Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Письменний Сергій Володимирович +380472373386 voloshyn2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 19 979 526,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 897,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір: 99 000,00 грн. (Дев'яносто дев'ять тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 99000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія в паперовому вигляді. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2% (два відсотка) від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів: документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 06 червня 2023 11:46 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Учасник підтверджує, що
Розмір: 99 000,00 грн. (Дев'яносто дев'ять тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, встановлений Замовником згідно Додатку 4 до тендерної документації. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі, у строк, установлений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом та виписка завірена банком з рахунку покриття гарантії, що свідчить про зарахування коштів покриття на відповідний рахунок у повному обсязі.
Умови укладання договору про закупівлю:
Умови укладання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | лоту |
Учасник підтверджує, що
06 червня 2023 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 11:46 |
ТД капремонт (фасад) 11 шк.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" |
19 086 072,97
UAH з ПДВ
|
19 086 072,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
Забезпечення виконання договору
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" #30284722 |
Відхилено |
19 086 072,97
UAH з ПДВ
|
23 червня 2023 13:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 червня 2023 12:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. Керуючись п.40. особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд"процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Згідно п. 1.1 ч.1 Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі, та яка застосовується учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, складеної учасником, як частина його тендерної пропозиції. Учасник, повинен документально підтвердити наявність підстав користування вищевказаною технікою, або право користування технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають державній реєстрації, необхідно надати інші документи, що посвідчують право власності (обліку) (інвентарна картка, складена відповідно до вимог чинного законодавства, та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на договірних засадах, Учасником подаються: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/ власником). У разі, якщо надана на договірних засадах техніка не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії інших документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка власника, складена відповідно до вимог чинного законодавства, та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі); - договір, що посвідчує право користування технікою (оренди (лізингу), суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. При цьому, якщо орендодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право орендодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. У разі отримання послуг техніки (транспортних засобів, будівельних машин та механізмів) від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: - свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів (оригінал, або копія, завірена учасником/ власником). У разі, якщо техніка, яка використовується при наданні послуг не підлягають державній реєстрації, необхідно надати завірені власником копії документів, що підтверджують право власності (обліку) (інвентарна картка власника, складена відповідно до вимог чинного законодавства, та/або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі); - договір, що підтверджує забезпечення учасника відповідними послугами з використанням техніки, дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. При цьому, якщо вищевказані послуги надаються особами/суб’єктами господарювання, які не є власниками техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: - договори, укладені з власником, які підтверджують право осіб/суб’єктів господарювання, які не є власниками цієї техніки, на користування цією технікою для надання послуг; - акт(и) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів. Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці техніки (будівельних машин і механізмів) (містити відомості про найменування, модель, марку та державний номер (якщо підлягає державній реєстрації)). Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування для виконання робіт, за предметом закупівлі: Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою вул. Надпільна, 291 в м. Черкаси. Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), в якій міститься інформація про наявність автокрану МАЗ 25тн КС-55727-1. (д/н СА4483АМ), проте згідно підтверджувальних документів, а саме договору оренди № 02/01/23 від 02.01.2023 року та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу САС051599, Учасник ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" орендує автокран МАЗ 630303 КС 55727-1 більше 20 Т-С. На усунення даної невідповдності привести у відповідність Довідку про наявність техніка (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування для виконання робіт, за предметом закупівлі: Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою вул. Надпільна, 291 в м. Черкаси. Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), згідно підтверджуючих документів, а саме договору оренди № 02/01/23 від 02.01.2023 року та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу САС051599. 2. Згідно п. 2.1. та п .2.2. ч.2 Додатку 1 тендерної документації Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за формою Таблиці 2. **Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. До переліку обов’язкових посад, які мають бути наявні в учасника та включені до вищевказаної довідки відносяться: ● інженер-проектувальник в частині кошторисної документації (надати кваліфікаційний сертифікат); ● виконавець робіт (виконроб); ● інженерно-технічні працівники (головний інженер та інженер з охорони праці); ● робітники будівельних професій – не менше 15 (п’ятнадцяти) працівників, серед яких обов'язково має бути: - лицювальник синтетичними матеріалами; - лицювальник-плиточник; - штукатур; - електрозварник ручного зварювання (надати копію документу про присвоєння робітничої кваліфікації електрозварника). На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників за формою Таблиці 2, Учасник повинен надати: а) для підтвердження наявності штатних працівників: − копії наказів про призначення на посаду, та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), та/або копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника); − копію Додатку №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою або квитанцією про прийняття уповноваженим органом. − б) для підтвердження наявності працівників, які працюють за договором цивільно-правового характеру (далі – ЦПХ): копії відповідних договорів ЦПХ. − Для головного інженера та виконавця робіт (виконроба) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти зі спеціалізацією в галузі будівництва чи управління будівельними роботами. Для інженера з охорони праці обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «інженер». На підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати оригінали, або копії, завірені учасником, документів про здобуття головним інженером, виконробом та інженером з охорони праці відповідної освіти (дипломи). − Крім цього, Учасник повинен підтвердити кваліфікацію інженера з охорони праці шляхом надання копії протоколу (витягу з протоколу) за результатами проходження ним навчання з питань охорони праці та копії посвідчення про проходження навчання. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за предметом закупівлі: Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою вул. Надпільна, 291 в м. Черкаси. Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), яка містить інформацію про наявність у Учасника працівника лицювальника синтетичними матеріалами Котун О.Є., проте згідно цивільно – правового договору №111від 09.06.2023 року роботи з лицювання синтетичними матеріалами виконує Ковтун Олег Євгенович. На усунення даної невідповідності привести у відповідність Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за предметом закупівлі: Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою вул. Надпільна, 291 в м. Черкаси. Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) до цивільно – правового договору №111від 09.06.2023 року. 3. Згідно п. 3.1. та п.3.2. ч. 3 Додатку 1 тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо виконання робіт з капітального ремонту та/або реконструкції та/або будівництва об’єктів, складовими яких обов'язково мають бути роботи: • утеплення фасадів мінеральними плитами в обсязі не менше 1300 м2; • декоративне штукатурення фасадів; • теплоізоляція стін виробами з пінопласту; • улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів рулонними матеріалами; • улаштування залізобетонних фундаментів; • улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші в обсязі не менше 100 м2; • установлення бетонних поребриків на бетонну основу в обсязі не менше 300 м; • улаштування покриттів з фігурних елементів мощення (ФЕМ) в обсязі не менше 300 м2. На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), відповідно до вимог п.3.1. ч.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал(-и) позитивного відгуку(-ів) щодо виконання аналогічних робіт; - оригінал або копію(ії) договору(ів) виконання робіт за вищевказаним відгуком, завірену учасником; - акт(-и) приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання Учасником видів робіт зазначених у п.3.1., як обов’язкові для підтвердження досвіду. Учасником надано в складі тендерної пропозиції договір будівельного підряду № 83-15 від 19.11.2015 року на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), проте складові роботи по улаштуванню вертикальної гідроізоляції фундаментів рулонними матеріалами відсутні згідно наданих учасником актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання Учасником видів робіт зазначених у п.3.1., як обов’язкові для підтвердження досвіду. На усунення даної невідповідності надати акт(-и) приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання Учасником видів робіт зазначених у п.3.1., як обов’язкові для підтвердження досвіду, а саме - улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів рулонними матеріалами. 4. Згідно п.1.4. ч.1 Додатку 1 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати чинні сертифікати на підтвердження відповідність: - системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015. IDT, ISO 9001:2015, IDT) у сфері організації будівництва нежитлових будівель (код згідно ДКПП ДК 016:2010: 41.00.40), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат); - системи екологічного управління Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у сфері організації будівництва нежитлових будівель (код згідно ДКПП ДК 016:2010: 41.00.40), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат. В складі тендерної пропозиції учасника надано сертифікат системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та сертифікат системи екологічного управління Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у сфері організації та виконання будівельно – монтажних робіт, що не відповідає умовам п.1.4. ч.1 Додатку 1 тендерної документації, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати чинні сертифікати на підтвердження відповідність: - системи управління якістю Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015. IDT, ISO 9001:2015, IDT) у сфері організації будівництва нежитлових будівель (код згідно ДКПП ДК 016:2010: 41.00.40), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат); - системи екологічного управління Учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) у сфері організації будівництва нежитлових будівель (код згідно ДКПП ДК 016:2010: 41.00.40), виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ (додатково в складі пропозиції надається чинний АТЕСТАТ про акредитацію органу з сертифікації, який видав сертифікат. 5. Згідно п. 1.3. ч. 1. Додатку 1 тендерної документації вимагалося надати чинний дозвільний документ Учасника (дозвіл та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці): - на експлуатацію (застосування) вантажопідіймального крану; Учасником в складі тендерної пропозиції надано Дозвіл № 170.16.71 на експлуатацію вантажопідіймального крану: кран автомобільний стріловий КС-55727-1, зав. № Y3М55727170000488, рік виготовлення-2007, країна походження – Білорусь, проте відповідно до Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування для виконання робіт, за предметом закупівлі: Капітальний ремонт будівлі (фасад) Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №11 Черкаської міської ради Черкаської області за адресою вул. Надпільна, 291 в м. Черкаси. Коригування (ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), Учасник має намір використовувати автокран МАЗ 25тн КС-55727-1. (д/н СА4483АМ), а згідно договору оренди № 02/01/23 від 02.01.2023 року та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу САС051599, Учасник ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" орендує автокран МАЗ 630303 КС 55727-1 більше 20 Т-С, Y3М63030370002408. На усунення даної невідповідності надати чинний дозвільний документ Учасника (дозвіл та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці): на експлуатацію (застосування) вантажопідіймального крану, який учасник планує використовувати під час виконання робіт згідно підтверджувальних документів на автокран МАЗ 630303 КС 55727-1 більше 20 Т-С Y3М63030370002408.