Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2023 15:04 |
Початок аукціону: | 14 червня 2023 15:04 |
Очікувана вартість: | 14 665 651,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 439 969,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія, 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі у сумі 73328.26 грн. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 73328.26 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2023 11:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 11:52 |
ТЗ 2-га черга.pdf | |
06 червня 2023 11:52 |
ТЗ 1-ша черга.pdf | |
06 червня 2023 11:52 |
Тендерна документація днз _91.doc | |
06 червня 2023 11:52 |
Договір.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000014 ● e5c371109e4e416c8fc92fe92344c369
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 11:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2023 № 34-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 29.08.2023
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
29.08.2023 №34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-06-06-004829-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 13:46:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ №91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-06-004829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-30 08:31:04
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-06-06-004829-a
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-06-06-004829-a
«Аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків бойових дій (збройної агресії Російської Федерації). Капітальний ремонт пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ №91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16», згідно ДК (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі проводилося відповідно до отриманого позитивного експертного звіту Реєстраційний номер EX01:8503-3164-1433-4119 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № КБЗ-002/23Д від 17 травня 2023 (додається в електронному вигляді.), затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-034 від 24.05.2023р. (додається в електронному вигляді) проєктної документації по об’єкту: «Аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків бойових дій (збройної агресії Російської Федерації). Капітальний ремонт пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ №91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16», користуючись Настановою з визначення вартості будівництва, прийнятої наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021р. №281 та примірної методики очікуваної вартості предмета закупівлі.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно експертного звіту КБЗ-002/23Д від 17 травня 2023 – 15309,676 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 14 665 651,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати обумовлені Главами 10,12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва).
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перейти за посиланням Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266)
3. Сума коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Загальна сума сплачених коштів 2 289 198,77 грн.
Акт№1 від13.07.2023 – 266 010,97 грн.
Акт№2 від 19.07.2023 – 451 725,13 грн.
Акт №3 від 28.07.2023 – 497 368,89 грн.
Акт №4 від 14.08.2023 – 1 074 093,78 грн.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-01 11:37:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ №91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-06-004829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до додатку №4 тендерної документації Замовником встановлена вимога, що на підтвердження наявності в Учасника інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації учасник має надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка має бути складена за формою в якій є обовязкове надання інформації про спеціальність,розряд працівників. Проте встановлено, що учасником ФОП "ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надано довідку за №1206-04 в якій не зазначено разряд працівників робітничих професій, які передбачені нормами Національного класифікатора України ДК 003:2005 «Класифікатор професій». У зв’язку з чим просимо пояснити чому Замовником не встановлена вимога щодо усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та документах учасника ФОП "ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"?
2. Просимо надати посилання на файл в пропозиції ФОП "ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" в якому учасник інформує Замовника про залучення або незалучення при виконанні робіт субпідрядних організацій у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
3. відповідно до документів, що надані в пропозиції ФОП "ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" присутня інформація про особисті дані КОВАЛЕНКО ОЛЕГА СТАНІСЛАВОВИЧА, а саме: дату та номер паспорту, дату видачі, місце проживання особи, проте учасником ФОП "ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не надано лист - згоду на обробку персональних даних вищезазначеної особи. Просимо пояснити чому пропозиція учасника ФОП "ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" не була відхилена на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-01 15:43:08
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-06-06-004829-a
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-06-06-004829-a
«Аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків бойових дій (збройної агресії Російської Федерації). Капітальний ремонт пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ №91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16», згідно ДК (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
1. Відповідно до Національного класифікатора України ДК 003:2005 «Класифікатор професій» п. 1.2 Цей Класифікатор призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, Федерацією роботодавців України, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників. Також зазначаємо що у Основних положеннях Національного класифікатора України ДК 003:2005 «Класифікатор професій» відсутне поняття “розряд робіт”. У зв’язку з тим що працівники , Кривченко О.О., Моргун О.В. , Птущенко О.В., Черкашин О. М., Василенко Б.В., Василенко В.В., Несчетний С.М. працюють у ФОП Приб В.О. на посаді майстер будівельних та монтажних робіт, що підтверджує наявні накази про прийняття на роботу та трудові договори, а не за спеціальністю зазначеною у таблиці, тому Замовником не встановлена вимога щодо усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та документах учасника. Також відповідно до умов тендерної документації Замовником не вимагалося підтвердження кваліфікації робітників, окрім виконроба.
Відповідно до Національного класифікатора України ДК 003:2005 «Класифікатор професій» Кваліфікація - здатність виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи. Кваліфікація визначається рівнем освіти та спеціалізацією. Необхідний рівень освіти досягається завдяки реалізації освітніх, освітньо-професійних та освітньо-наукових програм підготовки і має в цілому відповідати колу та складності професійних завдань та обов'язків. Спеціалізація пов'язана як з необхідною галуззю знань, використовуваними інструментами чи устаткуванням, так і з продукцією, яка виробляється, або надаваними послугами і відповідає певною мірою деталізованому колу професійних завдань та обов'язків. Тому кваліфікація зазначених працівників підтверджується ст. 5 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, “Загальний стаж роботи за фахом, років.” та ст. 6 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, “Досвід роботи на цій посаді”. Зазначаємо, що ДК 003:2005 Національний класифікатор України ДК 003:2005 «Класифікатор професій» втратив чинність 01.11.2010 на підставі Наказу Держспоживстандарту
України № 327 від 28.07.2010р.
2. В довідці про об’єднання, учасник інформує Замовника про не залучення при виконанні робіт субпідрядних організацій.
3. Особисті дані КОВАЛЕНКА ОЛЕГА СТАНІСЛАВОВИЧА містяться в наданій учасником Довіреності від 21.07.2021 року № 5764-К-О, якою Коваленко О.С. як представник уповноважується на здійснення відповідних дій від імені АТ КБ «ПриватБанк».
Разом з тим, зауважимо, що відповідно до Тендерної документації на закупівлю робіт, затвердженої рішенням уповноваженої особи № 53 від 06.06.2023 р., даний документ (довіреність) не вимагався Замовником у складі тендерної пропозиції учасників.
Пунктом 3.2. Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії, наданої відповідно до вимог діючого законодавства з розрахунку 0,5% від очікуваної вартості закупівлі в розмірі 0,5% від очікуваної вартості закупівлі в розмірі 73 328,26 (сімдесят три тисячі триста двадцять вісім грн. 26 коп.).
Умови, форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
На виконання вищенаведених вимог Тендерної документації Учасником ФОП ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ у складі тендерної пропозиції було надано Банківську гарантію № G0623/9516 від 12.06.2023 року, підписану начальником управління документарного бізнесу та торгового фінансування акціонерного товариства комерційний банк «ПриватБанк» Коваленком Олегом Станіславовичем. При цьому кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку оформлено у програмному комплексі центру сертифікації ключів АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Після перевірки справжності цієї гарантії за її унікальним кодом на офіційній сторінці АТ КБ «ПРИВАТБАНК», а також після перевірки дійсності та цілісності кваліфікованого електронного підпису, Замовником було прийнято зазначений документ без зауважень. При цьому необхідно відмітити, що вищезазначена Довіреність від 21.07.2021 року № 5764-К-О не вимагалась Замовником у складі Тендерної документації, і не є документом, який є супровідним для Банківської гарантії № G0623/9516 від 12.06.2023 р.
Відтак, Учасник ФОП ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав зазначену довіреність на власний розсуд.
В своє чергу, відповідно до п. 7 розділу 1 Тендерної документації, Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
З урахуванням вищенаведеного, Замовник не був зобов’язаний розглядати Довіреність від 21.07.2021 року № 5764-К-О, яка не була передбачена вимогами Тендерної документації на закупівлю робіт, затвердженої рішенням уповноваженої особи № 53 від 06.06.2023 р., і яку Учасник ФОП ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ надав на власний розсуд. За таких обставин, відсутність листа-згоди на обробку персональних даних Коваленка Олега Станіславовича, які містились в документі, не передбаченому вимогами Тендерної документації і наданому Учасником на власний розсуд, і який не підлягав обов’язковому розгляду Замовником, не було підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За наслідками розгляду висновку від 06.09.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-06-004829-а, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник) повідомляє про наступне. 1. Особу, якою було допущено порушення при складанні тендерної документації, притягнено до відповідальності (Наказ «Про притягнення до відповідальності» від 11.09.2023 № 34.01/1-03-45). 2. З метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, Замовником здійснюються заходи щодо припинення зобов’язань за договором підряду від 23.06.2023 № 34.03-10/3 шляхом розірвання зазначеного договору у порядку та строки, визначені діючим законодавством України та умовами договору. Відповідна додаткова угода про розірвання договору буде оприлюднена в електронній системі закупівель.
2023-09-11 10:50:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
порушення усунуті шляхом розірвання договору
2023-09-29 11:12:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2023 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
13 965 806,62
UAH з ПДВ
|
13 965 806,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕРЛС ОПТІ" |
14 665 651,00
UAH з ПДВ
|
14 665 651,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПРИБ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2676506534 |
Переможець |
13 965 806,62
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 15:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 10:57
|
д.у 3 від 29.09.2023 дог. 34.03-10-3 від 23.06.2023.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2023 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 12:56
|
д.у.2 від 31.08.2023 дог.34.03-10-3 від 23.06.2023.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2023 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 13:39
|
д.у.1 від 26.06.2023 дог. 34.03-10-3 від 23.06.2023.pdf | зміни до договору |
27 червня 2023 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 14:54
|
34.03-10/3 від 23.06.2023 | укладений |
23 червня 2023 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/3 від 23.06.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/3 від 23.06.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою виконання рішення Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, викладеного у висновку від 06.09.2023 року за наслідками проведеного моніторингу (ID моніторингу UA-M-2023-08-29-000014) сторони дійшли взаємної згоди щодо розірвання Договору |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/3 від 23.06.2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |