Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт в приміщені управління (Центру) надання адміністративних послуг Подільської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Ярославська, 31-Б літ.А у Подільському районі м.Києва ДК 021-2015: 45450000-6
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2023-06-06-003777-a ● 1b7b2cdfe54d406789c80b5ddf31f758
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42774109 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Костянтинівська, буд. 9/6 |
Контактна особа: |
Дмитро Бруцький +380975908301, +380443666485 cnap_podilrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 червня 2023 14:46 |
Початок аукціону: | 14 червня 2023 14:46 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт в приміщені управління (Центру) надання адміністративних послуг Подільської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Ярославська, 31-Б літ.А у Подільському районі м.Києва ДК 021-2015: 45450000-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київ, Ярославська,31-Б літ.А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 липня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2023 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 11:18 |
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.docx | |
06 червня 2023 11:18 |
Додаток 4 технічні вимоги.docx | |
06 червня 2023 11:18 |
Додаток 1 форма пропозції.docx | |
06 червня 2023 11:18 |
ТД.docx | |
06 червня 2023 11:18 |
Додаток 3 проект Договору.doc | |
06 червня 2023 11:18 |
Додаток 2 кваліфікаційні вимоги.docx | |
06 червня 2023 11:18 |
Додаток 4 технічні вимоги.docx | |
06 червня 2023 11:18 |
ТД.docx | |
06 червня 2023 11:18 |
Додаток 3 проект Договору.doc | |
06 червня 2023 11:18 |
Додаток 1 форма пропозції.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-06-06-003777-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВ КЛІНІНГ І КО", Код ЄДРПОУ:38242564
Дата подання: 14 червня 2023 17:23
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможця
14 червня 2023 р Замовником оприлюднено протокол № 23 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем тендерну пропозицію ТОВ «ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов клінінг і Ко» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника з огляду на наступні підстави.
Замовник торгів встановив вимогу в технічній спеціфікції: «Умови виконання робіт згідно з Кошторисними нормами України "Настанова з визначення вартості будівництва». В кваліфікаційних вимогах в п.3.12. встановив, що «Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції розрахунки ціни пропозиції у відповідності до Технічного завдання, які повинні складатися з: Договірна ціна…»
Переможець ТОВ «ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП» надав файл «Кошторис.rar» в якому знаходиться договірна ціна без включення витрат пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає «Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №28».
Відповідно до пункту 4.41 «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
В той же час відповідно до пункту 5.33 «Настанови з визначення вартості будівництва» до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Переможець подав у складі пропозиції договірну ціну розрахунок якої не містить розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами, які призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 ( UA-2021-12-31-000603-a). Також нещодавно у закіпівлі UA-2023-04-17-006031-a Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язала Замовника скасувати рішення про визначення переможцем через те що, ціна Пропозиції Переможця розрахована не у відповідності до вимог кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за No 281.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи № 23 від 14.06.2023 р. про визначення переможцем тендерну пропозицію ТОВ «ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП» та відхилити пропозицію ТОВ «ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП».
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «Азов клінінг і Ко» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника з огляду на наступні підстави.
Замовник торгів встановив вимогу в технічній спеціфікції: «Умови виконання робіт згідно з Кошторисними нормами України "Настанова з визначення вартості будівництва». В кваліфікаційних вимогах в п.3.12. встановив, що «Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції розрахунки ціни пропозиції у відповідності до Технічного завдання, які повинні складатися з: Договірна ціна…»
Переможець ТОВ «ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП» надав файл «Кошторис.rar» в якому знаходиться договірна ціна без включення витрат пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає «Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №28».
Відповідно до пункту 4.41 «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
В той же час відповідно до пункту 5.33 «Настанови з визначення вартості будівництва» до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Переможець подав у складі пропозиції договірну ціну розрахунок якої не містить розрахунок коштів на покриття додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами, які призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Дана позиція підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4010-р/пк-пз від 21.04.2022 ( UA-2021-12-31-000603-a). Також нещодавно у закіпівлі UA-2023-04-17-006031-a Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язала Замовника скасувати рішення про визначення переможцем через те що, ціна Пропозиції Переможця розрахована не у відповідності до вимог кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за No 281.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи № 23 від 14.06.2023 р. про визначення переможцем тендерну пропозицію ТОВ «ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП» та відхилити пропозицію ТОВ «ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2023 13:49
Добрий день! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
В Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» в п.3.12 не було вимог щодо подання у складі своєї пропозиції розрахунки ціни пропозиції відповідно до п.4.41 та п.5.33 "Настанови з визначення вартості будівництва», а в Додатку 4 «Технічні вимоги» посилання на "Настанову з визначення вартості будівництва" відносилась до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Також повідомляємо, що дані пункти в розділах IV. «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» та розділ V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» відносяться більше до «об’єкта будівництва», а в нас поточний ремонт в стислі терміни.
Дані норми включаються виключно при взаємному затвердженні із Замовником та можуть відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в нас поточний ремонт в стислі терміни . Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із Замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Також повідомляємо, що в Додатку 4 п.2 «Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати», а відповідно до п.3.4 проекту договору «Ціни на послуги, визначені згідно з Додатком 1 до Договору, не можуть змінюватися до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором, за винятком випадків зменшення бюджетного фінансування видатків Замовника».
Пункти з "Настанови з визначення вартості будівництва» визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Ця Настанова не є обов’язковою для поточного ремонту, навіть при проходженні експертизи та в тендерних закупівлях на поточні ремонти це не практикується.
Виходячи з вищевикладеного відхиляємо Вашу вимогу.
В Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» в п.3.12 не було вимог щодо подання у складі своєї пропозиції розрахунки ціни пропозиції відповідно до п.4.41 та п.5.33 "Настанови з визначення вартості будівництва», а в Додатку 4 «Технічні вимоги» посилання на "Настанову з визначення вартості будівництва" відносилась до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Також повідомляємо, що дані пункти в розділах IV. «Визначення окремих складових вартості об’єкта будівництва на етапі складання інвесторської кошторисної документації» та розділ V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» відносяться більше до «об’єкта будівництва», а в нас поточний ремонт в стислі терміни.
Дані норми включаються виключно при взаємному затвердженні із Замовником та можуть відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у локальних кошторисах (кошторисних розрахунках), та прогнозного зростання їх вартості, яке визначається на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в нас поточний ремонт в стислі терміни . Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із Замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Також повідомляємо, що в Додатку 4 п.2 «Учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати», а відповідно до п.3.4 проекту договору «Ціни на послуги, визначені згідно з Додатком 1 до Договору, не можуть змінюватися до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором, за винятком випадків зменшення бюджетного фінансування видатків Замовника».
Пункти з "Настанови з визначення вартості будівництва» визначають основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Ця Настанова не є обов’язковою для поточного ремонту, навіть при проходженні експертизи та в тендерних закупівлях на поточні ремонти це не практикується.
Виходячи з вищевикладеного відхиляємо Вашу вимогу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2023 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП" |
158 212,60
UAH з ПДВ
|
158 212,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЗОВ КЛІНІНГ І КО" |
192 946,74
UAH з ПДВ
|
192 946,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНТЕР СЕРВІС ГРУП" #42029949 |
Переможець |
158 212,60
UAH з ПДВ
|
14 червня 2023 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2023 16:00
|
Скан_20230626 (2)-объединены-сжатый.pdf | укладений |
26 червня 2023 15:54
|