Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 34 693 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 040 796,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія, 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі у сумі 173 466,15 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 173466.15 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 червня 2023 10:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 червня 2023 10:08 |
Тендерна документація ЗОШ _10 нова редакція.doc | |
08 червня 2023 10:08 |
Договір Нова редакція.doc | |
08 червня 2023 10:08 |
Протокол 56 від 08.06.2023.pdf | |
06 червня 2023 14:37 |
ТЗ 2-га черга.pdf | |
06 червня 2023 14:37 |
ТЗ 1-ша черга.pdf | |
06 червня 2023 14:37 |
Тендерна документація ЗОШ _10 (1).doc | |
06 червня 2023 14:37 |
Договір.doc |
08 червня 2023 10:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 червня 2023 10:08 |
Тендерна документація ЗОШ _10 нова редакція.doc
|
|||
08 червня 2023 10:08 |
Договір Нова редакція.doc
|
|||
08 червня 2023 10:08 |
Протокол 56 від 08.06.2023.pdf
|
|||
06 червня 2023 14:37 |
ТЗ 2-га черга.pdf
|
|||
06 червня 2023 14:37 |
ТЗ 1-ша черга.pdf
|
|||
06 червня 2023 14:37 |
Тендерна документація ЗОШ _10 (1).doc
|
|||
06 червня 2023 14:37 |
Договір.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-26-000006 ● f1c8f7cee3b44e359665001102165871
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 вересня 2023 10:01 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.09.2023 № 85-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 25.09.2023 № 85-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2023-06-06-008560-a, яку проводить Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 10:12:09
Про надання інформації
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків бойових дій (збройної агресії Російської Федерації). Капітальний ремонт пошкоджених конструкцій будівлі ЗОШ №10 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Хабаровська, 40-Ш» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-06-008560-a), яка проведена Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. В повідомленні про виправлення невідповідностей Замовника вказано, що Учасник повинен надати Розрахунок ціни (кошторисні документи) з урахуванням виправлення недоліків -Брухт металевий (зворотній матеріал) - врахувати як повернення, без урахування вартості.
Відповідно вимог тендерної документації Замовника до ціни тендерної пропозиції учасника мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Договірна ціна, розрахунки до договірної ціни, в тому числі локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів тощо не належать до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, що підтверджується рішенням колегії АМКУ від 24.04.2023 №5294 за процедурою закупівлі UA-2023-08-22-008285-a.
Отже, Замовником надано можливість учаснику ТОВ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" усунути вищезазначену невідповідність стосовно розрахунку договірної ціни (яка є технічною та якісною характеристикою предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції) шляхом вимоги про усунення невідповідностей, чим порушено пункт 43 Особливостей та абзац 5 підпункт 2 пункту 44 Особливостей.
Пояснення (інформацію, документи) з цього приводу необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-11 16:30:55
Пояснення по суті моніторингу ID: UA-2023-06-06-008560-a
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а також помилка, зроблена Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Учасника процедури закупівлі.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва п. 3.19 « …за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів.» Тому беручі до уваги що сума зворотних матеріалів наведена довідково та не враховуються у загальному підсумку вартості кошторисного розрахунку, а її включення або виключення із розрахунку не впливає на загальну вартість.
Відповідно до умов Тендерної документації (п. 3.6) Замовником встановлено перелік документів, які Учасник повинен надати. У складі пропозиції має бути електронний файл із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни, у будь-якому програмному комплексі, рекомендованому Мінрегіонбудом України для визначення вартості будівельних робіт. При перевірці Замовником документів було встановлено, що Учасник при оформленні документів допустив формальну помилку, яка не впливає на вартість та розрахунок ціни, а саме:
- програмний комплекс АВК, при включенні до кошторисної документації поворотних ТМЦ, які виникають під час розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних тощо), автоматично визначає їх вартість довідково у вигляді поворотних сум, які не враховуються у загальному підсумку вартості кошторисного розрахунку. Тобто, вартість «поворотних ТМЦ» є довідковою інформацією, а її наявність або відсутність у розрахунку не впливає на загальну вартість.
За таких обставин, враховуючи формальну помилку, яка не впливає на вартість та розрахунок ціни, Замовником було прийняте рішення про виставлення вимоги про усунення невідповідностей. У визначений законодавством строк Учасник усунув невідповідності, виключивши із розрахунку довідкову інформацію про вартість «поворотних ТМЦ». При цьому договірна ціна не змінилася. Відтак, в діях Замовника відсутнє порушення положень діючого законодавства.
