Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сокільницька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04369682 |
Місцезнаходження: | 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1 |
Контактна особа: |
Гніздовська Софія Анатоліївна +380938578804 sofiia.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 21:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 857 555,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 287,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2023 21:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 21:06 |
Тендерна документація - обїзна.docx | |
06 червня 2023 21:06 |
Додаток 4. тендерна пропозиція.docx | |
06 червня 2023 21:06 |
Додаток 3. (Проєкт договору).docx | |
06 червня 2023 21:06 |
додаток 2. технічне завдання_ обїзна.docx | |
06 червня 2023 21:06 |
Додаток 1. кваліфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-11-000022 ● 450a37b9e75040dc83d5a55bd151e796
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2023 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 № 37-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.09.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.09.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-06-014206-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-11 17:42:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту дороги комунальної власності по вул. Об’їзній в с. Сокільники Львівського району Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-06-014206-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
4. Пунктом 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження наявності працівників відповідно до підпункту 2.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати завірені копії цивільно-правових договорів, щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод.
Просимо надати інформацію, з посиланням на файли, про те, яким чином учасником ПП «Захід-трансбуд» підтверджено наявність працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод на весь строк виконання робіт, а саме до 31 грудня 2023 року включно (відповідно до п. 4.4 Розділу 1 Тендерної документації).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 18:01:15
Пояснення на запит
1. Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку, який є складовою проектної частини кошторисної документації за робочим проектом, яка пройшла експертизу.
Обґрунтування розміру витрат: розмір витрат залежить від вартості об’єкта будівництва вцілому, яка визначена в Експертному звіті.
Обґрунтування технічних характеристик: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Сокільницької сільської ради, з огляду на специфіку предмета закупівлі та зазначені в тендерній документації.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі дефектного акту.
2. Посилання на сайт: https://sokilnyky-rada.gov.ua/news/1685730605/
3. Сума сплачених коштів за договором. Згідно із п.4.4. Договору про закупівлю (ПР-ОБ від 29.06.2023 року) передбачено, що Замовник здійснює оплату в національній валюті України у безготівковій формі за фактично надані обсяги послуг, в межах наявних коштів на рахунку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно діючого порядку.
Наразі підрядник виконав роботи (послуги) в обсязі 30% від об’єму передбачених робіт. Розрахунки ще не проводилися.
4. Пунктом 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження наявності працівників відповідно до підпункту 2.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати завірені копії цивільно-правових договорів, щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод.
ПП «Захід-трансбуд» на момент подання тендерної пропозиції надав скан-копії цивільно-правових договорів із робітниками. Кожен такий договір укладений на строк до 31.08.2023 року.
Тендерна документація не містила вимог до учасників про підтвердження працевлаштування (або залучення) робітників на строк аж до 31.12.2023 року. Тому при здійсненні кваліфікації учасника (станом на 15.06.2023 року) не було підстав стверджувати, що він не відповідає вимогам кваліфікаційних критеріїв.
Різниця у строках договорів ЦПХ (які надав учасник) і строком надання послуг на момент здійснення кваліфікації була очевидна. Але враховуючи ситуацію в державі (мобілізація, обстріли), укладення договорів на більший строк всеодно не гарантувало б, що робітник буде фактично працювати в підрядника протягом всього строку дії договору.
Наразі договір про закупівлю виконується. Претензій до підрядника немає.
Також надаємо Лист, який надійшов нам від підрядника у зв’язку із проведенням моніторингу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-14 17:55:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту дороги комунальної власності по вул. Об’їзній в с. Сокільники Львівського району Львівської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-06-014206-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження наявності обладнання відповідно до підпункту 1.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці без надання технічних паспортів.
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл Довідка про наявність обладнання.pdf) надана у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Захід-трансбуд» містить перелік наявного у учасника обладнання, в тому числі: коток дорожній самохідний BOMAG Т2 2,6 тон 1995 р.
Просимо надати інформацію, з посиланням на файл, яким чином учасником ПП «Захід-трансбуд» підтверджено наявність котка дорожнього самохідного BOMAG Т2 2,6 тон 1995 р.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 16:15:48
Пояснення на запит
Згідно із п.1.1. таблиці 1 додатку №1 до ТД вимагалося надати інформаційну довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно з предметом закупівлі (за нижченаведеною формою).
