Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)
Очікувана вартість
41 757 040,00 UAH
UA-2023-06-07-007035-a a6ba000440ae4613adc5b812d8cdd6d3
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернишов Дмитро Леонідович

380631106215 tenderkpvp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський пансіонат ветеранів праці
Код ЄДРПОУ: 03188783
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул.Кубанської Ураїни, б.2
Контактна особа: Чернишов Дмитро Леонідович
380631106215
tenderkpvp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 червня 2023 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2023 14:00
Очікувана вартість: 41 757 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 417 570,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул.Кубанської Ураїни, б.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 червня 2023 12:40

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 червня 2023 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2023 12:40
КапРем Акт зал ТД сж.pdf
07 червня 2023 12:40
КапРем Акт зал ТД сж.pdf
07 червня 2023 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2023 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 червня 2023 12:40
КапРем Акт зал ТД сж.pdf
07 червня 2023 12:40
КапРем Акт зал ТД сж.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків (відповідальності)
Дата подання: 07 червня 2023 18:19
Дата відповіді: 08 червня 2023 09:28
Шановний замовник! До якого класу наслідків (відповідальності) належить об'єкт виконання робіт?
Відповідь: Шановний учасник. клас наслідків СС2.
Дозвільні документи
Дата подання: 09 червня 2023 18:42
Дата відповіді: 11 червня 2023 16:22
Під час дії воєнного стану діють особливості отримання ліцензій на провадження господарської діяльності, дозволів та декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці та регулюються такими нормативно-правовими актами: Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності"; Закон України "Про охорону праці"; Постанова Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки"; Постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77 "Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"; Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2022 № 357 "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану"; Постанова Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 року №314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану». Внесить будь ласка зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Ваше питання буде розглянуто

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-02-000049 ● 8d8cd22b729941c5bbd52f63b8d08fc0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2023 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.08.2023 № 233

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-06-07-007035-a 07.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-07 12:04:02

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-08 14:25:13

Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)

Інформація та документи щодо відповіді на запит від 07.08.2023 р. Предмет закупівлі - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2023-08-08 14:20:21

Відповідь на запит від 07.08.2023 р. Предмет закупівлі - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)

Інформація та відповідні документи щодо
відповіді на запит від 07.08.2023 р. Предмет закупівлі - Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-10 16:54:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Згідно наказу Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 04.05.2023 № 112 щодо розподілу асигнувань у 2023 році на фінансування капітального ремонту за рахунок бюджетних коштів по Київському пансіонату ветеранів праці на капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпусу літ. «Д» визначена кошторисна вартість у розмірі 40 000 000,00 грн, проте, очікувана вартість, що оприлюднена через електронну систему закупівель «Prozorro» становить 41 757 040,00 гривень.
Крім того, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf не є у вільному доступі та не доступне для перегляду.
З огляду на викладене, просимо надати інформацію щодо джерел фінансування даної закупівлі понад визначену в наказі від 04.05.2023 № 112 суму та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що є у вільному доступі та доступне для перегляду.
2. Зважаючи, що учасником ТОВ «ЕКСПОРТА» на вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 27.06.2023, не виправлено невідповідності в розділі ІІ. Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів (п. 24, 25, 26, 33, 34, 37, 46), просимо зазначити підстави прийняття рішення Замовником щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПОРТА».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-15 16:21:41

Відповідь на запит Держаудитслужби України - 10.08.2023

Відповідь на запит Держаудитслужби України - 10.08.2023 «Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007035-a

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-17 11:17:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Згідно з додатком 1 до тендерної документації «У разі залучення субпідрядників до виконання робіт, учасник також надає документи субпідрядника, що підтверджують відповідність вимогам додатку 1 тендерної документації».
З огляду на викладене, просимо надати інформацію та документи, що підтверджують виконання учасником-переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПОРТА» вимог:
- пункту 1.3 додатку 1 щодо субпідрядників: ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД»;
- пункту 2.2 додатку 1 щодо субпідрядників: ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ», ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД», ТОВ «ОВК-МОНТАЖ;
- пункту 2.3 додатку 1 щодо субпідрядників: ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД», ТОВ «ОВК-МОНТАЖ;
- пунктів 3.1, 3.2, 3.3 додатку 1 щодо субпідрядників: ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД», ТОВ «ОВК-МОНТАЖ;
- пункту 4.1 додатку 1 щодо фінансової звітності за останній звітний період учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПОРТА», субпідрядників: ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД», ТОВ «ОВК-МОНТАЖ.
2. Інформацію та її документальне підтвердження (із назвою файлу(ів) та зазначенням номерів сторінок, де міститься відповідна інформація) щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПОРТА» вимогам пункту 13 додатку 3 до тендерної документації «Переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним та Замовником раніше не було укладено договір про закупівлю, зобов’язання за яким не виконані, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору».
3. Зважаючи, що учасником ТОВ «ЕКСПОРТА» на вимогу Замовника про надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт надано рішення єдиного учасника від 02.08.2021 № 02/08-21 про надання згоди директору товариства Гончар Валентину Юрійовичу на підписання тендерної пропозиції та у випадку визнання ТОВ «ЕКСПОРТА» переможцем в закупівлі UA-2021-07-19-003465-c, просимо зазначити підстави прийняття рішення Замовником щодо визначення переможцем ТОВ «ЕКСПОРТА» процедури закупівлі за номером UA-2023-06-07-007035-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-22 17:17:26

Відповідь на запит Держаудитслужби України - 17.08.2023

Відповідь на запит Держаудитслужби України - 17.08.2023 «Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт (відновлення) актової зали корпус літ. «Д» Київського пансіонату ветеранів праці по вулиці Кубанської України, 2, Деснянський район, м. Київ»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-07-007035-a


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства в частині взятих Замовником зобов’язань без відповідних бюджетних асигнувань установлено порушення пункту 2 статті 48 Кодексу.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява від 07.09.2023 р. № 140 Про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу
Дата публікації: 08 вересня 2023

Документи:

08 вересня 2023 14:54
Електронний підпис
08 вересня 2023 14:54
Позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2023 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ЕКСПОРТА 40 652 747,92
UAH з ПДВ
40 652 747,92
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 червня 2023 16:03
Електронний підпис
27 червня 2023 16:01
Довідка (1).zip
27 червня 2023 16:01
Довідка.zip
26 червня 2023 14:52
Електронний підпис
26 червня 2023 14:50
ОВК-фін звітність 2022.pdf
26 червня 2023 14:38
ОВК-фін звітність 2022.pdf
26 червня 2023 14:38
k2 Електрик Солюшнс.rtf
26 червня 2023 14:38
Звіт Електрик Солюшнс.pdf
26 червня 2023 14:38
Наказ на призначення.pdf
26 червня 2023 14:38
Наказ на директора.pdf
26 червня 2023 14:38
ДО2_офісу ОВК-МОНТАЖ.pdf
26 червня 2023 14:38
механізми.pdf
26 червня 2023 14:38
Довідка МТБ ОВК-МОНТАЖ.pdf
15 червня 2023 11:55
Електронний підпис
15 червня 2023 11:39
8_ДЦ_ЛС1_02-01-015.pdf
15 червня 2023 11:39
8_ДЦ_ЛС1_02-01-010.pdf
15 червня 2023 11:39
8_ДЦ_ЛС1_02-01-07.pdf
15 червня 2023 11:39
8_ДЦ_ЛС1_02-01-05.pdf
15 червня 2023 11:39
Довідка МТБ КЕМ ТРЕЙД.pdf
15 червня 2023 11:39
Статут ОВК-МОНТАЖ.pdf
15 червня 2023 11:39
Наказ ОВК-МОНТАЖ.pdf
15 червня 2023 11:38
Довідка ПДВ ОВК-МОНТАЖ.pdf
15 червня 2023 11:38
Довідка п. 47 ОВК МОНТАЖ.pdf
15 червня 2023 11:38
Довідка МТБ ОВК-МОНТАЖ.pdf
15 червня 2023 11:38
Графік Експорта1.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_Т11.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_Т3-10.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ССР_2.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_07-01-01.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-044.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-022.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-021.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-020.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-019.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-018.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-016.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-015.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-014.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-013.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-012.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-011.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-010.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-09.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-08.pdf
15 червня 2023 11:38
Договір кошторисник.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-07.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-06.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-05.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-04.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-03.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-02.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС2_02-01-022.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС2_02-01-019.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС2_02-01-016.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС2_02-01-014.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС2_02-01-011.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС2_02-01-09.pdf
15 червня 2023 11:38
Лист згода КЕМ ТРЕЙД.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС2_02-01-06.pdf
15 червня 2023 11:38
Дозвіл КЕМ ТРЕЙД.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_07-01-01.pdf
15 червня 2023 11:38
Довідка п_47.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-021.pdf
15 червня 2023 11:38
Відомості КЕМ ТРЕЙД.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-020.pdf
15 червня 2023 11:38
Витяг КЕМ ТРЕЙД.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-018.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-017.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-013.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-012.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-08.pdf
15 червня 2023 11:38
Цінова пропозиція.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-04.pdf
15 червня 2023 11:38
Статут ЕКСПОРТА.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-03.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-02.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ЛС1_02-01-01.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ИВР_1.pdf
15 червня 2023 11:38
8_ДЦ_ДЦ.pdf
15 червня 2023 11:38
Статут КЕМ ТРЕЙД.pdf
15 червня 2023 11:38
Охорона праці Кошовий.pdf
15 червня 2023 11:38
Опис Статут ЕКСПОРТА.pdf
15 червня 2023 11:38
Протокол _1 КЕМ ТРЕЙД.pdf
15 червня 2023 11:38
04.5 Лист-відгук.pdf
15 червня 2023 11:38
Ліцензія ЕКСПОРТА.pdf
15 червня 2023 11:38
договор офіс ЕКСПОРТА.pdf
15 червня 2023 11:38
договір бетон.pdf
15 червня 2023 11:38
Довідка субпідрядники.pdf
15 червня 2023 11:38
довідка п.47 ЕКСПОРТА.pdf
15 червня 2023 11:38
Довідка МТБ ЕКСПОРТА.pdf
15 червня 2023 11:38
довідка ЄП ЕКСПОРТА.pdf
15 червня 2023 11:38
Витяг ПДВ ЕКСПОРТА.pdf
15 червня 2023 11:38
Виписка з ЄДР ЕКСПОРТА.pdf
15 червня 2023 11:38
довідка АВК ЕКСПОРТА.pdf
15 червня 2023 11:38
2_Протокол.pdf

Конфіденційні документи

15 червня 2023 11:38
Паспорт Гончара В.Ю..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані (паспорт керівника)

15 червня 2023 11:38
Ідентифікаційний код Гончара В.Ю..pdf

Обґрунтування конфіденційності

Персональні дані (ідентифікаційний код)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКСПОРТА

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЕКСПОРТА
#42464713
Переможець 40 652 747,92
UAH з ПДВ
27 червня 2023 12:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2023 12:12

Вимога про усунення невідповідностей

Прошу усунути невідповідності: 1. ВІДСУТНІСТЬ Довідки про наявність обладнання та МТБ у субпідрядника ТОВ «ОВК-МОНТАЖ» 2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ в розділі ІІ. Будівельні машини і механізми Підсумкової відомості ресурсів (п. 24, 25, 26, 33, 34, 37, 46) 3. ВІДСУТНІСТЬ - свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу) дійсний на 2023 рік у субпідрядників: ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД», ТОВ «ОВК-МОНТАЖ». 4. ВІДСУТНІСТЬ - кольорових скан-копій у субпідрядників: ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС» (окрім директора Берднікова О.С.), ТОВ «КЕМ ТРЕЙД» 5. ВІДСУТНІСТЬ - фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю у субпідрядників ТОВ «ЕЛЕКТРИК СОЛЮШНС», ТОВ «КЕМ ТРЕЙД», ТОВ «ОВК-МОНТАЖ».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2023 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПОРТА
#42464713
40 652 747,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2024 15:13
ДУ 5 до Дог 121.pdf зміни до договору
26 березня 2024 15:12
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2024 10:49
ДУ 4 до Дог 121.pdf зміни до договору
04 березня 2024 10:49
Електронний підпис укладений
08 лютого 2024 14:16
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2024 14:16
ДУ № 3 до Договору № 121.pdf зміни до договору
08 лютого 2024 14:16
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2023 15:56
ДУ № 2 до Договору № 121.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 15:56
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2023 12:01
ДУ 1 до Дог 121.pdf зміни до договору
28 листопада 2023 12:01
Електронний підпис укладений
06 липня 2023 10:39
Договір 121 КапРем Акт зал.pdf укладений
06 липня 2023 10:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML