Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко ультрапастеризоване
Очікувана вартість
437 040,00 UAH
UA-2023-06-07-007043-a ● f5ddb6b51a2243dca85009d807c97a0b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БАРАТІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 02770110 |
Місцезнаходження: | 55604, Україна , Миколаївська обл., с. Баратівка , вул. Степова,1 |
Контактна особа: |
Лілія Степанченко +380975813211 baratov_pnd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 червня 2023 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2023 12:39 |
Початок аукціону: | 16 червня 2023 14:17 |
Початок аукціону: | 16 червня 2023 14:17 |
Очікувана вартість: | 437 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 370,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9712 літр
Молоко ультрапастеризоване 3,2% 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55604, Україна, Миколаївська область, с.Баратівка, вул. Степова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 червня 2023 12:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 червня 2023 12:40 |
3.ТД Молоко2023р ВТ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-07-007043-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2708509339
Дата подання: 22 червня 2023 14:07
Неправомірне рішення про визначення переможця
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку № 1 п.2 до тендерної документації Ви вимагали від учасників закупівлі надати зокрема «Скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), у тому числі щодо провадження діяльності з торгівлі (постачання), складування, зберігання, відвантаження, транспортування;». Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ у складі своєї пропозиції надав Сертифікат про відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів № 8O108.СУБХП.002-21 від 06.01.2021р. стосовно надання послуг щодо зберігання та торгівлі продуктами харчування. Стосовно складування, відвантаження та транспортування сертифікату не надано. Таким чином, рішення уповноваженої особи Замовника торгів (протокол № 151 від 20.06.2023) про визначення ФОП Коваль Є.Г. переможцем тендеру та намір укласти з ним договір, ухвалене з порушенням абзацу третього п. 39, п. 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. ПКМУ від 12.10.2022 № 1178. Такі дії порушують у т.ч. принципи здійснення публічних закупівель добросовісної конкуренція серед учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, також законне право ФОП Гусєв А.О. на розгляд його пропозиції та перемогу у торгах. Виходячи з викладеного вимагаємо скасувати рішення про визначення ФОП Коваль Є.Г. переможцем тендеру та намір укласти з ним договір та прийняти нове, яким відхилити його тенедерну пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2023 09:20
Шановний учасник ! ФОП КОВАЛЬ Є.Г. для участі у відкритих торгах з особливостями, було надано скан-копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), № 8О108.СУБХП-002.2021 від 06.01.2021, що розповсюджується на категорії харчового ланцюга F та G. Органами з сертифікації сфера розповсюдження сертифіката встановлюється відповідно до ДСТУ ISO/TS 22003:2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем керуваня безпечністю харчових продуктів». Зазначений стандарт встановлює наступні назви зазначених категорій харчового ланцюга: F – розповсюдження, G – надання послуг транспортування та зберігання.
В тендерних вимогах не було зазначено уточнююючих даних стосовно категорій харчового ланцюга, посилань на коди КВЕД відповідно до ДК 009:2010 тощо. Згідно з ДК 009:2010 і ДСТУ ISO/TS 22003:2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT) терміни «торгівля» і «постачання», «складування» і «зберігання», «відвантаження» і «транспортування» не мають окремих трактувань, що могли б уточнити діяльність підприємства, і не розрізняються.
Вважаємо вимогу недостатньо об’грунтованою.
В тендерних вимогах не було зазначено уточнююючих даних стосовно категорій харчового ланцюга, посилань на коди КВЕД відповідно до ДК 009:2010 тощо. Згідно з ДК 009:2010 і ДСТУ ISO/TS 22003:2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT) терміни «торгівля» і «постачання», «складування» і «зберігання», «відвантаження» і «транспортування» не мають окремих трактувань, що могли б уточнити діяльність підприємства, і не розрізняються.
Вважаємо вимогу недостатньо об’грунтованою.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-06-07-007043-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2708509339
Дата подання: 23 червня 2023 13:30
Дата подання: 23 червня 2023 13:30
СКАРГА на неправомірне рішення замовника
Комунальний заклад «Баратівський психоневрологічний інтернат » (55634, вул.. Степова, 1, село Баратівка, Новобузький район, Миколаївська область) (далі - Змовник) оголосив відкриті торги з особливостями за предметом «ДК 021:2015 15510000-6 «Молоко та вершки» (Молоко ультрапастеризоване 3,2%)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-007043-a).
У закупівлі взяли участь п'ять учасників, а саме ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ, ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА", ТОВ "МКТ23", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Ю.КЕЙ» та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (код ЄДРПОУ 2708509339, вул. Ярослава Мудрого, буд.10, м.Баштанка, Миколаївська обл., Україна, 56100, тел. 0675145050, e-mail: golimp@i.ua (Скаржник).