У формі довідки вимагалося вказати «Найменування обладнання/ матеріально-технічної бази». Обов’язкових вимог щодо зазначення марки, року випуску чи інших характеристик обладнання – не було. Тому особлива увага цьому не приділялася.
Згідно із п.1.2. таблиці 1 додатку №2 до ТД було встановлено, що «У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну ОДИНИЦЮ, вказану учасником в таблиці без надання технічних паспорті». У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Захід-трансбуд» наявний договір №16 від 22.02.2022 року, Договір № 10/02/23 від 05.02.2023, Договір 01.02/23 від 01.02.2023р.
Кількість ОДИНИЦЬ та НАЙМЕНУВАНЬ орендованої (чи залучено по договорах надання послуг) техніки збігається у довідці та договорах.
Щодо того, що в довідці про наявність МТБ учасник зазначив коток BOMAG Т2 зазначаємо, що при перевірці було припущено, що учасник допустив описку. Таких котків не існує. Але оскільки тендерна документація не містила вимоги вказувати марку техніки у довідці, то учаснику не надавалося 24 годин для усунення невідповідності.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЩОДО ВЖИТТЯ ЗАХОДІВ, СПРЯМОВАНИХ НА НЕДОПУЩЕННЯ В ПОДАЛЬШОМУ ПРАВОПОРУШЕНЬ За результатами розгляду Висновку моніторингу повідомляємо наступне. Аргументація наявності порушення побудована на тому, що «Замовник у підпункті 6.6 пункту 6 Розділу 3 тендерної документації установив вимогу до переможця торгів, щодо надання учасником-переможцем протягом п’яти календарних днів із дня визначення учасника переможцем таких документів: договірну ціну із пояснювальною запискою; локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок витрат за статтями договірної ціни. Вищезазначені документи можуть надаватися електронною поштою або новою поштою або передаватися замовнику наручно. Відповідно до частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведенні процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів». З цього приводу повідомляємо, що при розробці тендерної документації уповноважена особа чітко дотримувалася вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно із ч.8 статті 12 Закону встановлено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від УЧАСНИКІВ подання у ПАПЕРОВОМУ вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Проаналізувавши наведену вами Постанову Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) замовник робить висновок, що Верховний суд особливо не розмежовував поняття «учасник і учасник-переможець», «документи учасника і документи, які надає учасник-переможець». Як ви самі зазначаєте: «…в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів». Тобто те, що правова норма (ч.8 статті 12 Закону) стосується учасника-переможця визначено не в Законі, а у Постанові. Замовник у своїй діяльності дотримується підходу, що Постанови Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України не є джерелом права. Основне джерело права – це Конституція України і Закони України. Тому замовник не може погодитися ні з позицією Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21, ні з висновком моніторингу. Водночас з метою виконання зобов’язань, які визначені висновком моніторингу та з метою уникнення в подальшому непорозумінь і різнотрактувань законодавства, Замовник вживає таких заходів (враховуючи, що у Висновку моніторингу не наведено конкретних способів для усунення порушення): 1. Уповноваженій особі проведено роз’яснювальну роботу з приводу нової судової практики. 2. Уповноваженій особі буде надано можливість пройти навчання у сфері публічних закупіель. 3. Уповноважена особа буде враховувати судову практику та не встановлюватиме вимоги щодо надання учасниками-переможцями документів у паперовому вигляді або буде зобов’язувати учасників-переможців паралельно завантажувати документи в електронну систему закупівель. Вважаємо, що вищенаведеного цілком достатньо для підтвердження вжиття заходів, які направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Щодо притягнення уповноваженої особи до відповідальності зазначаємо, що на думку керівництва Сокільницької сільської ради, роз’яснювальної роботи цілком достатньо. Керівництвом враховано неоднозначність ситуації та той факт, що дії уповноваженої особи не співпадають лише з думкою, висловленою у Постанові Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України, але повністю відповідають Закону.
2023-10-02 17:34:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
приватне підприємство "Захід-трансбуд" |
2 639 743,20
UAH з ПДВ
|
2 639 743,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
приватне підприємство "Захід-трансбуд" #41146954 |
Переможець |
2 639 743,20
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 11:05
|
ДЦ_Обїздна.pdf | укладений |
30 червня 2023 11:04
|
Дог_Обїздна.pdf | укладений |
30 червня 2023 11:04
|