Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вербківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40210149 |
Місцезнаходження: | 51453, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вербки, вул. Матросова, 20 |
Контактна особа: |
Тетяна Копилова +380663961262 t-kopilova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 13:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 13:21 |
Протокол змін 227.PDF | |
09 червня 2023 13:21 |
Додаток 2 (п.47 Особливостей) зі змінами.docx | |
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 6(тенд.пропоз).docx | |
06 червня 2023 14:54 |
ТД .docx | |
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 7(відомості про учасника).docx | |
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 5 (інші документи).docx | |
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 4 (проект договору).docx | |
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 2 (п.47Особл).docx | |
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 1(кваліф.критерії).docx | |
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 3 (техн.частина).rtf |
09 червня 2023 13:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2023 13:21 |
Протокол змін 227.PDF
|
|||
09 червня 2023 13:21 |
Додаток 2 (п.47 Особливостей) зі змінами.docx
|
|||
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 6(тенд.пропоз).docx
|
|||
06 червня 2023 14:54 |
ТД .docx
|
|||
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 7(відомості про учасника).docx
|
|||
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 5 (інші документи).docx
|
|||
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 4 (проект договору).docx
|
|||
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 2 (п.47Особл).docx
|
|||
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 1(кваліф.критерії).docx
|
|||
06 червня 2023 14:54 |
Додаток 3 (техн.частина).rtf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-30-000006 ● 5b574a6979614162816928ebee350878
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 серпня 2023 12:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.08.2023 №32-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 серпня 2023 року № 32-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-06-06-009119-а від 06.06.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 15:48:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Відновлення елементів благоустрою-капітальний ремонт частини дорожнього покриття за адресою: вул. Садова від буд. №11 до вул. Степова с. Степ Павлоградського району Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-06-009119-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-07 16:11:28
Пояснення
Відповідно до абз. 4 п. 1 Положення про Західний офіс Держаудислужби здійснює реалізацію державного фінансового контролю на території Львівської області.
Згідно абз. 2 п. 1 Положення про Західний офіс Держаудислужби, у складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Рівненській, Тернопільській, Чернівецькій, Хмельницькій областях (далі - управління).
Відповідно до абз. 3 п. 1 Положення про Західний офіс Держаудислужби , Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
Тобто, Управління Західного офісу Держаудислужби у Чернівецькій області здійснює свої повноваження тільки на території Чернівецької області.
Виконавчий комітет Вербківської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області знаходиться на території Дніпропетровської області.
Просимо повідомити на підставі чого Західний офіс Держаудислужби здійснює перевірку процедури закупівлі органу місцевого самоврядування Виконавчого комітету Вербківської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області , який не має ніякого відношення до Львівської області та Чернівецької області.
З повагою, Виконавчий комітет Вербківської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
1 575 400,13
UAH з ПДВ
|
1 575 400,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" #34898640 |
Переможець |
1 575 400,13
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 16:38
|
Дод.угода 2(275).PDF | зміни до договору |
03 жовтня 2023 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 13:40
|
275(Садова Степ).PDF | укладений |
01 вересня 2023 13:40
|
Д.угода 1(275).PDF | зміни до договору |
01 вересня 2023 13:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіку виконання робіт та графіку плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна графіку виконання робіт та плану фінансування робіт в межах п.3.1. договору |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |