Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25258931 |
Місцезнаходження: | 79012, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, будинок 66 |
Контактна особа: |
Стадник Оксана Василівна 380322546474 syhiv7vkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 червня 2023 08:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 червня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 17 039 811,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 199,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | 1-ий етап - попередня оплата у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | 2-ий етап- частково виконані роботи (не більше 85% вартості договору), 3-ій етап – остаточний розрахунок згідно з актами виконаних робіт та на підставі протоколу комісії щодо готовності об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 червня 2023 08:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 червня 2023 08:19 |
Стрийська_креслення.pdf | |
06 червня 2023 08:19 |
контрастне освітлення.jpg | |
06 червня 2023 08:19 |
Елементи благоустрою. Лавка URBan (2).pdf | |
06 червня 2023 08:19 |
ST-TB-04A-урни.png | |
06 червня 2023 08:19 |
Проект договору кр Стрийська.doc | |
06 червня 2023 08:18 |
Додаток2.doc | |
06 червня 2023 08:18 |
Додаток4.doc | |
06 червня 2023 08:18 |
Додаток3.doc | |
06 червня 2023 08:18 |
Додаток1.doc | |
06 червня 2023 08:17 |
ТДкапремонт2023Стрийська.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-11-000006 ● 5a5fabd065734dd1affdef6b654b2061
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2023 18:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.10.2023 № 51 - З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-06-06-000134-a 06.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-16 11:22:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт доріг та тротуарів на вул.Стрийська (від вул.В.Вернадського до просп.Святого Івана Павла ІІ) у м.Львові. Коригування», очікуваною вартістю 17 039 811,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-06-000134-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-17 13:17:58
про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Загальна очікувана вартість закупівлі сформована відповідно до ПКД, зведеного кошторису та експертного висновку.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik
2.Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
Товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» дотримані вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника під час укладання договору шляхом надання таких документів: копія ліцензії з листом поясненням про дію ліцензії, інформаційна довідка про підписантів, копії наказу на керівника та протоколу установчих зборів (скан-копії наданих переможцем документів додаються).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради стосовно проведення Північним офісом Державної Аудиторської служби України Чернігів моніторингу щодо закупівлі, опублікованої в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-2023-10-11-000006, повідомляє, що вказане у висновку порушення (технічне) взято до уваги. Уповноваженій особі рекомендовано вдосконалювати свої знання та навички на навчанні, лекції та вебінарі з питань публічних закупівель, нормативно-правового регулювання договірних відносин і в подальшому проводити закупівлі з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель та інших нормативно-правових актів.
2023-10-27 10:43:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання вимог статті 654 Цивільного кодексу України.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» |
15 756 968,88
UAH з ПДВ
|
15 756 968,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІД НЕО БУД» #40452418 |
Переможець |
15 756 968,88
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 08:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 08:13
|
Додаток35ВТ.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 08:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 липня 2023 08:23
|
Додаток35ВТ.pdf | зміни до договору |
06 липня 2023 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 червня 2023 09:30
|
Додаток35ВТч1.pdf | укладений |
28 червня 2023 09:29
|
Додаток35ВТч2.pdf | укладений |
28 червня 2023 09:29
|
Договір35ВТ.pdf | укладений |
28 червня 2023 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічні зміни |
Номер договору про закупівлю: | 35-ВТ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна виконання між роками та зменшення після погодження |
Номер договору про закупівлю: | 35-ВТ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |