Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб пшеничний, батон "Молочний" (або аналог)
Очікувана вартість
147 620,00 UAH
UA-2023-06-06-007009-a ● 680c252a4e014533a2cc303a57786756
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) КРАСНОКУТСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БОГОДУХІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25190823 |
Місцезнаходження: | 62002, Україна , Харківська обл., Краснокутськ, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 138 |
Контактна особа: |
Котко Ярослав Миколайович 380968759808 krterc@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 147 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 476,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Хліб пшеничний, батон "Молочний" (або аналог)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3630 кілограм
Хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62011, Україна, Харківська область, с. Козіївка, СПОРТИВНА, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
1210 кілограм
Батон "Молочний" або аналог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62011, Україна, Харківська область, с. Козіївка, СПОРТИВНА, 5А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником один раз на місяць за фактичний обєм придбаного товару, на підставі накладної, в якій зазначається сума до сплати за придбаний товар. Оплата проводиться протягом 10 робочих днів від дня отримання накладної Замовником | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2023 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2023 15:20 |
Протокол №56 від 09.06.2023.pdf | |
09 червня 2023 15:20 |
ЗМІНИ в Додаток 1 та 2 до тендерної документації.docx | |
09 червня 2023 12:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ХЛІБ — нова редакція.docx | |
09 червня 2023 12:23 |
Протокол № 55 від 09.06.2023 року.pdf | |
06 червня 2023 13:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ХЛІБ.docx |
09 червня 2023 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 червня 2023 15:20 |
Протокол №56 від 09.06.2023.pdf
|
||||||
09 червня 2023 15:20 |
ЗМІНИ в Додаток 1 та 2 до тендерної документації.docx
|
||||||
09 червня 2023 12:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ХЛІБ — нова редакція.docx
|
||||||
09 червня 2023 12:23 |
Протокол № 55 від 09.06.2023 року.pdf
|
||||||
06 червня 2023 13:35 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ХЛІБ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання про суперечливі вимоги до терміну придатності товару
Дата подання: 09 червня 2023 12:29
Дата відповіді: 09 червня 2023 15:26
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що в тендерній документації зазначено суперечливі вимоги до терміну придатності предмета закупівлі, а саме:
- Термін придатності запропонованого товару на дату поставки повинен бути 90 % від загального терміну (сторінка 27 ТД ХЛІБ замовника)
- Термін придатності Товару з обмеженим строком зберігання на момент поставки повинен складати не менше, ніж 80% від визначеного виробником даного Товару (сторінка 29 ТД ХЛІБ замовника).
Прошу надати відповідь та внести уточнення в ТД стосовно того, який саме термін придатності товару вимагається замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Дякую Вам за питання щодо тендерної документації!
Вашезауваження враховане і внесені відповідні зміни, а саме - Термін придатності Товару з обмеженим строком зберігання на момент поставки повинен складати не менше, ніж 80% від визначеного виробником даного Товару
Дякую Вам за питання щодо тендерної документації!
Вашезауваження враховане і внесені відповідні зміни, а саме - Термін придатності Товару з обмеженим строком зберігання на момент поставки повинен складати не менше, ніж 80% від визначеного виробником даного Товару
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-06-007009-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП БРЕСЛАВЕЦЬ ІВАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3120920331
Дата подання: 08 червня 2023 18:01
Тендерна документація не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостям
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що 19.05.2023 року набрала чинності Постанова КМУ від 12 травня 2023 р. № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», згідно якої «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) було викладено в новій редакції. Замовники, що оголошують процедури закупівель після 19.05.2023р. повинні врахувати внесені зміни.
Оголошення про проведення процедури закупівлі - Відкриті торги з особливостями - опубліковане замовником 06.06.2023р., але в тендерній документації не враховано положення пункту 37 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» та нову редакцію Особливостей і містяться невідповідності діючому законодавству, а саме:
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації (сторінки 4-5 ТД ХЛІБ замовника)
- підстави, встановлені статтею 17 Закону (сторінки 9-11 ТД ХЛІБ замовника)
- розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 41 цих особливостей (сторінка 12 ТД ХЛІБ замовника)
- у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв (якщо такі вимагались), підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника згідно з пунктом 44 Особливостей (сторінка 14 ТД ХЛІБ замовника)
- п.3 розділу 5 тендерної документації (сторінки 18-19 ТД ХЛІБ замовника)
- п.2 та п.3 Додатку 1 тендерної документації (сторінки 24-26 ТД ХЛІБ замовника).
Таке викладення тендерної документації не відповідає, зокрема, вимогам п.28, 47 Особливостей, пункту 37 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі».
В тендерній документації замовника наявні також інші численні невідповідності діючій з 19.05.2023 року редакції Особливостей.
Тендерна документація , складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Отже, з метою дотримання положень і вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, вимагаю внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Оголошення про проведення процедури закупівлі - Відкриті торги з особливостями - опубліковане замовником 06.06.2023р., але в тендерній документації не враховано положення пункту 37 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» та нову редакцію Особливостей і містяться невідповідності діючому законодавству, а саме:
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації (сторінки 4-5 ТД ХЛІБ замовника)
- підстави, встановлені статтею 17 Закону (сторінки 9-11 ТД ХЛІБ замовника)
- розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 41 цих особливостей (сторінка 12 ТД ХЛІБ замовника)
- у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв (якщо такі вимагались), підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника згідно з пунктом 44 Особливостей (сторінка 14 ТД ХЛІБ замовника)
- п.3 розділу 5 тендерної документації (сторінки 18-19 ТД ХЛІБ замовника)
- п.2 та п.3 Додатку 1 тендерної документації (сторінки 24-26 ТД ХЛІБ замовника).
Таке викладення тендерної документації не відповідає, зокрема, вимогам п.28, 47 Особливостей, пункту 37 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі».
В тендерній документації замовника наявні також інші численні невідповідності діючій з 19.05.2023 року редакції Особливостей.
Тендерна документація , складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Отже, з метою дотримання положень і вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, вимагаю внести зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2023 11:52
Шановний учасник!
Ваша вимога задоволена! Внесено відповідні зміни (зміни помічені жовтим кольором) та викладено тендерну документацію в новій редакцію.
Ваша вимога задоволена! Внесено відповідні зміни (зміни помічені жовтим кольором) та викладено тендерну документацію в новій редакцію.
Номер вимоги: UA-2023-06-06-007009-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП БРЕСЛАВЕЦЬ ІВАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3120920331
Дата подання: 09 червня 2023 12:28
Надання Санітарної книги на працівників – дискримінаційна вимога
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що Наказом МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» затверджено Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, Форму первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» та Інструкцію щодо її заповнення. У разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності заклад охорони здоров'я видає працівнику форму № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі - форма № 1-ОМК), затверджену наказом МОЗ України від 21 лютого 2013 року № 150. Документу «санітарна книга», вимогу щодо надання якої встановлено в п.2.3. Додатку 1 до тендерної документації замовником, на теперішній час не існує, отже потенційні учасники торгів не зможуть виконати вимоги ТД замовника. Вимагаю внести відповідні зміни до тендерної документації та привести вимогу п.2.3 ТД у відповідність до Наказів МОЗ України від 23.07.2002 № 280 та № 150 від 21 лютого 2013 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2023 15:27
Шановний учасник!
Ваша вимога задоволена
Ваша вимога задоволена
Номер вимоги: UA-2023-06-06-007009-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП БРЕСЛАВЕЦЬ ІВАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3120920331
Дата подання: 09 червня 2023 13:41
Дискримінаційна вимога стосовно місцезнаходження потужностей виробництва
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що в тендерній документації зазначено дискримінаційну вимогу стосовно місцезнаходження потужностей виробництва вимоги до терміну придатності предмета закупівлі, а саме: «бажано щоб потужності виробництва знаходились на відстані не більше 60 км. від адреси Замовника (надається довідка про розташування). Є бажаною умовою для зменшення витрат часу на доставку товару, економії паливо-мастильних матеріалів, що впливає на формування ціни товару. Тому вище вказане обумовлено виключно метою заощадження коштів на утримання Замовника у відповідності до вимог ЗУ Про публічні закупівлі, згідно яких закупівлі здійснюються за принципами: максимальної економії та ефективності. До того ж, беручи до уваги воєнний стан та непередбачувані агресивні дії ворога, відстань потужностей виробництва до Замовника прямо впливає на можливість доставки товару» (сторінка 27 ТД ХЛІБ замовника). Дана вимога жодним не може впливати на заощадження коштів на утримання Замовника, оскільки потенційний учасник самостійно формує ціну своєї пропозиції та приймає рішення щодо участі у кожній конкретній процедурі закупівлі, виходячи з очікуваної вартості, вимог до предмета закупівлі, умов поставки тощо. Формуючи ціну своєї пропозиції, потенційний учасник не чинить впливу на процес заощадження коштів на утримання Замовника, оскільки це питання відноситься до компетенції та регулюється виключно Замовником. Наявність такої вимоги суттєво зменшує кількість можливих учасників торгів та призводить до обмеження конкуренції, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно яких закупівлі здійснюються за принципами: максимальної економії та ефективності. Згідно практики органу оскарження, така вимога визнається дискримінаційною. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2023 15:34
Шановний учасник!
Замовником було вказано - що БАЖАНО щоб учасник знаходився на відстані до 60 км так як постачання Хлібобулочних виробів повинно здійснюватись щодня до 08:00 години ранку. При цьому це не було обовязковим і не впливало би на рішення Замовника при розгляді тендерних пропозицій учасників!
Але все ж таки, щоб не виникло непорозумінь, Замовник прийняв рішення, щодо виключення цього пункту з Додатку.
Замовником було вказано - що БАЖАНО щоб учасник знаходився на відстані до 60 км так як постачання Хлібобулочних виробів повинно здійснюватись щодня до 08:00 години ранку. При цьому це не було обовязковим і не впливало би на рішення Замовника при розгляді тендерних пропозицій учасників!
Але все ж таки, щоб не виникло непорозумінь, Замовник прийняв рішення, щодо виключення цього пункту з Додатку.
Номер вимоги: UA-2023-06-06-007009-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БРЕСЛАВЕЦЬ ІВАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3120920331
Дата подання: 09 червня 2023 14:38
Дискримінаційна вимога стосовно ваги виробу
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що в тендерній документації зазначено дискримінаційну вимогу стосовно ваги виробу, а саме: Хліб пшеничний (з борошна вищого ґатунку) – вага виробу - 500г, Батон «Молочний» (з борошна вищого ґатунку) або аналог* - вага виробу – 500г (сторінки 28-29 ТД ХЛІБ замовника). Станом на сьогоднішній день на ринку хлібобулочних виробів існує безліч варіантів ваги готового продукту на виході, технічні характеристики яких відповідають вимогам замовника. Приймаючи до уваги те, що замовником визначено необхідну кількість предмета закупівлі в кілограмах, вага окремого готового виробу, будь то 0,35кг, 0,4кг, 0,5кг або 0,6кг тощо, жодним чином не впливає на загальну кількість предмета закупівлі. Натомість, встановлення замовником конкретної ваги готового виробу виключно 500г, призводить до обмеження конкуренції та може бути прописана під конкретні вироби конкретного виробника. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2023 12:16
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога.
Дискримінаційними вважаються вимоги , яким можуть відповідати один або декілька учасників. Станом на сьогоднішній день на ринку хлібобулочних виробів знаходиться безліч готової продукції, яка відповідає вимогам Замовника. Враховуючи те, що майже кожна пекарня в нашій країні виготовляє хлібобулочну продукцію, яка в повному обсязі відповідає вимогам Замовника, а також враховуючи те, що майже всі реалізатори хлібобулочних виробів ( продовольчі магазини, супермаркети, універсами, хлібобулочні лотки, тощо) мають в своєму асортименті продукцію, яка повністю відповідає заданим вимогам і є одною з найпоширеніших – Замовник вважає, що вимога щодо ваги продукції вказаної в тендерній документації не є дискримінаційною, так як продукція з цими характеристиками є однією з найпоширеніших на ринку хлібобулочних виробів.
Замовником розглянута Ваша вимога.
Дискримінаційними вважаються вимоги , яким можуть відповідати один або декілька учасників. Станом на сьогоднішній день на ринку хлібобулочних виробів знаходиться безліч готової продукції, яка відповідає вимогам Замовника. Враховуючи те, що майже кожна пекарня в нашій країні виготовляє хлібобулочну продукцію, яка в повному обсязі відповідає вимогам Замовника, а також враховуючи те, що майже всі реалізатори хлібобулочних виробів ( продовольчі магазини, супермаркети, універсами, хлібобулочні лотки, тощо) мають в своєму асортименті продукцію, яка повністю відповідає заданим вимогам і є одною з найпоширеніших – Замовник вважає, що вимога щодо ваги продукції вказаної в тендерній документації не є дискримінаційною, так як продукція з цими характеристиками є однією з найпоширеніших на ринку хлібобулочних виробів.
Номер вимоги: UA-2023-06-06-007009-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БРЕСЛАВЕЦЬ ІВАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3120920331
Дата подання: 09 червня 2023 14:40
Надання посвідчення про якість та декларації виробника – дискримінаційна вимога
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що відповідно до ч.2 ст.32 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», сертифікація харчових продуктів необов’язкова на території України. Виробники, на підтвердження якості продукції, мають право надавати також: декларацію / декларацію виробника / декларацію виробника (посвідчення про якість) / посвідчення про якість тощо. Чинним законодавством не встановлено конкретну назву документу, що підтверджує якість продукції. Вимога щодо надання на підтвердження якості продукції виключно посвідчення про якість та декларації виробника (сторінка 29 ТД ХЛІБ замовника) є дискримінаційною, зменшує кількість потенційних учасників торгів, призводить до обмеження конкуренції. Вимагаю внести відповідні зміни до тендерної документації та надати можливість учасникам торгів надавати й інші документи на підтвердження якості запропонованого товару, такі як: декларація / декларація виробника /декларація виробника (посвідчення про якість) / посвідчення про якість тощо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2023 12:17
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога.
Відповідно до ч.2 ст.32 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», сертифікація харчових продуктів необов’язкова на території України. Виробники, на підтвердження якості продукції, мають право надавати: сертифікат якості, сертифікат відповідності, якісне посвідчення, декларацію / декларацію виробника / декларацію виробника (посвідчення про якість) / посвідчення про якість тощо.
Враховуючи вище викладене Замовником в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації було вказано проте, що кожна партія товару повинна супроводжуватися документами, що підтверджують його якість та придатність до використання (сертифікат якості, сертифікат відповідності, якісне посвідчення тощо). Під словом «тощо» розуміється те, що Учасник має право надавати в своїй тендерній документації як сертифікати якості, сертифікати відповідності, якісне посвідчення так і інші документи, які посвідчують якість продукції , такі як: декларацію / декларацію виробника / декларацію виробника (посвідчення про якість) / посвідчення про якість тощо.
Замовником розглянута Ваша вимога.
Відповідно до ч.2 ст.32 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», сертифікація харчових продуктів необов’язкова на території України. Виробники, на підтвердження якості продукції, мають право надавати: сертифікат якості, сертифікат відповідності, якісне посвідчення, декларацію / декларацію виробника / декларацію виробника (посвідчення про якість) / посвідчення про якість тощо.
Враховуючи вище викладене Замовником в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації було вказано проте, що кожна партія товару повинна супроводжуватися документами, що підтверджують його якість та придатність до використання (сертифікат якості, сертифікат відповідності, якісне посвідчення тощо). Під словом «тощо» розуміється те, що Учасник має право надавати в своїй тендерній документації як сертифікати якості, сертифікати відповідності, якісне посвідчення так і інші документи, які посвідчують якість продукції , такі як: декларацію / декларацію виробника / декларацію виробника (посвідчення про якість) / посвідчення про якість тощо.
Номер вимоги: UA-2023-06-06-007009-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БРЕСЛАВЕЦЬ ІВАН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3120920331
Дата подання: 09 червня 2023 15:23
Порушення прав потенційних учасників торгів
Шановний замовник, звертаю вашу увагу, що в тендерній документації зазначено дискримінаційну вимогу стосовно надання інформації про реєстрацію потужностей операторів ринку, а саме: «Інформацію про реєстрацію потужності операторів ринку діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: виробництво харчових продуктів та/або перероблені продукти тваринного походження, транспортування, пакування, зберігання, реалізація» (сторінка 29 ТД ХЛІБ замовника). Приймаючи до уваги особливості процесу виробництва хлібобулочних виробів, такий вид діяльності як пакування, зможе підтвердити виключно учасник-оператор ринку, який є виробником хлібобулочним виробів, оскільки процес пакування є частиною виробництва і може здійснюватись виключно виробником. Вид діяльності - виробництво харчових продуктів та/або перероблені продукти тваринного походження, що також вимагається замовником від учасників-операторів ринку (сторінка 29 ТД ХЛІБ замовника), жодним чином не має відношення до процесів виробництва та/або обігу товару, що є предметом закупівлі, отже не може бути підтверджений будь-яким потенційним учасником торгів, що має намір постачати замовнику хлібобулочні вироби. Вимоги замовника, щодо підтвердження учасниками-операторами ринку вищеназваних видів діяльності, штучно обмежують коло учасників та є дискримінаційними. Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги стосовно підтвердження зазначених видів діяльності.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2023 12:19
Шановний учасник!
Замовником розглянута Ваша вимога.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
До визначення «потужності» згідно ст. 1 Закону відносять споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
Таким чином Замовник вважає проте, що вимога «Щодо надання інформації про реєстрацію потужності операторів ринку діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною» є обов’язковою для всіх операторів ринку, які проводять свою діяльність в сфері обігу харчовий продуктів та не є дискримінаційною.
Замовником розглянута Ваша вимога.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
До визначення «потужності» згідно ст. 1 Закону відносять споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.
Таким чином Замовник вважає проте, що вимога «Щодо надання інформації про реєстрацію потужності операторів ринку діяльність, пов'язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C і залишатися придатними для споживання людиною» є обов’язковою для всіх операторів ринку, які проводять свою діяльність в сфері обігу харчовий продуктів та не є дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
СТРІЛЕЦЬ ОЛЕНА ІВАНІВНА |
146 894,00
UAH з ПДВ
|
146 894,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СТРІЛЕЦЬ ОЛЕНА ІВАНІВНА #2445400804 |
Переможець |
146 894,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 14:30
|
Договір 42.06.23.pdf | укладений |
22 червня 2023 14:30
|