20.06.2023 р. Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з учасником закупівлі саме ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ та оприлюднив відповідний протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 150 від 20.06.2023.
Відповідно до Додатку № 1 п.2 до тендерної документації Замовник встановив чітку й однозначну вимогу для учасників закупівлі надати зокрема Скан-копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), у тому числі щодо провадження діяльності з торгівлі (постачання), складування, зберігання, відвантаження, транспортування. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ у складі своєї пропозиції надав Сертифікат про відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів № 8O108.СУБХП.002-21 від 06.01.2021р. (файл «Кваліфікація.pdf») стосовно надання послуг щодо зберігання та торгівлі продуктами харчування. Стосовно складування, відвантаження та транспортування сертифікату не надано. Таким чином тендерна пропозиція ФОП Коваль Є.Г. не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже рішення Замовника про визначення ФОП Коваль Є.Г. переможцем тендеру та намір укласти з ним договір ухвалене з порушенням абзаців другого та шостого підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Фізична особа-підприємець Гусєв Анатолій Олександрович не погодився з рішенням Замовника про визначення ФОП Коваль Євгена Григорійовича переможцем торгів та намір укласти з ним договір про закупівлю та звернулось до Замовника з вимогою скасувати дане рішення. Замовник натомість у своїй відповіді від 23.06.2023 р. заявив, що нібито вимога є недостатньо обгрунтованою, а саме : ФОП КОВАЛЬ Є.Г. для участі у відкритих торгах з особливостями, було надано скан-копію сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), № 8О108.СУБХП-002.2021 від 06.01.2021, що розповсюджується на категорії харчового ланцюга F та G. Органами з сертифікації сфера розповсюдження сертифіката встановлюється відповідно до ДСТУ ISO/TS 22003:2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем керуваня безпечністю харчових продуктів». Зазначений стандарт встановлює наступні назви зазначених категорій харчового ланцюга: F – розповсюдження, G – надання послуг транспортування та зберігання. В тендерних вимогах не було зазначено уточнююючих даних стосовно категорій харчового ланцюга, посилань на коди КВЕД відповідно до ДК 009:2010 тощо. Згідно з ДК 009:2010 і ДСТУ ISO/TS 22003:2019 (ISO/TS 22003:2013, IDT) терміни «торгівля» і «постачання», «складування» і «зберігання», «відвантаження» і «транспортування» не мають окремих трактувань, що могли б уточнити діяльність підприємства, і не розрізняються.
Слід зауважити, що відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 710. Цей перелік є вичерпним і не підлягає розширенню замовником.
Вочевидь, вимога сертифікату на складування, відвантаження та транспортування відноситься до критеріїв, згідно з якими відбираються учасники закупівлі. Замовник не вправі ігнорувати цей встановлений ним самим критерій на етапі розгляду тендерної пропозиції.
Такі дії Замовника порушують у т.ч. такі принципи здійснення публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також законне право ФОП Гусєв А.О. на розгляд його пропозиції.
Враховуючи викладене, просимо:
1. Розглянути нашу скаргу та прийняти обґрунтоване рішення на підставі інформації, розміщеної в електронній системі закупівель та інформації, одержаної за цією скаргою щодо захисту наших прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у зазначеній процедурі закупівлі.
2. Прийняти рішення про зобов’язання Замовника скасувати його рішення про визначення ФОП Коваль Є.Г. переможцем торгів та намір укласти з ним договір про закупівлю.
ФОП Гусєв Анатолій Олександрович
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2023 17:40
рішення від 26.06.2023 № 9277.pdf
Дата публікації: 26 червня 2023 17:39
інформація про перенесення розгляду скарги від 05.07.2023 № 956.pdf
Дата публікації: 06 липня 2023 19:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2023 № 10392.pdf
Дата публікації: 12 липня 2023 15:59
рішення від 11.07.2023 № 10392.pdf
Дата публікації: 14 липня 2023 11:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення щодо визначення переможцем скасоване , закупівлю повернено на кваліфікацію
Дата виконання рішення замовником: 17 липня 2023 16:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2023 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ |
333 510,08
UAH з ПДВ
|
333 510,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГУСЄВ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
354 293,76
UAH з ПДВ
|
354 293,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ІВАНІШИНА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
373 912,00
UAH з ПДВ
|
373 912,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МКТ23" |
397 803,52
UAH з ПДВ
|
397 803,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ю.КЕЙ" |
425 385,60
UAH з ПДВ
|
425 385,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ #3079523651 |
Рішення скасоване |
333 510,08
UAH з ПДВ
|
17 липня 2023 16:19
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬ ЄВГЕН ГРИГОРІЙОВИЧ #3079523651 |
Переможець |
333 510,08
UAH з ПДВ
|
19 липня 2023 17:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 липня 2023 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2023 09:08
|
198.pdf | укладений |
27 липня 2023 09:06
|