Додатково повідомляємо, що висновки, викладені у рішенні колегії АМКУ від 24.04.2023 № 5294 не можуть бути застосовані до закупівлі ID: UA-2023-06-06-008560-a, оскільки у наведеному прикладі висновку колегії АМКУ зазначено вартісні параметри, які безпосередньо впливають на прямі витрати (кошторисі трудовитрати робітників під час оренди техніки Рішення Колегії АМКУ від 24.04.2023 № 5294, процедура закупівлі — UA-2023-03-28-006535-a), та перераховують вартість та змінюють предмет закупівлі. В свою чергу, виправлення Учасником формальної помилки у закупівлі ID: UA-2023-06-06-008560-a не змінило вартісні параметри та предмет закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-10 10:34:24
Про коригування запиту
Вважати помилкою посилання на ідентифікатор UA-2023-08-22-008285-a, слід читати в наступній редакції:
Договірна ціна, розрахунки до договірної ціни, в тому числі локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів тощо не належать до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, що підтверджується рішенням колегії АМКУ від 24.04.2023 №5294 за процедурою закупівлі UA-2023-03-28-006535-a.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-11 16:46:08
Пояснення по суті моніторингу ID: UA-2023-06-06-008560-a
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. До формальних (несуттєвих) помилок належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасником в документах і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, а також помилка, зроблена Учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до Учасника процедури закупівлі.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва п. 3.19 « …за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів.» Тому беручі до уваги що сума зворотних матеріалів наведена довідково та не враховуються у загальному підсумку вартості кошторисного розрахунку, а її включення або виключення із розрахунку не впливає на загальну вартість.
Відповідно до умов Тендерної документації (п. 3.6) Замовником встановлено перелік документів, які Учасник повинен надати. У складі пропозиції має бути електронний файл із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни, у будь-якому програмному комплексі, рекомендованому Мінрегіонбудом України для визначення вартості будівельних робіт. При перевірці Замовником документів було встановлено, що Учасник при оформленні документів допустив формальну помилку, яка не впливає на вартість та розрахунок ціни, а саме:
- програмний комплекс АВК, при включенні до кошторисної документації поворотних ТМЦ, які виникають під час розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних тощо), автоматично визначає їх вартість довідково у вигляді поворотних сум, які не враховуються у загальному підсумку вартості кошторисного розрахунку. Тобто, вартість «поворотних ТМЦ» є довідковою інформацією, а її наявність або відсутність у розрахунку не впливає на загальну вартість.
За таких обставин, враховуючи формальну помилку, яка не впливає на вартість та розрахунок ціни, Замовником було прийняте рішення про виставлення вимоги про усунення невідповідностей. У визначений законодавством строк Учасник усунув невідповідності, виключивши із розрахунку довідкову інформацію про вартість «поворотних ТМЦ». При цьому договірна ціна не змінилася. Відтак, в діях Замовника відсутнє порушення положень діючого законодавства.
Додатково повідомляємо, що висновки, викладені у рішенні колегії АМКУ від 24.04.2023 № 5294 не можуть бути застосовані до закупівлі ID: UA-2023-06-06-008560-a, оскільки у наведеному прикладі висновку колегії АМКУ зазначено вартісні параметри, які безпосередньо впливають на прямі витрати (кошторисі трудовитрати робітників під час оренди техніки Рішення Колегії АМКУ від 24.04.2023 № 5294, процедура закупівлі — UA-2023-03-28-006535-a), та перераховують вартість та змінюють предмет закупівлі. В свою чергу, виправлення Учасником формальної помилки у закупівлі ID: UA-2023-06-06-008560-a не змінило вартісні параметри та предмет закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За наслідками розгляду висновку від 13.10.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-06-008560-a, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) повідомляє про наступне. 1. Особу, якою було допущено порушення, відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, притягнено до відповідальності (Наказ «Про притягнення до відповідальності» від 16.10.2023 № 34.01/1-03-50).
2023-10-18 08:33:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" |
34 594 033,18
UAH з ПДВ
|
34 594 033,18
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" #39894111 |
Переможець |
34 594 033,18
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 13:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 червня 2023 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2024 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2024 09:14
|
д.у. 5 від 21.08.2024 дог. 34.03-10-4 від 30.06.2023.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2024 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2024 08:51
|
д.у 4 від 23.07.2024 дог. 34.03-10-4 від 30.06.2023.pdf | зміни до договору |
23 липня 2024 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 09:46
|
д.у. 3 від 11.03.2024 дог. 34.03-10-4 від 30.06.2023.pdf | зміни до договору |
11 березня 2024 09:45
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2023 14:04
|
д.у2 від 21.09.2023 дог.34.03-10-4 від 30.06.2023.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2023 16:11
|
д.у. 1 від 24.08.2023 договір 34.03-10-4 від 30.06.2023.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 13:24
|
Договір 34.03-10/4 від 30.06.2023 | укладений |
30 червня 2023 13:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/4 від 30.06.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/4 від 30.06.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/4 від 30.06.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/4 від 30.06.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/4 від 30.06.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |