наступне: 1. Порушення пункту пункту 54 Особливостей щодо оприлюднення в окремому документі переліку змін, що вносяться до тендерної документації, пункту 19 частини другої статті 22 Закону та 28 Особливостей під час розроблення тендерної документації. На виконання зобов'язання Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель по об’єкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Зарічній (від вулиці Ракова Шийка до буд. № 54) та вулиці Карпівській (від буд. № 101 до вулиці Нижня Зарічна с. Карпівка) у м. Могилеві-Подільському Вінницької області» управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради зобов’язується дотримуватись вимог пункту 54 Особливостей щодо оприлюднення в окремому документі переліку змін, що вносяться до тендерної документації, пункту 19 частини другої статті 22 Закону та 28 Особливостей під час розроблення тендерної документації. У тому числі, з метою недопущення в подальшому виявленого порушення, проведено роз’яснювальні роботи з відповідальними особами. Уповноважена особа Олексій СУРДОЛЕНКО
2023-10-03 09:25:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в окремому документі не оприлюднив перелік змін до тендерної документації від 12.06.2023)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бзнуні Карен Буртелович |
11 220 112,77
UAH з ПДВ
|
11 220 112,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Бзнуні Карен Буртелович #2507215995 |
Рішення скасоване |
11 220 112,77
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 10:34
|
ФОП Бзнуні Карен Буртелович #2507215995 |
Переможець |
11 220 112,77
UAH з ПДВ
|
21 червня 2023 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 червня 2023 10:43
|
ФОП Бзнуні КБ 180 29062023.pdf | укладений |
29 червня 2023 10:42
|