Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство капітального будівництва, реконструкції та інвестицій "Голосіїво-будінвест" |
Код ЄДРПОУ: | 32525198 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 89 |
Контактна особа: |
Путілін Сергій Анатолійович 380442571930 kp_gbi2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2023 13:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 52 229 907,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 261 149,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику. Гарантія має бути безумовною та безвідкличною (повинна свідчити про безумовний обов’язок гаранта сплатити на користь замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій документації) та не може бути відкликана протягом строку дії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628. При поданні тендерної пропозиції Учасником забезпечення тендерної пропозиції (в тому числі внесені зміни до нього) надаються у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої(их) особи(іб) Гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 100 000.00 Реквізити замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ІНВЕСТИЦІЙ "ГОЛОСІЇВО-БУДІНВЕСТ", код ЄДРПОУ 32525198, 03127, Україна , м. Київ, проспект Голосіївський, 89, Р/р UA 618201720344311001100020916 у Державній казначейській службі України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції відповідає строку дії тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацем п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3,5,6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2023 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2023 14:14 |
Перелік змін до ТД.docx | |
14 червня 2023 14:13 |
Т.Д. Реконструкція гімназії №59 вул. Велика Китаївська, 85 (зі змінами).pdf | |
07 червня 2023 13:14 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
07 червня 2023 13:13 |
Т.З. Реконструкція гімназії №59 вул. Велика Китаївська, 85.pdf |
14 червня 2023 14:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 червня 2023 14:14 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
14 червня 2023 14:13 |
Т.Д. Реконструкція гімназії №59 вул. Велика Китаївська, 85 (зі змінами).pdf
|
|||
07 червня 2023 13:14 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
|||
07 червня 2023 13:13 |
Т.З. Реконструкція гімназії №59 вул. Велика Китаївська, 85.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пункт 4) частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями визначає, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Частина четверта статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями визначає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У частині четверті статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наша юридична особа планує взяти участь у закупівлі «Завершальні будівельні роботи «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії № 59 імені О.М. Бойченка, вул. Велика Китаївська, 85 в Голосіївському районі м. Києва» (Класифікація за ДК 021: 2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів CPV: 45214000-0)» Процедура закупівлі - відкриті торги, однак має досвід виконання реконструкції об’єктів будівництва. Також, ми вважаємо, що маємо достатню кваліфікацію та досвід для якісного та своєчасного виконання вимог Замовника, викладених у додатку № 3 до тендерної документації.
У зв’язку з наведеним, вважаємо умову щодо підтвердження виконання аналогічних робіт договором будівельного підряду/субпідряду предметом якого було виконання робіт з капітального ремонту об’єктів будівництва дискримінаційною щодо нашої юридичної особи.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та внести зміни до пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) додатку № 1 до тендерної документації, виклавши його положення у наступній редакції: «*Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду/субпідряду предметом якого було виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції об’єктів будівництва, який був укладений протягом останніх трьох років.».
Пункт 4) частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями визначає, що закупівлі здійснюються за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Частина четверта статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями визначає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У частині четверті статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку із виникненням на території України форс-мажорних обставин, які проявилися у широкомасштабному вторгненні військовослужбовців російської федерації на територію України, внаслідок чого відбувся масовий тривалий спад ділової активності наша юридична особа як і багато інших юридичних осіб будівельного сегменту ринку відчули значне зменшення доходів упродовж 2022 року (останній звітній період). Однак, ми вважаємо, що маємо достатню кваліфікацію та досвід для якісного та своєчасного виконання вимог Замовника, викладених у додатку № 3 до тендерної документації. Крім того, наша юридична особа має достатню фінансову спроможність для виконання вимог Замовника, викладених у додатку № 3 до тендерної документації, яка підтверджується фінансовою звітністю за 2021 рік.
У зв’язку з наведеним, вважаємо умову щодо зобов’язання надання копії фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2); Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме дохід учасника за останній звітній період (згідно форми №2) має бути не меншим очікуваної вартості цієї закупівлі дискримінаційною щодо нашої юридичної особи.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та внести зміни до підпункту 4.1. пункту 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» додатку № 1 до тендерної документації, виклавши його положення у наступній редакції: «4.1. Копії фінансової звітності за 2021-2022 роки з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді): - Балансу підприємства учасника (Форма №1); - Звіту про фінансові результати учасника (Форма №2); Учасник має підтвердити фінансову спроможність, а саме дохід учасника за 2021-2022 роки (згідно форми №2) має бути не меншим очікуваної вартості цієї закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000032 ● 4e316bc4728441a49931fd1d32798e1b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 13:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-06-07-007668-a 07.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-26 14:14:16
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі завершальних будівельних робіт «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії № 59 імені О.М. Бойченка, вул. Велика Китаївська, 85 в Голосіївському районі м. Києва» (Класифікація за ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів CPV: 45214000-0) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-07 15:21:22
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі завершальних будівельних робіт «Реконструкція з прибудовою будівель і споруд гімназії № 59 імені О.М. Бойченка, вул. Велика Китаївська, 85 в Голосіївському районі м. Києва» (Класифікація за ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів CPV: 45214000-0) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007668-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів щодо виконання учасником ТОВ «БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН» вимог тендерної документації в частині надання кваліфікаційного посвідчення до сертифікату інженера з охорони праці Грицая Юрія Володимировича?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" |
49 886 160,50
UAH з ПДВ
|
49 886 160,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУД-ОПТІМА-КОНСТРАКШЕН" #41236299 |
Переможець |
49 886 160,50
UAH з ПДВ
|
27 червня 2023 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2023 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:33
|
ДУ 1 від 29.12.23 до договору 06_07-23.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 12:03
|
Договір підряду №06_07-23 від 06.07.2023.pdf | укладений |
07 липня 2023 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору gро закупівлю та строку виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження |
Номер договору про закупівлю: | 06/07-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |