Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32730091 |
Місцезнаходження: | 28600, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, селище міського типу Устинівка, вулиця Об'їздна |
Контактна особа: |
Сусідко Анатолій Антонович 380989171587 komunalnyk2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2023 13:47 |
Початок аукціону: | 15 червня 2023 13:47 |
Очікувана вартість: | 1 289 007,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 445,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Технічна специфікація).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар Продавцем, проводиться за фактом отримання Покупцем такого Товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2023 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 11:19 |
ТД _ ТРАКТОР.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000122 ● 32583064bcd34e76a0735531b37eae1d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2023 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2023 № 48-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 11.07.2023 № 48-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-06-06-003819-a 06.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 10:52:58
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Трактор», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 16700000-2 – трактори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-06-003819-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому тендерна документація не відповідає вимогам пункту 61 Розділу X «Прикінцевих та перехідних положень» Закону в частині не встановлення Замовником у тендерній документації вимоги щодо ступеня локалізації виробництва, який мав становити 15% у 2023 році?
2. Чому предмет закупівлі визначений Замовником за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори, чим порушено вимоги пункту 22 частини першої статті першої Закону та пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок №708) та пункту 12 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082)?
3. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно пункту 43 Особливостей, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції від 20.05.2023)?
Так, підпунктом 1.2 пунктом 2 додатка 1 «Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» (далі – підпункт 1.2 пункт 2 Додатка 1) тендерної документації на підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, довідку, складену учасником у довільній формі, що містить інформацію про сервісні центри (або центр) виробника та/або учасника в межах Кіровоградської області (із зазначенням адреси розташування), та на базі яких/якого можливе виконання сервісного та гарантійного обслуговування товару.
На виконання вказаної вимоги учасником ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» надано довідку про наявність мережі гарантійних сервісних центрів від 13.06.2023 № 823/2023, в якій зазначено, що гарантійний сервісний центр знаходиться на території Київської області, чим не дотримано вимогам підпункту 1.2 пункту 2 Додатка 1 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 15:24:47
Про надання інформації
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-12 11:02:12
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Трактор», код ДК «Єдиний закупівельний словник» 021:2015: 16700000-2 – трактори (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-06-003819-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-17 15:24:12
Про надання інформації
Надання інформації про усунення порушення замовником
У звязку з тим, що завершену закупівлю не можливо відмінити, Замовником були вжиті наступні заходи, а саме припинено договірні зобов'язання, шляхом розірвання договору (відповідна інформація/документи оприлюднена в електронній системі закупівель у строк та спосіб визначений законодавством України, яке регулює сферу публічних закупівель), а також було проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою (-ими) особою (особами) з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому (найближчим часом) буде здійснено навчання (підвищення кваліфікації) уповноваженої (-их) особи (осіб) Замовника.
2023-07-31 17:29:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-08-02 11:23:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2023 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ СТ-ПРОЗОРО |
1 224 000,00
UAH з ПДВ
|
1 224 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОІМПОРТ ЮЕЙ" |
1 247 875,00
UAH з ПДВ
|
1 247 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Техноторг" |
1 289 000,00
UAH з ПДВ
|
1 289 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СТ-ПРОЗОРО #41152392 |
Переможець |
1 224 000,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2023 17:21
|
ДУ1.jpg | укладений |
31 липня 2023 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2023 15:23
|
договір 12.pdf | укладений |
30 червня 2023 15:19
|