Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергосервіс Будівлі ІІ терапевтичного відділення лікарні з поліклінікою Державної установи ”Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Дніпропетровській області” за адресою: Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, сел. Орлівщина, пров. Лісний, 11.
Enerhoservis Budivli II terapevtychnoho viddilennya likarni z poliklinikoyu Derzhavnoyi ustanovy ”Terytorialʹne medychne obʺyednannya Ministerstva vnutrishnikh sprav Ukrayiny po Dnipropetrovsʹkiy oblasti” za adresoyu: Dnipropetrovsʹka obl., Novomoskovsʹkyy r-n, sel. Orlivshchyna, prov. Lisnyy, 11.
Enerhoservis Budivli II terapevtychnoho viddilennya likarni z poliklinikoyu Derzhavnoyi ustanovy ”Terytorialʹne medychne obʺyednannya Ministerstva vnutrishnikh sprav Ukrayiny po Dnipropetrovsʹkiy oblasti” za adresoyu: Dnipropetrovsʹka obl., Novomoskovsʹkyy r-n, sel. Orlivshchyna, prov. Lisnyy, 11.
Очікувана вартість
не зазначається
не зазначається
UA-2023-06-06-012189-a ● f4f5e92327b342a1b2aad42a8f7ac451
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Дніпропетровській області" |
Код ЄДРПОУ: | 08805223 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Полігонна, 16 |
Контактна особа: |
Любов Кравченко +380504829320 kravchenko.tmomvsdp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavna ustanova "Terytorialne medychne obiednannia Ministerstva vnutrishnikh sprav Ukrainy po Dnipropetrovskii oblasti" |
National ID: | 08805223 |
Contact point: |
Lyubov Kravchenko +380504829320 kravchenko.tmomvsdp@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2023 10:00 |
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону: | 2% |
Облікова ставка НБУ: | 25% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 червня 2023 16:28 |
Enquiries until: | 27 червня 2023 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 липня 2023 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 липня 2023 10:00 |
Information
During the auction, the minimum step was implemented to increase the efficiency of the energy service contract: | 2% |
NBU discount rate: | 25% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Енергосервіс Будівлі ІІ терапевтичного відділення лікарні з поліклінікою Державної установи ”Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Дніпропетровській області” за адресою: Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, сел. Орлівщина, пров. Лісний, 11.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51215, Україна, Дніпропетровська область, селище Орлівщина, провулок Лісний, 11
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Enerhoservis Budivli II terapevtychnoho viddilennya likarni z poliklinikoyu Derzhavnoyi ustanovy ”Terytorialʹne medychne obʺyednannya Ministerstva vnutrishnikh sprav Ukrayiny po Dnipropetrovsʹkiy oblasti” za adresoyu: Dnipropetrovsʹka obl., Novomoskovsʹkyy r-n, sel. Orlivshchyna, prov. Lisnyy, 11.
CPV: 99999999-9
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Показник ефективності: | 100% |
06 червня 2023 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 16:28 |
Протокол 131.pdf | |
06 червня 2023 16:28 |
Тендерна документаціяД ЕНЕРГОСЕРВІС.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-06-012189-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКО ЮА", Код ЄДРПОУ:41543652
Дата подання: 15 червня 2023 16:19
дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Прошу Вас виключити зі складу тендерної документації вимогу зазначену в п.5 розділу 3, а саме, що «учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками».
Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, установлені ст. 3 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім того, вказана вимога тендерної документації порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується рішеннями АМКУ по закупівлях енергосервісу будівлі спортивного комплексу "Олімпієць" (UA-2023-05-05-003758-a), енергосервісу будівлі РЦ КНП «Славутицька міська лікарня» СМР (UA-2023-05-08-010031-a).
Сподіваємось на розуміння та об’єктивне і неупереджене прийняття рішень, що стосуються публічних закупівель.
В іншому випадку будемо змушені подати скарги до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Встановивши зазначену умову, Замовник порушив принципи, установлені ст. 3 Закону, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім того, вказана вимога тендерної документації порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується рішеннями АМКУ по закупівлях енергосервісу будівлі спортивного комплексу "Олімпієць" (UA-2023-05-05-003758-a), енергосервісу будівлі РЦ КНП «Славутицька міська лікарня» СМР (UA-2023-05-08-010031-a).
Сподіваємось на розуміння та об’єктивне і неупереджене прийняття рішень, що стосуються публічних закупівель.
В іншому випадку будемо змушені подати скарги до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2023 11:06
Відповідь на вимогу Учасника до закупівлі UA-2023-06-06-012189-a за предметом : «Енергосервіс Будівлі ІІ терапевтичного відділення лікарні з поліклінікою Державної установи ”Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Дніпропетровській області” за адресою: Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, сел. Орлівщина, пров. Лісний, 11», код за ДК 021:2015: 99999999-9 Не відображене в інших розділах.
Учасник Закупівлі UA-2023-06-06-012189-a, предмет закупівлі: «Енергосервіс Будівлі ІІ терапевтичного відділення лікарні з поліклінікою Державної установи ”Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Дніпропетровській області” за адресою: Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, сел. Орлівщина, пров. Лісний, 11», код за ДК 021:2015: 99999999-9 Не відображене в інших розділах (далі – Закупівля), у своїй вимозі до закупівлі, просить виключити зі складу тендерної документації до Закупівлі вимогу, зазначену у пункті 5 розділу 3: «учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками», зазначивши, що дана вимога є дискримінаційною до учасників, відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон 922).
Закупівля послуг енергосервісу здійснюється за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом 922, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» від 9 квітня 2015 року № 327-VIII (далі – Закон 327).
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону 327: «Тендерна документація має містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей, встановлених частинами п’ятою - шостою статті 3 цього Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі", та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону 922: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників.
Вимога Замовника у пункті 5 розділу 3 тендерної документації до Закупівлі, зазначена як підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника Закупівлі (стаття 16 Закону 922), які відповідають критеріям законодавства. На підтвердження даної вимоги будь який Учасник закупівлі може достовірно проінформувати Замовника, шляхом надання відповідного листа у довільній формі у складі тендерної пропозиції. Конкретних документів у тендерній документації до Закупівлі, щодо підтвердження зазначеної вимоги, Замовником не прописано та не вимагалося.
Стосовно інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, - то є інформація, яка зазначена у статті 17 Закону 922.
Враховуючи вищезазначене, Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також відсутні вимоги щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Замовником не було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим вимога учасника відхилена.
Учасник Закупівлі UA-2023-06-06-012189-a, предмет закупівлі: «Енергосервіс Будівлі ІІ терапевтичного відділення лікарні з поліклінікою Державної установи ”Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Дніпропетровській області” за адресою: Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, сел. Орлівщина, пров. Лісний, 11», код за ДК 021:2015: 99999999-9 Не відображене в інших розділах (далі – Закупівля), у своїй вимозі до закупівлі, просить виключити зі складу тендерної документації до Закупівлі вимогу, зазначену у пункті 5 розділу 3: «учасник в складі пропозиції повинен достовірно проінформувати Замовника та підтвердити відсутність негативного досвіду (зауважень, претензій, невиконання істотних умов договору, тощо) роботи по предмету закупівлі із державними/комунальними замовниками», зазначивши, що дана вимога є дискримінаційною до учасників, відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон 922).
Закупівля послуг енергосервісу здійснюється за процедурами публічних закупівель у порядку, встановленому Законом 922, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» від 9 квітня 2015 року № 327-VIII (далі – Закон 327).
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону 327: «Тендерна документація має містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням особливостей, встановлених частинами п’ятою - шостою статті 3 цього Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі", та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону 922: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників.
Вимога Замовника у пункті 5 розділу 3 тендерної документації до Закупівлі, зазначена як підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника Закупівлі (стаття 16 Закону 922), які відповідають критеріям законодавства. На підтвердження даної вимоги будь який Учасник закупівлі може достовірно проінформувати Замовника, шляхом надання відповідного листа у довільній формі у складі тендерної пропозиції. Конкретних документів у тендерній документації до Закупівлі, щодо підтвердження зазначеної вимоги, Замовником не прописано та не вимагалося.
Стосовно інформації, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, - то є інформація, яка зазначена у статті 17 Закону 922.
Враховуючи вищезазначене, Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також відсутні вимоги щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Замовником не було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим вимога учасника відхилена.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій